Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Who plays it safe..? (Elena) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Who plays it safe..? (Elena) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Who plays it safe..? (Elena) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Who plays it safe..? (Elena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Who plays it safe..? (Elena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Who plays it safe..? (Elena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Who plays it safe..? (Elena) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Who plays it safe..? (Elena) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Who plays it safe..? (Elena) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Who plays it safe..? (Elena) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Who plays it safe..? (Elena)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Who plays it safe..? (Elena) Empty Who plays it safe..? (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:30

Tid: 21:20
Sted: Terre By.
Omgivelser: Menneske pøblen og andre uforstående væsner.
vejr: næsten skyfrit, og nymåne.

Xetrias stod oppe på et tårn og kiggede ned på pøblen, der var ting han hadede og ting han ikke hadede, hans røde øjne viste lige nu et indebrændt had, han tog en dyb indånding for at lugte, nej.. hans mål var ikke tæt på.. hans lange sorte hår blev hevet i af vinden, og han kiggede i den retning vinden blæste, hans frakke blafrede også i vinden, hvilket ville afsløre hans to pistoler hvis folk kom tæt på ham, men det frygtede han ikke.. hvilket menneske ville dog vove at kravle her op? faldet i sig selv ville være dødbringende for et menneske.. han lo sagte for sig selv, og kiggede igen på pøblen, hans navn var Xetrias Noterian, han var en af 'De Gamle' han fandt en ære i at være vampyr, og han nød sit efterliv i fulde drag..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Who plays it safe..? (Elena) Empty Sv: Who plays it safe..? (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:39

Elena havde lige været på jagt og var nu mæt da hun havde drukket blod fra en ung fyr, hun gik stille lags murene nede på gaden imens hun så vagtsomt rundt, hun var ikke i sin smukke vampyr skikkelse men i sin katte skikkelse som var en sort lille smuk kat med dybe boldrøde øjene og en tynd fin silkeagtig pels, hun listede roligt rundt langs muren imens hun så vagtsomt rundt og betragte de mange byttedyr(mennesker) med et køligt blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:43

Xetrias begyndte at kede sig på sit tårn, og sprang ned for at lande i en gyde, han landede og tog af med benene, hans lange sorte hår lagde sig stille om hans skuldre, han kiggede over skulderen, og så en Kat.. det var et vidne på hvad han var, men blot en kat.. det lugtede ikke af Animagus, så den gjorde ham på intet tidspunkt nervøs, men måske havde han gjort katten nervøs..? kunne han ikke være ligeglad? det var han i hvert fald.. han puttede hænderne i lommen, og lænede sig op at væggen i gyden, ventede på at hans helt bestemte mål måske kom forbi.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:53

Elena stoppe op da en lugt ramte hendes næsebor *vampyr*tænkte hun og så lidt rundt hvorefter hun begyndte at følge lugten, hun stoppe op et stykke fra en ung fyr som stod i en lille gyde lænt op af en mur, hun batragte han vagtsomt*ja det var en vampyr*tnkte hun fast og satte sig ned og så på ham i håb om at han ville se hende snart.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:56

Han kiggede rundt da lugten af en anden af hans slags ramte ham, han kiggede direkte på Elena, han vinkede hende ind i gyden så han i det mindste havde noget selskab, det var rart.. endelig en af hans egne der ikke var et afskum, så vidt han vidste.. denne Udødelige var rime frisk, han smilte til katten og sagde ''Godaften.. mit navn er Xetrias Noterian, og dit...?'' hans stemme var varm, og venlig lige nu, men hans øjne viste stadig et indebrændt had.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:35

Hun betragte ham lidt før hun gik over til ham og vendte ryggen til ham kort, hun var en høj ung kvinde med smukke fomer og et langt sort hår med hvide striber i hendes øjne var skinne lyseblå og hendes hud marmorhvid, på panden havde hun et lille svagt mærke som ligene tegnet for kvinder, hun havde en sort stram kjole som framhæver hendes smukke former, et par sorte højehælet sko samt et hvidt sjal og en sølvhalskæde med et lille vedhæng, hun vendte sig så igen om mod ham og tog ham i øjesyn imens hun sendte ham et charmerne smil "godaften" sag hun"Elena Theodora teller "sag hun så og nejede kort for ham "hyggeligt at møde dem Xetrias"sag hun så.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:43

han lagde armene over kors ''Fornøjelsen er på min side, frøken'' sagde han stille, og kiggede rundt ''De er en forholdsvis ny Vampyr, har jeg ret..?'' spurgte han ud af ingen ting, imens han betragtede den smukke kvinde foran ham *Kunne det være jeg har fundet personen jeg skal passe på nu..?* tænkte han for sig selv, han vidste at det var en mulighed med alle væsner, og han gik stadig ind for kodekset fra gammel svunden tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:49

Hun betragte ham lidt før hun så lidt rundt "ny og ny hmm jo eg er vel rimlig ny "sag hun roligt og gik et par skridt tilbage hvorefter hun lænede sig op af muren overfor ham, hun betragte ham nysgerigt*han er da lækker*tænkte hun og smilde charmerne ved tanken "du er fuldblods ikke?"spurgt hun da hun syns hans lugt var stærker en andre vampyres lugt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:54

Han kiggede på hende ''Jo.. det er jeg.. ikke fordi det gør en til noget når man ikke er i en klan, det er bare.. hvad kalder man det.. en form for titel?'' sagde han og grinte varmt, han begyndte at pille ved sit snake-bite, og kiggede kort rundt i gyden, han hadede at være så usikker omkring andre folk, og det var kun fordi han havde fejlet.. han ville aldrig fejle igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:01

Hun smilde kort chamerne til ham "ja det kalder man det vist"sag hun roligt "men du ser nu stolt ud"tilføj hun og så lidt rundt, hun var ikke selv fuldblods hun var ikke født ind i en klan men var blevet overfaldet en sen aften i en gyde, det var en ældre vampyr der var faldet få hende han ville ikke dræbe hende da han syntes hun var smuk og forvandle hende derfor til en vampyr hun var nu først rigtigt at kunne li sit nye liv, nu var der masser af spændning og det var noget hun elskede højt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:38

Xetrias smilte til hende ''Jeg er stolt.. meget stolt, min stolthed er i at være en vampyr, ikke en fuldblods vampyr, men dog er der nogle vampyrer der skal dø..'' sagde han stille imens hans øjne stadig udelukkede et had til nogen, han stoppede med at pille ved sit snake-bite, og begyndte at rense sin ene custom Desert-Eagle, han kastede et blik over på kvinden ''Pistolerne gør dig ikk nervøs vel..?'' spurgte han spøgefuldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:41

Hun betragte ham let "det forstår jeg"svarede hun roligt og lod en hånd køre igennem sit hår før hun svarede igen "nj det skræmmer mig ikke spor, hvorfor"lød hendes svar roligt, hends lyseblå skinne øjene rette sig nysgerrigt mod hans ansigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:48

han smilte varmt til hende og færdiggjorde den ene pistol, han skiftede den ud med den anden, og arbejdede med den nu ''Fordi jeg nødigt vil skræmme dem, frøken..'' sagde han og smilte til hende ''Ser du, jeg er ikke her for at jage mennesker som min hobby, jeg er her af to grunde.. den ene er at dræbe afskum, og den anden er at Beskytte.'' sagde han og smilte ''og hvis man skal beskytte vil man helst ikke skræmme, vel?'' han lo da han havde færdiggjort den sætning, og satte den rene pistol på plads, han tog en lille flaske op og tog en tår blod fra den, og rakte den ud imod Elena ''en tår blod..?'' spurgte han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:55

Hun nikkede roligt "du skræmme mig ikke så vær du blot rolig "svarede hun roligt og gjorde noget måske lidt uvendte, hun lænde sig ind mod ham og kysse ham så på kort på munden før hun trak sig tilbage igen og så på ham "jeg forstår udemærket"sag hun roligt "og tak fordi du beskytter"sag hun venligt og så lidt på flasken men ryste blot på hovdet "ellers tak jeg er mæt, men sødt af dig"sag hun venligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:59

Xetrias blev meget forbløffet over denne handling hun foretog sig, og smilte så til hende ''Det var uventet.. meget endda.. '' sagde han og smilte til hende, han burde have læst det i hendes tanker, men det gjorde han ikke, nu benyttede han sig derimod af evnen til at se hendes hensigter med dette, han kunne ikke lade sig forføre af en der ikke ville ham noget godt, og hvis det her var som hun gav udtryk for her, så kunne han ligeså godt sværge eden til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:09

Hun smilde chamerne og så på ham "jeg fik lyst håber ikke det gjorde noget"sag hun roligt, hun var ikke ude på at gøre ham noget overhovdet tvært imod syns hun at han var ret så lækker, hun så lidt rundt før hun igen så¨på ham "jeg kan lige så godt sige det med det samme jeg vil dig itet ondt"sag hun roligt som om hun havd læst hans tanke men hun var ikke tankelæser og det var hun nu glad for at hun ikke var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:31

Han kiggede på hende ''Det er i orden.. jeg dør jo ikke ligefrem af at blive kysset..'' sagde han og lo varmt, han kunne ikke regne hendes hensigter ud, hun sagde godt nok at hun ikke ville ham noget ondt, han hvad, skulle han selv sige nu..?
''Hvad er hensigten med det her.. noget varigt, eller bare sjov..? jeg kan gå ind i dit sind og finde ud af det på den måde, men det er uhøfligt, og jeg vil hellere spørge dig lige ud..'' sagde han og smilte til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:36

Hun betragte ham let *hvad mon han tænker på*tænkte hun kort men smilde så"nej det tro jeg nu ikke du gør"sag hun roligt"tak fordi du spørg"sag hun så og lænede sig ind mod murn "man ved aldrig om du var noget for mig men jeg gør nu ikke serlig mange ting for sjov så ved du det"sag hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:56

Han nikkede, og satte sig så på knæ, og sagde højt til hende ''ego spondeo meus ego in vestri muneris ut vestri Curator , ego sudo protego vos mos totus meus vires , quod panton in mihi , ego mos servo vos exaro dies ego cado in muneris se vestri Curator , is est meus spondeo ut a Curator.'' og kiggede op på hende ''Accepterer du min guardian ed? det ville være mig en ære at tjæne, og beskytte dem, oplære dem i vejene af min klan, da den desværre er død, er det det eneste jeg kan gøre..'' sagde han og bukkede hovedet igen.

//Eden er skrevet på Latin, du siger bare til hvis du skal bruge en oversættelse//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:07

//du må gerne over sætte men vil lige hurtig sige at jeg nu er tjener for Lazarus//

Hun så på ham og lytte til det han sage men forstod dog ikke haldelen af det han sage, hun smilde svagt og ryste svagt på hovdet "jeg m¨å nok skuffe dig men ser du jeg er lige blevet slave for en anden, men jeg vil stadig gerne ha at du beskytter mig vis jeg for brug for det"sag hun med et lille suk og håbde ikke han tog det for tungt da hun ikke ville såre ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:11

han kiggede ned i jorden i flere minutter *nej...? sagde hun...Nej..?* tænkte han imens han kiggede på jorden, og han rejste sig op og undlod at kigge på hende ''Slave..? af hvem..?'' sagde han og kiggede på hende ''Jeg tilbyder dig en plads i en klan, en chance for at blive anset for at være fuldblod..'' sagde han og kastede et blik op imod himmelen, han fandt dette meget svært at tro.. han ville finde denne mand der havde hende som slave... ''Du er godt klar over at en slave godt kan have en guardian.. jeg har svoret min ed, du skal bare acceptere den.. og det kan du gøre til hver en tid..'' sagde han og kiggede ned i jorden igen *Jeg er åbenbart en uduelig guardian..* tænkte han og sukkede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:18

Hun så ned i jorden med et sørgligt blik "jeg er ked af det jeg ville ike såre dig på denne måde"sag hun stille og så så hen på ham "det er Lazarus han er også fuldblods"sag hun stille og så igen ned"jeg kan desvæere ikke jeg må ikke gøre min herre sur ikke allerede"sag hun og sukke stille før hun så på ham.

//lov mig at han stadig vil være hendes ven!//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:23

Han kiggede på hende ''Ham har jeg allerede truffet.. han er min jagt partner, du kan sagtens acceptere min ed..'' sagde han stille, det var kun lidt mere end en hvisken ''men jeg vil få ham til at frisætte dig.. det er ikke i orden at have en slave.. et liv som slave er ikke et liv, og derfor vil jeg tvinge ham til at frisætte dig.. er jeg virkelig den eneste vampyr der respekterer frihed? er jeg den eneste vampyr der vil have vampyrerne samlet?'' sagde han og kiggede på hende.

//Han skråtter ikk bare en ven :) han gør meget for sine venner.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:27

Hun så på ham og smilde svagt "du må spøger ham om det er okay at jeg siger ja til eden vis han siger ja gør jeg også"sag hun roligt og så på ham "jeg har gjordt det af ejen fri villje fordi han kan hjlæpe mig med at finde ud af hvor mit mærke kommer for og han vil gi mig et sted at bo ser du jeg bor normalt på gaden og i skoven på grund af penge mangel"sag hun roligt og så lidt op mod himlen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:37

Xetrias slog sin hånd ind i muren ved siden af ham ''Jeg kan tilbyde nøjagtigt det samme..jeg kan finde ud af hvor dit mærke er fra.. og jeg kan give dig et sted at bo..'' hvæsede han, han greb hurtigt sin tegnebog, og trak to bundter af 10x1000 sedler op ''her.. tag dem her som en mindre donation.. jeg vil snakke med din herre...'' sagde han og kiggede ned i jorden, han hadede slaveri, det var virkelig ham meget imod, han afskyede folk der støttede det, man kunne kalde ham for en god vampyr..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum