Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dejligt vejr.... Aoi EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dejligt vejr.... Aoi EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dejligt vejr.... Aoi EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dejligt vejr.... Aoi EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dejligt vejr.... Aoi EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dejligt vejr.... Aoi EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dejligt vejr.... Aoi EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dejligt vejr.... Aoi EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dejligt vejr.... Aoi EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dejligt vejr.... Aoi EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dejligt vejr.... Aoi

Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:43

Sted: Søen
Tid: IRL
vejr: skyfrit, varmt, solrigt
Omgivelser: søen, mange træer(skoven), et par unge mænd og kvinder der bader

En man i en lang sort frakke kom ud af skoven, han havde hætte på så man kunne ikke se hans ansigt, man kunne dog se lidt af hans lilla hår stikke ud...
"dejligt vejr" sukkede han sarkastisk "jeg har aldrig kunne li' solen" mumlede han stille og gik ned mod søen "ikke så vidt jeg kan huske" sukkede han trist mens han gik hen imod søen...
"NEJ!!!" skreg en af kvinderne pludselig da en af mændene skubbede hende så hun faldt ned i søen, hvilket gjorde så hendes hvide kjole blev helt gennemsigtig...
Reldus smilte stille af hvordan de unge havde det sjov, og den måde de altid drillede hinanden...

//desuden så undskyld for den lange tid, skulle også lige svare i to emner først...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 19:17

//gør ikke noget x] //


En skikkelse lå op en gren oppe i et træ, skikkelsen tilhørte en pige ved navn Aoi. Hun havde sorthår og gule øjne eller det ene øje var gult. Hvilke farve det andet øje havde kunne man ikke sige da hun havde klap for øjet (se svatar). Hendes påklædning var en hat og en sort kjole med en dødnigehoder på (se svatar igen :3) Aoi svingede ned det ene ben som var ud over kanten. *varmt* tænkte hun irriteret da hendes evner var ild havde hun det varmt nok i forvejen. Uheldigvis for Aoi knækkede grenen hun lå på og hun faldt ned ikke særlig langt fra Reldus faktisk ved siden af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 19:38

Manden i den sorte frakke sprang forskrækket op da en pige i en sort kjole og en sort hat faldt ned ved siden af ham.
"er du okay?" spurgte han og så på pigen der var faldet... han så også på grenen der var knækket.
"wow... Dejavu" mumlede han stille og så pludselig sig selv falde ned fra en gren...
han rystede på hoved og ragte sin højre hånd ud til pigen "har du brug for hjælp?" spurgte han og smilte venligt

//undskyld tiden... net gik ned... spise... skulle gøre klar til imorgen før jeg måtte spille...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 19:47

"tak men jeg..har det fint " sagde Aoi og satte sig op hun havde dog lidt ondt i ryggen af faldet men ellers var hun okay. Dog tog hun fat i hans hånd så hun kunne komme op på benene igen. "tak " gentog hun og trak hånden langsomt til sig. "Er De kommet her ud for at nyde det gode verj?" spurte Aoi med et venligt/varmt smil selvom hun ikke kunne lide den ekstreme varme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 19:57

"dejligt..." fnøs han stille "den sol tager livet af mig" klagede han lidt irriteret.
"og undskyld... som du kan se, har jeg lidt svært ved at være ude i solen og varmen, det gør mig sådan lidt sur..." forklarede han stille...
han vendte igen hoved hen imod de unge mennesker, de var alle ude i vandet for at svømme nu. drengene plaskede efter pigerne, og pigerne plaskede igen... "de mennesker er altså lidt sjove..." sagde han og grinte lidt, han stoppede lige pludselig med at grine da han lagde mærke til hvordan han havde omtalt dem...
*SHIT* tænkte han panisk "jeg mener, de personer... eller..."sagde han nervøst "jeg giver op... vær rar at være et magisk væsen..." sukkede han opgivende og så ned på sine fødder...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:03

Aoi grinte da hun allerede vidste han var en engel "jeg ved allerede du er et magisk væsen, en engel for at være lidt mere præsis ser du jeg kan lugte det , ser du mange magiske væsner har en speciel duft " forklarede Aoi og smilte imens hun pejede på hendes næse "og hvad angår mig er jeg en aspara " sagde hun imens hun børstede sandet af hendes kjole. Hun smilte venligt igen og så så ud imod menneskerne der var i vandet, de var rigtig nok de var alsår lidt sjove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:15

Han sukkede lettet og grinte så også lidt "ja... jeg har et lille problem med at holde mine tanker inde i mit eget hoved" sagde han og kløede sig på nakken.
"så... en Aspara hva? hvilke kræfter har du så?" spurgte han og smilte venligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:31

"normale aspara'er har vand og jord kræfter men jeg har underligt nok ild og jeg er imun overfor vampyr bid jeg dør ikke af det " mumlede hun da hun hadet at snakke om hendes evner. Hun var langsomt ved at dø pga ild evnen da hun ikke kunne kontrolere den var den langsomt ved at brænde hende op inde fra. Men hendes smil forsvandt ikke fra hendes læber, sådan var hun, hun smilte altid og var en optimist. "hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:35

*jeg kan tale telepatisk* tænkte han og sendte sine tanker videre ind i pigens sind.
"og desuden, så er mit navn Reldus" præsenterede han sig selv "og hvad heder De så?" spurgte han nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:22

Det gav et sæt i Aoi da hans stemme var inde i hendes hovede, det tog et par sekunder før hun forstod det var fakstisk var ham, hun led jo af skitzofren (høre stemmer) "Reldus" gentog Aoi for at kunne huske det nu var hans ansigt og navn kodet ind i hendes hukomelse.
"mit navn er Aoi, Aoi Phonix" præsenterede Aoi sig og bukkede kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:08

han smilte kort "ok Aoi, men altså, hvad laver De ellers her ude på denne solrige dag?" spurgte han og smilte videre.
*bare ignorer det, varmen er hård men nu er jeg sammen med nogen så nu skal jeg være høflig* tænkte han hurtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 10:36

"jeg troede at det ville være mere køligt ved søen men der er ikke den store forskæld , jeg har ikke noget hjem for vis jeg havde ville jeg gemme mig i skyggen med et koldt glas vand " mumlede Aoi og sukkede dybt. "hvad med Dem?" spurte Aoi *arhhh jeg må vende mig af med mit De og Dem * tænkte Aoi og sukkede en extra gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:49

"jeg kom bare herud for ikke at kunne køle lidt af hvis varmen blev for streng" sukkede han stille og så på hende "desuden så plejer vand ikke at føles koldt hvis det ikke går ned i det" sagde han og grinte kort...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 7:56

"jeg er ikke helt god til at svømme så jeg havde enlig regnet med at soppe men så kom de unge mennesker og.. jeg er vel lidt utryk når jeg er det eneste 'magiske' væsen" forklarede Aoi og kiggede over i mod menneskerne som plaskede i vandet. Hun var ikke bange for vandet , hun fandt det faktisk befriene men hun var stadig ikke så god til at svømme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 14:50

"er jeg bare et menneske så?" spurgte Reldus sarkastisk og smilte opmunterene "jeg skal nok komme med dig ned i vandet hvis det hjælper" sagde han og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dejligt vejr.... Aoi Empty Sv: dejligt vejr.... Aoi

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum