Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
controle your self! // Cricker// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
controle your self! // Cricker// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
controle your self! // Cricker// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
controle your self! // Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
controle your self! // Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
controle your self! // Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
controle your self! // Cricker// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
controle your self! // Cricker// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
controle your self! // Cricker// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
controle your self! // Cricker// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

controle your self! // Cricker//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

controle your self! // Cricker// Empty controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:40

Sted~ skoven
Tid~20:00
Vejr~sensommer aften
Omgivelser~træer, buske og en lille sø
Udseende~som profilbilledet

Det var varmt og en ellers normal dag i Forêt, træerne var grønne, buskene var fulde af bær og der var nogle få dyr der læb her og der. Inde i skoven gik der en ung dame, Ivy hed hun. Hendes lange hvide hår svejede bag hende for hvert skridt hun tog og hendes elelrs så perfekte krop så mere og mere perfekt ud fra dag til dag. Ivy vidste godt at hun ikke var alene, hun havde regnet med der var flere i skoven, for det plejede der at være. Der var mange vampyrjægere og almindelige mennesker. Hun hader normalt mennesker men efter hun havde haft en affære med et menneske så gjorde hun ikke længere. Ivy gik ned mod den lille sø der lagde i skoven, dog var hun rædselsslagen for vand, hun vidste ikke hvorfor, men det måtte være fra hendes mors side af familien, for hendes fars side har aldrig været bange for noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:47

Cricker var ude at jage efter føde, nok var han en jord dæmon og tæt knyttet til naturen, men han skal selv have noget at spise en gang i mellem. Han havde fået øje på en flok dådyr, han havde belsuttet sig for at gøre det på den gamledags måde, uden våben, kun med det han kunne finde, måske bruge hans kræfter, Cricker var så koncentreret at han ikke havde lagt mærke til at der var nogen i nærheden. Han fortsatte op imod flokken og så sig omkring, de så ikke ud til at have opdaget ham. Han bsluttede sig for at prøve, han trak stille sit smurai sværd og kastede det efter et dådyr. Han missede.
"Det er bare løgn! Pokkers!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:54

Ivy så denne person der var på jagt og missede det dådyr han sigtede efter, men hu nkiggede bare på det og så faldt det om. Ivy sagde intet, hun sad nogle meter væk fra vandet og stirrede på det, hun ville gerne at hun kunne klare vand, men hun var totalt bange for det. Ivy kunne mærke at denne person var dæmon, men hvilken slags dæmon vidste hun ikke. Hun kiggede sig let over skulderen og så hendes ulv Yuuki komme luntende over mod hende " Yuuki? hvad laver du her" spurgte hun stille og grinte sødt af ulven idet den satte sig ved siden af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:02

Cricker undrede sig over hvorfor dådyret var faldt om selvom at han ikke havde ramt det. Der skete mange mærkelige ting i skoven, måske var der nogen der så på ham. Han kiggede sig omkring og gik lidt væk fra bakken. Han kunne ikke se nogen endnu, men han var næsten sikker på at der var nogen til stede. Han fik så øje på en pige der sad sammen med en ulv, han vidste ikke helt om han turde at gå derhen, men så igen, han har jo et bånd imellem naturens dyr. Han besluttede sig for at gå derhen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:12

Yuuki løftede ørerne idet den kunne høre der var nogle på vej over mod dem, Ivy drejede let hovedet men kunne intet se på grund af hendes hår der skyggede for hendes øjne " hvad er der Yuuki?" spurgte hun stille idet hun hørte at ulven var begyndt at snerre af personen der nærmede sig dem. Ivy var ligeglad, men Yuuki var ikke, hun gjorde alt fo at beskytte Ivy! hvad det så end kostede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:15

Cricker kiggede på ulven, han håbede på at kunne få den til at se han var jord dæmon og dermed en ven af naturen.
"Rolig nu, jeg gør ikke noget"
Han så ulven snerre og stoppede op for at vise respekt, han kiggede over på pigen der sad ned.
"Hey! Hvad laver du helt herude?"
Han kunne jo ikke smile til hende, hun kunne ikke se ham alligevel, han kunne se at hendes hår var i vejen for hendes øjne. Han ville ikke komme nærmere før han vidste hvordan ulven ville reagere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:20

" Yuuki læg dig!" sagde Ivy hårdt så ulven liggede sig ned " jeg bor lige der ovre" sagde hun og pejede bag ud hvor der stod et lidt gammelt hus, dog var det i okay fin stand, men alligevel. Hun rejste sig op og drejede nu omkring så hun kunne se ham, denne mandsperson var helt sikkert jord dæmon! det kunne hun se på hans ansugt og kropsbygning. HUn havde set mange dæmoner i sit liv, men dog ingen lige så mandig som ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:23

Cricker kiggede over på huset.
"Hmm, det var mærkeligt, jeg er her tit men jeg synes ikke at jeg har set dig før"
Han var ikke helt sikker på om hun var venlig, men han nærmede sig da.
"Må jeg spørge om dit navn?"
Han kiggede lidt på hende og derefter ned på ulven, men hans blik faldt hurtigt tilbage på elveren. Han havde set mange elvere før, men det var sjældent at han havde snakket med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:30

" Ivy Valentine, og du?" Sagde hun spørgende og kiggede roligt på dæmonen, hendes grå øjne var nærmest som en lille piges en juleaften, der var små lys der dansede omkring inde i dem. Yuuki rejste sig op og gik over til dæmon og slikkede hans hånd, ulven havde fået lov af Ivy, men hvis han ikke ville have det kunne kun bare få den til at gå væk fra ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:33

Cricker kiggede på den og smilede, han kløede den lidt bag øret før han svarede.
"Mit navn er Cricker Angelblood, jeg har boet i den her skov i mange år"
Han kiggede på hende og blev fanget af hendes øjne.
"Hvad går du så rundt og laver til hverdag?"
Han kiggede lidt undrende på hende og tænkte over om det nu også var det rigtigt spørgsmål at stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:36

"Jeg.. uhm.. jeg" det var som om Ivy's mund var løbet tør for ord idet han kiggede hende i øjnene, hun kiggede væk i et elegant ryk med hovedet og kiggede atter på hendes største frygt. Vandet! Hun kunne nu egentlig godt bruge hendes far lige nu, bare til at vise hende at vandet ikke var farligt, men uden ham kunne hun intet, udover at blive overtaget af sin fars personlighed, hvilket ikke var specielt godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:39

Han kiggede på hende med et lidt undrende blik.
"Er der noget galt? Sagde jeg noget forkert?"
Han regnede med at få et svar hvor han bare vidste at han havde dummet sig, han tænkte på at det måske var en fejl at gå over til hende, men han håbede bare på det bedste, han kiggede på ulven, den så ikke ud til at være gal på ham så måske havde han alligevel ikke gjordt noget forkert, det ville den da have mærket ville den ikke? Det var et spørgsmål der fløj igennem Crickers hoved flere gange, han kiggede på hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:44

" nej. du har intet gjort forkert" sagde Ivy og bed sig let i underlæben " jeg er slave af mørket, dog har jeg ingen herre" sagde hun og kiggede ikke på ham, hun var for pinlig berørt over det, hun havde aldrig sagt det til nogen, udover hendes nærre venner, hvilke ikke var så søde mod hende længere, fordi hun havde fået hendes fars personlighed, hvilken var temmelig drablig til tider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:46

Han kiggede på hende med et overrasket blik.
"Slave?"
Han kunne ikke tro det, elvere var da normalt ikke slaver var de? Han blev ved med at spørge sig selv om det, men det var også ligemeget, hvis hun var en slave så kunne de vel.
"Men, elvere er da ikke slaver er de? Jeg troede de var frie"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:49

" jeg har ikke været fri siden jeg overtog noget af min fars personlighed" sagde Ivy stille og bed sig i underlæben, hun havde allermest lyst til at løbe væk og blive væk. Det kunne ikke være værre efter hendes hoved, hun havde lige fortalt en totalt fremmed at huun var slave!? Hvorfor havde hun dog gjort noget så dumt! nu var det forsent og hun var egentlig lidt ligeglad, men man kunne se på Yuuki at hun ikke var helt tilfreds med at Ivy havde sagt det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 11:22

Cricker stod og betragtede Yuuki, han kunne se der var noget den ikke kunne lide, men han havde jo fået af vide at det ikke var ham der havde sagt noget forkert, så han tænkte ikke yderligere over det.
"Hmm, det gør nu ikke mig så meget at du er slave, jeg ser ikke anderledes på dig hvis det er det du er bange for"
Cricker gav hende et venligt smil for at vise hende hvor ligegyldigt det var for ham at hun var en slave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 13:29

Ivy smilte let og kiggede op på Cricker, hun var glad for han ikke var en af dem der så anderledes på hende fordi hun var slave. Yuuki begyndte at hyle let og puffede til Ivy, Yuuki ville have hende ud i vandet, for Yuuki havde Ivy's mors sind og væsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 13:35

Cricker kiggede på Yuuki, han kunne ikke helt forstå hvad det var den ville. Men han kiggede hurtigt på Ivy igen.
"Har du lyst til at lave noget specielt?"
Han kiggede sig omkring, der var da ikke så meget at lave i en skov udover at slappe af og træne, men de slappede jo allerede af så de havde jo noget at lave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 13:45

Ivy rejste sig op og kiggede let over sin ene skulder over på Cricker " jeg skal have overvundet min frygt" sagde hun og kiggede igen på vandet hvor Yuuki skubbede hende over mod. Egentlig ville Ivy hellere leve med sin frygt for vand, men hvis hendes fars personliged tog helt over kunne hun ikke være bange for vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 13:49

Han kiggede lidt undrende på hende, overvinde hendes frygt? mon det var vandet og mon det var derfor at Yuuki skubbede Ivy ud imod det? Han ville ikke tvinge hende til at gå derned, så Cricker blev bare stående og så på at hun gik nærmere, nu vidste han jo også at han skulle passe lidt på, han skulle ikke skubbe hende i vandet for sjov skyld hvis hun var bange for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 13:53

Ivy's øjne skiftede fra grå til sorte, hendes fars personlighed var kommet frem i hende " Yuuki gå væk!" sagde hun vredt og gik selv over mod vandet. Yuuki gik op til Cricker og kiggede på ham med sine store gule øjne. Hun vidste godt hun ikke skulle være i nærheden af Ivy lige nu, det kunne blive Yuuki's død

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 13:59

Cricker kiggede lidt underligt på Ivy, hun skiftede bare sådan pludseligt, han kiggede på Yuuki, men han sagde ikke noget til Ivy, der var måske en grund til at hun havde sagt det på den måde. Han var tæt på at sige noget, men han mente selv at det var klogest at lade være, så han forblev stille og blev ved med at betragte Ivy ude ved vandkanten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:03

Ude i vandet var der mange skygger, Ivy elskede skygger især i hendes nuværende situation, hun formede en stor drage ud af en af skyggerne og kiggede derefter over på Cricker og Yuuki, " bare rolig den gør ikke noget" sagde hun og et skævt smil * men det gør jeg* tænkte hun og grinte let for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:10

Cricker smilede lidt, han følte det som om at hun var blevet god igen, men han turde stadig ikke at nærme sig, han var måske stadig lidt i chok over den pludselige sætning, han kiggede igen på Yuuki, men derefter på Ivy.
"Vil du have hjælp til vandet?"
Han fik endelig presset nogle ord ud, men det var måske ikke de bedst valgte ord, men det var da bedre end ingenting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:14

Ivy's skygge drage forsvandt og hendes øjne blev atter grå, hun kiggede ned og så hvor tæt hun var på vandet. Ivy hørte Cricker's ord og nikkede let " ja tak" sagde hun blidt og grinte lidt af sig selv. Yuuki gik igen over til Ivy og slikkede hendes hånd, hun kiggede ned på ulven og aede hende på næsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum