Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia//

Go down

It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// Empty It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 18:22

S~Sombre
T~23:00
V~Koldt og stjerneklart
O~Få træer og buske
P~Som profilbillede

Alena lagde i græsset og så op på alle de mange stjerner der ar kommet frem i aften, Egentlig burde hun ikke være der på den tid, hvis hendes plejemor fandt ud af det fik hun en kæmpe skideballe og fik sikkert stuearrest og der magtede hun ikke! Hun ville bare ikke hjem, hun kunne ikke lige hendes plejemor! Hun var underlig, ond og grusomt grim! Ikke nok med det, så prøvede hun at lave om på Alena hvilket hun ikke fandt sIg i og derfor var løbet over i parkeen så hun kunne få lidt fred fra den heks! Hun regnede ikke rigtigt med at møde nogen i parken på denne tid af dagen, da der sjældent var nogle der inde om aften og natten. Eller det var der sikkert, Alena plrjede ikke at være vågen til at finde ud af det, men denne gang fik hun det sikkert at se. Alena gabte sagte og satte sig så op for at få bedre oversyn om der var nogen eller ej.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// Empty Sv: It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 18:39

Hestia komme gående, der en lugte af menneske bold mødte hende. hun gik et par skridte frem og vendte sig om og så ud over en en plæne .
der lade en en pige og Hestia kunne mærke hun var trist, hun stod og betragtede pigen stykke fra hende.
* mon hun ville hvade seleskab * Tænkte Hestia mens hun gik hen til hende.
da hun var kommet tæt nok på satte hun sig ned ved siden af pigen og sagde " hej, hvad laver du ude så sent?"..

Gæst
Gæst

It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia// Empty Sv: It isnt that dangerous.. Is it? // Hestia//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 18:45

...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 18:53

Alena fik et lille chok af at der var en anden i parken, Vampyr? heltt sikkert " Jeg tænker" sagde hun og smilte sagte til hende og kiggede ned i jorden. Alena var ikke i det bedste humør, hun kunne have haft det bedre. Hun så kort på den hende der sad ved siden af hende " Hvad med dig?" spurgte Alena, med et forsigtigt smil. HUn vidste godt at hun burde være bange, men det var hun ikke overhovedet. HUn havde mest lyst til at bede vampyren om bare at bide hende, bare for ikke at komme hjem igen!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 19:06

Hestia så på pigen og svarede " jeg var ude på en lille aften tur. jeg hedder Hestia ". hun fugtede sine læber og så smilende på hende, pigen lugtede sødt det kildede i hendes næse.
Hestia tog en tot græs op og snoede den om sin finger og sprugte nysgerrigt " hvad tænker du, på er der noget jeg kan gøre for at hjælpe?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 19:12

" Jeg hedder Alena, Det er bare min plejemor der er en heks!" sagde hun og og kiggede i retningen af hendes hus, hun hadede hende som pesten og samme med sin plejefar, ,dog var han sødere mod hende og købte tit ting til Alena, men det var sikkert fordi han havde skyldfølelse. Hun var egentlig ligeglad og ville ønske hun kunne sige det ligeud at hun gerne ville bides, men undlod at sige noget om det og kiggede bare på vampyren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 19:36

"bor de der over" sprugte Hestia og pegede over på det samme hus som Alena hvade kigget på. hun kørte en hånd igemmen sit lange mørke hår og tænkte * hvis nu jeg hjælpe hende af med hendes plejemor kan jeg måske får lov til bide hende* tænkte hun og knækkede det græsstrå hun havde i hænderen..
" jeg kan hjælpe dig, hvis du ønsker?" sagde Hestia og så smilende hen på Alena...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 19:42

//...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 20:11

" Ja" sagde Alena kort og kiggede på Hestia, * hvordan vil hun mon hjælpe? myrde min plejemor?* det tænkte hun hele tiden over, det ville nu faktisk være rart hvis hun gik hen og døede ! " hvordan vil du hjælpe?" spurgte Alena og kiggede på hende, hun havde tænkt på det, men om det var det hun ville ville det jo vise sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:21

" hvis du ville hvade det, kan jeg drikke noget af din plejemors bold, så hun dør af blodmangel. men til gengæld ville jeg havde lov til opsøge dig når jeg er sulten." sagde hun og slikkede sig om munden. hun så over på Alena og ventede svar så hun kunne fortælle hendes plan...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 10:39

Alena bed sig let i underlæben " Vi har en aftale" sagde hun og smilte let til Hestia og nikkede kort " Så det vil sige.. Du vil have jeg skal blive vampyr også, eller hvad" sagde hun og kiggede diskret på hestia * jeg egner mig ikke til at være vampyr* tænkte hun og tog en tot hår og legede med den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 14:53

"ja "svarede hun og hendes øjne lyste op, som de altid gjorder når hun skulle til at drikke blod. Hestia lændte sig ind over Alena og holdt hende fast.
da tænder stak igemmen huden lukkede hun øjene, da hestia hvade drukke nok slap hun hende og på så Alena.
" forvanling kommer nok til blive lidt smerte fuld" sagde Hestia, som havde blod løbende ned af hagen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 15:53

Alena nikkede kort og hurtigt mærkede hun Hestia allerede havde taget hvad hun ville have, hendes blod. Alena bed sig i underlæben da hun mærkede der skete noget med hende, det var forvandlingen der var gået i gang.

// Dette sker inden hun er blevet bidt af Killer ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum