Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
hvordan får man respekt points
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
hvordan får man respekt points
hvordan er det man skal gøre, for at få noget i respekt. har set mange har 1 i respekt. og vil meget gerne vide hvordan man stiger i respekt. vil nogen ikke nok være søde at fortælle mig hvordan man får noget i respekt, i stedet for at der står 0 ved respekt ved mig
Gæst- Gæst
Sv: hvordan får man respekt points
Altså, der er flere måde at få respekt på, men det er kun din medspiller som kan give dig det :]
Som du vil kunne se hos mit indlæg nu her, vil der var et plus minus tegn, når du klikker på plus vil jeg få mere i respekt og minus mindre.
Der vil også nogen gange blive vist en thanks på din modspillers indlæg, hvis du trykker på den vil du få 3 i respekt. Jeg vil faktisk opfordre folk til at give hinanden mere respekt hvis man godt kan lide at skrive med dem ^^
Som du vil kunne se hos mit indlæg nu her, vil der var et plus minus tegn, når du klikker på plus vil jeg få mere i respekt og minus mindre.
Der vil også nogen gange blive vist en thanks på din modspillers indlæg, hvis du trykker på den vil du få 3 i respekt. Jeg vil faktisk opfordre folk til at give hinanden mere respekt hvis man godt kan lide at skrive med dem ^^
Gæst- Gæst
Ja, det er dejligt at give ens venner respekt også få feedback,
men jeg har det nu sådan at jeg først vil give respekt hvis personen selv også er kreativ i emnerne, da jeg tager respekt som noget man har fortjent pga det arbejde man ligger i sin kreativitet. (:
men jeg har det nu sådan at jeg først vil give respekt hvis personen selv også er kreativ i emnerne, da jeg tager respekt som noget man har fortjent pga det arbejde man ligger i sin kreativitet. (:
Gæst- Gæst
Jah det er også det jeg mener med hensyn til at man skal give respekt til personen hvis man kan lide indlægget ^^ Ikke bare fordi at man skal give en masse respekt så det ser godt ud o.o det er jo ikke sjovt :]
Men jeg vil lade det op til jer hvordan i vil håndtere det ^^ det er jo ikke fordi at i er børn som skal have mor efter jer hele tiden :] Burde i selv finde ud af hvis du forstår mig ret xD
Men jeg vil lade det op til jer hvordan i vil håndtere det ^^ det er jo ikke fordi at i er børn som skal have mor efter jer hele tiden :] Burde i selv finde ud af hvis du forstår mig ret xD
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Respekt og tak.
» Respekt betyder alt
» Respekt. (læs gerne)
» Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.
» Respekt betyder alt
» Respekt. (læs gerne)
» Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]