Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
minder i skoven? //Elena//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
minder i skoven? //Elena//
dato: IRL..
tid: 23.15
vejr: koldt, skyfrit, himlen er fyldt med stjerner, og månen er fuld
omgivelser: en masse træer, en lille å der går igennem skoven, og en lille lysning mellem de tætte træer
Den eneste lyd der var at høre denne kolde nat var å'ens brusen, månens lys skinnede klart i natten og hver eneste stjerne hjalp til...
Der kom endnu en lyd, en lyd af små grene der knækker... pludselig kommer noget ud fra buskene nogle buske og stod nu i en lille lysning. det kunne godt ligne et menneske, men der stak et par store sorte vinger ud af ryggen på det. denne skabning var en 20 årig mand med lilla strithår, og øjne der var ligeså lilla...
"stadig intet..." mumlede han og søgte inde i sit hoved efter alle de minder han havde, men der var stadig kun hans fornavn og de smukke grønne øjne...
Sidst rettet af Reldus Man 9 Aug 2010 - 17:25, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: minder i skoven? //Elena//
Gæst- Gæst
"jeg er træt af det er!" sagde han irriteret og trak to pistoler frem fra under hans frakke, han pegede dem begge lige op i luften og skud et par skud ud af ren frustration
"hvorfor kan jeg ikke huske det!" råbte han irriteret og satte sine pistoler tilbage på plads
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg tror lige jeg..." han fjernede hans to sorte vinger "...at jeg fjerner dem her, de ville være lidt svære at forklare hvis et menneske skulle komme forbi" grinte han...
*slap af! ikke gå amok* tænkte han beroligende til sig selv, men kom med et uheld til at sende sine tanker videre til den smukke vampyr kvinde der gemte sig i skyggerne...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvor er du hende?" spurgte han vredt og så rundt omkring sig
"hvem er du, og hvad vil du?!?" råbte han og så rundt omkring sig
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg ved godt hvor glade vampyre er for engleblod" sagde han og smilte skævt "men hvad pokker!" tilføjede han og rakte en hånd ud "navnet er Reldus" præsenterede han sig selv og smilte
*alle skal have en chance, men jeg vil nu alligevel være på vagt* tænkte han og så på vampyren
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"så... hvad laver du ellers her ude i skoven, hvis du ikke leder efter mad?" spurgte Reldus og så nysgerrigt hen imod Elena *hvad mon* tænkte han undrende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hans øjne var klistrede på Elena, men han skjulte det godt eftersom at han forholdt blikket helt roligt *ikke noget med at flirte* tænkte han beroligende til sig selv mens han gik lidt tættere på vampyren og satte sig ned ved side af hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg er 23, men jeg døde som 20 årig..." fortalte han og så nu også op imod himle
"tre lange år med kun det ene mål, at finde ud af min fortid som menneske..." mumlede han trist
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"og hvad er det så der går at du kender til hvordan jeg har det?" spurgte han, hans ansigtsudtryk gav en lille smule mistro fra sig...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*de øjne... hvems øjne er det? hvad var den person for mig?* tænkte han og kom endnu en gang til at lade sine tanker flyde videre ind i vampyrens sind...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//ok ses//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han gøs lidt da hendes kolde hud rørte hans "men du har dog ret, efter tre år er hvem det end var sikkert kommet over det..." mumlede han og så endnu en gang op imod himmelen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Klanens Ære (Elena)
» Who plays it safe..? (Elena)
» de gamle Minder
» Et møde mellem to Vampyrer (Elena)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift