Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres Hus (Jaster) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres Hus (Jaster) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres Hus (Jaster) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres Hus (Jaster) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres Hus (Jaster) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres Hus (Jaster) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres Hus (Jaster) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres Hus (Jaster) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres Hus (Jaster) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres Hus (Jaster) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres Hus (Jaster)

2 deltagere

Side 1 af 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 18 Jun 2010 - 21:57

S: Terre i Jaster og Ailince hus
O: Ingen andet en som gik forbi huset engang i mellem
V: Solskin og varmt
T: 14.00

______________________________________________________________

Ailince gik rundt ud i deres lille have til huset, sole skinne ned på hendes uforandre ud, den var helt hvid selvom hun efterhånden var meget ud, dæmon i hende gjorder hun kunne klar sollyset, hun var ikke så meget vampyr mere især efter hun startede med at bo med Jaster, hun var pænt meget halv, det eneste som var tilbage af vampyr , var de kæfter hun havde, trøstende og hendes perfekt udseende , Ailince var i gang med at vande blomsterne, efter hun var flyttede til kunne man se det på huset, den kvindelig hånden havde gjordet meget ved det ellers så kedelig single hus, hun bære sin løs smukke sommerkjole , det klædt hendes smukke stor hår som bevægede sig til vinden sammen med sin kjole blid, hun sætte sig ned på huk og så mod blomsterne , hun smilede blidt, hun var menneskelig og blid når hun var i nærheden af Jaster, men det var os kun på det tidspunkt hun var de ting...

Ailince nynnede glad og lykkelig, hun var de ting , Jaster havde gjordet hende til den mest lykkelig i verden , hun rejste sig op og så mod solen , hun havde savnede den , men frygtede den på en vis grad stadig, lå vel i hendes vampyr del
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 18 Jun 2010 - 22:08

Jaster var ude i deres garage for at lave den bil de nu havde fået som ailince syns var flot som han så var enig med hende i men der var kun gået et par uger før den gik i stykker men så var det godt jaster var uddannet mekaniker men arbejdede ikke som det *pokkers bil hvorfor skal den altid gå i stykker og ailince elsker denne bil fordi den er så god som forhandleren sagde på det tidspunkt*tænkte han og rettede sig op og tørte sit sved af sin pande og gik så ud i haven og kiggede på ailince "jeg bliver altid så glad og lykkelig når jeg ser dig"sagde han med et sødt smil på sine læber og stod i døren ind til huset fra haven
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 18 Jun 2010 - 22:17

Ailince vendte blikkede mod Jaster og smilede sødt , hun små grinede, de var allerede blivet vantil at bo sammen , hun små rødmede "er jeg glad for skat" sagde hun og smilede nu meget kært , hendes smukke ansigt passede til solen "Og du er det bedste som er sket for mig, derfor smiler jeg altid omkring dig" hun rejste sig op og stod med vandenekanden i hånden , dette hjemme gående kvinde passede til hende, hun fik det hele til at virker mere liveligt og lyst, hun var dygtigt til at det huselig og moderlige, hun små grinede "vi vel heldig at finde hinanden , selvom du skulle liv så mange mørke år selv" hun stod nu foran ham og kyssede hans læber "Fik du den til at virke skat"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 18 Jun 2010 - 22:44

Han smilte og gengav stille kysset "det med bilen det er svære end det ser ud til men gør mit bedste for at få den til at virke igen men der kan gå et godt stykke tid før den kommer til at virke men vi bor jo heller ikke så langt fra byen så vi ikke kan gå for at købe ind"sagde han med et smil "men den skal nok være klar når vi skal ud at rejse på et tidspunkt"sagde han med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Fre 18 Jun 2010 - 22:55

Ailince så mod ham med søde og blide øjne, hun var så forelsket i ham og vil kun havde ham, hun aede hans kind og krammende "du behøver ikke skat , vi kan købe en ny,jeg har fået min penge igen" sagde hun og kyssede hans kind og holdet om ham, det vippede lidt til siderne , hun nyd hans nærvær og deres kærlighed , hun hviskede "jeg vil kun ha dig , lige meget hvad", hun smilede "glæder mig til vi skal på ferie sammen en dag"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 18 Jun 2010 - 22:57

"ja men du sagde at du elskede den bil fordi den var så flot"sagde han og kyssede hende på munden med et smil "ser om jeg ikke kan få den op og køre igen"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil han var vildt lykkelig over at hun var hans og kun hans
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 0:10

hun smilede over hans tanke og slikkede hans hals "Tak skat, du er den beste" sagde hun og lagde sit hovede kort på hans skuldre, det virkede som om det kun var dem to i hele verden at de var de eneste , hun var så lykkelig og nussede hans maven som han elskede og nyd "Er du sulten " spurgte hun sødt, så vil hun lavede noget mad til dem
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 0:16

"du er den jeg virkelig elsker"sagde han og lagde sine arme om hende med et sødt smil på sine læber "og ja jeg er lidt sulten lige nu"sagde han med et smil og kiggede hende i øjne og kyssede hende på munde med et smil og snilte til hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 0:23

hun gengældt hans kys kærligt "Så laver jeg noget, kunne du tænke dig noget særligt min elskede " hun gled hånden ned i hans og tog ham med indenfor , hun vil blive en perfekt mor , omsorgsfuld og kærlige, og alt dette fik Jaster og mere til, hun smilede lykkelig til ham , han gjorder hende til den lykkeligste kvinde, hun så mod ham og kyssede hans kind da de var i køkkenet, hun så på ham "Du er den eneste for mig og vil kun ha dig , Love you my dear" sagde hun og gik hen til køleskabet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 0:44

"jeg elsker også dig min skat"sagde han med et smil på sine læber "og hmm nej bare giv mig det du syns jeg har brug for for du plejer og vide hvad jeg kan lide"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil og fuldte med hende med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 1:00

Hun nikkede "Så laver jeg noget hurtigt, hmm Lad os få noget Japanske i dag" sagde hun og tog nogle nudler , grønsager, krydsrier, kylling frem , hun så mod ham og smilede sødt "Nyder du at se mig lave din mad skat" spurgte hun og smilede ,den perfekt husmor , hun var smuk og dygtigt i køkkenet , hun begyndte at lavede maden, hun nynnede sødt mens hun lavede maden , hun bevægede sig til side til side og havde sagt det over , hun gik nu over til ham og sætte sig på hans lår , hun havde styre på tiden, hun kyssede hans kind "Min" hviskede hun lykkeligt i hans øre
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 1:16

"ja det gør jeg da skat"sagde han med et smil og kiggede på hende mens hun lavede mad "du skal nok blive en god mor en dag"sagde han med et smil og kiggede sødt på hende med et par søde øjne "og det er noget jeg mener"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 10:47

Hun små grinede "Kun vis du var faren til dem " sagde hun og kyssede hans kind og rejste sig op igen "håber jeg vil gøre" sagde hun og giv hen og tog maden af , hun smagt på den og nikkede "Perfekt, som du kan li den" sagde hun og hældt noget op i en skål og havde ham dem foran sig "Pinden eller kniv og gaffe " spurgte hun kærligt, hun drillende lidt ved at spøger , hun vidste godt hvad han vil havde til den slags mad, hun kyssede hans læber da hun slap skålen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 14:51

"Du ved hvad jeg vil bruge til sådan noget"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil. Han satte sig på en stol inde i stuen og ventede på maden med et smil på sine læber og var sulten og ville gerne have hendes lækker mad og tændte for tv'et og kiggede ud på køkkenet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 16:12

"Fint så valger jeg , eller tager jeg bare pinde " sagde hun og tog en skål og et par pinde til ham , hun gik inden og sætte det foran ham og små grinede over han tændt tv'et "du har vis vendt dig til jeg er her" sagde hun og kyssede hans munden , hun gled pinden ind i hans hånden mens hun kyssede ham og rakt ryggen op, hun sætte sig på stolen, på den anden side "jeg elsker at lave mad til andre"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 16:25

Han smilte og gengav hendes kys med et smil og havde pinde i hånden og begyndte at spise maden "du er god til at lave mad skat det er noget der er virkelig godt"sagde han med et smil "du burde være kok skat"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil på sine læber mens han spiste vidre.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 16:32

"Nej tak, nyde at lave mad til dig , manden i mit liv " sagde hun og rejste sig , hun gik hentil ham og stod bag hans ryg og gled hånden over hans maven "Og mere behøver jeg ikke end dig og mig og vores kærlighed" sagde hun kærligt og kyssede hans kind "Men er glad for du kan li det" hun gik ud i køkkenet og tog et glas med vande og drik det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 18:45

"det var godt skat"sagde han med et smil og kyssede hendes læber og spiste vidre med et smil og ville gerne ha børn med hende en dag men der var jo et problem og det var det zane havde sagt om det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 19:20

hun så mod ham "Noget galt skat" spurgte hun og smilede sødt og roligt til ham "vil ikke læse din tanker så har lagt noget over dig så jeg ikke kan læse dem" hun smilede til ham , hun ønskede at de kunne fortælle hinanden alt og ikke bare tag det fra hinanden, hun stod i dør åbning og så lykkelig på ham "Kan slet ikke forstå du min" sagde hun kærligt, hun gik indtil ham og sætte sig på hans lår
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 19:24

"det er bare noget skat okay"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede op på hende med et smil "det er ikke rigtig noget vigtigt"sagde han med et smil selvom det også ved kom hende på den måde med børn osv. Han så på hende med kærlige øjen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 19:35

Ailince smilede til ham og aede hans kind "Okay skat, men jeg elskede dig" sagde hun og smilede kærligt , hun sagde det mange gange efterhånden om dagen, men det var fordi hun var blevet mere forelsket i ham end hun startede med , hun kyssede hans kind "Så nu sidder jeg vis i vejen for din mad" sagde hun og små grinede "og bare rolige alt ting skal nok gå"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 19:37

"det håber jeg da skat"sagde han med et smil "hvordan har du det med at vi ikke må lave børn for zane"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede bare op på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 19:44

Det gav et chok i hende lidt, det var første gang siden Zane havde fortalt dem de ikke måtte for så vil hun dø af det , at det kom på bane , hun så på ham kærligt "Meget trist, da jeg ønsker at få børn med dig, ikke at jeg har tavlet, men det betyder bare vi ikke må alt , selvom vi bor og kommer sammen" sagde hun og aede hans kind , hun var så blid og kærlige, det var hun begyndte at være mere af efter de var så meget sammen, og efter de sov sammen, men det var kun mod Jaster hun var helt sig selv, hun kunne være blid og sød mod andre , men ikke på denne måde , hun virkede som om hun kun stolede og elskede Jaster , men hun stole os på Zane, men heller ikke mere end det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 19 Jun 2010 - 19:48

Han kiggede på hende med et stille smil "næh vi har jo ikke noget der haster"sagde han med et smil og kiggede på hende "elsker dig skat"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil "men du kan lave mad og nu kan man se at der er en kvinde i huset"sagde han med et smil og kiggede rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 19 Jun 2010 - 19:54

Hun små grinede og rødmede lidt "Tak skat, nyder at være her ved dig og omkring dig skat" sagde hun og kyssede hans kind og hviskede "og at du elskede mig , og jeg gør det jeg er god til og du gør det du er god til" sagde hun og krammede ham kærligt "Og så nyder jeg bare at gør de ting, det sjovt , ja dit hus var godt nok kedeligt inden jeg kom her" sagde hun og lagde hovedet på skrå "Så det godt du har mig her nu til at passe på dig og vores hus" hun kyssede kærligt hans læber og det bliv til de snav
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres Hus (Jaster) Empty Sv: Deres Hus (Jaster)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum