Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nat på bib(CatAlice-privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nat på bib(CatAlice-privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 21:33

S-Bibliothèque
T-23.00
O-bøger
P-sort skjorte og hvide bukser og sko
V-Regn

Zankuji var inde på biblioteket som nu var lukket på denne tid men han var faldet i søvn mens han havde siddet og læst i en bog for sig selv og var ikke ligefrem vågnet endnu da han havde et godt sove hjerte som man kunne sige når man så ham sove.
Han lå med hovede på bordet og ja sov bare der ud af lige til en bog faldt på gulvet så vågnede han med et chok og kiggede rundt "hvem hvad hvor"sagde han og kiggede rundt *når det var bare den bog der*tænkte han og samlede den op og lagde den på bordet og kløede sig i håret og gabte og sad bare og vågnede op.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 21:47

CatAlice løb ude i regnen og prøvede, at finde et tørt sted, at være. Hendes tøj var halv vådt, mens hendes hår var helt vådt. Hun fandt hen til
biblioteket og gik op ad trapperne. Da hun kom til døren, tog hun fat om håndtaget og ruskede stille i det. Den dumme nattevagt som plejede, at skulle låse af, glemte det engang imellem. Havde hun heldet med sig her gang? CatAlice ryskede lidt mere i døren, den gik op til hendes held. Men den gik knirkende op. *Shh dør*, tænkte hun og trådte lydløst ind. Bare der ikke nogen der hørte hende. CatAlice rystede sit hovede og lukkede døren i. Da den lukkede i sagde den klik, "Argh dammit", mumlede hun. *Men bedre indenfor end der ude*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 21:56

Han kiggede rundt og slappede bare af og kiggede så på denne bog som han havde siddet og faldet i søvn til og rystede på hovede *jeg kan da bare ikke vågne igen*tænkte han for sig selv og slappede bare af mens han sad ned og syns han kunne høre at der kom nogen ind men det var han ikke helt sikker på om der gjorde så han sad og kiggede på hvor folk kom fra når de kom ind på biblioteket
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:10

CaAlice rystede krop og vente sig om. Hun frøs lidt, men tog sig ikke særlig meget af det. Hun gik to skridt længere ind på biblioteket, hun vendte sin øre frem ad. Hvad var det? Hun kunne høre nogen trekke vejret og stoppede op. Som en skygge, skyndte hun sig hen til en bog reol. *Bare det ikke var nattevagten*, tænkte hun med lidt panik i kroppen, *Jeg må bare ikke blive taget igen!*. Hun kiggede lidt til siden og kunne se en skygge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:18

Han kiggede rundt og slappede bare af "er der noget så må i godt komme frem for jeg gør ikke noget natte vagten er væk for i dag så der er kun mig"sagde han med et stille og roligt tone i sin stemme som man godt kunne høre når han talte til denne person som nok var der men det viste han jo ikke lige nu
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:27

CatAlice stak sit hoved lidt mere frem fra bogreolen. "Hvordan kan jeg vide, at jeg kan stole på dig?", spurgte hun med en skinger men fast stemme. Hun stod lidt bag reolen, men gik så lidt mere frem. CatAlice tog noget af sit hår tilbage fra sine øjene, og kiggede mere på skyggen. Hun kneb sine øjne lidt sammen og kunne bedre se manden. Hans overkrop var lidt svær at se, men hans bukser gik lige ind i hendes øjene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:29

Han kiggede på hende "jeg kan ikke drømme om at gøre nogen ondt så længe de ikke er onde eller noget men efter mine sanser føler jeg ikke noget ondskab i dig"sagde han og kiggede rundt omkring og slappede bare af hun måtte jo selvom hun ville komme frem eller hvad hun endeligt ville for han var træt og sad bare ved bordet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:42

CatAlice fik et lumsk smil på sine læber. *ond og ond*, tænkte hun og gik tætter på ham. Hun fandt en stol frem og satte sig slapt ned i den. Hun smilte stadig lumsk og rykkede tætter på det bord, manden sad ved. "Altså det kunne jo være, jeg er god til at virke god?", sagde hun og lyftede et øjenbryn. CatAlice rystede sit hoved en gang til og satte så sine albuer på bordet. "Hva laver du endlig her?", sprugte hun venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:45

Han kiggede på hende "jeg faldt i søvn mens jeg læste i en bog"sagde han med et stille smil på sine læber "og hvad med dig selv hvad laver du her på denne tid om natten"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:50

CatAlice kom til at le lidt, men stoppede så op igen. "Hvordan kan nogen falde i søvn til en bog?", sprugte hun med et fnis. Det kunne hun ikke selv finde på, hun var nemlig lidt af en bogorm. Hun så på ham med sine sorte øjene og smilede venligt til ham. "Tjoh, var bare en tur i byen, men så begyndte det at regne..", hun fik lidt et fjent udtryk i ansigtet.

//Hejsa jeg skal desværre logge af nu, men svare så hurtigt jeg kan igen imorgen^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 23:08

"kun hvis den keder en"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede hen på hende "hvad hedder du jeg hedder Zankuji"sagde han og smilte bare til hende for at hun var her ellers ville det være alt for kedeligt for ham og sidde her helt alene.
han kiggede på hende og ventede på hendes svar
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 14:08

CatAlice satte sit hoved lidt på skrå, "nårh ja du siger noget". Hun trak lidt i mundvigen og rettede sit hoved op igen. "Jeg hedder CatAlice", sagde hun stille og lænte sig tilbage i stolen igen. "Og så længe vi ikke er fjender, må du enden også bare kalde mig Alice eller Ice". Hun rettede lidt på sin kjole, og satte sine ben lidt mere til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Jan 2011 - 16:03

Han kiggede på hende "Okay alice"sagde han med et stille smil på sine læber "men hvad skal man få tiden til at gå med nu og det regner udenfor så der gider jeg ikke ud"sagde han med et stille smil på sine læber "har du nogen ide om hvad man kan lave og nu hvor vi er to"sagde han med et stille smil og slappede bare af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 16:12

CatAlice så sig rundt, "Hmm først skal vi have noget lys!". Hun rejste sig op og gik hen til en reol, fandt en lommelygte og tændte for den. Da hun tændte for den, satte hun den til hovedet og sagde bøøh. Bagefter gik hun hen til Zankuji igen. "Og nu..ja hva nu", hun gnubbede lidt på sin hage. "Har du nogle ideer?", spurgte hun og kastede lommelygten op og ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Jan 2011 - 16:21

Han kiggede på hende "hmm vi kunne hmm ja vi kan lære hinanden og kende og se hvad der sker ellers"sagde han med et stille smil på sine læber og sad og kiggede på hende.
Han smilte og slappede bare af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 16:28

"Heh ok, det var også det jeg stod og tænkte på", hun satte sig på sin stol igen og lage lommelygten ned på bordet. CatAlice sad lidt og tænkte, "hm lad mig se". Hun så over på ham, "okay hva for en race er du?", hun kiggede afventende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Jan 2011 - 16:31

Han kiggede på hende "jeg er en ild dæmon"sagde han og kiggede på hende "hvad med dig"sagde han slappede bare af han var ligeglad med at folk viste hvad han var for en race der var alligevel så mange der viste det lige nu så hvorfor skulle hun så ikke vide det.
han ventede bare på hendes svar
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 16:38

CatAlice lyste op, "er det rigtigt fedt nok". Hun var tæt på at komme op at køre. *At møde en der kan noget med ild*, tænkte hun og så ham med sine sorte øjne. "Jeg er en animagus", smilte hun stort til ham. "Men er du sådan en der ikke kan lide ilden eller sådan der bare elsker den?". Hun begyndte at slappe lidt mere af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Jan 2011 - 16:41

Han kiggede på hende med et stille smil "ja ild er vigtigt for mig hvis jeg skal gøre noget med ild"sagde han med et stille smil på sine læber "animagus det er en god race at være"sagde han med et stille smil på sine læber "hvor gammel er du endeligt"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 16:57

CatAlice smlite sødt til ham, "Jeps det en god race" sagde hun lidt selvgald, "men det er ilddæmon da også?". Hun daskede lidt til lommelygten. "Jeg er 110år", sagde hun så og kiggede op på ham igen. Hun så på hans stille smil og smillede tilbage. "Hvor gamel er du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Jan 2011 - 17:03

Han kiggede på hende med et smil "jeg er 250 eller sådan har ikke styr på min egen alder"sagde han med et stille smil på sine læber og var glad for at hun var her så man havde en og snakke med "du ser endeligt meget køn ud"sagde han og kiggede bare på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 17:12

"hm okay, jeg har meget styr på min aldrer", sagde hun med et skævt smil. Hun var også ved at blive tør igen og var glad for hun ikke var alene. Hun blev lidt flov over, da Zankuji sagde hun så køn ud. CatAlice var ikke vant til at folk sagde søde ord til hende og kiggede ned i bordet. De fleste var kun optaget af hendes øre og hale. "Tak", mumlede hun. Hun så tilbage på ham, men havde vist stadig lidt røde kinder. "Men sig mig hvor bor du endlig?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Jan 2011 - 17:15

Han kiggede på hende "jeg bor et sted i et hus her i byen"sagde han med et stille smil på sine læber "hvad med dig hvor bor du henne"sagde han og kiggede på hende.
Han rykkede sig lidt hen til hende og kiggede på hende "og hvad jeg siger om dit udseende er noget jeg mener"sagde han og kiggede bare på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Gæst Søn 30 Jan 2011 - 20:16

"Jeg bor ude i skoven, men kommer bare nogle gange her hen". Det måtte være fedt at bo inde i byen og så alligevel ikke. CatAlice var skam meget glad for selv at bo ude i skoven. Hun så hvordan Zankuji rykkede tætter på hende. De ord han sagde glædede hende, og hun rødmede vist igen. Hun tog sig til kinderne, "Se nu får du mig til at rødme", sagde hun og kiggede lidt væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Zankuji Søn 30 Jan 2011 - 20:43

Han kiggede på hende med et smil "det var da ikke så godt var det for jeg syns da det ser sødt ud til dig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende "syns det passer godt til dig med farve i kinderne"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nat på bib(CatAlice-privat) Empty Sv: Nat på bib(CatAlice-privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum