Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Legen med ild. //Kaia// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Legen med ild. //Kaia// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Legen med ild. //Kaia// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Legen med ild. //Kaia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Legen med ild. //Kaia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Legen med ild. //Kaia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Legen med ild. //Kaia// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Legen med ild. //Kaia// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Legen med ild. //Kaia// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Legen med ild. //Kaia// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Legen med ild. //Kaia//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 11:56

Sted; Parc d'attraction, spøgelseshuset.
Tid; Aftenstimerne.
Omgivelser; Ingen, kun stilheden.
Vejr; Overskyet, torden, ingen regn.

Mori sad udenfor og lænte sig op af muren til spøgelseshuset. Han kiggede mod nogle flammer, som ikke var så langt væk igen. En af de forfaldne bode var ved at brænde. Mori havde et lille smil på læben, det var hans skyld, at boden brændte, han havde nemlig sat ild til den, men han kunne ligeså nemt slukke ilden igen. Det var kun en af hans evner, han elskede at lege med ilden, den skabte altid så meget kaos og ødelæggelser.
Mori lyttede til omgivelserne, der var stille. Det var kun tordens buldren man kunne høre i det fjerne. Det lød ikke til, at den ville komme tættere på, hvilket ægrede Mori, han ellers håbet på, at lynet ville slå ned og lave flere brænde. Han smil bredte sig. Hans tanker var styret af kaos og ødelæggelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:07

Kaia gik ind i den forladte forlystes park"her er så forladt"sagde hun, hun kiggede rundt, hun så nogle flammer"hvorfor er der ild, så må der da være nogle her" sagde hun, hun begyndte at gå derhen i mod , hun viste ikke at der var nogle i den forladte forlystes park

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:31

Mori lagde mærke til, at der var kommet nogen ind i parken. Han smilte, nu skulle han have lidt sjov. Han rejste sig op og lod skyggerne skjule ham, så man ikke ville lægge mærke til ham. Han fandt personen, en hunkøns elver. Han lod en cirkel af ild dukke op rundt om hende. Den fulgte hende der, hvor hun gik, så hun ikke kunne slippe ud af den. Ringen var tre meter i diameter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:40

hun stoppede op"hey"sagde hun, hun kiggede rundt efter noget der havde med planter at gøre, men det var lidt svært"hvorfor lige ild"sagde hun, hun prøvede at undgå at rør ilden og varmen der fra*jeg kan ikke tåle ild, det er alt for varmt*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 13:16

Mori begyndte at grine, men lod ringen af ild forsvinde. Han lod skyggerne omkring ham falde og trådte frem. "Hvad søger du?" spurgte Mori og så lidt på hende. Hun var en mørkelver, som ham, men hun var sikkert anderledes af natur. Men det ville han nok finde tidsnok ud af, når de begyndte at snakke. Og hvis hun smilte venligt, så vidste han nok om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 13:21

hun var faldet ned og sidde pga. ilden"bare en gå tur lige ind til ilden kom"sagde hun, hun var lidt ør i hovedet og i kroppen, hendes største fjende var ild, da hun var natur*jeg hader ild, jeg kan ikke tåle det, hvem var det fjols der lavede den ild*tænkte hun vredt for sig selv, hun viste ikke hvem han var, hun var osse ligeglad, hun havde ikke sin kappe på, hun sad i sin lår korte nederdel(se billede)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 13:30

"Er du bange for ilden?" spurgte Mori med et lille smil. Han begyndte for sjov at lege med en lille ildkugle, som han kastede frem og tilbage mellem sin hænder. Nogen gange forsvadnt ilden, hvorefter den pludselig dukkede op igen. Han var selvom immun overfor, så den kunne ikke skade eller brænde ham. Det var en fordel, som han elskede. Det var ligesom mørket, det kunne nemlig heller intet gøre ham. Men kom man med vand og lys, så skulle han nok være den, som forsvandt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 13:39

hun flyttede sig lidt tilbage og rejste sig op"hold det der ild væk fra mig"sagde hun, hun så en bod af træ, hun fik den til at slå rod i jorden, hun var glad for at vide der var noget plante i nærheden af hende, hun kunne føle sig lidt tryk igen, hun kiggede lidt på drengen/manden, hun viste det ikke helt, hun var osse ligeglad, hun var her for at gå en tur ikke for at blive overfaldet af ild

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 15:57

Mori kiggede på elverpigen og smilte. Hun frygtede faktisk ilden, hvilket han fandt underholdende, men det er jo sikkert ligesom, at han ikke bryder sig om lys eller vand. Heldigvis var han immun overfor sin tvillingesøsters magi, som netop var lys og vand (tror jeg). Han lod ildkuglen forsvinde og lod armene falde ned langs siden. "Jeg er Tarathiel Nightwing, husk det." præsenterede Mori sig. Og hun skulle jo huske hans navn, fordi han kunne jo gå hen og blive hersker over denne by.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:14

"jeg skal prøve"sagde hun, hun slappede lidt af da ilden forsvandt, hun fik et træ til at vokse op igennem det hele, hun smilte en lille smil, det var ikke meget da han kunne kontrolrer ild, hun ville ikke være særlig tæt på ham, hun ville helst væk fra ham, hun gik lidt mere tilbage for at komme lidt længere væk fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:43

"Hvad er dit navn?" spurte Mori lidt utålmodigt, fordi hun ikke fortalte ham. Det var jo en høflighedsform, som skulle holdes, medmindre man ikkke var høflig. Han lagde mærke til træet, som voksede op. Han trak lidt i grimasserne, så hun var muligvis en lyselver. Han lod hende trække sig væk, fordi så skulle han ikke tænke på afstanden, hvis hun kunne finde på at angribe ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:54

"Kaia Mizuki Hoshina og hold venligst ilden væk fra mig"sagde hun, hun var lidt bange for ham, hun holdte sig i nærheden af træet, hun følte sig i sikkerhed ved det, hun var bange for ham ikke bare lidt, meget, hun var meget bange for ham, hun var bange for at han ville sætte ild til hele skoven eller rettere alt plante liv, så hun ville blive magtesløs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:04

Mori nikkede til hendes navn, det med ilden, det smilte han bare over. Han kunne så hendes frygt for ham, hvilket frydede ham. "Hvilke evner har du?" spurgte Mori, han ville med sikkerhed vide, om hun var en trussel eller ej, fordi hvis hun var det, så skulle han nok holde lidt afstand fra hende, så han kunne føle sig sikker. Hvis hun kunne bruge lys eller vand, så var hun en trussel mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:10

"har du ikke øjne?"spurgte hun, hun bankede på træet"det voksede op ud af det blå eller rettere en bod af træ"sagde hun, hun stod helt op af træet, hun var lidt glad for at han ikke brugte sin evne med ilden til at fange hende med og gøre hende svag og magtesløs, for planterne og natur var hendes et og alt, hun ville bestykke det med sit liv, hvis det skulle være det, det var hun ikke bange for, det var kun ilden hun var bange for

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:19

"Altså naturevner? vad indebærer naturevner? Jeg er ikke inde i det der." sagde Mori og himlede en enkelt gang med øjne. Hun kunne jo bare svare direkte på hans spørgsmål i stedet for at prøve at sige det indirekte. Det var altid så forvirrende, når folk gjorde det, fordi så var det, at man ikke altid forstod. Det kunne være det lå i en elvers natur, men han gjorde det hvertfald ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:59

"ja naturevner, jeg kan få alt hvad der har med planter at gøre til at gro og forsvinde igen"sagde hun, hun fik træet til at blive mindre og stort igen"forresten hvilken slags elver er du?"spurgte hun, hun ville ikke sige hvad hun var før hun viste hvad han var, hendes hår og øjne var næsten helt blod røde og hendes tøj var osse meget rødt, hun lignede slet ikke en mørkeelver og heller ikke hendes evne, det var mere en naturelver blandet med en vampyr, de andre elvere fra den landsby hun kom fra sys hun var og lignede og det havde hun ikke været glad for

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:20

Mori nikkede, han følte sig mere sikker. Hvis hun kunne noget med vand eller lys, så var det ikke meget, og så var hun ikke så meget en trussel. Hans holdning blev igen mere afslappet. Han lænte sig op af en mur, som var faldet sammen bag ham. "Jeg er en mørkelver. Som nogen ville kalde det; en sortelver." svarede Mori på hendes spørgsmpl, han behøvede ikke skjul, hvem han var. Han håbede snart at rygterne løb rundt i byen, om at han ville skubbe Zane af tronen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:25

hun ture ikke sige hvad hun var, hun var sikker på han ville grine og gøre nar af hende som alle de andre gjorde da hun boede i landsbyen, hun begyndte at gå lidt længere væk, hun fik træet til at blive til boden igen, hun havde ikke brug for det, hun var lidt trist, hun viste godt hvorfor, hun var bange for hans ild og om han ville gøre nar af hende og grine

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:54

Da der ikke kom noget fra elverpigen, så Mori mod det, hvor flammerne havde været. De havde spredt sig lidt. Han hævede hånden og lavede cirkelbevægelser med en finger i vejret. Ilden forsvandt og alt blev stille. Mori nød stilheden, men han vendte opmærksomheden mod elverpigen igen. Han skulle bruge informatioen. "Kender du Zane?" spurgte Mori og håbede virkelig, at hun vidste noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:02

hun kiggede på ham"hvem?, de eneste steder jeg har været er skoven, hjemme hos Zero og ved søen"sagde hun, hun havde ryggen til ham, hun så en masse billeder fra livet landsbyen, i hovedet, hun viste ikke om hun havde set ham i landsbyen*han er nok fra en anden landsby*tænkte hun, hun satte sig ned på en bænk, hun ville havde billederne ud af hovedet, hun ville helst gerne glemme livet i landsbyen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:33

"Du kender ikke Zane!" Mori måtte grine lidt over dette, men svaret gjorde vampyren ubrugelig overfor ham. Han var kun ude efter informationer eller lidt sjov, men vampyren vidste intet, så hun var ubrugelig. Men han ville heller ikke gøre mere ved vampyren, fordi han kunne jo bare gøre det af med hende, hvis hun sladrede til andre.
"Det skal siges, hvis du sladre om mig, så finder jeg dig." sagde Mori koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:38

"du tro jeg er en vampyr ikk"sagde hun og kiggede på ham"men det er jeg ikke desværre undskyld jeg måtte skuffe dig"sagde hun og satte sit hår op i en heste hale så hendes elver øre kom ordenlig til syne"jeg ved godt jeg ikke ligner en elver"sagde hun, hun havde helt ret, hun lignede slet ikke en elver, hun havde ikke den hår farve elvere normalt havde, det var derfor hende og hendes forældre havde forladt landsbyen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:12

"Jeg vidste godt, at du var en elver." sagde Mori og virkede lidt irriteret over, at han var blevet holdt for dum. Men han havde en sær ting med, at han kunne se eller fornemme, hvilket væsen han stod overfor, men hvilke evner man havde, det kunne han ikke fornemme, så derfor var han tit forsigtig, når han var i nærheden af de lyse væsner, som muligvis kunne blive en trussel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:27

"hvilken landsby er du fra, hvis du da er fra en selvfølgelig"sagde hun, hun kiggede på ham*nu vil han nok gøre nar af mig og grine af mig, som alle andre elvere i den dumme fra landsbyen, de behandlede mig heller ikke særlig godt*tænkte hun vredt, hun ville helst ikke tilbage der til eller møde nogle af dem igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:48

"Fra en eller anden stamme, som ligger meget langt væk." sagde Mori og lavede en vinke bevægelse med hånden, som om de ikke skulle interessere ham. Han var meget ligeglad med sin stamme. De hadede ham alligevel, fordi han var mørkelver. Fordi de var alle sammen lyselver. Men gjorde intet ved ham, men alligvel valgte han at forlade stedet, fordi de var allesammen for venlige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legen med ild. //Kaia// Empty Sv: Legen med ild. //Kaia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum