Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
controle your self! // Cricker// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

controle your self! // Cricker//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:56

Ivy grinte " det går der ovre" sagde hun og pejede på et dådyr der gik inde mellem træerne og smilte blidt til Cricker. " du havde en bror ikke? Hvad hedder han så? " spurgte Ivy stille og kiggede undrende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:58

Cricker kiggede over på dådyret, han trak bare på skuldrene, og ville ikke rigtig jage det, så han vendte sig om og kiggede på Ivy igen. "Jo, han hedder Azazel. Hvorfor spørger du?" Han kiggede på hende med et lidt undrende blik, men der var jo nok ikke nogen grund til at hun spurgte, men måske havde hun mødt hans bror.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:07

" kender bare en der har samme efter navn som dig" sagde Ivy og grinte blidt. " Jeg har engang prøvet at dræbe din bror"sagde Ivvy og kiggede væk, det burde hun nok ikke have sagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:09

Han kiggede på hende med et overrasket blik. Han var ikke specielt sur over det. Han havde jo kun set sin bror en enkelt gang, og den gang forsvandt han hurtigt igen. Han rystede lidt på hovedet. "Dræbe ham? Jamen hvorfor?" Han synes selv at det virkede som om at han var ligeglad, men hvorfor mon? Det kunne måske være fordi han var ligeglad? Eller måske fordi at han kun havde mødt ham den ene gang, så kunne de jo ikke lære hinanden særlig godt at kende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:12

" Tja han kom for tæt på" sagde Ivy og bed sig let i underlæben og kiggede igen på ham " det er som at se på ham når jeg ser på dig Cricker" sagde hun og rødmede let, men Cricker var nu meget pænere end Azazel!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:16

Cricker tog et par skridt tilbage. "Kom for tæt på? Hvordan?" Han var lidt usikker nu, hvad nu hvis hun mente i det hele taget? Så hvis Cricker kom for tæt på så ville hun også prøve at dræbe ham. Han kunne ikke tage den chance, og især ikke nu hvor at hun lige havde sagt at han ligner Azazel. "Hvad mener du med at jeg ligner ham?" Han blev mere og mere usikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:20

" Bare rolig jeg dræber ikk dig, det var fordi vi var på date og han begyndte uden vidre at tage og kysse på mig" sagde Ivy og gik over mod ham " der sker ikke noget nu" forsikrede hun ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:23

Han stod og kiggede på hende, det var klart at han måske ikke helt troede på hende, men det var han jo nødt til. Han besluttede sig for at give hende en chance. "Hmm, jamen okay, jeg tror på dig. Og jeg skal nok lade være med at gøre det" Sagde han til hende. Han havde fået hans smil igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:27

Ivy nikkede kort " godt " sagde hun og gik helt op til ham og lod sin hånd køre over hans ene kind inden hhun lagde sit hoved mod hans brystkasse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:29

Han kiggede på hende og smilede. Han tog hans arme omkring hende og stod bare helt stille han lagde sit hoved på hendes, og stod bare der uden at sige eller gøre noget, han ventede på at hun skulle gøre et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:33

Ivy kiggede op på ham og smilte let og flirtende til ham " hvad skal vi lave?" spurgte hun stille og kiggede ham i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:04

Han stod og tænkte lidt. "Hmm jeg ved det ikke helt, hvad synes du?" Han kiggede hende tilbage i øjnene og kunne ikke lade være med at smile. Han synes at hun havde nogle utroligt smukke øjne, men han turde bare ikke at sige det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 9:04

Ivy smilte let " Hmm jeg ved det heller ikke" sagde hun og kiggede på hendes ulv der var så godt som færdig med at æde dådyet og sad nu og overvågede Cricker og Ivy med et vågent øje, Yuuki begyndte at slikke sig ren fra blodet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 9:25

Cricker kiggede også over på ulven og derefter på Ivy. Han stod og tænkte lidt. Det var ikke nemt, men de skulle jo lave et eller andet for at få tiden til at gå. Han besluttede sig for at han ville vide lidt mere om hende, så han ville spørge hende om et eller andet, men hvad? Han kunne jo bare starte et sted og så spørge. "Hvor bor du egentlig henne?" Det var det eneste han lige kunne tænke på at spørge hende om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 10:28

"Bor lige der ovre" sagde Ivy og pegede over på en lille hytte mellem nogle træer og buske. Yuuki løb over mod huset og sad stille og kiggede op på døren i håb om Ivy kom og åbede døren for hende. " kom " sagde hun med et blidt smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 11:28

Cricker kiggede på hytten, hvorfor havde han ikke set den noget før? Nå det var ligemeget, han kiggede på hende da hun bad ham om at følge med, han trak på skuldrene og kunne ikke se noget galt i det, så han fulgte efter. "Hvor lang tid har du boet her? Og har du lavet hytten selv?" Han var lidt nysgerrig, han kan da huske at han selv havde lavet en hytte herude engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 12:10

" Har boet her i lang tid, ca 5 år. Jeg har ikke bygget den helt selv, jeg fik hjælp af min far" sagde Ivy med et let smil og åbnede døren ind til hytten. Hytten var faktisk stor, dog så den lille ud, men det var den langt fra

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 12:23

Cricker kiggede på hende. I 5 år? Han havde boet herude i omkring 125 år, men han havde aldrig set hende eller hytten før, men så igen, han havde heller ikke rigtig været i den her del af skoven "Ja jeg har boet herude i omkring 125 år selv, siden jeg blev født faktisk, og det er en rigtig flot hytte" Han kiggede sig om da de kom indenfor, den mindede lidt om hans egen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 8:49

Ivy så på ham ed et svagt smil " tja, den er også godt skjult" sagde hun og grinte. Hun gik ud i køkkenet " skal du have noget at drikke?" spurgte hun og så ud fra køkkenet, hun var ikke sikker på han drak det samme som hende, men det ville jo visse sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 9:48

Han kiggede på hende og smilede tilbage til hende. "Hmm, ja det må man da sige at den er, som sagt har jeg aldrig lagt mærke til den før" Han kiggede sig omkring igen. Han hørte hvad det var hun spurgte om. "Jo tak, det ville egentlig være skønt" Hytten ligende meget hans egen, lige undtagen at hendes var større, men han havde heller ikke brug for så meget plads, da han ikke brugte sin hytte særlig meget selv. Det var kun når han var sammen med Kelsey eller hvis han havde brug for at slappe af. Han så at hun havde nogle forskellige dekorationer til at stå rund omkring og kiggede meget på dem før han kiggede tilbage på hende og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

controle your self! // Cricker// - Page 3 Empty Sv: controle your self! // Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum