Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:51

Sted: Gyderne.
Vejr: støv regn og vindstille, fuldmåne.
Omgivelser: ingen.
Tid: omkring midnat.


Lazarus havde lige spist et godt måltid. Han dræbte normalt ikke sine ofre. Det var ikke hans stil at gøre sådan. Kun hvis ofret havde gjort han gal, hvilket ikke skete ret tit. Lazarus stod og kiggede op på månen * Hvor er der dog kedeligt i dag. Der er intet at lave *. Lazarus sukkede og rettede på sit sværdhylster og klappede sit sværd Zahiro og sagde til sit sværd '' Ja det er lang tid siden du har smagt blod. Jeg ved det godt ''. Lazarus grinede lavt men skrammende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:02

Han gik stille ned igennem gyderne, i sin søgen på denne synder.. denne.. usling, der havde forbrudt sig imod de gamle regler, han tog en indånding *Nej.. ikke her...* tænkte han og kneb sine øjne sammen, hans lange sorte hår lagde ned af hans ryg som altid, og hans røde øjne afslørede hans identitet, han kunne mærke sine pistoler banke imod hans brystkasse da han gik stille ned af gyden, en lugt ramte ham i ansigtet.. fuldblods? kunne det passe? var der andre end ham selv tilbage? han var overrasket, han troede ikke der var nogen der havde overlevet så længe som ham selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:12

Lazarus åbnene sine øjne * En fuld blods. Jeg har ikke set andre i over hundrede år *. Lazarus fulgte lugten og gik langsomt Xetrias i møde. Da han fik øjne på ham aktiverede han sine røde øjne et kort øjeblik for at symbolisere han var en Vampyr. Da Lazarus kom tættere på smilede han * Helt klart en Fuld Blods. Jeg troede kun det var min clan der var tilbage. Hvilken god overraskelse *. Lazarus nikkede til Xetrias '' Godaften den herre ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:16

Xetrias stoppede op da den anden vampyr kom, og viste sine øjne ''Godaften.. jeg troede ikke der var flere...'' sagde han stille imens han observerede Vampyrens bevægelser ''Mit navn er Xetrias Noterian.. jeg har ingen Clan, da den er omkommet..'' sagde han og smilte ondt til den anden vampyr foran ham *Denne mand kan måske hjælpe mig og Asparaen med at finde uslingen..* tænkte han og kiggede hurtigt omkring sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:24

Lazarus satte sit hoved på skrå i det han læste Xetrias tanker '' Hvilken Vampyr snakker vi om her ''. Lazarus sniffede let i luften '' jeg kan kun lugte os to her... Mit navn er Lazarus... Lazarus Chimere. Arving til Chimera Clanen og Fuld Blods Vampyr. Men det har de sikkert regnet ud, vores lugtesans er jo stærkere en andre Vampyrers ''. Lazarus smilede og fjernede noget af sit pande hår. Han var lidt nysgerrig over hvilken Vampyr det var han var efter og hvem denne Aspara person var. Måske var der ved at ske noget stort. Så ville Lazarus helt klart gerne være en del af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:30

Xetrias hvæsede da det gik op for ham at denne Lazarus havde været inde i hans hovede ''Hold dig fra mine tanker, eller jeg dræber dig.. du burde vide at man ikke snager uinviteret i folks sind..'' sagde han og kiggede ondt på den anden vampyr ''Men det er en vampyr der voldtog en af mine venners datter.. så jeg er på jagt efter ham, for at reducere ham til aske sammen med hendes far..'' hvæsede han af Denne, hvad skulle han kalde det.. uhøflige Vampyr..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:59

¨Lazarus smilede og kiggede lettere udfordrende på Xetrias '' Jeg ville ikke smide ord ud som dræbe når de ikke kender mine evner... der er en grund til jeg er i live og ikke død som din Clan ''. Da Lazarus hørte de jagede en anden Vampyr kom et dystert smil på hans læber '' Jamen jeg tilbyder gerne min hjælp med at fange sådan en Vampyr... dog lyder tanken om at en Vampyr voldtager en Aspara sjov i mine øre men det er at synke for dybt... du har min støtte og hjælp i denne sag Xetrias ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:35

Han lo og sagde ''Hun var ikke en Aspara.. men hendes adoptivfar er en Aspara.. hun er et menneske.. og du skal kunne arbejde sammen med en Aspara for det her.. og en ting til...'' de sidste par ord var meget kolde og han gik helt op til den anden Vampyr og sagde lavt ''Jeg dræbte selv min klan..så lad være med at udtale dig om dem igen...'' han smilte ondt og trådte et skridt tilbage, han var ikke interesseret i at denne vampyr skulle vide mere om ham ''Men hold dig ude af mit hovede..'' sagde han så og kiggede på den anden Vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:48

Lazarus smilede '' Så er vi to der har dræbt Fuld Blods... jeg udtaler mig om hvem jeg vil hvornår jeg vil men det er nemmere at gøre det på den gamle måde hvis vi ville vide mere om hinanden.. vi kunne sende minder igennem vores blod til hinanden... men nu er hverken tiden til det, stedet og vi er ikke gode nok venner... i nu ''. Lazarus grinede lettere fornærmet '' Aspara blod og Engle blod smager godt men det er ikke det jeg foretrækker og det er nemt at holde sig tilbage når man er født Vampyr.. kun disse klamme bidte Vampyrer har svært ved sådan noget.. min du har som sagt min hjælp og støtte på alle måder.. det er aldrig dårligt at jage sammen men en man måske ville kunne komme til at respektere ''. Lazarus smilede ondt. Han var i jagt humør nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:53

Xetrias smilte til ham ''Fantastisk, så regner jeg med at du vil assistere mig i jagten, vi jager side om side med en Aspara, jeg vil fortælle ham om dig, og forklare ham at du hjælper mig med dette, denne Vampyr er muligvis renblodet, men han skal dø alligevel..'' sagde han og kastede et blik over skulderen, han hadede virkelig at føle sig overvåget som han havde gjort siden han vågnede fra sin Dvale, det var sikkert Zane der overvågede ham.. han ville finde ud af det, og dræbe Zane for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:14

Lazarus havde ikke lyttet til Xetrias ord om ikke at læse hans tanker.. hvorfor skulle han det, han havde ikke nogen respekt for ham i nu * Hmm Zane, herskeren af Di Morga... Hvorfor er han efter Xetrias *. Lazarus kiggede på Xetrias med et spørgende blik for ikke at afsløre han stadigvæk læste hans tanker '' Er der nogen efter dig siden du kigger nervøst omkring? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian) Empty Sv: To Fuldblods Vampyrer mødes (Xetrias Noterian)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum