Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Pludselig overraskelse (Rea & Jaster)
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Pludselig overraskelse (Rea & Jaster)
S: terre (I Jaster & Ailince hus)
O: Rea og Jaster XD (siger sig selv )
V: Mørket, lyne , Torden , men ingen regn i ny
T: 02.00
P: Lilla T-shirts, Små shorts strømpebukser og Små ballerina sko
__________________________________________________________________________-
Klokken var mange, det var midt om natten eller tidlige morgen, efter hvem man var eller synes selv om, det var mørket i gæste værelse vinduet , rummet var helt mørket men inden i mellem lyset det op af lyne udenfor.... det regne dog ikke men det larme lidt inden i mellem, vinden mod vinduet gjorder det hele mere uhyggeligt og fremmende end normalt, Rummet var næsten tomt udover Seng, natbordet, klædeskab og et spejl som hang på væggen, men der var også små billede , malerier , det var smukke og skulle lige årstiderne i Frankrig....
Disse billeder var det eneste som Ailince havde fra sit hjemland og kendt person godt, som havde malet dem, hun elskede dem og gjorder dog rummet fik sin egne charme...
Der kom et lyne til og der kom en høj BAANNNG udefra....
kort efter kom en til BANNNNG , sagde lyden og et lys glemt , lyset rummet op, men denne gang sad der en kvinde i vindue kammen, Hun var utrolig smuk, en sand skønhed, med et fejlfriet ansigt, og den perfekt figur, Hun bære meget ungdommeligt tøj, men havde en kappe over sig som dækkede hende... du kunne kun se hende da rummet var lyset op, hendes røde øjne var mod sengen, helt rolig og udlæselig, men dyriske , som om hun var på jagt...
Kvinden bliv siden i det nu åbnede vindue og træk vejret dybt, da en ny duft var i rummet *Dæmon kvinde* tænkte person , hun var uhyggelig lige nu , på vagt, vidste godt hvem denne dæmon kvinde var, hun rystede på hovedet kort
//rækkefølge: Rea , Jaster og så Mig ////
O: Rea og Jaster XD (siger sig selv )
V: Mørket, lyne , Torden , men ingen regn i ny
T: 02.00
P: Lilla T-shirts, Små shorts strømpebukser og Små ballerina sko
__________________________________________________________________________-
Klokken var mange, det var midt om natten eller tidlige morgen, efter hvem man var eller synes selv om, det var mørket i gæste værelse vinduet , rummet var helt mørket men inden i mellem lyset det op af lyne udenfor.... det regne dog ikke men det larme lidt inden i mellem, vinden mod vinduet gjorder det hele mere uhyggeligt og fremmende end normalt, Rummet var næsten tomt udover Seng, natbordet, klædeskab og et spejl som hang på væggen, men der var også små billede , malerier , det var smukke og skulle lige årstiderne i Frankrig....
Disse billeder var det eneste som Ailince havde fra sit hjemland og kendt person godt, som havde malet dem, hun elskede dem og gjorder dog rummet fik sin egne charme...
Der kom et lyne til og der kom en høj BAANNNG udefra....
kort efter kom en til BANNNNG , sagde lyden og et lys glemt , lyset rummet op, men denne gang sad der en kvinde i vindue kammen, Hun var utrolig smuk, en sand skønhed, med et fejlfriet ansigt, og den perfekt figur, Hun bære meget ungdommeligt tøj, men havde en kappe over sig som dækkede hende... du kunne kun se hende da rummet var lyset op, hendes røde øjne var mod sengen, helt rolig og udlæselig, men dyriske , som om hun var på jagt...
Kvinden bliv siden i det nu åbnede vindue og træk vejret dybt, da en ny duft var i rummet *Dæmon kvinde* tænkte person , hun var uhyggelig lige nu , på vagt, vidste godt hvem denne dæmon kvinde var, hun rystede på hovedet kort
//rækkefølge: Rea , Jaster og så Mig ////
Adriana- Highly Proficient (Rank 20)
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Antal indlæg : 2642
Sv: Pludselig overraskelse (Rea & Jaster)
Rea lå en smule urolig i hendes seng, inde på et gæsteværelse som hun havde lånt af hendes storebror Jaster og hans forlovede Ailiance. Hun vendte og drejede under hendes dyne med lukkede øjne men kunne ikke få sig til at sove mere. Hun hev forsigtigt dynen ned over hendes ansigt med hendes to hænder og så op på loftet. tordenvejret larmede for meget og hun kunne ikke falde helt til ro. Hun vendte hovedet på siden og så ud af vinduet da et lyn slog ned og et stort lys, lyste rummet op. Hun lukkede af refleks øjnene og åbnede dem igen lidt efter. Hun smilede skævt da hun var en smule træt men satte sig sløvt op og glattede forsigtigt sit hår ud. Hun lavede en høj heste hale af hendes blonde hår med hjælp fra en elastik hun havde på håndledet, hvorefter hun rejste sig op. Hendes pyjamas var en mørkeblå farve med nogle badeænder på, og var en smule banlig men hun elskede den alligevel. Hendes mave rumlede efter hun havde rejst sig. hun tog den ene hånd op til maven og agede den forsigtigt. *Ned til køkkenet vi går?* tænkte hun mens hun så ned på hendes mave. Hun sukkede roligt og listede ud af døren med lydløse skridt for ikke at skulle vække de andre..
//Håber det er fint? ^^'//
//Håber det er fint? ^^'//
Gæst- Gæst
Jaster lå stille og sov tungt i Ailince og hans soveværelse og sov i deres seng som en anden sten han var dog også let at vække men ikke af lyn og torden det var han ikke bange for på nogen måder men han sov roligt og lå og drømte om sin søster og ailince og hvordan ailince ville tage at han lige pluslig havde en søster det var hun jo ikke helt van til at han havde og nu var hun lige pluslige dukket op efter 4 år så nu håbede han på at alt ville gå og ailince ville tage det som en god ting det der var sket nu.
Han vågnede op da han syns at høre nogen gå men lod som ikke noget og lagde sig bare til at sove igen *søster er en lille æde dolk*tænkte han med et indre grin og faldte stille i søvn igen med et smil på sine læber
//sorry hvis det er lidt kort//
Han vågnede op da han syns at høre nogen gå men lod som ikke noget og lagde sig bare til at sove igen *søster er en lille æde dolk*tænkte han med et indre grin og faldte stille i søvn igen med et smil på sine læber
//sorry hvis det er lidt kort//
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Ailince sad i vinduet kammen ,da hun ser pigen ved døren "Godaften" sagde hun med sin blid stemmen, men hun virkede så uhyggelig med de dyriske røde øjne som sad på Rea, hun sad bare der, uden at sige mere, uden at undskylde at komme pludselig inden, men hvor skulle Rea ved det var AIlince , man kunne ikke engang se hendes ansigt eller tøj, kappen dækkede det hele, kun hendes røde øjne lyst i det nu mørke rum, hun var på vagt...
Et lyn slog ned igen og regn begyndte at falde ned fra himlen nu
Et lyn slog ned igen og regn begyndte at falde ned fra himlen nu
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Rea fik et lille chok og vendte sig om da hun tog sig til brystet. "Øh..?" sagde hun overrasket over hun ikke havde lagt mærke til hende før. Hendes sans var måske ikke ligeså meget på vagt som den var om eftermiddagen.. Hun skjulte et gab bag håndryggen og gned sig morgen træt i øjnene efter chokket og så undrende på skikkelsen i vindus kammen. Hun kunne kun se de røde øjne og sank en klump da hun ikke vidste om det var en ubuden gæst. "Godaften" hilste hun stadig undrende og lagde hovedet på skrå imens hun blev lidt mere på vagt. Da lynet slog ned igen så hun lidt mere at skikkelsen. En kvinde, Ailince? "Øhm, er der noget i vejen?" spurgte hun selvom hun ikke var helt så sikker på om hun havde set rigtigt da hun havde af refleks igen lukket øjnene da lynet slog. Hendes havblå øjne så direkte og alvorligt ind i de røde øjne..
Gæst- Gæst
Han hørte ting der skete der ud men hvad var *ailince og rea men er det ailince der er kommet hjem*tænkte han og rejste sig op og tog en morgenkåbe og gik hen til døren og åbnede døren "Rea min kære søster hvad sker der her ude"sagde han og kiggede ud fra døren af og ud på gangen "hvem er det"sagde han og lød træt og alt muligt men det var han også men han ville vide hvad der skete der ude "kan nogen forklare det"sagde han og kiggede rundt i gangen.
//har lidt krea sorry XD skal nok prøve mit bedste//
//har lidt krea sorry XD skal nok prøve mit bedste//
Der kom et suk fra Ailince "er det ikke mere omvendt Sir, dem som skal forklar" sagde hun med sin genkendelig stemmen, den var rolige og blid, men hendes røde øjne var stadig synlig og sad mod Rea , virkede som om hun var på jagt , men var hun ikke , vendte vent sig rundt og lukkede vinduet , hun så sig omkring og så der ikke var nogle , hun rullede få og et lyn slog ned, hun tog derefter kappen af sit hovede så hendes silkereblød hår kom til syne
//det helt okay , mit er os lidt ned XD //
//det helt okay , mit er os lidt ned XD //
Rea så hen på Jaster der var trådt ud af døren og smilede skævt. Hun så tilbage på kvinden og da hun endelig tog kappen så hun en køn kvinde og så på hende med store øjne da hun fandt ud af det var Ailince og smilede lidt mere. Hun kløede sig let på armen og så tilbage på Jaster. "Jeg var bare på vej ned for at få lidt nat mad.." svarede hun ham med et uskyldig stemme. Hun så tilbage på Ailince med et smil. *hun er ret så køn!* tænkte hun og smilede venligt mens hun så på Jaster der skulle til at forklare hvad der var sket men Rea ville selv præsentere sig først. "Godaften Ma'm mit navn er Rea, vand dæmon.. og jeg er Jasters søster.." hilste hun høfligt og bukkede kort frem med en venlig stemme..
//haha mit er desværre også lidt væk.. xD//
//haha mit er desværre også lidt væk.. xD//
Gæst- Gæst
"ailince er det dig skat"sagde han og gik så hen til hende i vinduet og kiggede på hende "ja skal nok forklare det men som det er Rea min lillesøster som har fået lov til at bo her sammen med os til hun finder noget selv jeg vil gerne ha at dig og hende i lære hinanden bedre at kende så godt som muligt men det kommer ikke til at ændre vores forhold men prøv nu okay skat"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne.
Ailince satte sig op i vinduet kammen igen og så mod jaster som forklar og så derefter mod Rea "vidste godt hun var din søster, sammen blod" sagde hun som forklaring ... Ailince ansigt var fejlfrit og hun var en sandskønhed... et lyn slog ned igen og hendes øjne famle ned til sin himlen blå ... Ailince tænkte over hvad han sagde "du få mig til at lyd som et barn Jaster" sagde hun og sukkede, hun lyd som om hun havde haft en hård tid "Men det okay, jeg har ikke noget i mod det , overhovedet" hun kyssede kort hans læber, hun virkede smarte ... hun hoppede ned og gik hentil Rea og rakte sin hånden "Ailince, Deres brødre forlovet, hyggeligt at møde dem" sagde hun blidt, hun var blid , helt det modsætte af en normal vampyr, hun havde menneskelighed
Hun så fra den ene til den anden med et roligt blik, imens hun betragtede Ailince med et stort sil invendigt. Hun var sandlig smuk! Hun rystede lidt på hovedet som om hun havde faldet i staver da Hun pludselig stod foran hende. Hun tog høfligt i mod hendes hånd og nikkede. "Mig en glæde at have mødt dig!" sagde hun med et venligt smil. "Som sagt jeg er Rea" tilføjede hun hurtigt efter og gav hendes hånd et blidt klem før hun tog hånden til sig igen
Gæst- Gæst
Han kiggede på dem med et smil og gik hen til dem og lagde en hånd om dem være og kiggede frem og tilbage "i skal nok få det fint sammen og nu vi er oppe så kan vi se om der er noget man kan spise er sulten"sagde han og kyssede så ailince velkommen hjem på munden altså og kiggede frem og tilbage på dem "jeg laver maden"sagde han og kiggede på dem
Ailince smilede til Rea og lagde hovedet på skrå, hun små grinede "Og Rea, du kan ikke skylde noget få mig, er tanke læser" sagde hun for mest at advar hende... Ailince mærkede stadig armene på hende, hun havde savnet det lidt og med en refles lagde hun sig mod hans krop, hun slappede første nu af, hun havde været på en opgave for Zane, og det var efterhånden utroligt farligt , med alle dem var i mod ham... Ailince smilede sødt til dem "Jeg skal nok lave noget til jer, springer over, har lige spist" sagde hun og gik hen mod køkkent
Hun nikkede ivrigt. "Jeg er sulteeen!" sagde hun med en lille latter som hun høfligt skjulte bag sin håndryg, da hendes mave gav sig til at rumle igen. Hun fik flovt røde kinder og så ned i gulvet. Da Ailince fortalte om hendes evne til at læse tanker og blev endnu mere flov og rød i hovedet. Men smilede stadig muntert til dem begge. Hun var ret så glad for at være der..
Gæst- Gæst
Han stod og grinte lidt af Rea "skat være nu lidt sød mod hende"sagde han og prøvede at stoppe med at grine men han var så overtræt at han ikke kunne gøre det "u u undskyld"sagde han og prøvede at stoppe med at grine men kunne bare ikke det var så svært men han ville også drille sin søster lidt det var vel ikke noget galt i selvom det kan ske de rykker sig mod ham og overfalder ham hvem ved.
Ailince så mod jaster, hun smilede bare "skal prøve mit bedste " sagde hun og smilede lykkelig til ham og så mod Rea, "Nu skal jeg lave noget mad til dig, hvad kunne du tænke dig Rea" sagde hun og lagde armene omkring jasters liv....
Hun gik mod køkkenet, hun havde savnet jaster latter og smil, hans nærvær, hun smilede lidt for sig selv, Ailince havde fået et snit sår fra et svar ved hendes en arm, det bliv synlig nu da blødt lå på kappen nu
Hun gik mod køkkenet, hun havde savnet jaster latter og smil, hans nærvær, hun smilede lidt for sig selv, Ailince havde fået et snit sår fra et svar ved hendes en arm, det bliv synlig nu da blødt lå på kappen nu
Rea smilede fjoget og grinte lidt mens hun så fra den ene til den anden. Hun smilede dog ved synet af Jaster og Ailince sammen. Hun var munter og glad over han havde fundet en. Hun så hen mod Ailince og smilede venligt. "Ja tak, og hva' som helst ville nok være fint.." sagde hun og tog sin ene arm til maven med en lille latter..
Gæst- Gæst
Han kiggede på dem med et smil på sine læber og kunne godt lide at de kom så godt ud af det med hinanden og alt det *gud jeg har savnet min forlovede meget og nu er min søster dukket op igen kan livet blive mere dejligt*tænkte han og kiggede på dem med et smil på sine læber og gik ned i stuen og ventede på dem der nede og tændte for tv'et med et stille smil.
Ailince små grinede af hende "du kunne tænke dig alt, men hvad kan du så bedste li" spurgte hun sødt, AIlince elskede at lavede mad til folk... AIlince mærkede varm fra jaster krop, som var mod hende.. hun gled en figner over hans side , så hun nussede ham mens de gik, hun stoppede op da de stod i køkkenet og så mod Jaster med blide øjne "gid jeg kunne læse din tanker lige nu " sagde hun , uden rigtigt at menige det , hun små grinede, hun elskede stilheden og hemmeligheden som nu var over Jaster, hun smilede sødt og slap greb om jaster og gik hen til køkkenet bordet "Så hvad kunne i tænke jer"
Rea fulde tavs og smilende efter dem ud i køkkenet mens hun tænkte over hvad hun ville have og så lidt op i loftet mens hun gik. *Pandekager? Chokolade kage? vafler?* hun tog sig til hagen og så ud som et stort spørgsmåls tegn mens da de var nået ud i køkkenet nikkede hun bedstemt. "Kan jeg få noget æblegrød?" spurgte hun lidt for ivrigt men stadig med en høflig stemme og så drømmene op på Ailince med store øjne og smilede bredt..
Gæst- Gæst
Han kiggede på dem "æblegrød søs spiser du det"sagde han og kiggede på hende med et drilsk smil på sine læber "ej det kan du da ikke mene"sagde han med et grin og kiggede på hende *det er dejligt at se det der*tænkte han og kiggede på dem begge to og håbede bare på at det vil gå det hele med de to
Ailince stod ved køkkenet bordet med ryggen til Rea og Zaku, hun små grinede over hendes tanker "Der en som er lækker sulten" hun smilede og vendt sig rundt da Rea sagde Æblegrød og små smilede , hun så mod Zaku og grinede "Være sød mod din søster" sagde hun kærligt og vendte blikkede mod Rea "Jo jeg har noget æblegrød på lager og lad være med at spørger hvorfra" det sidste var til Zaku, hun gik hen mod en dør som gik end til køkkenes lager hvor alt der mad, drikkelse og andre ting som ikke skulle i køleskabet, hun gik hen til et stort køleskab og tog en skål ud og nikkede "Fandt den " råbte hun tilbage og gik inden i køkkenet igen , hun smilede mod Rea "vil du ha den varm", den var hjemmelagt og duftede godt selvom den var kold
Rea så på Zankuji mens hun pustede kinderne op og blev igen lidt flov. "Det smager altså goodt!" forsvarede hun sig og så tilbage mod Ailince da hun fandt æblegrøden. hendes øjne blev store og hun nikkede med et sødt og venligt smil. "Den må godt varmes en smule.." svarede hun roligt og trak en dyb indånding. "Mmm, det dufter himmelsk!" kommenterede hun til duften og så drømmende hen på æblegrøden med lidt farve i kinderne. Det havde været lang laaang tid siden hun havde fået det sidst og var nu rigtig glad..
Gæst- Gæst
"ja det siger jeg heller ikke det ikke gør"sagde han med et grin "hey skat det mit job som hendes storebror at drille hende"sagde han og gik om bag ailince og klappede hende blidt i røven "når Rea har du så fundet dig en kæreste eller noget for så vil jeg da gerne vide det for jeg tror der er mange der falder for dig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på Rea
Lignende emner
» Et pludselig møde
» Har en overraskelse!
» Klik her, Du får en overraskelse!
» En overraskelse i natten~(Misuteriasu - Privat)
» Take me out of here!? - Jaster
» Har en overraskelse!
» Klik her, Du får en overraskelse!
» En overraskelse i natten~(Misuteriasu - Privat)
» Take me out of here!? - Jaster
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont