Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et møde med en vampyr-privat Hestia EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et møde med en vampyr-privat Hestia

Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:10

tid:: irl
dato:: irl
sted:: skoven, ved Arrings hytte
omgivelser:: en lille lysning og en lille træ hytte
vejr:: solen skinner og luften er ved at blive lun
påklædning:: en brun kappe med mønstre på og indeunder bær han en rustning af bronze, et par lædersko og et pandebånd(som avatar) og en lille guld kæde med en ring på

Skovens dyr var i fuld gang med det de normalt lavde og fugle pip ku høres fra de mange træer, en lun vind tog fat i grene og fik dem til at vippe blidt i vinden, skoven var fredlig og kun dyrnes lyde ku høres men kort tid efter ku man høre lyden af en pil ramme et træ og lidt af en sværdkling der slog mod et eller andet, lydne kom inde fra en lille lysning hvor en lille hytte af træ lå et lille stykke væk fra hytten stod en lille mand med sved på panden, han holdt en bue i den ene hånd som han hurtigt spændte og satte ny pil i før han sendte en afsted mod et træ et stykke derfra, den lille mand hed Arring og var faktisk en dværg, han stod som sevanligt og trænde i at kæmpe med våben for at holde uvelkommne væk fra hans lille sted som han kaldt det, han brumme tilfreds da han sendte endnu en pil afsted og den remte præsist der hvor han ønskede den sku lande *det går da bedre nu*tænkte han og tørede lidt sved af panden før han spændte buen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:22

Hetisa stod et stykke der fra og betragtede den lille mand, øve med sin bue og sit sværd. en fugle komme flyvende forbi hende, den var ved at bygge rede og hun besluttede sig for at nærme sig manden.
hun forvanlde sig til sin panter form og sneg sig tættre på, da en gren knækkede under hende og advarede mand om der var nogen tæt på hans hus..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:24

Arring fortsatte med at sende pile afsted mod træer, han smed dog hurtigt buen og trak sit sværd op af skeden da hsn hørte en høj lyd, han løftede svørdet op og vendt sig om og så overasket på den sorte panter "hvad i?"brumme han og gjorde klar til at angribe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:30

panter blev til en ung pige hvis hud var meget hvid og hun sagde " jeg gør dig ikke noget. jeg hedder Hestia ."
hun tog alle sine våben og smid dem foran den lille mand og gik så et par skridt baglænds, for vise ham at hun ikke ville udgøre nogle truelse...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:35

Han betragte den unge kvinde let før han af al styrke hugge sit sværd ned i jorden så næsten hele klingen forsvandt hvorefter han så hen på hende "javel så men velkom til"sag han med sin mørke brummne stemme "jeg er Arring og du frøken?"sag han roligt og smilde svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:41

" mit navn er Hestia " savrede hun og så på ham og ragte hånden frem imod ham. hun kørte en hånd igemmen sit mørke hår og lod øjene glide omkring, alt så nydeligt ud her omkring.
kiggede Arring og sprugte ham " bor du helt alene her ude?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:45

"hyggligt at møde dig"sag han roligt og gik et par skridt hen mod hende hvorefter han gav hendes hånd et ordligt klem med hans store hånd, han så over mod hytten og slap hendes hånd igen "ja jeg bor her alene her er ret hyggligt"sag han med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 16:56

hun gned hånden efter håndtrykket og så smilende på ham og tænkte * det har han ret i*.
bare at se omgivelserne var fantatisk og hun så sig igen om efter et skygge sted hvor der ikke var så meget sol.
der hun havde fundte sted. sprugte " må jeg går hen i skyggen og sætte mig?" ..
Heatia var ikke sikker på om han viste, at hun var vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 17:00

Arring vendte igen blikket mod hende "åh ja bar set dig i skyggen vi kan også gå ind i min hytte"sag han og sendte hende et roligt blik, han vidste ikke at hun vampyr men han ku dog fornemme at hun var et væsen og ikke et menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 17:09

" jeg ville gerne ind i hytten hvis det er okay" sagde hun og mens hun fugtede sin læber.
hun gik et par skridte mod hytten, der hun vendte sig om mod Arring " der noget skal vide om mig , jeg er en vampyr" sagde hun og blottede sin tænder, så man kunne se de syle skrape hjørnetænder. Hestia synes han skulle hvade valgte om lukke hende ind eller han ikke ville...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 17:14

han nikke og gik helt hend til døren før hun blotte sinde tænder, han så hen på hende "så længe du ikke bider mig så er jeg glad"sag han smilede lidt før han åbnede døren og trådte ind så hun også ku komme ind, det var et stort rum næsten alle møbler var lavet af træ som man tydligt ku se han selv havde snittet, der var en lille seng et bord med to stole, en lænestol og et stort tæppe samt en træ kiste som der lå våben i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 17:20

// skal lige spise//


" jeg spiset på vejen " sagde hun smilende og så sig omkring og hendes mund stod åben.
der var mange ting.hun satte sig ved et bord og sagde mumlende til sig selv " wow" hun havde aldring nogensinde set så mange ting i et hus før..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 17:24

Han smilde roligt og slog ud med armne "her er nok lidt småt men håber du kan li det"sag han roligt og gik hen til en lille lem som vsar lavet ned i træ gulvet, han åbnede lemen og tog to små ølflasker op og gik hen til hende og satte sig overfor og rakte hende den ene flaske "lidt øl?"spurgt han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 18:56

Hestia så på med skævt smil på læben og svarede " jo tak" og tog imod den lille øl og tog en slurk af den.
hun betragtede sengen og Hestia sagde " småt kan da også være godt så det gør ikke noget."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 20:57

Arring tog en stor tår af sin øl og satte det på bordet hvorefter han kløde sig i skæget og så over på hende"jeg er jo heller ikke en kæmpe"sag han og lo varmt"men jeg fik bygget hytten og møblerne alene"sag han stolt"kan du ikke fortælle lidt om dig selv?"spurgte han så nysgerrigt og sendte hende et muntert smil og tog en tår øl igen før han rejste sig op og strakte sig lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:39

Hestia så tøvende på ham og sagde " jeg er 22 år gammel, men er rigtig født for 100 år siden og så er jeg på flugte fra min bror Amos."
Hun blev trist til mode og følte sig mindre værd, når de snakkede om hende..
Hestia ragte ud efter flasken og drak til der ikke var mere i den..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyr-privat Hestia Empty Sv: et møde med en vampyr-privat Hestia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum