Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Here I`am- Kile=privat emne!  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Here I`am- Kile=privat emne!

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 15:16

Omgivelser: Ingen lige nu
Sted: De jeux, legepladsen
Tid: Cirka:1 om natten
Vejr: Kulden suser omkring!
Dato:??

De knirkede lyde, kunne høres i det lille kvarter. Men alle lydene kom henne fra den gamle legeplads, som der var temmelig skræmmende om natten, og om dagen, virkede den harmløs. Men det var den jo også, slev om natten. Man kunne blot, ikke høre de skræmmende, knirkede lyde om dagen, fordi man havde travlt med alt muligt andet. Men henne på en af de små gynger, sad en ung, smuk pige. Det var Dream som sad, der helt yndefuldt og uskyldigt. Men så uskyldig var hun nu heller ikke. Eller jo det var hun, men sådan var hendes personlighed blot ikke. Man kunne tydeligt se hendes former, i dag, siden hun havde en hvis tæt siddende trøje, og stramme lyse jeans på. Men udover det havde hun en ternet skovmands skjorte på men dog også hendes sorte all stars. Og hendes hår var sat op i en lidt sjusket knold.

///Mangler krea sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 15:20

Kile kom gående ned ad en mørk gade, ude i kulden.
Han havde intet at lave, intet sted at tage hen...
Alle disse tanker strøg igennem hans hoved, mens han gik ned af den let belyste gade, som faktisk henlå i mørke.
Selv i mørket var det tydeligt at han var en køn dreng.
Kile grinte, og tog noget op fra posen han holdt i hånden. Et stykke chokolade.
Han grinte lavt, og smed det ud i luften, mod legepladsen der lå i hans front

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 16:25

Dream, mumlede noget utydeligt da hun mærkede noget komme flyverne og ramme hende. Hun fik det fedtet ud af hendes hår.."Hvem i alt verden kastede det!" mumlede hun surt,, og lod hendes hår falde, ned af hendes ryg. Hun var ikke helt tilfreds med, at folk kastede noget efter hende. Hun vidste dog ikke at det ikke var hende, han havde kastet det efter.” Jeg er ikke en skydeskive!” snerrede hun let. Hun var ikke helt glad for at man kastede med ting, og slet ikke når de ramte hende. Hun fik rejst sig og gik hen mod skikkelsen, som der tydelig vis havde kastet chokolade efter hende. Hendes skønhed var utrolig. Men også fantastisk.

//sorrry nettet gik xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 18:06

Kile smilte lidt, undskyldende. "Jeg undskylder på ydmygeste vis... må jeg sige, at de ser utrolig fantastisk ud?"
han smilte stadigt.
"Nej sikkert ikke... jeg undskylder... igen.." Kile tog sig akavet til hovedet.
"Du er selvfølgelig ikke en skydeskive, men ramte jeg plet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 18:41

Dream fik et smil hen over hendes læber, da hun for alvor så ham.. Yndig, smuk og egentlig venlig. Hun smilede til ham.. ”Øm, Det er okay..” mumlede hun let til det med at han undskyldte. ”Øm.. mener du det??” spurgte hun let og så på ham. ”ramte plet med hvad??” mumlede hun let og så på ham.. ”Du er forvirrede men sød” sagde hun drillede og smilede let til ham.. ”Jeg Æhm.. Er Dream” mumlede hun som præsentation. Hun så let på ham, mens endnu et smil bredte sig hen over hendes bløde læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 17:02

Han bukkede med et lettere distraherende smil.
Bukket var ikke ment provokerende, men efterlod en snert af sarkasme.
"Ved gode gudfrygtige mig selv, ja jeg mener det... Glem det med at ramme plet, jeg forvirrer mig selv idag... nat," Rettede han sig selv. Han smilte stort.
"Navnet er Kile... Dream, hvilket fascinerende navn..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:05

Dream så let på Kile, "Mhmm..ja, måske men det er også kedeligt" sagde hun med et lille smil, hen over de let lyserøde læber.
Hun bed sig forsigtigt i underlæben.., "MHmm..Kile, elsker dit navn for detførste og for det andet, hvad laver de her ude midt om natten??" spurgte hun kært og smilede varmt til ham, og betragtede ham let med de lysende baby blå øjne. Hun kiggede let på ham, før en let vind tog fat i hendes rødbrune hår. Hun smilede let og kiggede igen på Kile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:13

Kile smilte vagt, og så ned i astfalten med et vidende suk.
"Hvor i alverden skulle jeg ellers være...? Jeg overlever simphelthen ikke hvis jeg SOV herude..." Han smilte stadig, og så op på hende, med et mat glimt i øjet, og slog med hovedet.
"Og dig selv...? Du ligner nærmest en adelig, jeg tvivler på, at dine forældre vil lukke dig ud om natten..."
Han så på hende. Hun havde en form for lillepige agtig skønhed over sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:20

Dream grinte kært, "Mhmm.. Jeg skal da nok passe på dig hvis du falder i søvn" grinede hun drilledde. Et smil bredte sig hen over hendes let lyserøde, læber igen. "Mhmm.. Nej, men jeg har ikke nogle forældre, men kun en adoptiv bror, som der har adoptere mig, i år" mumlede hun elt og så på ham, med hendes skinnede babyblå øjne. "Mhmm. Du har ikke et hjem eller????" spurgte hun let og bed sig forsigtigt i underlæben, "Mhmm.. Nej, vi kan Æhmmm.. finde et sted hvor du kan sove, hvis du er træt" sagde hun og smilede let til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:24

"Øh..." Han så på pigen som om hun ikke var hel rask.
Han gik en runde rundt om hende, som var hun sindsforvirret.
Adoptivbror, Sted at sove?
Hans øjne flimrede let.
"Jamen... Du kender mig ikke engang!?? Er du fuldkommen komplet rablende sindssyg?! Har du aldrig fået at vide at du ikke må tale med fremmede? Damn!"
Han bed sig i læbens perfekte bue, og stirrede på hende,- Overbegloede var måske et bedre udtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:32

Dream s let på ham, "Ja jeg er nok en smule sindsyg, men det har man vel lov at være" mumlede hun let. "Og nej, det har jeg aldrig lært, for jeg kan godt forsvare mig selv, hvis du nu angreb mig" mumlede hun uskyldigt og kiggede let på ham.. "Nårh.. skal jeg finde et sted hvor du kan sove???" spurgte hun let, og bed sig uskldigt i underlæben. Hun kiggede let ned i jorden.. "Ja, jeg ved godt du tænker at jeg er lidt sær" mumlede hun let og så på ham-.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:38

"Nej... jeg tænker at du er alt for venlig..." Han smilte let, og fniste af hende.
"Ser du, jeg er ved at forsøge mig med skuespiller karrieren... hvis nogen er mærkelig her, er det mig..." Han smilte stort.
"Og ser du, ligefør jeg kom herhen, så je på nogle huse, men de er altså alt," han trak på A'et, "For store til en som mig, så ligenu leder jeg ikke efter 'et sted at sove', men en der kan sove i værelset ved siden af!" Han smilte stort og inbydende, som om han lige havde bevist at Einsteins relativitetsteori var forkert, og at han havde svaret for hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:45

Dream grinte let, "for venlig det mener du ikke serisøst vel???" spurgte hun kært og smilede blidt..
"Hmm.. hvem søger du der skal sove i rum ved siden af dig?? Der er jo mange som ikke har noget hjem.. Mhmm.. eller jeg kan finde en pige som der kunne være noget for dig, for så føler du dig måske ikke så ensom i de store huse" sagde hun med et lille fnis.
HUn smilede så kært til ham. Hun smilede let igen, og kiggede betragtede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:50

"Uha da, jeg tror ikke der er nogen der tør bo sammen med mig..." fniste han, med et glimt i de havblå øjne.
"Jeg tror det ville blive en episk kamp om liv og død for at få flyttekasserne væk!" han nikkede alvorligt, og flækkede af grin.
"Ja, det ville være dejligt at bo behageligt..." Han tænkte sig om.
"Måske bortset fra alle de flade pakker med møbler, som man ikke kan samle fordi manualen er på Swahili..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:56

Dream grinte let, og smilede varmt til ham..
"Mhmm.. jeg turde godt og skal med glæde gøre det når jeg fylder atten" sagde hun drillede og prikkede ham blidt på næsetippen.
"Mhmm.. Swa? Hvad?? DSet sprog kender jeg da ikke" sagde hun med et lille fnis.
"Mhmm.. Har du så købt et hus, hvis du har det kan jeg hjælpe dig med at samle dine møbler" sagde hun og grinede drillede. Hun smilede let til ham, før en svag rødmen brød frem i hendes kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:59

"Neej, jeg har ikke købt noget..."
Han smilte. "Min ven har... såe, jeg HAR en lejlighed, men jeg har INGEN møbler, og jorden er nu mere behagelig end kolde trægulve..." Han smilte varmt.
"Nåh ja, og så er der møghamrende kedeligt i en tom lejlighed... så jeg flytter nok ind efter jeg har købt møbler, og har sat en million flyers op om en sambo..." Han smilte vagt, og rødmede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:06

"Hihi! Nuurh. Sover du på gulvet?? Ved du hvad, imorgen tvinger jeg dig med ud og køber noget du kan sove på" sagde hun og smilede let, til ham.. "mhmm.. Du ser nuttet ud når du rødmer" sagde hun og smilede let til ham, og prikkede ham blidt på næsetippen. "Mhmm.. " mumlede hun let og uskyldigt.
Og derefter smilede hun varmt til ham.. "Nårh.. Kile? Hvor ligger din lejlighed så henne???" spurgte hun kært og drillede mens hun let betragtede hans smukke øjne.
"Mhmm.." mumlede hun let igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:09

"Øh...." Her så Kile på hende med pink kinder.
"På en eller anden gade, et eller andet sted ved siden af et pizzaria... døh... cirka..."
Han grinte lidt. Han vidste godt hvor lejligheden lå, men han havde ingen idé om gadens navn.
"Men heldigvis er det kun første sal... jeg ville være bange hvis det var tredje..." han gispede kunstfærdigt, og grinte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:19

Dream grinte let... "Mhmm.. Dit kælenavn bliver nutte" sagde hun drillede g hentydede til at hans kinder havde fået den pinke farve. "Mhmm.. Vil du vise mig din lejlighed???" spurgte hun let og smilede kært til ham.
"Mhmm.. Vil du så med ud og shoppe med mig imorgen, alts shoppe møbler til dig" sagde hun med et lille fnis. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.. "Mhmm.:" mumlede hun uskyldigt og så let på ham med de uskyldige babyblå øjne, som der let glitrede. Hu bed sig forsigtigt i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:21

"Nutte? Eihj altså, helt seriøst!" sagde han med en stirren, og grinte.
"Du kan godt få lov at se min lejlighed, men du bliver ovverrasket... Der er faktisk pænt og hvidt... indtil nu..." han smilte.
"Og du må MEGET gerne shoppe med mig... hvis du kan Swahili..." tilføjede han drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:26

"Ja, nutte så skal jeg vidst til at lære et nyt sprog på en nat" sagde hun drillede og prikkede ham blidt på næsetippen.
"Mhmm.. Jamen så føre du jo an!" sagde hun og hetydede til at han skulle vise vej. Hun listede let om bag ham og sprang op ppå hans ryg, "Kom så Nutte" sagde hun drillede og kyssede blidt og drillede hans kind, mens hun holdte sig oppe på hans rygg.
"mHmm.." mumlede hun let og smilede varmt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:29

"Du er selv uden om det..." Grinte han, og tog fast om hendes ben, og begyndte at gå, i et meget afslappet tempo.
"Nutte? Hvordan i alverden kom du på det...? Skøre kugle..." Han grinte, og de lyserøde pletter på hans kinder blev en smule kraftigere.
"Meeen, vi er altså også kun 5-7 minutter derfra, så jeg kan nok godt bære dig hele vejen..."
Han smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:33

Dream grinede let, "mhmm.. Nutte, kom bare til mig som sendt fra himlen, sagde hun med en dramatisk stemme, men flækkede så af grin bag efter.
"Det er Fordi du er totalt nuttet, når du rødmer" sagde hun og smilede let til ham.
"Mhmm.. Min private pruhest" sagde hun og lagde let hovedet på hans skulder. "Årrh..Dejligt ikke at skulle gå" sagde hun og trykkede sig let ind til ham, så hun ikke faldt af ´ham, så det var godt at han havde fast i hende ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:36

"Du vejer ikke det mindste... Du er ikke en af de der sindssyge mennesker der spiser som en kanin vel?" han smilte lidt, og så lidt fremad.
"Skal vi stikke i løb?" Han smilte lidt, og så op på hende, ved at kaste et blik over skulderen.
"Og jeg kan umuligt være fra himlen, jeg tror det ville have gjort ondt hvis jeg faldt ned..." Han smilte større, og blinkede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:41

Dream så let på ham.. "Mske værre end de mennesker, jeg spiser ikke hvis jeg kan slippe for det" sagde hun med et varmt smil. "Mhmm.. Jov hvis du kan bære mig i løb2 sagde hun drillede.
"MHmm.. Måske kan du ikke huske da du faldt ned fra himlen Nutte" sagde hun og nussede blidt hans kind. "For du faldt vist ned og slog hovedet" sagde hun og grinede kært og smilede blidt til ham. "Mhmm::" mumlede hun let og lagde hovedet let på hans skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here I`am- Kile=privat emne!  Empty Sv: Here I`am- Kile=privat emne!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum