Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
koncert igen (Seia=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
koncert igen (Seia=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
koncert igen (Seia=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
koncert igen (Seia=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
koncert igen (Seia=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
koncert igen (Seia=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
koncert igen (Seia=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
koncert igen (Seia=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
koncert igen (Seia=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
koncert igen (Seia=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

koncert igen (Seia=privat)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:24

.:T: 21:00
.:S: Salles de banquets - Diskotek
.:V: lunt, og en anelse blæsende.
.:O: en masse folk som lytter til musikken som der er kommet fra koncerten som var der.
.:D: ved ikk idag?
.:P: Ava bare uden rustning eller våben

En koncert var igang på diskoteket hvor mange var og spillede forsangeren på bandet var en høj dreng med langt hår og ar på skulderen og sort dragt mens han sang hårdt og højt og spillede på keyboard underligt som det var ændrede han sin stemme steder hvor han skulle ændre den så han sang som 2 personer "
In this farewell
There's no blood
There's no alibi
Cause I've drawn regret
From the truth
Of a thousand lies

So let mercy come
And wash away

What I've done
I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done

Put to rest
What you thought of me
While I clean this slate
With the hands
Of uncertainty

So let mercy come
And wash away

What I've done
I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done

For what I've done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I'm forgiving what I've done

I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done

What I've done
Forgiving what I've done"

https://www.youtube.com/watch?v=LrZdsBJ984w

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:32

Seia havde igen forlat skoven og var vandre ned i byen hun ha iført en sort kappe med hætte somvar trukket over hendes hovde, på føderne bar hun et par slidte all star og under kappen havde hun en hvid t-shirt samt et par mørke jeans samt et bælte med små knive spændt fast hehe vejen rundt, hun vandre ned af gaden og opfange hurtigt musiken inde fra diskoteket og valgte derfor så at skubbe døren op og listeind i det yldte lokal, hun skubbe sig forbi et par mænd og stoppe op i hjørnet bagerst imens hun så op mod bandet i skjul fra hætten så man ikke ku se hendes aske grå hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:44

Itachi spillede denne sang færdig hvor der så var en pause "jeg har lyst til en drink drenge" sagde han til bandet før han uden problemer kom hen til baren folk flyttede sig bare for ham som var han noget specielt han satte sig ned og tog en drink og begyndte at drikkke roligt af den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:53

Seia så der var pause og fik skubbe sig igennem mængten og fant en led barstol som var lige ved aiden af ham, hun bestilde en øl og så lidt rndt i skjul af hætten forikke at afsløre sig da hun jo er sortelever.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:59

"hvad laver en S.E. som dig" spurgte han han forkortede SortElver for ikke at afsløre hende mens han roligt drak lidt mere "V. her" ingen lyttede dog havde han en mistanke om nogen undrede sig over hvad de talte om han drejede sig mod hende "jeg giver hendes næste drink" sagde han til bartenderen som nikkede og ventede på hun var færdig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:02

Sei drejde hovdet og betragte ham let"hørte musiken ude fra gaden og ville blot slappe lidt af"sag hun køligt og tog den sidste tåraf sin øl hurtigt og satte glaset på disken før hun nikke "det kan jeg lukte sag hun så"du synger ikke så dårligt"tilføj hun og lage hovdet let på skrå imens hendes aske grå øjne betragte ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:11

"og du ser ikke værst ud selvom du skjuler dit ansigt" sagde han og så på hende med røde øjne "jeg kan se igennem alt tøj jeg kan endda vis jeg ville se dig nøgen men det er spild af kræfter og så ville du jo bare blive sur" sagde han roligt og drak noget af sin drik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:14

Hun udstødte et svag fnys da en mand ved siden af he´nde lænde sig ind mod hende, hun skubbe hårdttil ham så han vældte ned på gulvet før hun igen så hen på ham "tak og ja det sætter jeg pris på"sag hun let men køligt"du ser da heller ikke værst ud"tilføj hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:19

han rystede på hovedet " det er noget du siger for at være sød mod min kommentar" sagde han roligt og så på sin drink en masse piger stod lige bag ham "må vi få din autograf" spurgte de nervøst "nej" sagde han koldt for at fornærme dem men de blev stående han så på Seia "undskyld jeg bruger dig" hviskede han "kan i ikke se jeg har dame på" sagde han hårdt til pigerne som løb mens de hulkede "dumme menneske tøser" sagde han hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:25

Hun lo svagt men køligt "jeg lyver aldrig"sag hun kortog sendte manden et koldt blik *rør mig og du dør*sag hun koldt i mandens hovde, han så rundt og løb så hurtigt væk, hun smilde koldt og så hen på ham igen "det er okay"sag hun kort"de har o ingen hjerner de mennesker"sag hun kort og betragteham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:27

"ja kom skal vi ikke finde et sted alene" spurgte han "mit omklædnings rum måske" han så roligt og koldt på hende "Der kan man i det mindste være alene" han pegede halvt bagud og flere piger prøvede at masse sig igennem mændene for at få hans autograf "mange af dem der er faktisk ligeglad med om jeg havde en kæreste eller ej de vil bare i bukserne på mig fordi jeg er sanger"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:35

Hun nikke og rejste sig op "det lyder fint mændne her omkring bliver også for nærgåne"sag hun da endnu en mand prøvde at komme tæt på hende men hun subbe ham blot væk så han faldt ned "det er ret belastne "sag hun og nikke svagt imens hun så på ham og vendte på han sku vise vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:45

han smilede og tog fat i hendes håndled og gik mod mængden som flyttede sig for ham og når han havde fat i hende osse hende han førte dem begge om i baglokalet og ind i omklædningsrummet som bestod af en dobbelt seng en hylde med en masse våben et spejl og en masse kapper og rustninger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:03

Hun fulgte roligt efter ham og slap hans hånd da de stod i hans rum, hun så lidt rundt og betragte våbne lidt deligne igen af dem hun selv havde på sig og gemt ude i skoven da hun iikke havde et fast hjem men levede i træene i skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:22

Itachi gik hen og lagde sig i sengen og så på hende "hvorfor går du rundt med våben" spurgte han roligt mens han så på hendes bælte igennem hendes kappe "smid bare kappen ingen forstyrre oss her" han så op i loftet med et roligt smil og vidste ikke helt hvad han skulle lave eller sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:25

Hun så igen hen på ham "man ved aldrig vilket typer man støder på derfor erjeg bevæbnet"sag hun og tog sin kappe af og lag den på gulvet, man ku se igennem hendes bulse at hu ingen bh havde på, hun gik så hen og lag sig ved siden af ham "hvad hedder du så?"spurgte hun og betrakte ham let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:30

han drejede sig hen på siden så han kunne se hende i øjnene "Itachi Uchiha" sagde han roligt "og du hedder Seia Chimaera" sagde han blidt og så hende i øjnene "du er endnu smukkere uden kappe" hviskede han blidt og så hende i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:33

Hun betragte ham nysgerrigt "javel hyggligt at møde dig"sag hun og kørte en hånd gennem sit lange kridhvide hår"jo det er mig"sag hun og nikke svagt"tak"svarede hun så roligt og så kort rundt før hun lag sig lidt bedre på sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:36

han så på hende roligt han lagde en hånd på hendes kind og nussede den blidt "og din hud den er endnu blegere end min det ser endnu smukkere ud" sagde han og smilede "og dit hår det er virkelig smukt som en engels hår er blondt er dit hår hvidt" han så hende i øjnene igen "og dine læber de er lige til at.." han bukkede sig langsomt hen mod hende og kyssede hende blidt på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:39

Hun så let på ham or at se hvad han nu var ude på "tak du er også ret smuk"sag hun kort da han lænde sigind mod hende og kysse hende kort men blidt på læben "hmm hvad har du tænkt dig at gøre, jeg vil bare gerne vide det"sag hun og betragte ham nøje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:46

"jeg ved det ikke måske finde mig en som kan vise mig rundt i byen jeg er jo rimelig ny du ved" sagde han roligt og så hende stadig i øjnene med et lille svagt smil "jeg må indrømme du er den første jeg har kysset siden jeg kom her" han smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:53

Hun sendte ham et svagt koldt smil "jeg er ikke så kendt i byen mere i skoven hvor h´jeg bor"sag hun og betragte ham let"nå så det var en ære"sag hun så og lænde sig korrt ind mod ham og kysse ham på kinden hvorefter hun trak sig tilbage igen*jeg skal passe på jeg har jo kærste*tænkte hun kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:57

//må jeg lige forstå rigtigt du lave et sex emne med mig mens din karakter har kæreste på?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:03

//hmm vidste ikke før nu at hun har kærste på det er næsten lige sket//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:06

//når okay^^

Han smilede roligt mens han så hende i øjnene han lagde en hånd på hendes side nærmest om hende mens han fortsat så hende i øjnene og bukkede sig frem for at kysse hendes pande blidt "hvilken side tilhøre du" spurgte han "Zane's hær eller oprørende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum