Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt sted, Nye folk, EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt sted, Nye folk, EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt sted, Nye folk, EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt sted, Nye folk, EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt sted, Nye folk, EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt sted, Nye folk, EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt sted, Nye folk, EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt sted, Nye folk, EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt sted, Nye folk, EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt sted, Nye folk, EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt sted, Nye folk,

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:37

S: Diskoteket
T: Nat, Folk begynder at komme ud,
O: Folk, Drikkelse, Alt hva' en ung fyr kunne ønske sig,
V: Ikke en sky på himlen,
--------
Siddende ude foran diskoteket med lukkede øjne, sukkede Jael og endelig fik skubbet sig selv op med et lidt lumskt smil, *Tja, Nu hvor jeg er her kan jeg jo lige så godt få noget at drikke*, Han var lige ankommet til området, ikke meget havde han med sig, sit tøj, en pung, sin familie ring og en beundrings værdig nysgerrighed. Han gik hen til dør manden og nikkede, der var ikke rigtig nogen kø så han smuttede bare indenfor og med det samme gik han over til baren, med en hånd i sin pung.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:42

Ai stod ude på Dansegulvet sammen med mange andre mennesker, vampyrer og andre væsener der nu far der inde den aften...
hun dansede sammen med en pige hun faktisk ikke kendte men var lige glad... hendes røde kjole flagrede i takt og lyset ramte hende,,,
Ai grinte sødt for hun kunne virkelig ikke danse... så længe hun havde det sjovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:50

Et smil snigede sig over Jaelens læber imens han bestilte noget at drikke, og drejer sig om, kiggende søgende ud over de mange kvinder, piger og lignende det dansede ude foran ham, det snigende smil foldede sig tilbage, da hans drink kommer, tog han den og lænede sig en smule forover, fik øje på nogle specielt øjen-fangende piger og lagde hovedet på skrå lidt, der iblandt dem var Ai, i sin flagrende røde kjole og han begyndte at drikke noget af hans glas, *Hmm, Måske ikke så slemt et område alligevel, massere af piger, bliver et sjovt ophold*. Han fortsatte med at iagttage de forskellige piger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:54

Ai stoppede med at danse og smilte til pigen "tak for dansen... men jeg tror jeg vil tage mig noget at drikke" hun smilte venligt og gik hen til baren... faktisk lige ved siden af Jaelen "undskyld mig kan jeg bede om en cider" sagde hun til bar manden og satte sig på en af de der stole der er ved en bar... hun sad lige ved siden af jaelen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:59

Han blinkede da hun kom herover, nikkede så og rettede sig op og sidde ordentligt igen, drejede sig om og bundede sit glas, dog stadig kiggende på hende lidt ud af øjenkrogen og kiggede op og ned af hende, placerende hans glas på bordet, og vendte hovedet helt imod hende, "Tja... Man må sige de fleste ser ud til at have det sjovt her," Han smilte en smule ud af mundvigen, kiggede på hendes ansigt med et nysgerrigt blik, hans dybt grønne øjne søgte over hendes ansigt og nikkede så til bartenderen, "Endnu et glas her."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 0:05

Ai så på den unge mand "heh ja... det må man sige" hun rakte sin hånd ud til ham "mit navn er Ai...." hun smilte sødt til ham "eller rigtig Loveless ai... men der er ingen der kalder mig loveless.... kun ai" hun tog en tår af sin cider med den anden hånd og så stadig på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 0:12

Smilende stadig og tog hendes hånd lidt forsigtigt, "Hyggeligt at møde dig Ai, men... Loveless? Kærligheds løs?" Løftede han øjenbrynet og trak sig lidt på skulderen, "Bare kald mig Jae, Jay, Jael eller hva' man nu kan finde på ud fra 'Jaelen'" grinte han og tog endnu en tår af sit glas. Han foldede kraven på sin trøje ned og gabte en smule, "Ny her omkring, kom her for et par timer siden, men ja, ser ud til at være et meget fedt sted", han kiggede tilbage på hende og nikkede, han var ret høj, omkring slutningen af 180'erne starten af 190'erne måske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 0:19

Ai grinte sødt "rent faktisk betyder mit navn kærlighedsløs kærlighed" hun så på ham "du er egentlig ret høj?" Ai var kun 1.68 cm så det var klart han var høj i hendes øjne
Hun så ham ind i øjnene "hehe... sorry"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 0:28

Nikkende og grinende smilte han og trak sig på skulderen igen, "Hmm.. Gætter på 'Ai' betyder også kærlighed på en eller anden måde så?" Hans smil trak up til et lidt mere anderledes et, "Uhm... Yea, Heh, Men ja, er glad for det, vant til det og alt det du ved" Kiggende ind i hendes øjne igen, de smaragd grønne, ser ud til at se ret muntre ud, let afslørende han så ud til at hygge sig her også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 0:30

Ai smilte venligt til ham "danse?" hun tog fat i hans arm og hev ham med ud på dansegulvet "hihi" hun dansede til musikken og grinte sødt samtidig... det så ret godt ud i forhold til hun ikke kunne finde ud af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 0:38

Han kiggede lidt på hende og skulle til at sige noget men blev så hevet ud på danse gulvet og sukkede med et smil, "Uhmm.. Ja ja" grinte han og prøvede sig lidt frem, så heller ikke ud til at vide hvad han lavede, men så hvert fald ikke nært så godt ud some Ai's dans, prøvende fortsatte han, stadig dog så det ud til han ikke havde meget held med det,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 0:45

Ai grinte sødt af ham "hihi hvor er du kær..." hun tog fat i hans arme og hjalp ham med at danse "klarer du den nu?" hun smilte sødt og dansede med ham "bare føl rytmen i dit hjerte... føl musikken ind i kroppen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 0:57

Sukkende Jaelen prøvede at følge hende og tog gerne imod hendes hjælp, grinte så og så ud til at være ved at få fat i det, "Heh.. Aldrig været god til at danse, plejer hellere at sidde ude på side linjen og kigge, som réelt med en drink i hånden." Følgende hendes råd prøver han at 'føle rytmen & musikken' med et smil, "Det er.. Uhm... Aldrig en måde jeg har tænkt over det på før... Men ser ud til at virke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:00

Ai smilte stort "jeg kan heller ikke danse... men pigen før lærte mig det" Ai trådte forkert på sin for og faldt over i ham "av...." hun bed sig stille i læben og løftede sin fod op for at se på den, stod stadig ind til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:08

Jaelen blinkede da hun faldt ind i ham og prøvede mere eller mindre at gribe hende, men nåede det ikke og hun faldt ind imod ham og han grinte en smule, kiggende ned på hendes fod imens hun stod ind til ham stadig, bukkende ned en smule, "Er du okay Ai?" spurgte han og flyttede en hånd ned over hendes fod prøvende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:10

Ai smilte lidt "tror ikkejeg skal danse mere lige nu" hun satte sin fod ned og haltede hen til baren igen hun smilte til ham da hun gik. hun satte sig op på stolen og slappede af i sin fod *satans det gør ondt...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:17

Kiggende efter hende et stykke tid og grinte så, hurtigt fik fundet vej ud af den dansende folke-mængde, satte sig ned på hug foran her, kiggende lidt på hendes fod, "Hmm, Vrikkede du om eller?" Han kiggede lidt undrende på den og placerede en finger på hver side, gnubbende lidt på hver side af en eller anden grund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:20

Ai så på ham og nikkede "ja jeg er ikke lige stabil på mine fødder når jeg danser..." hun grinte sødt og så på ham "hvad laver du?" hun kiggede på ham og smilte glad "det er dejligt....egentlig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:29

Jaelen kiggede op på hende og rystede lidt på hovedet, "Heh, Men du danser stadig bedre end mig at du bare ved det" grinte han og fortsatte, derefter satte han en finger mere på hver side og mumlede noget, "Glad for at høre, burde også dulme smerten en smule." Han fjerner fingrene og flytter sit hår væk fra ansigtet og sidder på en stol ved siden af her "Tror bare du skal sidde lidt endnu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:31

Ai smilte stille "Tak for... kommentaren" smilet forsvandt da hun slappede af for at nyde det han gjorde "Tak Hr." hun så på hans hår *seriøst det er langt det hår der* hun fniste sødt for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:37

Jaelen smilte tilbage til her, "Så lidt, så, hva' skal du have at drikke?" spurgte han og bankede på bar bordet, "Et eller andet stærkt til mig, Og... ja, Hva' Ai nu kunne tænke sig til hende" grinte Jaelen og løftede øjenbrynet lidt, som om han hørte eller så noget, men trak sig så på skulderen og begyndte at fløjte en let melodi,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:39

Ai smilte "bare noget isvand hr" hun smilte til bartenderen "heh... nu må du ikke blvie alt får fuld vel?" hun så på ham og beundrede hans lange hår "må jeg flette det" sagde hun så stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:43

Jaelen nikkede til bartenderen da hun sagde hvad hun ville have og drejede over og kiggede på hende, "Hehe, Bare rolig, Ikke for fuld, men kan simpelthen ikke sige nej til at slukke tørsten du ved," grinte han og lagde hovedet på skrå igen, hørte ikke rigtigt hvad hun sagde, "Sagde du noget Ai?" spurgte han med et nysgerrigt blik igen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:45

Ai så på ham *ja lige det...fuld* hun grinte stille og så på ham "nå er jeg så kedelig at du ikke gider lytte" hun vendte ryggen til ham for sjov... hendes blod løb langsomt gennem kroppen
"jeg...det er nok også dumt at gentage spørgsmålet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:53

Jaelen grinte lige før hun sagde det der med kedelig at lytte til af en eller anden grund og står op igen, placerer en hånd på hendes skulder og klemmer drillende lidt, ikke hårdt men bare blidt, "Nah, ikke kedelig at lytte til, du snakker bare ikke særligt højt" grinte han og drejede hende rundt i stolen, drillende også, "Og nøh... er da ikke dumt at gentage et spørgsmål? Man vil vel have et svar?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum