Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To hun vampyre mødes-Cathy EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To hun vampyre mødes-Cathy EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To hun vampyre mødes-Cathy EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To hun vampyre mødes-Cathy EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To hun vampyre mødes-Cathy EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To hun vampyre mødes-Cathy EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To hun vampyre mødes-Cathy EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To hun vampyre mødes-Cathy EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To hun vampyre mødes-Cathy EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To hun vampyre mødes-Cathy EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To hun vampyre mødes-Cathy

Go down

To hun vampyre mødes-Cathy Empty To hun vampyre mødes-Cathy

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 12:53

tid: 21:00
dato: irl
sted: gyderne
omgivelser: de mørke skumle gyder
vejr: mørkt og koldt, månen er halv
tøj: en lang stram sort kjole med hvid kant i bunden, en slave halskæde i sølv med små grønne sten på og et lille symbol og et par høje sorte sko

Elena stod lænt op af en lang rød mur i en af de små smalle gyder, hun smilede koldt og så op mod den skinne månen imens hun tænkte lidt på sin herre hvorefter hun begyndte at nynne en smuk sang imens hun betragte den smukke månen, hun gabte gort og så lidt rundt*sker her intet*tænkte hun og sukke køligt før hun igen så op på månen og lod en finger køre hen pver det mystiske mærke på hendes pand.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

To hun vampyre mødes-Cathy Empty Sv: To hun vampyre mødes-Cathy

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 13:08

Cathy gik igennem de smule gyde.Hendes hår hang løst som normalt. Det krøllede, også idag, meget endda. Man kunne let høre de knirkede skridt, fordi jorden var fugtig og hun havde Converse på. Så det gav knirkede lyde. Hendes øjne var blod røde og skinnede let. Hun så rent faktisk skræmmede ud? Men Æhmm.. Det gjorde man vel også som vampyr. Hun var dog enormt smuk, men nu hvor hun var tørstig, havde hun røde øjne, og hendes hugtænder var til syne. Cathy tog flere skridt ind i gyden, hvor hun mødte en velkendt duft...Vampyr... Hun listede hen til væggen, og smilede lumsk. Hvad lavede hun mon der??? Ja det var jo det store spørgsmål.. Hun gik hen for an vampyren. Hun knyttede hendes hænder for en sikkerheds skyld. "Hvad laver du her?" hvæsede hun ud gennem de sammenbidte tænder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 13:14

Elena fjernde blikket fra månen da hun ku høre fodtrin inærheden*måske et bytte*tænkte hun og så nysgerrigt rundt men kort tid efter opfange hun lugten af et andet væsen*vampyr*lød det dybt inde i hendes sind, hun smilede svagt og så lidt rundt kort tid efter stod den fremmede vampyr foran hende med knytte hænder og blodrøde øjne*hun er sulten*lød en stemme dybt inde i hende og hun bed tænderne sammen og så på den unge hun vampyr "det ku jeg ogs¨å spøger dig om"svarede hun køligt og løftede et øjnbryn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 13:22

Hendes røde øjne skinnede da månelyset ramte dem. "Ja, men nu var det mig der spurgte tøs" snerrede hun. Nåårh.. Hun var tørstig snerrede hun altid... Eller hvæsede. Og især hvis en anden vampyr var i området. Hun kiggede på denne vampyr, og bed hendes tænder, sammen da hun duftede duften af menneske.. *Viljestyrke Cathy" tænkte hun hårdt til sig selv, idet hun bare knyttede hænderne, og søgede for ikke at tænke på blod lige nu. Hun kiggede på den anden vampyr. Hun tog en hånd op foran munden da et halv fuldt menneske passerde dem. Hun kunne ikke holde dufteud og var tæt ved at angribe med greb sig selv idet.

//Smutter lige i lidt tid skal gøre rent x3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 13:29

Elena så overvejne på hende "nå, nå tag det dog roligt"sag hun tørt og betragte den unge vampyr lidt "nå men vis du så gerne vil vide stod jeg fatisik blot og betragte månen"sag hun med en kølig stemme*hun er da uhøfflig*tænkte hun og sukke svagt før hun rømede sig "tro du ikke du lige skal få fat i et bytte inde du går amork"sag hun spørgne da hun så vampyrens blik på den fulde mand*sikke et svin de må lære at drikke med måde*tænkte hun og fnøs koldt.

//okai;)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:39

"Jeg går bestemt ikke amok tøs!!" Snerrede hun og lod let hendes hånd, falde ned af siden igen. "Men jov tak for oplysingen" hvæsede hun. Man skulle ikke bare lige sådan sige noget der kunne provokere hende, når hu var skide tørstig. Hun bed igen de syle spidse tænder sammen, mens hun let knyttede næverne.
Måske var der kun en person som der kunne få hende til at tænke på noget andet. Hun kiggede op på månene.. "Baaah... Ja den er også skøn" mumlede hun en smule venligere. Hun bed igen tænderne, sammen. Hun mærkede de spidse hugtænder, bore sig ind i hendes læbe. Det gjorde ondt, men dog var det til at holde ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:45

Elena lo køligt "som jeg kan se er det vist dig der er en tøs"sag hun koldt og smilde køligt, en let brise tog fat i hendes hår og hendes duft sprede sig hurtigt i luften så man ku dufte hendes stæke duft som hørte til fuldblods vampyre som hun jo var, hun nikke "ja det er den"svarede hun roligt og så på hende med et betragtne blik det kunne nu være ret at drikke lidt blod men hun havde dog ikke behov for det "vi ku jage sammen, så du ku få lidt blod"sag hun og så lidt op mod månen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:49

"JEg er ikke nogen tøs!" snerrede hun vredt, mens hendes øjne, nærmest flammede.
"Og nej, jeg har en fin selvbeherskelse, og jeg drikker ikke mennesker" hvæsede, hun. "Men hvid dé vil så kan du komme med i skoven" snerrede hun og stak hendes hænder i lommerne, og vendte sig elegant om, idet hun let begyndte at gå mod skoven.. "Kommer du med eller hvad" hvæsede hun til Elena da hun ikke var kommet endnu.
Hun forstta bare med at gå. Hun lod let sig selv svinge rundt om hjørnet.
Hun drak ikke menneskeblod fordi hun ikke villle skade nogle som der var uskyldige.
men det var dyrene også men, stadig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:57

Elena ryste svagt på hovdet af den unge vampyr*drikker ikke menneskeblod den har jeg ikke hørt før tænkte hun og så så efter vampyren"ja ja hvad vil du finde i skoven ?"surgte hun køligt og fulgte efter hende med lydløse skridt "hvad er ders navn?"spurgte hun så køigt og kom gåne op ved siden af hende, Elena så lidt på hende med et undrene blik før hun så fram af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:11

"En puma, eller sådan noget" sagde hun mumlede somom at Elena var dum siden hun spurgte. Hun smilede let og væmmeligt for sig selv. "Mit navn? Mit navn er Cathy, Cathy Lá Fo'nt" sagde hun let, og lod blidt hendes øjne hvile på kvinden. "Og dit tøs?!" mumlede hun lettere irretrende før hun vendte blikket hen mod skoven. Hun satte kort tid efter i løb.
Hun var vad til at løbe så det var overnaturlig fart. Hun bed sig lettere sakatisk i underlæben, mens hun styrtede ind i skoven. Hun vidste at Elena ville kunne følge med, hvis hun nu havde løbe enheden, eller kraften. Men det var en af hendes styrker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:17

"en puma"Elena lo køligt "drikker du virklig dyrreblod"sag hun køligt og så på hende med et køligt blik "nå okat Tøs"sag hun og lage tryk på Tøs "Elena Theodora Teller "sag hun køligt og lavde et kort nik med hovdet før hun løb efter hende dog ikke så hurtigt som Tøsen løb da hun ikke var den hurtigste vampyr men hvad skulle man også med det når man ku chamere sit bytte med lethed enda med lukke øjene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:21

"Ja" hvæsende hun, da hun ventede på Elena. "Det er bedre end alt muligt andet" hvæsede hun og lod let hendes lugtesans, føre sig frem til et bytte. "Mhmm...," mumlede hun nydede da hun fangede en fært. Hun satte i hurtigt løb, hen mod duften, og kort tid efter havde hun fanget et dådyr. Hun sugede blodet ud af den, men først havde hun dræbt den. Hun mærkede blodet løbe ned over hendes kind. Hun tørte blidt blodet væk, før hun letså på dådyret. "JEG HADER AT DRÆBE" hvæsede hun for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:25

Elena stoppe op og så vendtne efter hende *et dådyr smed ikke spild af kræfter*tænkte hun og gik roligt nærme der hvor Tøsen sad sit bytte, hun nåe dog lige at høre hendes ord "en vampyr der hader at dræbe den har jeg ikke hørt før"sag hun køligt og smilde koldt imens hun betragte vampyren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:28

"Du blander dig bare uden om" hvæsede hun og hendes øjne, fik en lidt mere brunlig farve. Men´ikke den smukke mørke brune øjenfarve, nej mere sådan en rødbrun en.
Hun lukkede blidt øjnene. "Skal du ikke fange noget?" snerrede hun, og kiggede ned i jorden, med en bloddråbe løb ned fra hendes mudvig. Hun tørte den let væk med figeren. Og smilede let for sig selv. "Men en dag finder jeg nok ud af at det er min natur at dræbe" mumlede hun vredt. Hun hadede det liv hun havde fået.. Men ikke så meget, efter hun mødte Freddy.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:32

Elena betragte hende blot roligt og lænede sig op af et træ "hmm"svarde hun tørt før hun kørte en hånd gennem sit hår "jeg spiser kun blod fra menneskr eller andre væsner dyeblod gir mig kvalme"sag hun roligt og så lidt på det døde dyr hvorefter hun igen så på hende"det vel jeg håbe du gør"sag hun så "jeg kan regne ud at du er en ny forvandlet vampyr er det ikke sant?"spurgte hun og løftede det ene øjnbryn let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:37

"Det er blot et år siden" mumlede hun snerrede og bed sig hårdt i underlæben.
"Men jeg har fundet en der gør mit liv fantatisk igen, men det erogså kun blot når han er her" mumlede hu stille og en svag rødmen brød frem i hendes marmorr kinder. "Men nokom det" mumlede hun. "Elena du er fulblods ikke??" spurgte hun lettere dystret,, og gabte blidt. Hun mærkede at hun fik kulde gysninger. "Mhmm.." mumlede hun uskyldigt.
Hun så på denne vampyr.. Smuk var hun men også underlig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:45

Elena nikke svagt "okay så forstår jeg bedre hvorfor du ikke kan li at dræbe, det kommer med tiden"sag hun roligt og betragte den nye vampyr med et nysgerrigt blik "det lyder da godt for dig"sag hun så roligt og lod en finger køre hen over mærket i hendes pande "ja jeg er fuldblods"svarede hun roligt og så op mod månen, hun ku sikker godt virke mystisk og meget underlig men det lå nu til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:49

Hendes øjne fik kort tid efter igen den varme mørkebrune farve, som der var så smuk, til hende. Men hun var også en skønhed i sig selv. "Ja, godt for mig" mumlede hun let og snoede let en af de mørke hår lokker rundt om sin finger. Hun bed sig let i underlæben, og så på hende. "Nåårh.. Blev du født som en eller???"spurgte hun nygerrigt. Og bukkede sig blidt ned, før hun satte sig på skovbunden. Hun bandt let hendes hår ogver i en fletning, så de store mørkebrune krøller ikke ville genere hende mere idag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 18:14

Elena nikke roligt og så hen på hende igen "jeg blev født fuldblods"sag hun roligt og betragte den nyforvandle vampyr, ja hun var vel ret køn vis man altså var til kvinder men hun var til mænd og havde nu også fundet sin drømmefyr.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum