Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
EFTERSØGT: Barishan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
EFTERSØGT: Barishan
Barishan må dræbes, og hans hoved bringes til Zane.
Underskrevet: Zane D'tarion, Herre af Di Morga
~~~
Navn: Balian Iben Fahalad (Barishan blandt venner)
Info: Barishan er kendt som en dgtig strategisk og særdkæmper. Han har desuden en forbløffende magt over luft-elementet. Han betragtes som værende derst farlig.
Anklager: Mordforsøg på Lord Zane, kontakt med oprørere, som Faith Jâvel, Kajika Dé Volkan og Velarian D'tarion.
Dusør: 17.000.000 Euro og et magisk våben.
~~~
Gæst- Gæst
Sv: EFTERSØGT: Barishan
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Tjek hans profil ^^
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*stirre på belphie* svar på vores emne.. om du så har krea eller ej allright? I wanna kill somabodarr!!! >:3 men der er ingen der vil stille sig til rådighed endnu XD
Zamba knægten skal nok komme af tronen så svag som han er (yeah right sorry min mening XD)
ah ps. Tror ikke kakkerlakken(Malakel) er så meget lærling mere.. ehh XD yeah right Sex sex Sex - Belphie don't you want some blood? :P
*Lister så stille og roligt ind og sætte sig på gulvet* Det lyder da spændende O_O
Gæst- Gæst
Oh, og jeg gør det bare alligevel... noget skal Bel jo lave xD
Gæst- Gæst
meget meeget spændende samtale right Belphie?
Well Belph? I wanta Kiss with blood please.. from ya ! love ya blood *Slikker sig om læberne*
Gæst- Gæst
Men jeg elsker det XD
Damia... *Retter opmærksomheden imod hende* Der er ikke særlig meget gruppe over det hvis du er den eneste *Han griner lidt af det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Drake og Draven er også medlem x)
Ahngel måske sådan lidt (oh yearh!)
Og Faith .. Mwuahah kinda spion og lidt warrior men hun er kun midlertidig :'O ps vi har vores eget sted - Vi er helvedes nabo mwuhah (typisk at djævelen er min far.. why do ya think imma psycho? kinda.. .___. nej som belphie siger heelt normale mennesker :3)
Seiji Seiji.. Vi er farlige at hænge ud med Mwawhah >:O
*Griber fat i Belphies nakke og trækker ham ind til sig for grådigt at gengælde kysset, lader tungen glide hen over læberne for at få blodet med* awwr :P
*Andet har min klient ikke at sige...*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*At have travlt med at råsnave belphie og slikke blodet i sig på samme tid, bider belphie yderligere i læben* >;3 mwahah
faktisk bad han selv om det.. mig og ham mangler særiøst et emne men han har så travlt med alle de andre D:
SEiji så er du modig! :P join samtalen - if you dare xD
Kajika Skrid jeg styrer stedet her x3
Kan du ikke bare være ligeglad tingest O_O.... *Gir Damia kage så hun holder kæft^^*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
» EFTERSØGT: Kajika Dé Volkan & Velarian D'tarion
» Dust //Barishan xD//
» Let get this stoped // Barishan & Cia//
» Skovbrynet - Barishan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift