Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
koncert igen (Seia=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

koncert igen (Seia=privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:13

Seia betragte ham let imens hun lod ham kysse hendes pande "jeg ved ikke, jeg er ikke rigtig på nogle side"sag hun"hvad med dig?"tilføj hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:16

"ikke nogens endnu" sagde han roligt og smilede lidt før han bukkede sig mod hende og kyssede hende længe på munden mens han lukkede øjnene

//kreativitet er lidt nede-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 19:04

Hun ikke svagt men lod ham blot kysse hende dog kysse hun ikke igen da hun ikke vlle skffe sin nære kærste, ma´n ku tydligt se hvor spinkel hun enligt var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 14:18

han slap blidt mens han så på hende "noget galt" spurgte han roligt og så hende i øjnene lidt før han fjernede hans arm "det må du undskylde" han rejste sig roligt op fra sengen og gik hen for at se på sine våben og tog sin Katana for at slibe den glat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 22:49

HUn betragte ham let "jeg har blot en kærste"sag hun kort og lod sit blik vile på ham selv da han stod med ryggen/fronten/siden til hende"det gør ikke noget"tilføj hun kort og kørte en hånd igennem sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:02

Hun betragte ham let"jo det ved jeg men for det meste kan jeg klare kulden da je kan gøre mig meget varm"sag hun og sendteham et kort blik før hun så lidt rundt "du har enligt mange våben, samler du eller?"sag hun spørgne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:11

han rystede på hovedet "nej jeg samler ikke jeg er en snigmorder" sagde han roligt og tog et stort meget stort sværd op det havde underlige former som var det et ansigt "The Deamon Sword" sagde han roligt "lavet af satan selv til sin højre hånd nåede aldrig frem til ham før det blev stjålet og gemt i 1000 år før det endelig kom frem i min hånd" han smilede "det kan faktisk kontrollere alt" han sigtede på hende med det det begyndte at lyse og hendes krops temperatur begyndte at blive kold

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:15

Hun betragte ham let og løftede et øjnbryn "det sku man ikke tro om en sanger"sag hun kort og så fadt på sværdet"wow det er virkligt fedt"sag hun kort før hun mærkede tydligt at hun blev kolder og derfor lukke hun øjne og mumlede få ord som ikke lød som noget sprog men bare bugstaver og hun begyndte langsomtat blive varm igen imens hun åbnede øjene og så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:21

Killer grinte roligt "jeg bruger dårligt sværdets kræft" sagde han roligt og lagde sværdet tilbage på plads "man skulle ikke tro at en så svag som mig kunne være skyld over 1000 dødsfald hele verdenen over" hviskede han før han tog en holder på ryggen og satte sine 2 små katanaer på det hvorefter han tog endnu en holder og satte på siden hvor han satte sin store katana på derefter satte han det helt store sværd på ryggen osse og til sidst en specielt lavet kaste skive som fik klinger når den blev kastet

kaste skiven= http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.gungfu.com/pics-general/pics-weapons/weapons-japanese-weapons-throwing-stars-metal-a-5-blade-dragons-fury.jpg&imgrefurl=http://gungfu.com/htm-resources/ninja-star/&usg=__jTXtQeyzJkS56gyg7JYQDYnQYxU=&h=257&w=500&sz=54&hl=da&start=0&tbnid=dOKQ6wMWZGSCeM:&tbnh=96&tbnw=187&prev=/images%3Fq%3DThe%2Bweapon%2Bin%2Bninja%2Bblade%26um%3D1%26hl%3Dda%26biw%3D1316%26bih%3D858%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=541&vpy=246&dur=30&hovh=161&hovw=313&tx=133&ty=84&ei=6YJlTN7hA8qL4Ab25IykCg&oei=6YJlTN7hA8qL4Ab25IykCg&esq=1&page=1&ndsp=33&ved=1t:429,r:10,s:0

katana'en= http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.gungfu.com/pics-general/pics-swords/swords-ninjitsu-swords-alloy-blades-a-ninja-sword-with-dragon-engraving.jpg&imgrefurl=http://gungfu.com/htm-resources/ninjasword/&usg=__ZRVfU0AAaP7iW9rE-vA8MxHgWTY=&h=294&w=300&sz=38&hl=da&start=0&tbnid=fhaduEkxJpyNAM:&tbnh=137&tbnw=140&prev=/images%3Fq%3DThe%2Bweapon%2Bin%2Bninja%2Bblade%26um%3D1%26hl%3Dda%26biw%3D1316%26bih%3D858%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=444&vpy=65&dur=663&hovh=222&hovw=227&tx=132&ty=124&ei=6YJlTN7hA8qL4Ab25IykCg&oei=6YJlTN7hA8qL4Ab25IykCg&esq=1&page=1&ndsp=33&ved=1t:429,r:2,s:0

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:36

Seia betragte hans våben let hun havde selv et par stykker bladt de mange knive som sad i hendes bælte samt hendes sølvsværd og et par våben gemt i skoven, hun nikke svagt"det er nog derfor du er god du ser så svag ud at folk ikke tror du dur til noget"sag hun kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:16

han satte våbene hårdere fast og gik hen mod sin dør med rolige skridt "jeg er tilbage om et kvarter mest" hviskede han før han gik ud af døren og gik ud af bagdøren på diskoteket og hoppede op på taget for at styrte afsted og hoppe fra tag til tag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 20:15

Seia nikke og så efter ham og da han var gået rejste hun sig op og gik hen mod våbne hun betragte dem nøje dog uden at røre dem*hmm hvad skal han*tænkte hun kort og fnøs tørt imens hun gik vidre og betragte de mange våben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 12:35

Killer var rolig han nåede nogle gyder som var ligesom kæmpe labyrinter som han hoppede ned i og styrtede rundt igennem det hele der gik 10 minutter før han fandt et menneske hårdt såret på jorden han gik langsomt hen mod ham med sin katana fremme som han skar hovedet af manden af med og drak hans blod for at få styr på sin blod tørst igen og derefter styrtede han op igen og afsted mod diskoteket igen og kom ind af døren til værelset igen efter præcis et kvarter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 14:40

Seia stod og betragte et stort sværd da han kom ind af døren hun vendte sig om og så på ham "jeg er et forslag"sag hun så"vis jeg nu gik i seng med dig ville du betale for det?for så gø jeg det gerne"sag hun kort og så vendtne på ham, hun mangle penge og det her var en mulighed for at få lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 14:31

Han så lidt på hende før han lukkede øjnene opgivende "indrøm det du vil gerne i seng med mig du ville ønske du kunne få begge dele din kæreste og mig men sådan er det ikke" han gik hen og satte sig på sengen og åbnede først bagefter øjnene og så på hende "men du kan måske hjælpe mig med noget andet" han lukkede øjnene og tog en dyb indånding

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:20

hun ryste svagt på hovdet"det var dog ikke sådan jeg mente det"sag hun kort og så hen på ham"jeg mente blot jeg ku gøre dig tilfreds og så ku du måske betale til mig"sag hun roligt "serdu jeg prøver at skaffe penge så mig og min kærste kan få et hus"sag hun så og satte sig ved siden af"men hvad ku jeg ellers gøre for dig?"sag hun spørgne og betagte ham let, man ku se på hende at hun var van til at få det hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:25

"jeg er forelsket" hviskede han svagt "i en Aspara" han lukkede øjnene og en tåre faldt ned af hans kind "Aspara blod er det bedste en vampyr kan få og det ved hun hun ved osse mine følelser men hun er bange for at vis hun kommer sammen med mig ville hun aldrig kunne føle sig tryg ved mig jeg vil bare have din hjælp"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:29

Hun lag en hånd på hans skulder imens hun så på ham "det lyder ikke så godt"sag hun kort"hvad kan jeg hjælpe med men jeg vil dog ikke love noget helt"sag hun og kysse ham kort på kinden før hun fjernede hånden fra hans skulder igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:39

Han lagde sig ned og så op i loftet "det ved jeg faktisk ikke jeg ved ikke hvad der kan få mig i bedre humør derfor spørger jeg dig og tilbyder dig penge for det" sagde han roligt før han lukkede øjnene træt og udmattet mens han åbnede øjnene og ser på hende lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:41

Hun betragte ham lidt "det kan jeg godt gå med til"sag hun så"men ku du måske bare gi mig et forslag til hvad der ku gøre dig glad"sag hun spørgne og lag sig ned ved siden af ham, hun lag spørgne en hånd på hans lem udvendigt på bukserne imens hun så på ham, vis det var det han ville ku hun sagtens klar det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:02

"det der hjælper måske lidt" hviskede han og lukkede øjnene hårdt før han åbnede dem igen og så op i loftet med et lille svagt smil "det hjælper meget" hviskede han før han lukkede øjnene igen og slappede helt af i hele kroppen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:05

´Hun nikke så og begyndte langsomt at hive hans bukser af imens hun kysse ham på halsen hvorefter hun også fik hevet hans undebukser af, hun så så kort ned mod hans nu blotte lem og tog så fast i det og begyndte at nusse hans lem let imens hun kysse ham op af halsen, man ku mærke hun ikke var nybegynder da hun var ret van til at behandle mænds ædler dele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:22

Killer lagde blidt armen om hende og tog hende på røven mens han nød at hun rørte hans p'k og lukkede nydende øjnene og blottede halsen mere så hun kunne få plads mens han roligt ventede på at se hvad hun ellers ville gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:29

Seia så lidt på ham imens hun kyssse ham vidre op af halsen og tog så sin rustning af så hun nu var topløs da hun aldrig brugte bh, hun tog hans ene hånd og lod den tage fat i hendes ene bryst imens hun nu begyndte at køre hånden hurtigt op og ned af hans lem som efter hånden var stift.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert igen (Seia=privat) - Page 2 Empty Sv: koncert igen (Seia=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum