Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Natteliv - Jaster EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Natteliv - Jaster EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Natteliv - Jaster EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Natteliv - Jaster EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Natteliv - Jaster EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Natteliv - Jaster EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Natteliv - Jaster EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Natteliv - Jaster EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Natteliv - Jaster EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Natteliv - Jaster EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Natteliv - Jaster

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Natteliv - Jaster Empty Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Lør 24 Jul 2010 - 1:53

S: Salles de banquets - diskuteket
O: en masse mennesker der fester?
T: midt om natten
V: aner hun ikke, har været på arbejde længe
D:irl

_________________________________________________________

Der lød et tungt suk omme bag baren, som pigen selv var den eneste som kunne høre i den overdøvende larm som omgav hende og fyldte diskoteket. Hun var iført det samme kluns som hendes medarbejdere - En kort nederdel og en tanktop i neonfarver. Fuck hun hadede det. Hun blev ved med at hive op i den nedringede bluse og brummede irriteret. Hendes navn var Nanna, og hun havde netop fået arbejde på stedet. Lorte arbejder, med tilhørene lortetimer, men hun tjente i det mindste på det, og det var det vigtigste. Hun ville give sig ud i meget for pengene, så hun kunne leve sit mål ud i livet. Hun blev afbrudt af sine tanker da en eller anden tilfældig pige bestilte noget at drikke. Hun nikkede med et falsk, venligt og sødt smil og gik straks igang med at mixe hende de drinks hun havde bedt om. Lige så snart Nanna vendte ryggen til, forsvandt hendes smil. Fucking pis. Hun blev faktisk tvunget til at smile og tale 'pænt' til kunderne. Kæft noget lal mand. Hun sukkede og afleverede pigens drink og tog imod pengene. Hun proppede de krøllede sedler i kasseappreatet og skubbede kassen i. Nu ventede hun blot på der var endnu en fordrukken klaphat, som skulle have endnu en drink at 'blive klogere på'.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 2:39

Jaster kom gående ind på diskuteket og kiggede si omkring og gik op i baren og sad der lidt uden rigtigt at sige noget til nogen han sad bare i sine egne tanker og ville lige nu bare slappe af men det kunne han ikke rigtig for der skete jo så meget ude i den verden de levede i og det kunne godt forvirre ham men han var stadig gang med sin træning og var blevet bedre siden den startede *mon den sort elver bare er stor i munden eller er han stærk nok til at vælte zane af pinden også vil han nok komme efter mig for det jeg sagde sikkert*tænkte han og kiggede lidt rundt for at se hvor han var gået ind *diskuteket her har jeg været før*tænkte han og kiggede rundt uden en lyd *men zane er stærk også har han sin lærling der kan hjælp ham*tænkte han og ville til at ha en drink og kiggede på pigen "øh undskyld men kan jeg få en gang rom og cola tak hvis det kan lade sig gøre"sagde han venligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Lør 24 Jul 2010 - 15:50

Nanna der havde stået i sin egen døsige verden og tænkt på alt og ingenting samtidigt, blev vækket da én eller anden dystert udseende fyr, satte sig på én af de mange barstole på den anden side af bordet, som baren bestod af. Hunstod bare og gloede tomt på ham og ventede på at han gav sig tid til at bestille en fucking drink. Hvor svært kunne det være? Hvis man satte sig op i baren var det sq da hvor at bestille en drink. Da hn så endelig spurgte om n drink - på den mest venlige og høflige måde hun nogensinde havde været med til, løftede hun blot forbavset øjenbrynene og gloede ufrstående på ham. Kom så i tanker om de helveds åndssvage regler og lod et sukkersødt smil glide indover læberne. "Hvis du har tænkt dig at betale for den, så skal du såmænd nok få en" sagde hun, sagt i en spøg, men hun mente det skam af fulde alvor. Hun blinkede drilsk til ham og vente sig om for at tilberede drinken. For helved... det var sq ligefør hun hellere ville arbejde på stripbaren... En kuldegysning skød gennem hendes krop. Nej... så hellere det her. Den gule neonfarve hun var klædt i, matchede til hendes øjenfarve. Dog lyste det orange skær ikke nært så meget op i hendes øjne, når hun var iklædt den gule farve. Åndssvagt...
Hun vendte sig om og placerede glasset med hans ønskede alkohol foran ham, med et høfligt smil "Værsågod" sagde hun i et muntert tonefald og kunne bide tungen af sig selv for det. Hun ventede 'tålmodigt' på at han skulle betale for den... Egenlig, kunne hun godt selv bruge en drink... og en smøg! For helved hvor var hun smøgtrængt.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 17:04

Han kiggede på kvinden der stod og lavede hans drink og fandt sin pung frem med et stille smil og ventede til at hun var færdig med den. Der var gået lidt tid før hun blev færdig med den og da hun gav ham den lade han pengene på bordet og tog sin drink "tak"sagde han og drak lidt af den "er du træt af det job siden du ser lidt sur ud eller er det bare mig der føler det på dig"sagde han og kiggede på hende pigen/kvinden der havde givet ham sin drink og kiggede på hendes farverige tøj hun havde på *flotte farver*tænkte han med et lille grin på sine læber og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Lør 24 Jul 2010 - 18:08

Nanna hævede en smule skeptisk øjenbrynene og så manden and da han talte til hende. Hun havde sq da lige sendt ham verdens mest klamme og klistrede smil... Måske var det bare dét at de ikke nåede op til hendes øjne - smilene. Hun lod et skævt erkendende smil glide indover hendes bløde læber, hvorefter hun placeret den ene håndflade på bordet og lænede noget af vægten på den. Den anden hånd placerede hun i siden og så på ham "Det er alt sammen for pengenes skyld" svarede hun nærmest toneløs og så på manden med sit skæve smil - for dét var skam ægte. "Og det samme er tøjet... ikke noget jeg selv har valgt" tilføjede hun da manden øjne hvilede på det for et øjeblik. Åndssvage farver de skulle gå i - de ansatte. Men hun havde dog nægtet at tage én eller anden pink på og havde nøjes med din skrig'gule.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 18:17

Han kiggede på hende "okay okay nu ikke sur"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "men hvis det kun er for pengenes skyld så kunne du jo arbejde med meget andet"sagde han og kiggede hende lige ind i øjne med et stille smil på sine læber og drak noget af sin drik "hvad kunne du eller finde på at arbejde som"spurgte han og kiggede på hende med sin lilla flotte øjne og stilte sit glas på bordet men det var ikke tomt eller noget der var stadig noget i det men han ventede bare på at hun svarede på det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Lør 24 Jul 2010 - 19:07

Nanna bed let tænderne sammen. Hun var da for helved ikke sur!... Han ville ikke holde lpænge, hvis hun først blev rigtig 'sur' på ham. Hun var bare en smule muggen, det var dét. Hun lyttede til hans ord og betragtede ham fraværende som han talte. Han så ikke helt normal ud.. altså.. Han skillede sig meget ud i folkemængden. Hendes gule blik mødte han lilla. Sær øjenfarve han havde... hun havde aldrig set sådan én farve før... men samtidig, hvor tit var det så at man så gule øjne?... Dog lidt oftere end lilla.
"Hvad har du i tankerne?" spurge hun og skød det ene øjenbryn i vejret og så en smule spørgende på ham, forstod ikke helt hvad han mente. Hun havde jo taget de her lortejob fordi der ikke var bedre? Hvis der havde, havde hun jo taget dét. Hun havde heller ingen gymnasieuddannelse, og hun havde ikke tid til at gå i skole - hun arbejdede jo hele dagen - så de job hun havde nu var det eneste hun kunne få. Her på diskoteket og på cafén, nær Terres torv.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 19:54

Han kiggede på hende "jeg har ikke andet i tankerne det bare du arbejder hvorfor så ikke arbejde med noget du ville ha det sjovt med eller noget"sagde han og kiggede på hende med et lille smil "og hvis du undre dig over at jeg er anderledes end de andre er nok fordi jeg er det men kan ikke sige det blandt alle de mennesker og du er et menneske ikke"sagde han og kiggede på hende og kunne føle at hun havde noget i tankerne om det men var ikke sikker på det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Lør 24 Jul 2010 - 21:20

Nanna drog et lettere utålmodigt suk "Jeg har ikke noget valg, okay?.. ikke noget valg ligesom alle jer andre møgforkælede snothvalpe" sagde hun toneløst og så ned i bordet. Hvad havde han regnet med? Kæft man... var han bare totalt hjernelam eller hvad? Han var sq sikkert også rig og snobbet... Fandens.
Da han talte igen vente hun atter de store gule øjne op på ham "Godt set..." mumlede hun til det faktum at hun var et menneske. Et helveds usselt og modbydeligt lille menneske. Det gav hende dårlig smag i munden og hun fik næsten lyst til at spytte den væk. Men det vile hun ikke kunne. Ikke engang hvis hun vaskede munden med sæbe, ville smagen forsvinde... Den ville altid være det, og der var intet hun kunne gøre ved det.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 21:28

Han kiggede på hende "undskyld man snakker til dig er du sådan der overfor alle dine kunder så kan jeg godt forstå folk her hellere vil snakke med en af de andre der arbejder her"sagde han og kiggede på hende "jeg er bare venlig overfor dig og nej jeg har ikke mere end dig selvom jeg har et hus og alt det jeg har brug for"sagde han og kiggede på hende uden at tage øjne fra hende "jeg er ikke mere end en der går hjemme fordi jeg har en rigmands datter som forlovede betyder ikke vi rige for hun arbejder og jeg leder efter arbejde men vil så ikke stå her"sagde han og kiggede bare på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Lør 24 Jul 2010 - 22:26

Nanna stirrede blot på ham som han talte. Havde hun været direkte uforskammet over for idioten? Det havde hun da ikke? Ikke direkte, kun i hendes altid grove tanker. Hun sukkede tungt. Hvis han var én af de der mindfreaks måtte han krafædme selv om det... Han kunne bare holde sig væk fra hendes hoved, kunne han- men om han rent faktisk var en af dén slags kaliber, anede hun jo ikke. Hun fnøs indvendig, ikke til at se på hendes udtryksløse ansigt "Venlig.. jah" gentog hun blot selvom hun var fuldstændig uenig. Eller... jo, han havde da talt pænt til hende.. "Du må selv om hvem du spilder tiden på" svarede hun blot - ret toneløst og så uskyldigt på ham, for det var jo sandheden. Han kunne jo bare gå sin vej, hvis han ikke kunne tage hende.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 22:38

Han kiggede på hende og havde ikke mere at sige han sad bare og kiggede på sit glas og drak noget af sin drink og rejste sig så og gik ud på toilettet og gjorde det han skulle og vaskede så sine hænder og kom ud til baren igen og satte sig ved sin drink og tømte den helt "en mere tak"sagde han og fandt sin pung frem og havde penge klar til at betale for den.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Lør 24 Jul 2010 - 23:16

Nanna så undrende efter ham... troede han gik på grund af hende - såkaldte 'selvskab'. Men hun tog åbentbart fejl, for lidt efter kom han tilbage og satte sig hvor han, for lidt siden, havde siddet. Hun gjorde som hun blev bedt om og lavede endnu en drink - af samme slags- til ham. Stillede det på bordet og tog derefter det tomme glas og stillede det på hendes side af barens bord. Hun sagde heller ikke selv noget... fandt det ikke nødvendigt eller særligt påtrængt. Hun ville jo alligevel bare sige noget 'forkert' ifølge mandens mening - så hvorfor ikke bare holde mund?
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 23:26

Han lagde penge på bordet og tog sin drink og drak lidt af den og kiggede så lidt rundt på stedet *de danser men er de kun mennesker der er der*tænkte han og kiggede på dem *jep hele bundet*tænkte han og drejede hovedet om mod baren igen og drak lidt mere af sin drink og sad bare i sine egne tanker nu og viste ikke lige hvad han skulle lige nu ud over at drikke sig skide fuld som var temmelig svært for ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Lør 24 Jul 2010 - 23:37

Nanna stod bare og gloede... fulgte dernæst mandens blik udover den dansende folkemængde. De fleste var temmelig beruste efterhånden som natten havde taget fat. Hun fattede dem egentlig ikke. De fleste var på hendes egen alder, og de drak natten lang og festede til den lyse morgen. Hvorfor dog spilde sin dyrebare, dødelige tid på dét? De ældede jo hvert eneste sekund..
Hun placerede begge håndflader på hendes side af barens bord og lænede sig indover bordets flade. Lod noget af vægten hvile på håndfladerne. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til manden... og sagde så derefter "Såeh... Kom du alene?" spurgte hun, da det ikke var ret mange der kom for at drikke alene.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 23:44

han sad i sine egne tanker og drak noget af sin drink og kiggede så hen på hende da hun snakkede til "ja det gjorde jeg så alene kan man jo godt sige at jeg er for jeg har ikke nogen med her ind"sagde han med et lille grin og kiggede på hende "hvad da"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber "men du skal ikke tage dig af mig jeg savner bare min forlovede hun er taget ud at rejse de dage her så jeg har det med at være ensom når hun ikke er her"sagde han med et stille smil på sine læber "så du må undskylde hvis jeg var uhøflig overfor dig"sagde han og kiggede på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Søn 25 Jul 2010 - 0:12

Nanna lyttede blot og rodede åndsfraværende med en kuglepen somtilfældigvis lå i nærheden af hendes ene hånd. Hun rynkede svagt øjenbrynene da han begyndte at tale om sin forlovede. Hvorfor i al verden fortalte hun ham dog det? Dét fik hun dog hurtigt svar på, da det åbentbart havde noget med hende selv at gøre. Et svagt utydeligt smil tegnede sig over hendes læber. "Det fint... du har ikke været uhøflig" svarede hun lavmælt og så på ham. Lagde hoved svagt på skrå og så ham an. Han var vidst ikke så slem, når det kom til stykket.. Det kunne trods alt have været værre. Hun overvejede i et kort øjeblik at præsentere sig selv, men hvad fanden skulle han også bruge dén information til? Han kunne jo egentlig også være ligeglad - så hun holdt bare sin mund.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 0:36

Han kiggede på hende "det var da godt jeg ikke var det"sagde han stille og drak lidt mere af sin drink og kiggede på hende "navnet er jaster hvis du ellers vil vide det selvom jeg ikke ved om vi ses en anden gang efter denne her men nu ved du det"sagde han og kiggede på hende med et stille muntert smil på sine læber og drak så lidt mere af sin drink og kiggede så på glasset det var stadig halv fyldt op og stilte det på bordet med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Søn 25 Jul 2010 - 1:08

Nanna lagde hoved på skrå og så ham an. Fuldstændig som han ahvde læst hendes tanker, præsenterede han sig, som hun netop selv havde tænkt sig at gøre... det kunne vel næppe være en tilfældighed... kunne det?
Hun sendte ham et svagt mistroisk blik, nikkede kort. "Nanna.." Mumlede hun kort til det forhadte navn "Men kald mig Silver" bad hun dernæst, da hun hellere ville kaldes for dét. Hun betragtede glasset i hans hånd som langsomt blev tømt som han i ny og næ drak af..
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 1:33

"du hedder nanna men vil kaldes silver"sagde han og kiggede på hende "okay så gør jeg det hvis det er det du vil ha jeg skal så hvornår har du fri"spurgte han med en venlig smil "for så kunne vi gå herfra og se om der fest et andet sted eller noget bare for hyggens skyld"sagde han venligt og ville være venlig overfor hende.
Han kiggede på sit glas og tømte det helt og stilte det på bordet og kiggede på hende mens han ventede på svar fra hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Søn 25 Jul 2010 - 1:56

//svarer imorgen ^^//
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 1:57

//okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Søn 25 Jul 2010 - 13:28

Nanna nøjes med at nikke til dét han sagde med hendes 'navne'. Hun overvejede kort hans spørgsmål, med et halvt mistroisk blik. Havde han ikke for lidt siden, sagt at hendes selvskab ikke var meget værd?... Han var en sær én... Ham Jaster. Hun vendte det solgule blik op imod uret bag sig og gumlede let overvejende på sin bløde, blegrøde/orange uderlæbe. Vendte sig dernæst imod ham for at svare stilfærdigt på hans spørgsmål "Om en times tid" svarede hun toneløst og bundærligt. Egentlig, havde hendes plan været at gå direkte 'hjem' i seng og lade op til de den næste dag, som startede om ikke så frygtelig mange timer. Men... Hun trængte faktisk til at komme lidt ud.. Drikke, ryge, slappe af, som en normal ung teenager foretrak. Så hvorfor ikke gøre det i selvskab med denne mystiske herre. Han var i det mindste venlig og så ud til at kunne stoles på. Men hun var nu meget parnoid anlagt så helt let, overgav hun sig nu ikke til en komplet fremmed. Det var hende i en nøddeskal.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 13:35

han kiggede på hende med et stille venligt smil "okay en time"sagde han og kiggede stille på hende og kiggede så lidt rundt med et muntert smil og ventede stadig på et svar på hans spørgsmål om hun vil med i byen og slå sig løs sammen med ham men det ville hun nok ikke havde han på fornemmelsen men han ventede bare på hendes svar måske blev han overrasket eller også gjorde han ikke det var ikke til at vide om hvad der vil sket men han håbede på at hun ville sige ja. Han sad bare og kiggede på dem der dansede.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Nanna Søn 25 Jul 2010 - 13:43

Nanna drog et svagt, og tungt suk. Lod luften sive ud mellem de let sammenbidte tænder "Jaja'da..." svarede hun, som om det var en 'pligt' og hun ikke gjorde det af fornøjelse. Han skulle jo nødig tro at hun rent faktisk havde lyst til at være sammen med ham... Hvilket i sidste nede vel var sandheden. Hun fjernede blikket fra ham, da en tilfældig halvfuld ældre dreng, kom væltende op i baren og bad om en drink. Ét af hendes falske og påklistrede søde sukkersmil plantede sig på hendes læber som hun lydigt, gik igang med at mixe hans forpulede alkoholicerede drink.
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

Natteliv - Jaster Empty Sv: Natteliv - Jaster

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum