Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:48

T: 22.00
S: Skoven
V: fuld måne og kolde briser
O: træer, sten, buske og kviste.
P: ligner ham på billedet på en prik med tøj sværd og det hele

Barishan sad og prøvede at på sit hoved under kontrol. Han lød en finger køre over et ar han havde efter den sorte energi kugle havde ramt ham. Han vidste ikke rigtigt hvorfor det ikke ville heale. Han mærkede på sine Tatoveringer og smilede. Faktisk var det ikke så slemt når han holdt sit had nede. Han sad og kiggede rundt. Han kunne ikke helt forstå hvorfor Zane havde gjort det ved ham. Men han var overrasket. Zane havde ramt et svagt punkt ved Barishan. Hans had.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:52

Xetrias trådte stille ud af en busk ''Du lugter anderledes..'' sagde han roligt imens han gik over imod Barishan, ubevæbnet denne gang, det havde været et lykketræf at han havde sit sværd på sig sidst de mødtes ''er du rendt ind i Zane igen..? og uden min fantastiske back-up?'' sagde han spøgefuldt da han nåede over til Barishan, han stod og pillede ved sit snake-bite, og kiggede på manden foran ham, han virkede afslappet og rolig, men kastede dog et blik over skulderen for at forsikre sig om at der ikke var andre end de to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:01

Barishans sværd Zalzura hvæsede og hvinede da Xet kom tættere på. Barishan kiggede op på ham og fnøs. '' jeg kæmpede mod Zane og kunne ha vundet. Dog var der noget jeg blev nød til at beskytte... derfor tabte jeg. Jeg er anderledes. Jeg kan føle noget i mig nu. Noget ondt og voldsomt, noget stærkt, magtfuldt. Jeg kan ikke lide den følelse ''. Tatoveringerne på hans krop begyndte at bevæge sig en smule i takt med Barishans stemme blev fuldt med sammenbidt had overfor Zane. Det var en ny side og han havde stadigvæk meget svært ved at kontrollere den i nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:08

Xetrias kiggede forundret på Tatoveringerne ''Javel ja.. hvorfor kontaktede du ikke mig..? jeg kunne måske have hjulpet dig i den kamp..'' sagde han roligt og satte sig ned ved siden af Barishan.
Han kiggede kort på Barishan, og smilte så ''Næste gang vil jeg være med..'' sagde han i et roligt toneleje, han vidste at han ville kunne finde ud af hvad der var med Barishan hvis han fik noget blod fra ham, men han frygtede for at angribe ham ved smagen af Aspara blod, da det gjorde de fleste vampyrer meget hungrende efter det ''Jeg Kunne finde ud af hvad han gjorde ved dig, ved blot at smage på dit blod.. men det er ikke en ting der huer mig.. da jeg frygter for min reaktion på Aspara blod..'' sagde han så stille imens han betragtede tatoveringerne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:15

Barishan grinede lidt. '' desværre kunne du ikke have hjulpet mig. Vi kæmpede om et Artifact som min Familie har beskyttet i mange mange år. Stedet hvor det var gemt skulle være hemligt for alle en mig og mine Riddere ''. Barishan rejste sig og bed sig i Fingeren og dryppede et par dråber blod ned i Xet's hånd. '' bare rolig jeg stoler på dig og hvis du angriber mig skal jeg nok holde dig væk. Tro mig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:27

Xetrias løftede hånden op og rynkede næsen *det stinker.. jeg har næsten ikk lyst til at smage..* tænkte han, og rakte tungen ud for at smage på det, det smagte ikk nær så meget af Aspara blod som han troede.. der var et strejf af.. Dæmon? kunne det passe, havde Zane lagt en dæmon ind i Barishan..? og var det muligt? ''Det smager lidt af Dæmon.. men hæng mig ikke op på det.. blodet gir mig ikke ligefrem lyst til at drikke fra dig.. det smager lige lovligt meget af sød vin med en rådden eftersmag...'' sagde han og lo, imens han undrede sig over hvordan det var muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:39

Barishan grinede lidt og tænkte på Zanes ord. * mit had vil ikke blive min undergang. Jeg vil aldrig falde til mørket *. Barishan kiggede på Xet med sine krystal blå øjne. '' bare rolig min ven. Hvad end han har gjort har det ikke kun været dårligt ''. Barishan lavede en lille ildkugle i hans hånd og smilede. Vinden bag ham fik hans sorte læder jakke til at blafre. Han lignede en meget ond udgave af en Aspara lige nu. Selv om hans store skønhed var til at se var der noget grusomt ondt over ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:43

Xetrias kiggede på ildkuglen, og havde en dårlig smag i munden.. det var helt sikkert svovl han kunne smage.. ''Du er halvt aspara og halvt dæmon.. jeg kan smage svovlet i dit blod nu.. det smager ikke ligefrem godt..'' sagde han og spyttede på jorden som for at illustrere at han ikk kunne lide smagen ''De fleste vampyrer vil ikke nyde dit blod mere.. det smager virkelig skidt..og man må da sige han har givet dig en gave Barishan.. du skal bare passe på at den gave ikke tager overhånd..'' sagde han og smilte til Asparaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:52

Barishan fik ildkuglen til at forsvinde og han satte sig på en sten overfor Xet. '' bare rolig. Jeg har ikke tænkt mig at lade den tage overhånd. Jeg kan allerede nu mærke hvor farlig den er at bruge. Jo mere had jeg har jo mere føler jeg Dæmonen kvæler min sjæl. Hvordan den prøver at knuse hvem jeg er og tage over. Jeg har ikke tænkt mig at lade det ske. Jeg vil ikke give Zane den nydelse. Men næste gang.. næste gang der kæmper vi sammen min ven ''. Barishan rakte sin hånd ud til et håndtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:08

Xetrias nikkede til Barishan og greb hans hånd ''Selvfølgelig gør vi det.. vi kan ikke ha at du dør bare fordi jeg ikke var der, vel?'' sagde han spøgefuldt ''og jeg stoler på at du kan styre dæmonen, hvis ikke så må jeg jo bare slå dig ud..'' sagde han alvorligt imens han kiggede på Barishan ''Jeg har allerede truffet deres Datter, Sir. Balian.. jeg mødte hende for et par nætter siden i forlystelsesparken..'' sagde han og smilte til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:12

Barishan smilede. '' jeg er ikke så let at slå ud min ven. Jeg har flere tricks oppe i mit ærme end en tryllekunstner ''. Barishan kiggede lidt forundret på Xet. '' har du det... jeg vil gerne helt ærligt havde til fulde analyse og mening om hende hvis de ikke har noget imod det min ven ''. Barishan satte sine arme over kors og gjorde sig klar til at lytte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:14

Xetrias kiggede på ham ''Jeg syntes hun er et godt menneske, hun er ærlig, og virker til at stole på mig, og jeg har ingen intentioner om at drikke hendes blod, bare rolig.. hun havde nogle problemer som hun fortalte mig lidt om, hvilket har sat mig ind i en jagt på en person..'' sagde han stille og kiggede på Barishan ''hun vil blive til noget stort en dag Barishan, det er jeg sikker på..'' sagde han så og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:31

Barishan nikkede fast. '' jeg tror vi jager den samme person så. Hvad siger du til vi finder den vampyr sammen og reducere ham til aske? ''. Barishan smilede venligt og følte den her jagt kunne være starten på et godt venskab. Han vidste den gang hvor de reddede Faith ikke ville bliver sidste gang Xet og Barishans kæmpede side og side og Barishans så frem til det skulle ske igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:35

Xetrias kiggede på ham med fryd i blikket ''Jeg ventede bare på at du spurgte..'' sagde han så og smilte ''Jeg ser frem til denne jagt.. han er uværdig til at kalde sig Vampyr.. for mig er det en ære at være vampyr, og han besudler den ære ved at gøre som han gjorde..'' han snerrede stille imens han kiggede på Barishan ''Du siger bare til når jagten går ind...'' sagde han og lo.
*Yes! jeg vidste at han allerede var klar over det.. og jeg vidste han ville invitere mig med på jagten, det her ser jeg frem til! jeg vidste osse at vi ville kæmpe side om side igen, siden den dag vi reddede oprørslederen!* tænkte han glad, samtidig med at han hadede denne Vampyr for at besudle deres navn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:45

Barishan smilede og så på Xet med et jeg vil se hvad du kan blik. '' jamen eftersom du er Vampyr og vi jager en Vampyr syntes jeg da det er på sin plads og se hvor god du er til at finde ham ''. Barishan grinede lidt og klappede Xet på skulderen. '' jeg vil gerne se hvordan du arbejder når du jager. Måske kunne vi blive et godt team hvis dine jagt måder matcher mine ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 2:56

Xetrias smilte dyrisk til ham ''Jeg har hans fært, din datter lod mig lugte til tøjet fra den dag det skete.. det skulle ikke være så svært at finde ham.. og når vi gør, vil han ønske han aldrig havde rørt din datter på nogen måde..'' sagde han stille, med en anelse af foragt i stemmen ''Du vil siden du er hendes fader, få lov til at dræbe denne.. usling..'' sagde han så ''imens jeg vil sørge for at det bliver en smal sag for dig at dræbe ham..'' han smilte da han sagde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 3:05

Barishan nikkede. '' jeg takker. Det vil være mig en glæde at se hans aske blive spredt ud over hele Di Morga. Jeg ser frem til at se dem i.. Action.. igen min ven. Bliver ligesom da vi snød Malakel og Zane ''. Barishan grinede lidt og tænkte tilbage på deres helte action for at redde Faith. Det lykkes nu også meget godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 3:12

Xetrias smilte igen ''Ja og det bliver en meget kort Jagt, han holder til i gyderne i Di Morga.. jeg har allerede fanget hans fært i byen et par gange..'' sagde han og lo ondskabsfuldt ''Jeg syntes bare ikke jeg ville slagte ham uden dig Sir. Barishan, jeg ser frem til at arbejde med dig.'' sagde han så og smilte til Barishan, han pillede igen ved sit snake-bite og kiggede rundt hurtigt, han ville være sikker på at der ikke var nogen i nærheden, han var måske lidt paranoid.. men det kom fra hans fortid som guardian.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 3:19

Barishan bukkede for at vise sin respekt. '' så lad denne jagt blive starten på en stærk alliance og venskab imellem os. Lad os kæmpe side om side og besejre en fælles fjende for at forsejle denne alliance og når vi er færdige med det så kan vi snakke taktik om hvordan vi får dræbt Zane. Jeg har ikke hørt fra Faith så jeg tror det er op til os og stoppe Zane og hans onde planer ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:48

Xetrias kiggede igen på Barishan ''det lyder som en perfekt plan, Sir Barishan.. jeg ser frem til at denne alliance vil forblive stærk, igennem ild og vand.. jeg tvivler ikke et sekund på deres evner, og satser på at vi kan vinde denne kamp imod Zane, hvis det er vores opgave, vil vi også klare den..'' sagde han og smilte til Barishan.
*Hmm.. hvis Faith ikke har sagt noget må det jo være op til os.. jeg bør samle de stærkeste vampyrer til at hjælpe os.. men så igen, vi arbejder sammen med asparaer og sådan.. det bliver meget svært..* tænkte han imens han kiggede på Barishan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian) Empty Sv: Deres andet møde (Privat=Xetrias Noterian)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum