Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
controle your self! // Cricker// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

controle your self! // Cricker//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:16

Cricker var lidt forvirret, men han gik da over til hende for at hjælpe hende.
"Hvor langt vil du ned i vandet?"
Han kiggede på hende og vidste ikke helt om han skulle tage hendes hånd og hjælpe hende ned eller om hun selv gjorde et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:30

"Ned? jeg skal ud i det" sagde hun og kiggede på ham med et blidt smil, hun var rædselsagen og rystede let over hele kroppen, Ivy lænede sig op af ham og bed sig let i underlæben idet hun mærkede sin muskelløse krop imod hendes egen meget feminine krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:32

Han smilede af hendem og hjalp hende på af vandet.
"Jamen okay da, vil du ikke have hjælp til at overvinde din frygt? Jeg kan gå derned sammen med dig"
Han kiggede lidt på hende, han kiggede derefter ned i vandet, det var ikke så dybt så det var ikke farligt at gå derned, men han vidste jo ikke om det var det hun var bange for.
"Hvad er det forresten du ikke kan lide ved vand? Er det bare det hele eller er du bange for at drukne?"
Det var måske også et lidt dumt spørgsmål at stille, men han var jo ikke så god til mennesker efter at have levet ude i skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:39

" jeg er bange for det lige siden jeg så min mors død" sagde Ivy og kneb en let tåre, hun var 6 år da hun havde set hendes far drukne hans mor i den selv samme sø hun var ved nu! Men heldigvis havde Yuuki nærmest overtaget hendes mors personlighed, stille, rolig og tiltrækkende, vel og mærket kun fra ulve. Ivy havde også en tiltrækningskfræf, som hun havde fra hendes rigtige mor, og skyggemanipulation og pinsel fra hendes far

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:42

Cricker kiggede på hende, han vidste ikke helt hvad han skulle sige, men han kunne da stille sig vedsiden af hende og prøve at trøste hende, selvom det måske ikke hjalp så meget.
"Jeg.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg ville ønske der var et eller andet jeg kunne gøre for at hjælpe"
Andet kunne han ikke sige, andet var der måske ikke at sige, det vidste han ikke helt, men han fik altid de her billeder i hovedet af hvad der kunne være sket, hvis det var den her sø, kunne han jo måske fidne ud af hvem det var, han var jo trods alt jord dæmon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:57

Ivy smilte skævt " bare følg mig ud i vandet " sagde hun og kiggede blidt på ham og tog hans hånd " du skal bare gå jeg følger med, hvis jeg ikke følger med har du Yuuki til hjælp" sagde ivy og kiggede bag ud på Yuuki der var klar til at skubbe hende hvis hun ikke gik med Cricker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:04

Han smilede til hende og kiggede på hendes hånd der tog hans. Det havde han aldrig prøvet før, men okay tænkte han.
"Okay, så går vi"
Han gik stille udi vandet, han vendte sig om for at se om hun var gået med derned, han ville jo helst ikke skynde sig for meget, det skulle gå i hendes tempo.
"Forresten Ivy så siger du bare til hvis det går for hurtigt ikke?"
Han foldede sine vinger ud, nu var han klar til at flyve op hvis det skulle blive for meget for hende. Han passede godt på at der ikke skete hende noget og at hun var helt tryg ved at gå med ham derud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:08

Ivy fuldte med og uden hun havde lagt mærke til det stod hun i vand til lidt over knæet, hun havde ikke lagt mærke til det overhovedet. Måske var det hendes mor der hjalp hende med at overvinde frygten, måske var det Cricker? en ting hun vidste var at Cricker skulle have lidt vand. Hun lavede en lille bølge med hendes hænder så den ramte Cricker lige i synet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:10

Cricker fik vand i ansigtet og fald bagover, det gav et stort plask og han lå der bare og grinte, han elskede at lege i vand og han kiggede derefter op på Ivy.
"Hvad ehh? Skal du være fræk?"
Han grinede lidt, men han ville ikke sprøjte vand i hovedet på Ivy, hun var jo bange for vand, så han ville helst ikke gøre noget der kunne gøre hende mere bange, han ville ikke have skylden for at hendes frygt for vand blev større, så han vidste ikke helt hvad han skulle gøre andet end bare at rejse sig op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:17

Ivy grinte og kiggede på ham med et ondskabsfuldt smil og gjorde det igen " Ja faktisk" sagde hun og fnisede og svømmede over til ham " Jeg har dig!" sagde hun og hoppede op på hans ryg. Ivy havde vist bekæmpet sin frygt for vand så hun fjollede bare rundt nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:20

Cricker blev hurtigt klar over hvad det var der foregik, at Ivy ikke var bange mere, han begyndte at grine og lod sig selv falde bagover, han hev hende op af vandet bagefter og plaskede vand i hovedet på hende og smilede.
"Det ser da ud til at du har overvundet din frygt for vand var?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:27

Ivy grinte " jaaah" sagde hun og plaskede mere vand i hovedet på Cricker " TAG DEN!" sagde hun og skyndte sig at svømme væk, hun var totalt gennemblødt, men hun havde nu ikke så meget tøj på så det gjorde intet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:32

Han grinte af hende og fulgte efter.
"Bare vent jeg skal nok fange dig til sidst"
Han nåede op på hende og plaskede vand i hovedet på hende. Han havde det meget sjovt, det var længe siden at han havde haft det så sjovt og han ville have at det skulle fortsætte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:40

Ivy kom til at bide sig selv i læben så det blødte så hun gemte det, for hun vidste ikkeom han var en af dem der ville have blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:42

Cricker så at der var blod i vandet og kiggede på Ivy.
"Er du okay?"
Han virkede ikke sådan ivrig, han ville jo heller ikke drikke hendes blod, han var en fredelig dæmon, så han kunne ikke finde på at gøre hende noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:48

" Ja jeg er okay" sagde hun og tørrede blodet væk og plaskede vand i hovedet af Cricker igen " jeg bed bare mig selv i læben" sagde hun og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:52

Han grinte og var meget glad for at det ikke var værre end at hun bare havde bidt sig selv.
"Nå, det var da godt"
Han fik vand i hovedet og plaskede tilbage på Ivy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:54

" Nu skal du få" sagde Ivy og grinte og dannede en bølge af en skygge i vandet " Hovsa" sagde hun og grinte endnu mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:55

Cricker havde aldrig grinet så meget før, han kiggede på hende i et øjeblik og derefter kiggede han sig omkring.
"Vi er svømmet en hel del ned af floden"
Han kiggede på hende, han var ikke sikker på om hun ville fortsætte eller svømmelidt længere tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:01

"Jeg burde egentlig tage tilbage til Yuuki" sagde Ivy stille og begyndte at svømme tilbage mod hendes hus og over mod Yuuki

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:03

Cricker besluttede sig for at følge med. Han var ikke særlig langt bag ved hende. Det var meget lang tid siden at han havde haft det så sjovt, men han havde aldrig haft det så sjovt med en anden, han har jo selv måtte finde på noget at lave når han har boet herude i så lang tid helt alene, men han havde nu ikke noget imod det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 23:17

Da de var kommet der hen hvor det hele begyndte, men Yuuki var væk. Ivy løb nærmest ind til kanten " YUUKI!! YUUKI!!! HVOR ER DU!!" råbte hun og kiggede sig omkring, Yuuki kom stille luntende med et dådyr kid i munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 10:43

Cricker kiggede på Ivy, da hun kaldte på Yuuki. Han kiggede sig lidt om for at se om han kunne se ulven nogen steder, men det kunne han ikke. Ikke før den kom luntende med et kid i munden. Cricker foldede armene over kors og smilede.
"Det ser ud til at den blev sulten af at vente på os"
Han kiggede på Ivy. Han håbede ikke at hun skulle til at råbe af den som hun havde gjordt tidligere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 20:07

Ivy grinte lidt og smilte let idet hun så på Yuuki " Dygtig, bare spis" sagde hun og kløede Yuuki bag ørerne og lod hende spise hendes dådyr kid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 1:45

Cricker kiggede lidt på Yuuki da den spiste dådyret, det fik ham til at tænke på at han egentlig også var på jagt dengang de mødtes.
"Gad vide hvad der egentlig blev af det dådyr jeg jagtede.. Altså det fald om, men jeg fik det jo aldrig hente"
Han nikkede smilende på hovedet, han vidste skam godt at Ivy havde haft noget med det at gøre, han kiggede på hende med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 2 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum