Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt sted, Nye folk, - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt sted, Nye folk,

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 1:55

ai blev lidt rundtosset da han drejede hende rundt på stolen "må jeg flette dit hår" sagde hun så med et seriøst blik der kun holdte i få sekunder... hun flækkede af grin men det lød sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 2:01

Blinkende stirrer han en smule på hende, med et særiøst blik også men kan heller ikke holde det, og bryder ud i grin også og tager en dyb indånding og får så sin sprut og smiler, "Hehe, Uhmm... Det kan da.... Uhh.. Diskuteres?... Lader ikke bare alle mulige rage ved mit hår at du bare ved det" smilende sætter han sig ned igen og tager en stor slurk af sin drink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 2:02

//godnat//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 2:03

// Smutter man? :P Okay ^^ Godnat Ai, //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 14:39

Ai smilte venligt og så på ham "Ja eh... jeg er så ikke alle mulige andre... jeg er Ai... og jeg er mig" hun grinte sødt og rakte så tunge af ham bagefter "og du ville nok heller ikke se så godt ud som pige... eller jo måske med en mini skørt og lyserød ballet top"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:07

Jaelen grinte og tiltede hovedet over på siden, "Tja, Godt nok et du Ai, og du er dig, men jeg er Jael og jeg er mig, og er meget, hm hm, med om hvem der rører mit hår" Grinte han så og rakte tunge tilbage drillende, "Hva-... mini skørt... lyserød ballet top?... Måske til dig eller en af de piger ude på gulvet, men mig? Nej, ellers tak" grinte han så igen og trak sig på skulderen, "Vil ingen gang tænke på hvordan det må være at have på."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:12

Ai grinte sødt "Tro mig... det er ret så frit ikke at have bukser på...og dog er det ret skod nu når ejg tænker over det.. for drenge kan lide det...at se på det" hun så lidt ned på sin kjole "den her er ikke så slem som en miniskørt" Den gik ned til hendes knæ

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:17

Jaelen rettede sit hoved tilbage op og for første gang rigtigt kiggede på hendes kjole og den smule af hendes krop man kunne se, øjnene flakker rundt over hende og trækker sig på skulderen med et grin, "Tjaa, Det er jo rigtigt vi elsker piger med mini skørts og stramme toppe, men ja, det er jo bare os drenge" sagde han og blinkede til hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:25

Ai rødmede lidt og vendte ryggen til ham igen "drengehjerner..." hun var helt rød i hovedet over han så sådan på hende og så blinkede bagefter.... men hun kunne godt forstå det...pigekroppe var smukke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:33

Med et drillende grin tog Jaelen endnu en slurk af sit glas, "Yup, Drenge hjerner... Og dog alligevel har vi nogle..." han rystede lidt og sukkede "Undtagelser, men ja, Piger er da heller ikke for gode på nogle områder? - Så som... uhmm... " Blinkende selv kradsede hand sig lidt på kinden og sukkede "Uhmm.. Ja, du ved"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:35

Ai vendte sig om og så på ham "så som hvilke områder og nej jeg ved det ikke" hun rejste sig op og stod tæt ind til ham og kiggede ind i hans øjne "hvilke områder...?" hvis han sagde slås eller noget ville hun blive sur

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:40

Jaelen trak sig lidt på skulderen og grinte, "Er mere eller mindre blank... I er værre når det kommer til... Gah," grinte han og sukkede med et smil, "Ved ikke.. Bare... Det er i, til et eller andet, hvad præcist ved jeg ikke," sagde han og kiggede ind i hendes øjne, Jaelen stilte sit glas på bordet og blev bare ved med at smile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:41

Ai sukekde stille "vi kan ikke være dårlig til noget når du ikke engang kan finde på noget" hun rakte tunge af ham og lukkede øjnene samtidig... Mere eller mindre var hun som et lille barn, måske en lillesøster nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:46

Jaelen grinte og lod en finger stryge over hendes kind med et kækt smil, "Jo, Og skal nok finde ud af hvad det er før eller siden at du bare ved det" Han nikkede ivrigt og rakte tunge tilbage, "Men ja," mumlede han og drak det sidste af sit glas og kiggede på hendes fod, "Går det lidt bedre med den nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:48

Ai nikkede stille selvom det stadig gjorde ondt i hendes fod... hun satte sig ned igen på stolen og så op i loftet "hmm...der er intet galt med nogen som helst... man er bare anderledes end hinanden... men svære at forstå... deraf kommer haden til fok"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:56

Smilende nikkede Jaelen til hende og kiggede på foden stadig, "Tja, Du virker meget... 'filosofisk', Men ja, alle er bare anderledes, og næsten alting kan ske" grinte han så og træk noget luft ind i næseborerne, løftede et øjenbryn og kiggede rundt i diskoteket, med hans normalt, søgende blink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:58

Ai smitle stille "filosofisk" hun smågrinte for sig selv og så på ham "gå dog ud og find en at snakke med, måske danse og invitere med hjem i stedet for at sidde her sammen med en der er filosofisk og leget spådomskage"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 17:10

Grinende lagde han en hånd på hendes skulder og rystede på hovedet "Men spådomskager smager godt?" fortsatte han med at grine, "Og nah, du er meget hyggelig at snakke med, og ja, hvis jeg smuttede ville du blive helt alene herovre?" smilte han og fortsatte "desuden har jeg ikke rigtigt noget sted at tage de piger hen til jo, så endnu en grund til jeg bliver her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 17:16

Ai smilte stille "hehe... det er der vel noget om..." hun begyndte at tænke *de vampyrer der har drukket mit blod har jo kunnet lide samgen så måske er der noget om det* "sååå bliv bare" sagde hun så stille og så ikke mod ham...hun tog en tår af sin cider

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 17:33

Nikkende en smule blinkede han til hende og kiggede stadig lidt undersøgende på hende, "Heh, Yea, Men ved du hvor de har nogle værelser for leje eller lignende?" Han trak sig lidt på skulderen, han havde stadig ikke nogle steder at tage hen til sådan set, kunne lige så godt spørge hende om hun kendte nogle steder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 17:54

Ai smilte lidt go så på ham "nej... jeg bor ude i skoven.. og faktsik ikker herinde så tit" sagde hun stille og venligt så hun på ham og rejste sig så "vi kan kigge efter nogen" sagde hun så og begyndte at gå mod udgangen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 18:11

Jaelen skulle til at sige noget, men da hun endnu en gang ikke gav ham tid til at svare, han trak sig på skulderen og nikkede med et smil, "Meget gerne, men... Skoven? Hvorfor dog der?" spurgte han og kiggede undrende på hende, følgende efter hende mod udgangen imens de kom udenfor tog han en dyb indånding af den friske luft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt sted, Nye folk, - Page 2 Empty Sv: Nyt sted, Nye folk,

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum