Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Koncertaften - Itachi, Malika

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Koncertaften - Itachi, Malika - Page 2 Empty Sv: Koncertaften - Itachi, Malika

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 15:24

Angleie fnøs let. Så menneskepigen var for stolt af sig. Hun himlede let med øjnene, og vred katanaen ud af hendes hånd, inden Angelie langsomt trak det ud af hendes mave igen. *Det kommer til at efterlade et ar* tænkte hun irriteret, og smed katanaen langt væk, så ingen kunne får fingrene i det igen. Hun vendte sin opmærksomhed mod vampyren. "Jeg skal sgu ikke være lejemorder.. Er du dum" svarede hun irriteret, og rystede let på hovedet. Hun havde det som hun ønskede, så hvorfor fanden skulle hun vælge at ændre på det nu.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:27

Itachi tog en Kunai op og pladserdede den ved menneskepigens hals "dø eller forvandling dit valg" sagde han roligt og så hende i øjnene så man kunne se at han ikke spøgede han mente det helt seriøst og lavede en kopi af sig som ville stoppe Angelie vis hun ville angribe ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:35

" ingen af delen ellers tak du 2 sadge malika og fik den væk. Men hun skra sig på den " av " sagde malika og sutte på sin hånd som blødet, Hun kunne ikke rejse sig op hendes ben var lammet da hun sad oven op dem: Så hun kunne ikke rejses sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 15:37

Angelie himlede let med øjnene. Det var fejt at være to mod en, især når det var en svag menneskepige. "Tag dig dog sammen vampyr" sagde hun efter nogle få minutter, og da pigen havde skåret sig på klingen. "Hun er ikke engang det værd, så lad hende dog værre" Angelie viftede let med hånden, inden hun bevægede sig væk fra dem, og satte sig op ad den nærmeste væg. Hun kunne dog stadig se dem begge.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:41

Itachi løftede mennesket op "som du ønsker" sagde han og tog hende i halsen helt op så hun ikke rørte jorden før han kastede hende ned og vente sig for at gå ind til koncerten og gik op på scenen "så skal vores nye bass spiller på prøve alle sammen" han ventede roligt på at se om hun var så skræmt hun ikke turde komme herop eller om hun var dum nok til at gøre det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:45

Malika kom der op. Hun var ikke bange for ham eller noget hun tog bassen og stod klar sammen med de ander, men hun var på vagt da hendes højer hånd blødte en smule men det var ikke slemt.Hun hade burden en forbening omkring såret og spille med de ander

Gæst
Gæst

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 15:47

Angelie fnøs let, inden hun hastigt strøg ind i baren og hentede sin jakke. Hun var lidt ligeglad hvad denne vampyr havde tænkt sig at gøre med menneskepigen, men Angelie gad ikke være vidne til det. Hun slåssede slet ikke med noget så svagt, så hun havde ingen grund til at blive. Hun hentede jakken, som hang over hendes stol, og stak den under armen, inden hun bevægede sig ud fra lokalet.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:54

"what i've done alle sammen" sagde Itachi og alle hans andre band personer begyndte at spille Itachi gik hen med noder til mennesket "fejler du det her slår jeg dig ihjel" sagde han og lagde noderne der før han stilte sig ved mikrofonen og begyndte at synge "In this farewell
There's no blood
There's no alibi
Cause I've drawn regret
From the truth
Of a thousand lies

So let mercy come
And wash away

What I've done
I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done

Put to rest
What you thought of me
While I clean this slate
With the hands
Of uncertainty

So let mercy come
And wash away

What I've done
I'll face myself
Erase myself

For what I've done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I'm forgiving what I've done

I'll face myself
Erase myself

What I've done
Forgiving what I've done"

https://www.youtube.com/watch?v=oNbIR3rdNqs

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:57

Malika spille efter noderen. Og fulde rigtig godt med hun hadet spille en at bandt før da hun gik i skole, hun fulde med uden problemer eller fejl hun spille i sammen temop som alle de ander men de spille bare ikke så hun gjore

Gæst
Gæst

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 16:00

Angelie forsvandt gennem døren, og ud i mørket.

//out//
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:07

Itachi rundede blidt sangen af mens han så ud over det hele "det var det for i aftes alle sammen" sagde han og lyset gik ud Itachi tog fat i Malika's arm og førte hende afsted alle de andre kunne se i mørket det kunne Itachi osse men det var fordi de var vampyrer Itachi førte hende ind på sit omklædnings rum og tændte lyset derinde og gik hen til et skab efter at have sluppet hende ved døråbningen "du spillede godt med noget træning kan du spille ligesom vores gamle bass mand"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:28

" tak må jeg godt gå nu jeg skal hjem " sahde malika og vendt rundt. Men rammel ind i de ander i bandt hun bakke bag ud da de stiret på hende, hun så ned i gulvet og gemt sin hånd væk og sagde ikke mere hun var ikke ange som sådan. Men urolige og nevøs

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:50

"nej som pige i bandet er du en af oss nu og hvad tror du vi bruger piger til" spurgte han koldt mens mændene stod foran hende i kun skjorter de havde smidt bukserne og underbukserne de var 2 plus Itachi det var en trommer en Guitar og en teknikker så var der Itachi som var Keyboarder og sanger

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:59

" nej i gøre det ikke nej lad mig være jeg vil ikke 2 sgade malika og bakke op af væggen. Og næget at lade dem rør sig hun var bange nu, hun ryste over hele kroppe " vis Angel finde ud ad der her slog han jer ihjel " sagde malika og tog en vase og kaste efter dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:12

De smadrede vasen ved at slå på den i luften "det ved jeg" sagde itachi som pludselig stod lige foran hende og lænede sig op af sin arm "vi har osse en Engel kniv parat til at dræbe ham vis han prøver et enkelt snit og han er død den eneste måde du kan beskytte ham er ved at slå op med ham" sagde han roligt og koldt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:17

" det kan jeg ikke han er min mand og vi her børne sammen så det vil jeg ikke " sagde malika. Og lukke øjne hun ryste og var bange for dem hvad ville de gøre ved hende nu hvor hun, var i deres bandt hun hade lukke øjne og hun ryste om et espeløv hun så bange på dem "hvad vil i gøre med mig " spurte malika bange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:33

De alle sammen smilede og flækkede alle sammen af grin undtagen Itachi han rettede sig op og gav hende hånden "du er vedtaget" sagde han roligt "det var en test om du ville opgive de ting i dit liv som betød mest af alt vi øver om aftenen så du ved det her på diskoteket klokken 2"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:36

Malika så stadig væk bange ud. Da de alle så sluten på hende " jeg er med men jeg gå nok ved 3 tiden og bed lige de ander om ikke at se så sluten på mig " sagde malika, hun ryste over hele kroppen og så på sin hånd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:40

"det kan jeg ikke de findes ikke" sagde han og i næste øjeblik forsvandt de "det er kloner af mig" han så fortsat på hende "jeg er den som ser sulten på dig du er smuk du ser virkelig indbydende ud" sagde han og så ud til ville bide hende på halsen men kyssede hende på halsen i stedet for enden gjorder han det eller osse ville han bide for han kunne næsten ikke styre sin lyster og tørster efter blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:46

Malika stivent. Og stod stille hun så bange ned i gulvet og da han kysset hendes hals kunne hun mærke, at han ikke kunne styre sig mere da hans trang til blod var store ingen viste hvordan hun vister det. Men hun hade være gang hun hade mørt en vampyr kunne mærke det på dem, hun stod med lukke øjne og trak stille vejert

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:47

han fjernede blidt sin mund fra hendes hals og flyttede sig så hun kunne gå

//krea miss-.-'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:49

Malika så på ham og gik lidt men stoppe op " du er sulten ikke " spurte malika

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:51

"jo selvfølgelig er jeg det" sagde han roligt og så på hende "men jeg bider ikke folk når de er i live det er en smerte som ingen fortjener" han så op "medmindre de vil blive vampyrer så er det en anden sag" han så på hende lidt og kom frem med et svagt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:55

" jeg her prøvet så mange gang at jeg er imun over for det og kan ikke bliv noget jag har en gang været " sagde malika

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:57

"gå nu bare" sagde han koldt

//out eller hva?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold