Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Blood of a innocent. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Blood of a innocent. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Blood of a innocent. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Blood of a innocent. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Blood of a innocent. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Blood of a innocent. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Blood of a innocent. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Blood of a innocent. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Blood of a innocent. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Blood of a innocent. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Blood of a innocent.

Go down

Blood of a innocent. Empty Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 16:05

Sted: Tæt ved gyderne i det snuskede kvater
Omgivelser: Ikke nogen (Tilsyneladende)
Dato: Den 3 Marts
V: Køligt
Tid: Midt om natten

Bare fødder betrådte den kolde vej igennem Di Morgas snuskede gydekvarter. Sacrez havde længe gået rundt i mørket ude af stand til at flyve i øjeblikket. Der var for koldt og hun var udmattet. Menneskenes verden havde åbenbart givet hende en del nye oplevelser.. Hun var ikke vant til at mærke sulten gnave i sin mave eller føle kulden imod hendes ømme smukke mælkehvide hud. Sikke en verden. Hun beundrede væsenerne herfra at de kunne hold det ud konstant. Hun bar blot en top, viklet om hendes torso af et tyndt skinnende silkemateriale og en lang flagrende nederdel af samme materiale.. Deriblant en masse små sølv nipsting overalt. Små krucifikser og smukke smykker.
Hun vendte sig om da hun mærkede noget tæt på hende.. Hun lagde kort armene om sig da et kulegys bevægede sig ned af hendes rygsøjle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 16:30

Sea gik rundt i Di Morgas gyder. *Hvorfor er her ingen?* tænkte hun og smilte lidt. Hun gik lidt videre og fik øje på en person et lille stykke der fra hvor hun stod. *Hvad er hun for en?* tænkte hun. Hun overvejede lidt at gå hen og sige hej til hende, og bestemte sig hurtigt til at gøre det. Hun gik målrettet, men roligt, over mod hende. Hun stoppede et par meter fra hende og smilte venligt til hende. "Hej" smilte hun imødekommende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 16:33

Sacrez vendte sig om da en stemme fangede hendes opmærksomhed. Sacrez kiggede på den fremmede pige med et imødekommende kønt smil. Køligt og alligevel varmt som en forårsdag. "Godaften." sagde hun og nikkede til hende. Sacrez lange sølvhvide hår slog et slag i den kølige vind. Hun betragtede pigen i et godt stykke tid. Hvad var hun mon for en? Umiddelbart syntes hun ikke at se noget merkant usædvanligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 16:37

Sea så undrende på pigen. "Hvad hedder du?" spurgte hun med et spørgende smil. Hun så sig om for at se om der var andre, men fik ikke øje på nogen. Derfor vendte hun igen blikket mod pigen og ventede på et svar. *Er hun vampyr? Eller noget andet?* tænkte hun og mærkede nysgerrigheden stige inden i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 16:48

Sacrez ansigt bukkede sig i et yndigt smil til hende. "Mit navn er Sacrez Hingres.. men jeg ville foretrække hvis du bare kaldte mig Sacrez eller Sac.. Det er mine foretrukne kaldenavne." sagde hun og nikkede til hende. "Hvad hedder du?" spurgte hun så selv og betragtede hende i en tid.. stadig studerende.. Hvad var hun mon? Tilsyneladende ikke et menneske, men hun burde dog alligevel være forsigtig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 16:53

Sea smilte til Sacrez. "Jeg hedder Sea" smilte Sea venligt. Sea så stadig undrende på Sacrez. *Hvad er hun for en?* tænkte Sea igen og igen. Til sidst valgte hun at spørge hende lige ud. "Hvad er du egentligt for en?" spurgte Sea nysgerrigt og smilte let. Hun så betragtende på Sacrez.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 16:55

Sacez klukkede muntert over bemærkningen, hvorefter hun betragtede hende med rolige isblå øjne. "Jeg er en engel." sagde hun så og smilede til hende. "Så.. hvad er du da?" sagde hun så, stadig munter men alligevel også skrøbelig lignende. Som en pocelænsfigur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 17:09

"Jeg er en vampyr!" grinte Sea glad. Hun så på Sacrez. *Hvorfor kunne jeg ikke se at hun var en engel?* tænkte hun. Hun så sig om igen. hun syntes hele tiden at der kom en eller anden bag fra. Hun ventede spændt på Sacrezs reaktion på at hun var en vampyr. Det var nemlig ikke alle der kunne lide vampyre....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 17:14

"Rart at møde dig." sagde hun med et galant nik. Hun frygtede hende ikke. Indtil videre havde hun ikke set nogle dårlige egenskaber ved hende overhovedet.
Hun smilede roligt igen da hun også kiggede bagud for at tjekke. Hun havde dog udviklet den lille smule paranoya af at være herude i al den tid.. Som at blive observeret. Hun sukkede kort. Hun trængte til at brede sine vinger, men det ville være for ricikapelt her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 17:21

"Og i lige måde!" smilte Sea. Hun var altid glad for at møde nye personer.
"Jeg tror aldrig at jeg har talt med en engel før!" grinte hun og tænkte sig hurtigt om. "Men en skal jo være den første!" tilføjede hun bag efter. Hun stak sine hænder ned i sine lommer. *Hvor er det henne?* tænkte hun imens hun ledte. Det hun ledte efter var et ganske lille stykke papir hvor der stod alle mulige forskellige ting som faktisk var ret så ligemeget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 17:28

Sacrez smilede triumferende. "Det er rigtigt." sagde hun. "Og jeg har heller ikke så ofte talt direkte med en vampyr." sagde hun og nikkede eftertænkende.. Kun et par få havde hun før talt med uden at de gik helt amok over hendes rene blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 17:33

//må logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 17:33

Sea smilte til Sacrez. Hun mærkede papiret i hendes lomme og slappede mere af. *Godt jeg har det!* tænkte hun uden at sige noget. Hun lod papiret ligge i lommen og tog hænderne op igen. Hun så sig om og så at der stadig ikke var nogen, og smilte....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 17:35

//Hmm, øv. Sea :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood of a innocent. Empty Sv: Blood of a innocent.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum