Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dejligt vejr..? (Garret) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dejligt vejr..? (Garret) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dejligt vejr..? (Garret) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dejligt vejr..? (Garret) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dejligt vejr..? (Garret) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dejligt vejr..? (Garret) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dejligt vejr..? (Garret) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dejligt vejr..? (Garret) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dejligt vejr..? (Garret) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dejligt vejr..? (Garret) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dejligt vejr..? (Garret)

Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:10

Tid?; 23.12
Sted?; Sombre - Parken
Omgivelser?; En park, En tom park!
Vejret?; Stjerneklart på en smuk mørkeblå himmel og en frisk vind (Fra nordvest)

En dejlig blandende duft af vanilie og jordbær spædte sig i dog kun få centimeter fre den unge pige der som den eneste person i hele den nærmest enorme park der lå så fint i midten af byen Di Morga. Både græs, busk og træerne var igen blevet frodige efter solens varme og den svage sommer regn der havde faldet. Alt så så fredeligt ud især om aften. Månens blege lys gjorde så det ikk var særlig besværtligt at færdes i nattens omfang. Denne unge pige, eller måske mere unge kvinde da hun nok lignede mere en på 17 år, gik lagsomt og roligt rundt over græset i bare tæ'r og smilte svagt for sig selv. Et forsigtigt og varmt smil. Hun drejede af og til rundt om sig selv og hendes lange blonde hår der som sædvandligt var sat op i en løs side fletning var godt uglet nu og flere små totter hår strittede svagt fra den. Men hun var lige glad. Men denne halve engels, eller måske også halve dæmons navn var ikk mindre ind Izabell og var kun kendt for sin gode kaffe på den lille hjørne cafe, Café Rouge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:22

En mørk skygge sad i toppen af et stort egetræ. Han havde siddet der i lang tid og kigget ud over byen.
Hans hvide skjorte var som sædvanlig åben og hans sorte bukser var revnede.
Pludselig strøj en sød duft frem til hans næsebor. Han snusede ind. En fristende duft. Han lænede sig lidt frem og kiggede nu ned på en ung kvinde.
Han forblev dog oppe i træet. Men hans opmærksomhed var rettet mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:32

Izabell havde godt kunne mærke et blik blive rettet mod hende men hun tog sig ikk af det. Hun havde lige fået fyraften fra arbejdet men havde dog ikk som alle andre gået hen på det nærmeste værtshus. Hun drak ikk. Eller jo måske en lille bitte smule men hun ahvde ikk noget særlig stor smag for alkohol. Hun havde bare Hun brugte ikk parfume og den dejlig blandede duft var hendes balsam der havde været skyld i det. Hendes ynglings duft lige efter den friske duft af syrlige æbler. Hun små dansede stadig videre uden at være det mindste bekymret. For hverken hendes liv eller om det måske ville regne som man havde lovet her om aften eller måske mere her om natten. Hun elskede denne så kaldte 'rørte' natur. Dog mente hun ikk at den var kunstig. Ikk det mindste. Og det var som om at der hvor hun trådte blev græsset grønere. Den lidt korte lyserblå sommerkjole med det løse skørt flagrede smuk om hende og kom aldrig for langt op. Hun følte ingen fare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:38

Han smilte lidt. Den kønne pige var tydeligvis ikke bekymret for noget som helst.
Han rejste sig op på grenen, hvorefter han hoppede ned. Han landte blødt, nærmest lydløst under træet, hvorefter han lænede sig op af stammen.
"nogen der er glad idag" sagde han lavmælt. Men han vidste hun kunne hører det. hans stemme kunne skærer igennem en flok vrede mennesker uden problem.
Han smilte charmerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 10:52

Izabell havde kunne mærke et meget svagt bumb da en eller anden person landede på jorden. Hun stoppede roligt op og vendte sig så halvt om da der blev sagt noget til hende. Måske spørgende? Var det ikk et slags spørgsmål? Det tog hun det ihvert fald som. Hun vendte sig så helt om mod ham og hendes smil var der stadig. Man kunne nu se hendes øjen farve klarere. De havde en smuk blanding af lyseblå og tyrkis. "Ja selvfølgelig..Endnu en dag er gået og natten bryder frem. Og hvorfor skulle man ikk være glad?" sagde hun spørgende og lagde sit hoved let på skrå. Hendes stemme var både blid og rolig som man ikk kunne være i tvivl om den tilhørte en engel. Men der lå også en kulder over hende som tilhørte mere en dæmon. Det kunne sagtens gjorde en forvirret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 17:32

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:47

Han trak på skuldrene og gik nogle skridt frem. Han ville helst stå i skyggerne, men det ville være uhøfligt at stå, hvor ingen kunne se ham. Hans ansigt var blegt, med smukke træk. De gul-grønne øjne undersøgte pigens ansigt nærmere. Engel måske. Men der var noget andet. Noget kulde i det og hendes stemme som pludselig skar igennem.
"natten er kold og ufølsom" svarede han kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:56

Izabel stod igen med hoved let på skrå. Så trak hun også på skulderne. Hun samlede sine hædner på ryggen så hendes brystkasse blev skydt lidt ud. Så trådte hun et skridt frem mod ham og smilte stadig. "Måske men den er også fredelig og..og stjerneklart. Især iaften" sagde hun helt roligt og drejede en gang rundt om sig selv mens at hun så mod himlen. "Det er vel bare dig der er for negativ til at se det gode ved tingene... Eller tager jeg mon fejl"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:12

Garrett åbnede munden og lukkede den igen. Det var første gang nogen havde kaldt ham negativ.
Han rynkede panden mens han tænkte. *negativ? mig?*
"jeg er ked af at sige det. Men jeg er ikke negativ. tror jeg. Jeg er bare meget god ti at få det onde til at ske. Så måske er jeg ond?" hans stemme var forvirret, da han prøvede at afklare tingene med sig selv.
Men han kunne alligevel ikke lade være med at kigge på pigen. Hun var tydeligvis ligeglad med hvad hun sagde.
Det havde Garrett, underligt nok ikke noget imod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:23

"Hmm..Så du står og sige at du er ondt, hva? Men jeg vil da mene at det ikk er særlig ondt! Mere sådan..Øhm..Flabet eller noget i den stil" sagde Izabell helt ubekymret og stadig med smilet på hendes læber. Så så hun igen mod himlen hvor at stjerne blinkede tilbage til hende. "Og tro mig.. Jeg ved hvad det vil sige at være..ond" Hun så ikk på ham da hun sagde det. Den kulde der havde været om hende voksede så en del og kunne give en hver følelsen af at det løb koldt ned af ryggen på dem. Så blev den igen formindsket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:40

Garrett smil voksede. Hun vidste (heldigvis) ikke hvad han kunne og havde gjordt.
Han blev pludselig klar over at der var noget andet inde i englen som voksede.
Selvfølgelig. Dæmon krafter.
Han kiggede nysgerrigt på hende. Hende som lige havde kaldt ham flabet. Flabet var bare ikke et ord man kunne sætte på ham. Hun var helt ude i bøh-bøh landet, hvad det angik.
"Jeg har vist glemt at præsentere mig. Garrett Hauo Zaiol" præsenterede han, med en stemme uden føleser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:48

"Izabell Tanichi er navnet.. Pigen der laver byens bedste kaffe" Et lille grin kom over hendes læber og så rettede hun blikket mod ham igen. Stadig med hænderne samlet på ryggen. "Du har vidste allerede opdaget hvad jeg er..kan jeg se på dig. Du er jo som en åbenbog med store bogstaver" sagde hun helt roligt men blev stående der hvor hun nu stod. Hun kunne sagtens fornemme hvad han følte nu. Irriteret? Måske lidt. Rasende? Ikk helt sikker. Men kold? Hmm ja. Hun bed sig sålidt i læben og hun smilte stadig. "Og hvad for en som dig så til at komme her ud?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:56

"jeg er da kommet for at møde hende med den bedste kaffe i byen" svarede han muntert. Hans øjne glitrede drillende. Kaffe var ikke lige hans favorit drik. Hans vampyr instinkter var stadigvæk den mest overtagende del af ham.
Han bed sig selv i læben, for at stoppe hans tankegang. Hvis den blev for stor, ville han nok være ude af kontrol.
Og det ville være meget synd for dem der var for tæt på.
Han rystede irriteret hovedet.
"hvad laver De så her?" spurgte han med en mindre interesse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dejligt vejr..? (Garret) Empty Sv: Dejligt vejr..? (Garret)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum