Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
hyggelig aften = alle
Side 1 af 1
hyggelig aften = alle
T: 21:30
O: mange
S: diskotek
P: se billede
V: lunt
Mikala sad ved et bord alene hun hade være ud og jaget en fyr som tror han var så smart at lege med hendes føldser hun lærte ham at ingen skulle lege med hendes føldser hun drak en kold vand hun hade ikke vært så vred og sur i 3 år hun sad og så på alle de ander som dans,snakke og pjatte
O: mange
S: diskotek
P: se billede
V: lunt
Mikala sad ved et bord alene hun hade være ud og jaget en fyr som tror han var så smart at lege med hendes føldser hun lærte ham at ingen skulle lege med hendes føldser hun drak en kold vand hun hade ikke vært så vred og sur i 3 år hun sad og så på alle de ander som dans,snakke og pjatte
Gæst- Gæst
Sv: hyggelig aften = alle
Sea kom gående ind i diskoteket. Hun så sig om og så en helt masse mennesker der dansede og nogle der bare sad. Hun så en pige der sad alene og så en anelse sur hun. Hun maste sig stille hen til hende og satte sig overfor hende. "Hej!" smilte hun imødekommende. Hun så sig om. *Øv, ingen jeg kender* tænkte hun og rettede igen blikket mod pigen. "Hvad hedder du?"
Gæst- Gæst
" hej jer hedder Mikala " sagde mikala og rette på sin kjole hun så trist men sur ud
Gæst- Gæst
"Er der noget i vejen....Mikala?" spurgte Sea bekymret. "Jeg hedder forresten Sea" sagde hun før Mikala svarede.
Gæst- Gæst
damon stod op af væggen i sine egne tanker og et lumsk smil som altid. Han så ned i jorden "hm"sagde han lavt
Gæst- Gæst
Sea så sig rundt og skimmede folks tanker imens hun ventede på svar fra Mikala. *Hmm, ingen spændende tanker* tænkte hun. Hun undlod at læse Mikalas tanker da hun helst ikek ville læse folks tanker hvis hun havde snakket med dem, men nogen gange var det nødvendigt!
Gæst- Gæst
" åh bare en fyr som synders det var sjover at lege med mine følgser " sagde Mikala og sukke
Gæst- Gæst
"Sjovt? Hvem syntes at det er sjovt? Det burde forbydes!" sagde Sea en anelse oprevet. Hun tog en dyb indånding. "det er jeg ked af at høre!"
Gæst- Gæst
" ingne slippe godt fra et legen med mine føldser " sagde Mikala og sukke
Gæst- Gæst
"De skulle så sandelig heller ikke lege med mine! Så bliver jeg først rigtig sur!" sagde Sea. HUn så sig om. "Du siger til hvis du skal have hjælp til at få fat i ham ikk?" smilte Sea.
Gæst- Gæst
"Vil du ikke skifte emne? Jeg mener du virker så nedtrykt når vi snakker om det her!" Sea smilte stille til Mikala. Hun så ud over dansegulvet for at prøve at få øje på en der skildte sig ud.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Hyggelig aften...-Zero
» en hyggelig aften - Yuuki
» En hyggelig aften - Savannah.
» En hyggelig aften? Moki (Privat)
» skulle det være en hyggelig aften?
» en hyggelig aften - Yuuki
» En hyggelig aften - Savannah.
» En hyggelig aften? Moki (Privat)
» skulle det være en hyggelig aften?
Side 1 af 1