Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bored to death!.. (Private)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Bored to death!.. (Private)
O: Tomme forlystelser(mennesketomt), dog bevæger gyngerne sig på grund af brisen.
S: Parc d'attractions
T: Midnat<3
P:(Avatar = mika)
Mika sad kedsomeligt på en rusten gynge, hendes marmorhvide væsen, så næsten selvlysende ud i aftenenskær, hun pustede noget af det sølvhvide pandehår væk fra sit venstre øje, så hendes grå'violette øjne bedre kunne suge omgivelserne til sig, her var næsten intet levende, hun sukkede med et skævt smil af tanken. Hun lod forsigtigt den dybrøde rose i hendes hånd glide mellem fingrende, med et tomt udtryk rettet imod dem. Hun gabte, "Jeg kom her ud fordi?", hun hviskede ordene til sig selv og sukkede med et mildt grin. Hun var kommet fordi hun intet andet havde at lave, og at sidde i den pokkers villa hele dagen var begyndt at gøre hende irritable mod sin husholderske, hun håbede at der snart ville komme noget selskab.
Gæst- Gæst
Sv: Bored to death!.. (Private)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Gætter på alle de der stemmer var fra dig? Godaften... Lidt af en ævne du har der... God til at forvire dine omgivelser..." Belafont griner en enkelt gang, og læner sigselv lidt op igen, og stræker sine skuldre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Belafont.. Belafont Maetric Baldrec.. Glæder mig at møde dig frk. Amané.." Han rejser sig igen, og plasere sin hat tilbage på sit hovede.
"Hvad laver du her ved denne tid?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Varmt?" Belafont griner en smule, og går tættere på Mika, med siner hænder i lommerne igen.
"Var bare.. Ude og gå.. Så faldt jeg over en bænk." Vænder sig en smule, og nikker hen imod bænken hvor han sad. "Som du jo så... Gik faktisk kund forbi her, fordi at jeg havde tænkt mig at bevøge mig hjemad, imod skoven." Han nikker imod skoven, men hans blik med de sorte øjne bliver fast på Mika.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig har du det, og er vel varmer end hvor jeg bord.. Og nej, det gjorde jeg ikke, havde slet ikke set at du var her da jeg kom.. Og til det sidst spørgsmål." Belafont læner sig op ad gyngesættet Mika sad på, med krysede arme. "Jeg kom til byen af en grund.. Dyreblod virker, men smager lidt hend af en hests hove... Menneskeblod er en del mere delicat.." Han griner en smule lumskt igen, og skuber lidt væk fra gyngesættet, og træder lidt væk igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kan ikke gætte hvor du bor henne.,. Ved ikke hvad der er 'kliché' for væsner inde i byen mere.."
Belafont krydser armende, og bliver ved med at smile let.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hmm.. Ville nok sige... Måske en fin lejlighed? Måske et fint hus? Jeg tænker på kjolen og på den store blomst i dit hår." Sagde han og pegede på blomsten på hendes hoved med en af hans lange negle. "Men som sagt er det gætteri.. Jeg ved det virkelig ikke." Han grinede lidt, og krysede armende igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hehe undskyld. En dårlig vane..." HAn grinede lidt igen, og kløede sin tining. "Dine yndlingssteder? Nogen specielt ved stederne? Burde jeg tage dertil og se det?" Belafont virkede en smule nysgerrig, og blev ved med at smile.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det passer vel også meget godt til en engle, hm?" Han grinede lidt, og lænede sig væk fra gyngestativet igen, og gik lidt væk, mest af alt bare for at bevøge sig. "Og ville ikke gi megen mening hvis jeg frygtede død... Ville det?" Han kiggede over skulderen med et smil, og grinede lidt igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Arg.. Besvimer om lidt. Nu går jeg så i seng... Haha..//
Gæst- Gæst
//sorry glemte emnet><//
Gæst- Gæst
"Nej jeg vil helst ikke skade mine ofre.. Men kan ikke købe mig fra noget hellerej.. Men jeg har min måde at skaffe blod på. Uden nogen dødsfald, eller nye forbandede." Sagde han med et bredt smil. Han krysede sine arme og blev ved med at kigge på Mika. "Men ved du hvor meget det koster ved blodbanken? Hvis det koster noget? Er helt nyt for mig at der er noget som det.. Var der slet ikke dengang inden jeg låste mig selv inde i mit hus." Han grinede lidt af hans måde at sige det på.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Curiosity killed the cat, but death didn't? (Davy - private)
» Jeg Bored mig xD
» anyone bored?
» I'm bored and I do believe I need you right now! (XXX)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips