Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Here I`am- Kile=privat emne!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Here I`am- Kile=privat emne!
Sted: De jeux, legepladsen
Tid: Cirka:1 om natten
Vejr: Kulden suser omkring!
Dato:??
De knirkede lyde, kunne høres i det lille kvarter. Men alle lydene kom henne fra den gamle legeplads, som der var temmelig skræmmende om natten, og om dagen, virkede den harmløs. Men det var den jo også, slev om natten. Man kunne blot, ikke høre de skræmmende, knirkede lyde om dagen, fordi man havde travlt med alt muligt andet. Men henne på en af de små gynger, sad en ung, smuk pige. Det var Dream som sad, der helt yndefuldt og uskyldigt. Men så uskyldig var hun nu heller ikke. Eller jo det var hun, men sådan var hendes personlighed blot ikke. Man kunne tydeligt se hendes former, i dag, siden hun havde en hvis tæt siddende trøje, og stramme lyse jeans på. Men udover det havde hun en ternet skovmands skjorte på men dog også hendes sorte all stars. Og hendes hår var sat op i en lidt sjusket knold.
///Mangler krea sorry
Gæst- Gæst
Sv: Here I`am- Kile=privat emne!
Han havde intet at lave, intet sted at tage hen...
Alle disse tanker strøg igennem hans hoved, mens han gik ned af den let belyste gade, som faktisk henlå i mørke.
Selv i mørket var det tydeligt at han var en køn dreng.
Kile grinte, og tog noget op fra posen han holdt i hånden. Et stykke chokolade.
Han grinte lavt, og smed det ud i luften, mod legepladsen der lå i hans front
Gæst- Gæst
//sorrry nettet gik xD
Gæst- Gæst
han smilte stadigt.
"Nej sikkert ikke... jeg undskylder... igen.." Kile tog sig akavet til hovedet.
"Du er selvfølgelig ikke en skydeskive, men ramte jeg plet?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Bukket var ikke ment provokerende, men efterlod en snert af sarkasme.
"Ved gode gudfrygtige mig selv, ja jeg mener det... Glem det med at ramme plet, jeg forvirrer mig selv idag... nat," Rettede han sig selv. Han smilte stort.
"Navnet er Kile... Dream, hvilket fascinerende navn..."
Gæst- Gæst
Hun bed sig forsigtigt i underlæben.., "MHmm..Kile, elsker dit navn for detførste og for det andet, hvad laver de her ude midt om natten??" spurgte hun kært og smilede varmt til ham, og betragtede ham let med de lysende baby blå øjne. Hun kiggede let på ham, før en let vind tog fat i hendes rødbrune hår. Hun smilede let og kiggede igen på Kile.
Gæst- Gæst
"Hvor i alverden skulle jeg ellers være...? Jeg overlever simphelthen ikke hvis jeg SOV herude..." Han smilte stadig, og så op på hende, med et mat glimt i øjet, og slog med hovedet.
"Og dig selv...? Du ligner nærmest en adelig, jeg tvivler på, at dine forældre vil lukke dig ud om natten..."
Han så på hende. Hun havde en form for lillepige agtig skønhed over sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik en runde rundt om hende, som var hun sindsforvirret.
Adoptivbror, Sted at sove?
Hans øjne flimrede let.
"Jamen... Du kender mig ikke engang!?? Er du fuldkommen komplet rablende sindssyg?! Har du aldrig fået at vide at du ikke må tale med fremmede? Damn!"
Han bed sig i læbens perfekte bue, og stirrede på hende,- Overbegloede var måske et bedre udtryk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ser du, jeg er ved at forsøge mig med skuespiller karrieren... hvis nogen er mærkelig her, er det mig..." Han smilte stort.
"Og ser du, ligefør jeg kom herhen, så je på nogle huse, men de er altså alt," han trak på A'et, "For store til en som mig, så ligenu leder jeg ikke efter 'et sted at sove', men en der kan sove i værelset ved siden af!" Han smilte stort og inbydende, som om han lige havde bevist at Einsteins relativitetsteori var forkert, og at han havde svaret for hånden.
Gæst- Gæst
"Hmm.. hvem søger du der skal sove i rum ved siden af dig?? Der er jo mange som ikke har noget hjem.. Mhmm.. eller jeg kan finde en pige som der kunne være noget for dig, for så føler du dig måske ikke så ensom i de store huse" sagde hun med et lille fnis.
HUn smilede så kært til ham. Hun smilede let igen, og kiggede betragtede på ham.
Gæst- Gæst
"Jeg tror det ville blive en episk kamp om liv og død for at få flyttekasserne væk!" han nikkede alvorligt, og flækkede af grin.
"Ja, det ville være dejligt at bo behageligt..." Han tænkte sig om.
"Måske bortset fra alle de flade pakker med møbler, som man ikke kan samle fordi manualen er på Swahili..."
Gæst- Gæst
"Mhmm.. jeg turde godt og skal med glæde gøre det når jeg fylder atten" sagde hun drillede og prikkede ham blidt på næsetippen.
"Mhmm.. Swa? Hvad?? DSet sprog kender jeg da ikke" sagde hun med et lille fnis.
"Mhmm.. Har du så købt et hus, hvis du har det kan jeg hjælpe dig med at samle dine møbler" sagde hun og grinede drillede. Hun smilede let til ham, før en svag rødmen brød frem i hendes kinder.
Gæst- Gæst
Han smilte. "Min ven har... såe, jeg HAR en lejlighed, men jeg har INGEN møbler, og jorden er nu mere behagelig end kolde trægulve..." Han smilte varmt.
"Nåh ja, og så er der møghamrende kedeligt i en tom lejlighed... så jeg flytter nok ind efter jeg har købt møbler, og har sat en million flyers op om en sambo..." Han smilte vagt, og rødmede let.
Gæst- Gæst
Og derefter smilede hun varmt til ham.. "Nårh.. Kile? Hvor ligger din lejlighed så henne???" spurgte hun kært og drillede mens hun let betragtede hans smukke øjne.
"Mhmm.." mumlede hun let igen.
Gæst- Gæst
"På en eller anden gade, et eller andet sted ved siden af et pizzaria... døh... cirka..."
Han grinte lidt. Han vidste godt hvor lejligheden lå, men han havde ingen idé om gadens navn.
"Men heldigvis er det kun første sal... jeg ville være bange hvis det var tredje..." han gispede kunstfærdigt, og grinte.
Gæst- Gæst
"Mhmm.. Vil du så med ud og shoppe med mig imorgen, alts shoppe møbler til dig" sagde hun med et lille fnis. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.. "Mhmm.:" mumlede hun uskyldigt og så let på ham med de uskyldige babyblå øjne, som der let glitrede. Hu bed sig forsigtigt i underlæben.
Gæst- Gæst
"Du kan godt få lov at se min lejlighed, men du bliver ovverrasket... Der er faktisk pænt og hvidt... indtil nu..." han smilte.
"Og du må MEGET gerne shoppe med mig... hvis du kan Swahili..." tilføjede han drillende.
Gæst- Gæst
"Mhmm.. Jamen så føre du jo an!" sagde hun og hetydede til at han skulle vise vej. Hun listede let om bag ham og sprang op ppå hans ryg, "Kom så Nutte" sagde hun drillede og kyssede blidt og drillede hans kind, mens hun holdte sig oppe på hans rygg.
"mHmm.." mumlede hun let og smilede varmt til ham.
Gæst- Gæst
"Nutte? Hvordan i alverden kom du på det...? Skøre kugle..." Han grinte, og de lyserøde pletter på hans kinder blev en smule kraftigere.
"Meeen, vi er altså også kun 5-7 minutter derfra, så jeg kan nok godt bære dig hele vejen..."
Han smilte.
Gæst- Gæst
"Det er Fordi du er totalt nuttet, når du rødmer" sagde hun og smilede let til ham.
"Mhmm.. Min private pruhest" sagde hun og lagde let hovedet på hans skulder. "Årrh..Dejligt ikke at skulle gå" sagde hun og trykkede sig let ind til ham, så hun ikke faldt af ´ham, så det var godt at han havde fast i hende ben.
Gæst- Gæst
"Skal vi stikke i løb?" Han smilte lidt, og så op på hende, ved at kaste et blik over skulderen.
"Og jeg kan umuligt være fra himlen, jeg tror det ville have gjort ondt hvis jeg faldt ned..." Han smilte større, og blinkede til hende.
Gæst- Gæst
"MHmm.. Måske kan du ikke huske da du faldt ned fra himlen Nutte" sagde hun og nussede blidt hans kind. "For du faldt vist ned og slog hovedet" sagde hun og grinede kært og smilede blidt til ham. "Mhmm::" mumlede hun let og lagde hovedet let på hans skulder.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» I Want You - Todd [Privat emne]
» Do you trust me??-Leo=Privat emne!
» Privat Emne: "Em uma corrida"
» is´it you??- Night=Privat emne?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus