Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
aften-tur i parken (CatAlice)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
aften-tur i parken (CatAlice)
T: aften
V: lunt, solen er lige gået ned
O: næsten mennesketomt, springvand, træer, buske osv.
Taisho kom gående ind i parken, på havde sine sædvanlige posede, hvide bukser, og sin hvide trøje der blev holdt sammen af et hvidt bælte.
Ellers havde han bare tæer.
Hans lange hvide hår sad i en høj heste hale som altid.
Folk der så ham kiggede altid endten nysgerrigt eller som om han var åndssvag, men han var lige glad.
Hans mørke, opmærksomme øjne havde straks set at parken var tom og så ville han unytte muligheden til at gå en tur gennem den.
Han så sig lidt omkring om kom snart til springvandet, det var en hyggelig lyd af vand og der var stadig nogle bier og fugle der ikke var gået i seng endnu.
Man kunne så småt også høre fårekyllingernes musik.
Gæst- Gæst
Sv: aften-tur i parken (CatAlice)
Gæst- Gæst
Han var dog ikke bange for at blive angrebet, nok skulle han være p åjagt, men han havde entilvidre kun mødt venlige animaguser, så han frygtede intet.
Han så over springvandet og stoppede op, der sad hun jo, og med en sød lille kat.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvorfor ignorerede hun ham pludselig? Det kunne han ikke bare acceptere.
Han gik uden om springvandet og målbevidst hen til dem.
Katten lignede en der bare gerne ville lades i fred, måske kunne den mærke hvad han virkelig var? Men burde den ikke også kunne mærke at han ikke var direkte ond, at han ikke ville angribe nogen der ikke angribede ham?
Han så lidt på dem endtil han var nogle få meter fra dem.
"Godaften" sagde han, lidt koldt og hårdt, som han plejede til fremmede
Gæst- Gæst
CatAlice rykkede uroligt på sig og satte sig lidt mere op. Han lød godt nok noget barsk i det, tænkte hun og havde ikke mod til at kigge op på ham.
Gæst- Gæst
At hun svarede hårdt igen vidste bare at hun endten ikke var alt for svag eller at hun måske, ja, var nervøs.
Han tog ikke af kattens uhøflige opførsel.
"Hvad laver i på denne tid og så lige her?" spurgte han, lidt hårdt som før, men man kunne godt mærke han bare ville snakke
Gæst- Gæst
//undskyld lige det korte svar//
Gæst- Gæst
"Jae, det kunne du jo" sagde han
"I modsætning til dig vil jeg gøre et godt eksempel og svare: jeg er bare ud og gå en tur, faktisk på vej hjem for at være ærlig" sagde han og så sig omkring, altid opmærksom på sine omgivelser for ikke lige pludselig at blive angrebet
Gæst- Gæst
Hun så hvordan han var på vagt og kiggede rundt. "Er der nogen efter dig", spurgte hun og smilede skævt. Hun ville afprøve om han var god eller ond.
Gæst- Gæst
Han så på hende, hun var faldet lidt til ro og lignede en der ville bedømme ham på et eller andet, måske om han nu også var et uhyre som hans race plejede at være.
Gæst- Gæst
Mulle vendte sig om og så op på manden. "Miav", sagde han sjovt og kiggede på CatAlice. Hun klukkede, og nikkede så til katten.
Gæst- Gæst
"Nej, jeg er ikke bange for noget" han var bare mere opmærksom end noget andet nå det galt vampyre, en vampyr havde engang været lige ved at dræbe ham-...og sådan noget ville vel gøre alle opmærksomme, for det ikke skulle ske igen.
Faktisk hade han vampyre...men han var ikke bange for dem.
Gæst- Gæst
"Nå okay", hendes glade stemme forsvandt lidt, "men holder du så øje efter dem?".
Hun var begyndt at blive lidt nysgerrige. Hendes kat Mulle, kiggede også nysgerrige på ham.
Gæst- Gæst
"Som sagt: man ved aldrig hvem eller hvad der kommer" han så lidt på hende
"Men u har måske ingen grund at passe lidt på?" sagde han, måske var der heller ikke meget her i byen, han kom jo fra skoven og der var nok lidt mere?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke bange, forstå det dog, jeg er bare opmærksom!" han fik en fornemmelse af at hun aldrig havde prøvet at skulle overleve, at slås sig gennem tilværelsen
Gæst- Gæst
Mulle kiggede sjovt på manden og smilede til ham. Det så altid sjovt ud når Mulle smilede. CatAlice strakte sig, "Øm hvad hedder du fremmede?"
Gæst- Gæst
"Bare kald mig Taisho...Vis du får brug for at sige mit navn, hvad med dig?" han lagde armene over kors, ikke ment som noget bestemt, men fordi han tit bare godt kunne lide at stå sådan.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var ikke fordi han havde noget mod hendes selskab, han havde det bare bedst med at stå op og især nå han var sammen med fremmede, og Alice var jo stadig fremmed.
Han så lidt på katten og smilte lidt, han elskede katte, desværre kunne de ikke rigtig lide ham, nok fordi han kunne forvandle sig til en gigantisk hund.
Gæst- Gæst
"Min kat kan vist godt lide dig"smilede hun og kælede Mulle.
Men pludselige begyndte han at hvæsse og CatAlice stivnede. Hun rejste sig op, "Jeg tror der kommer nogen, men jeg er ikke helt sikker", sagde hun nervøst.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» en aften ved søen parken //Kilia//
» en aften tur i parken Craig=Privat
» En rolig aften i parken // åbent
» Nat på bib(CatAlice-privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift