Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et nyt hjem? - Melinia privat

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 Empty Sv: Et nyt hjem? - Melinia privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:50

Melinia nikkede "Hvor sødt" sagde hun og så mod ham "hun er heldig, ikke af at jeg er fan af kærelighed , hader den nok mere" sagde hun og så mod himlen, hun fik kort smerter skrig i hendes øjne, men det forsvandt igen"Så hvordan er hun" spurgte hun og smilede sødt, meget nygerrige omkring for... lå til hendes natur

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 Empty Sv: Et nyt hjem? - Melinia privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:52

Cricker kiggede på hende. Hader kærlighed? Det kunne han ikke forstå lige nu, men det var vel ikke alle der kunne lide den. "Tja, hun er meget sød og dejlig, hun er skøn at snakke med og har en sjov personlighed" Han smilede lidt for sig selv og kiggede sig igen lidt omkring. "Hvorfor hader du egentlig kærlighed? Hvis det da er noget jeg må blande mig i?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 Empty Sv: Et nyt hjem? - Melinia privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 22:05

"hmmm, er oplevelser" sagde hun forklarende og vendt sig om "jeg har evigt liv, selvom jeg er Animagus kun" sagde hun og så mod siden , hun lukkede øjne "man skal ikke knyttede sig, lært jeg på den hård måde" sagde hun og vendt sig mod vandet, hun sætte sig på hug og rørt vandet "Det smerter mere " sagde hun så og smilede "du ved alle har hemmeligheder "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 Empty Sv: Et nyt hjem? - Melinia privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 22:35

Han kiggede på hende og kunne godt se hvad det var hun mente. "Ja, på den måde kan jeg vel godt forstå dig" han vidste ikke helt om han skulle trøste hende eller om han bare skulle lade være med at gøre noget. Han besluttede sig for bare at stå og kigge som en.. Ja som en tåbe. "Men alle siger jo at der komme en mere, sådan er kærlighed? Det passer måske ikke i alle tilfælde?" Han kiggede på hende, han havde flere spørgsmål men ville ikke stille alt for mange, han vidste ikke om hun gad det lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 Empty Sv: Et nyt hjem? - Melinia privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 22:44

"kom her og jeg fortæller min historie " sagde hun og klappede på jorden ved siden af sig , hun sætte sig ned og så mod søen, hun smilede "har en følelse af du vil vide den " sagde hun og så mod himlen og lukkede øjne, hun tænkt tilbage "Men den er ikke lige frem behagelig , men ny" sagde hun og åbnede dem, hun så mod ham med rolige øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 Empty Sv: Et nyt hjem? - Melinia privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:21

Han gik hen og satte sig ved siden af hende. "Tjo, men kun hvis du har lyst til at fortælle den, jeg vil ikke gøre dig ked af det eller noget" han kiggede på hende og prøvede at smile. Jo han ville godt høre den, men hvis hun ikke ville snakke om det så var det også fint nok. Det havde han skam ikke noget imod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt hjem? - Melinia privat - Page 2 Empty Sv: Et nyt hjem? - Melinia privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum