Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 12:08

Hej alle sammen.

Efterhånden har jeg lagt mærke til at nogen på siden bare giver minus til nogen uden at de fortjener det.. (specielt mig..) syntes jeg selv af hvad jeg har holdt øje med og I har sikkert oplevet noget af det samme. Ikke fordi respekt og minus betyder så meget igen, men det er bare irriterende at opdage hvor mange minus man fx lige har fået uden at der er nogen specielt grund til at folk har trykket på knappen der får en til at gå ned i respekt, når det er man besvare et emne. Eller tager jeg bare fuldstændig fejl omkring det jeg skriver?

(Jeg har ikke rigtigt taget det op med admins eller lignende, håber at det er i orden at jeg har oprettet dette emne..)

Før havde jeg.. 8 i respekt? Og nu har jeg 3.
På et andet tidspunkt havde jeg et antal (kan ikke huske det) men hvor jeg kom ned til -1.. som jeg ikke syntes var retfærdigt.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvem der har givet mig i minus og en grund til hvorfor? Selvom personen nok ikke vil give sig til kende.
Men det er mere for til hvordan folk bare kan give et i minus uden videre... hvis i ikke har prøvet det før kan I nok ikke forstå det.. eller være enig med mig i det jeg skriver.

Vil godt høre jeres mening?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Sv: Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 15:16

Jeg har heldigvis aldrig selv været ude for det, men jeg kan da sætte mig ind i hvor irriterende det må være! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Sv: Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Gæst Tirs 1 Feb 2011 - 13:38

tak fordi du alligevel forstår det Jane :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Sv: Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Gæst Tirs 1 Feb 2011 - 13:45

Jeg har lagt mørke til det med respekt.
Nu ved jeg ikke hvordan andre ser på det, men selv tænker jeg på det som en måde at sige hvad man syntes om folks spil, f.eks. vis jeg syntes folk skriver godt og der sker en masse, eller vis jeg kan lige deres character, så giver jeg dem respekt, men vis jeg syntes de er mindre gode eller bliver lidt uenig med dem så vælger jeg enten slet ikke at give dem noget eller også giver jeg dem minus.
Men jeg må sige at det er sjældent jeg giver folk minus, for det er jo ikke særlig fedt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Sv: Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Gæst Ons 2 Feb 2011 - 17:07

Enig med dig Sean, men det som jeg syntes er lavt er at der er nogen som giver minus for nogle indlæg i et emne, der ikke burde gives minus for og det irriterede mig for groft. Selvfølgelig har det noget at gøre med hvad man syntes om folks spil, om de skriver og formulere sig godt eller knapt så godt, men jeg syntes bare at man skal have en meget.. meget god grund til det når man giver et minus, fordi det kan gøre personen ked af det og lige pludselig se.. jamen hov.. imens at man tænker; *hvorfor har jeg fået et minus? jeg har intet gjort noget galt?* ... sådan tænker jeg i al fald når jeg har fået et minus eller to i minus.

Okay, nej det er nemlig ikke fedt at få minus.. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Sv: Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Gæst Ons 2 Feb 2011 - 17:20

Nej, kan følge tanken, det er ikke fedt, især ikke vis folk bare gør det...for at gøre det.
Måske viste de heller ikke hvad det betød og bare prøvede det? i så fald ved de jo ikke om de har gjort det og så var det nok ikke med vilje? Jeg mener, respekten står som et lille plus eller minus i alle indlæg...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Sv: Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Gæst Ons 2 Feb 2011 - 17:42

ja, det er selvfølgelig også rigtigt nok hvis man tænker hen i den retning..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Sv: Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Damia Ons 2 Feb 2011 - 18:00

Engang anede jeg ikke hvad plus og minus betød.. x)
Men jeg kan godt sætte mig ind i din tankegang Heath, at det virker frustrerende når man ikke selv rigtigt føler man fortjener det. Jeg har selv lagt mærke yil at nogen får minus uden selv JEG kan se nogen grund til det.
Det Sean siger kunne vel også være rigtigt.. men så er der virkelig også mange der bare lige vil prøve det. Just to mention it ^^
Er dog kun enig i at man ikke skal blive ved med at give personen minus bare fordi man fx. ikke bryder sig om denne 8ved dog ikke om det er derfor men jeg har oplevet noget lignende.

~Damia~ :b
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Sv: Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Gæst Tors 3 Feb 2011 - 17:58

Jeg tror at der er mange som ikke ved hvad plus og minus betyder når det er man er ny inden for RPG.. det kommer an på hvor meget ens erfaring er og selvfølgelig ligger der nysgerrighed bag omkring det med at finde ud af hvad de forskellige ting gør også videre, men det er nemlig frustrerende når man opdager at man lige har fået et minus eller flere, uden at der ligger en speciel grund til det.. (:

Men ja.. kan se at jeg har fået mine respekt igen, hvilket jeg sætter pris på og jeg er meget glad for at der er nogle som er forstående over for det med at hvis man får minus uden at man har fortjent det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus. Empty Sv: Angående respekt, som brugerne af og til får af andre, også minus.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum