Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Klanens Ære (Elena) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Klanens Ære (Elena) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Klanens Ære (Elena) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Klanens Ære (Elena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Klanens Ære (Elena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Klanens Ære (Elena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Klanens Ære (Elena) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Klanens Ære (Elena) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Klanens Ære (Elena) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Klanens Ære (Elena) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Klanens Ære (Elena)

Go down

Klanens Ære (Elena) Empty Klanens Ære (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 21:55

Sted: Lazarus storre Hus tæt ved kirkegården
Vejr: fuld måne og en let kold brise
Omgivelser: hvad der normalt er på en kirkegård
Tid: omkring midnat
Påklædning: samme som på billedet.

Lazarus stod i stuen og snakkede med en mand i jakkesæt. De snakkede Italiensk så det var ikke til at forstå hvad de snakkede om. Lazarus knorrede som en ulv og kiggede på manden der derefter knælede foran Lazarus. Lazarus råbte af ham på Italiensk og manden nikkede og rejste sig og gik ud af døren. Lazarus stod med sine blodrøde lysende øjne og kiggede lidt mod døren før han fnøs og gik ind mod stuen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Klanens Ære (Elena) Empty Sv: Klanens Ære (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 21:58

Elena åbnede døren og trådte ud af hans værelse, hun havde lige skiftet tøj til en hvid stram kjole og et par høje hvide sko samt hendes slave halskæde hun smilde køligt før hun gik ned mod stuen, man ku tydligt hørre hendes fodtrin hen af gangen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:06

Lazarus åbnede en flaske blod og hældte det op i et glas. Det var nemt at se han var sur. Faktisk havde Elena aldrig set det blik i hans øjne han havde lige nu. Had, vrede, mordlyst. Han var meget gal. Lazarus tog en slurk blod og knorrede for sig selv. Han knuste glasset med sin hånd og knorrede igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:09

Elena åbnede forsigtigt døren ind til stuen hvor han stod og trådte ind, hun så lidt undrene på ham "hvad er der galt storre herre?"spurgt hun forsigtigt og gik lidt tætter på imens hun betragte ham undrene*hvad er der dog skt*tænkte hun og sukke kort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:14

Lazarus vendte sig om og knorrede af Elena '' Det ser ud til at min Far har lært at du er min slave... Han sender min lillebror til at checke op på at du faktisk er min slave og ikke fri... Ser du hvis du var fri ville han sikkert kræve at jeg dræbte dig... Men eftersom du er min slave er det en anden sag... Men han sender min lillebror ''. Lazarus knorrede igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:22

Elena løftede et øjnbryn og så på ham med et stille blik"hmm er der noget jeg kan fgåre for dig herre?"spurgt hun da hun ikke helt vidste hvad hun sku sige eller gøre, hun lod en hånd køre gennem sit smukke hår imens hun så spørgne på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:29

Lazarus nikkede '' Ja det er der faktisk min slave... Jeg ønsker ikke at se på min lillebrors latterlige hoverende ansigt i dag... Han kommer snart... Fortæl ham hvad han vil vide indenfor rimlighederens grænse... Under ingen omstendigheder vil jeg snakke eller se ham er det forstået ''. Lazarus knorrede og kiggede alvorligt på Elena.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:34

hun lytte og nikke så "javel herre jeg skal nok holde ham væk fra dig"sag hun og sende ham et kort lille charmerne smil før hun kysse ham på munden og gik hen mod døren med rolige skridt*hmm jeg håber da jeg kan svare på spørgsmålne*tænkte hun kort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:48

En Mand kom ind. Han havde et jakkesæt på og kridhvid hår som var tilbagelænet. Manden havde helt mørkerøde øjne som Lazarus dog ikke så gennemtrængende som Lazarus. Han kiggede på Elena, faktisk så han ned til hende da han opdagede hendes halsbånd. Han sagde med en kold og overlegen stemme '' Navnet er Lord Cinciro... Bare Lord for dig slave... Fortæl mig hvor min storebror er... Jeg ønsker at snakke lidt med ham ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:52

Elena stoppe op og så køligt på ham*hvor vover han*tænkte hun dybt ind i sindet før hun nejde kort "herren er ikke hjemme"svarede hun klort og betragte ham let "han bad mig om at snakke med dig, Lord"sag hun roligt og sendte ham et lidt køligt blik*hmm*tænkte hun og spærrede vejen så han ikke ku komme ind i stuen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 16:43

Cinciro kiggede på hende med et blik der viste han var ligeglad med hende '' Fortæl mig slave... Er du den latterlige sidste overlevende fra den Klan jeg ikke engang kan huske navnet på... Hvis du er hvorfor har Lazarus så taget dig til sig... Er han virkelig ved at blive blød... Skal jeg tage tilbage til min Klan og fortælle at Lazarus den store er blevet en familie mand der levet i en hus? ''. Cinciro smilede ondt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:17

Hun sendte ham et advarne blik "jeg er ikke latterlig det skal du ikke komme her og sige"sag hun iskoldt lligeglad med at han ku sladre hun fant sigikke i sådan noget"den hedder Torirre klanen"tilføj hun vredt og så på ham "nej han er ikke ved at blive blød "sag hun iskoldt "han sku bare ha selvskab og en slave ikke andet"sag hun stadig med en iskold tone.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:23

Cinciro satte en finger meget provokerende i panden på Elena og sagde med en ond stemme '' Hvis du nogensinde taler sådan til mig igen slave... Så vil jeg henrette dig for at tale sådan til en nobel og Lazarus vil blive dræbt fordi han ikke har styr på sin slave... Så sig det... Sig du selv er latterlig ''. Cinciro grinede ondt og satte sin anden hånd ind i inderlommen på sit jakkesæt og tog et par solbriller ud og tog dem på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:28

Elena så længe på ham og rykke et skridt tilbage da han rørt hende, hun var vred det ku man se tydligt men hun beherskede sif dog og nikke svagt "jeeg er latterlig"sag hun så og så kort ækfra ham før hun igen så på ham med kolde øjne "mer du vil sige lord?"spurgte hun så så roligt som mulig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:39

Cinciro nikkede og smilede ondt '' Hvorfor har Lazarus ikke klaret sin mission i nu... Er han for svag til at samle et par enkelte magiske ting... Hvorfor har han ikke gjort dig til din i nu... og det sidste... har han fortalt dig hvor meget han nød at dræbe din bror? ''. Cinciro grinede ondt og hans grin lød faktisk meget som Lazarus grin. Det var nemt at se de var brødre. Dog virkede Cinciro mere svag og stilren en Lazarus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:45

Hun så på ham med et blik der tydligvist viste tegn på had"jeg kender intet til missionen så det kan je ikke svare på lord"sag hun køligt dog roligt da hun ikke ville ha flere problemer "gjort mig til hvad?="spurgt hun og hæve det ene øjnbryn "han har fortalt det"sag hun hurtigt da hun ikke ville høre historien for ham det ville sikert gøre hende vreder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:57

Cinciro grinede og satte sine arme over kors '' Ser du din bror var den mest latterlige Vampyr i verden. At tro han kunne klare en af sønnerne i Chimera Klanen.. Din Klan var virkelig dum og ligegyldig.. Godt den blev dræbt.. Ser du min Far gav mig ordren til at beslutte hvad der skulle ske med din Klan... Om vi skulle hjælpe eller ej... Din Klan var for svag... Jeg besluttede vi skulle snyde den og se den dø '' Cinciro grinede ondt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:02

Elena løftede begge øjnbryn og så iskoldt på ham*så der er hans skyld*tænkte hun surt men blev dog ståne og så på ham"min klan var ikke svag"sag hun så og lsag selv armne over kors, hendesherre ville ha nyt og se hende så sur som hun var nu hendes øjne begyndte også at skinne sølv af vrede og klan styrke "men i fik ikke dræbt hele klanen min mor rede mit liv unden i opgade det"sag hun så og betragte ham lidt for at se hvad han nu vile gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:08

Cinciro grinede og sagde med en nedgørende stemme '' Din latterlige far prøvede at stoppe os... Efter mine mænd havde svækket ham nok gik jeg over og dræbte ham... Nå nok og det latterlige pige.. Jeg ved nok om hvad der sker her til at sætte en finger i hjulet på Lazarus nu... Jeg tager tilbage til Italien... Lazarus får det svært ved at blive det nye overhoved nu... Far vælger sikkert mig nu ''. Cinciro grinede og begyndte at gå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:11

Elena fnøs kort og sendte ham et køligt blik "min herre er ikke svag han er stærker og kolger en dig"sag hun kort og vendte om på hælen før hun gi ind i stuen igen og satte sig ned ved siden af stolen*ikke godt Elena*tænkte hun kort men der var jo enligt ikke hendes skyld ikke efter hendes mening.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 23:14

Lazarus gik over til Elena og sagde med en sur stemme '' Jeg han føle han er væk... Hvad ville han så og fik du ham på bedre tanker... Cinciro har altid kæmpet om at overtage rollen som overhovedet af Klanen... Han er ikke stærk men meget klog og taler som en slange... Han har også fordelen at han er i Italien ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:10

Hun så op på sinherre og sukke svagt"han spurgte ind til din mission men det ku jeg dog ikke svra på"sag hun så"og å ille han hvide hvorfor du havde tage mig og ja han sku også lige blære sig med at det var hans skyld min klan døde"sag hun "og ja han trudemig også lidt men jeg ved dogikke helt hvad han gør nu"sag hun til sidst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 16:22

Lazarus nikkede et par gange og stod med et tænkende udtryk i sit ansigt '' Han vil prøve at overbevise Klanen om at jeg hele tiden har været på din Klans side og at jeg sikkert ikke har dræbt din bror selv om jeg har... Cinciro er meget klog og han har en tunge som en slange... Men hvis jeg klare min mission går det nok ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum