Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Respekt. (læs gerne) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Respekt. (læs gerne) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Respekt. (læs gerne) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Respekt. (læs gerne) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Respekt. (læs gerne) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Respekt. (læs gerne) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Respekt. (læs gerne) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Respekt. (læs gerne) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Respekt. (læs gerne) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Respekt. (læs gerne) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Respekt. (læs gerne)

2 deltagere

Go down

Respekt. (læs gerne) Empty Respekt. (læs gerne)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 16 Nov 2010 - 17:10

Hejsa alle sammen :D!

- Ja så skriver Ma'lakel igen, og denne gang ikke fordi jeg er fraværende x3
Men jeg har lagt mærke til at der er nogle herinde der har en fjendtlig tone når admins/hjælpe admins beder dem rette deres profiler.. hvilket syntes at skyldes at de føler at admins/hjælpe admins har stødet dem på en eller anden måde?

Hvis folk føler sig stødet, eller uretfærdig gjort af en hjælpe admin/admin, må de gerne sige af hvem og fortælle hvorfor de føler sig stødet, og kontakte den admin/hjælpe admin der gjorde det (det nytter ikke at sige du føler dig stødet uden at kunne sige hvorfor, det er bare brok for at brokke sig!). Så det kan blive løst! I stedet for at være fornærmede, og lade det gå ud over andre admins/hjælpe admins der kontakter dem.

Dernæst vil jeg gerne have folk holder en respektfuld tone overfor hjælpe admins, og admins. Det er uforsvarligt at være flabet, eller sige man ikke gider lytte til dem, da det er os der sørger for at i kan få et godt forum og en god spilgang. Selvom vi beder jer ændre ting i jeres profiler, er det kun for at hjælpe, og for at opret holde regler, som nogle stykker af jer ser ud til at glemme, eller måske ignorerer?

Alt i alt, vær' respektfulde, overfor hinanden så vel som admins/hjælpe admins. Vi er her for jeres skyld, og kan sagtens blive talt med hvis du føler du har noget på hjertet, eller hvis du er uenig med en af vores rettelser.

- Kærlig hilsen Ma'lakel!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Respekt. (læs gerne) Empty Sv: Respekt. (læs gerne)

Indlæg af Damia Tirs 16 Nov 2010 - 17:17

Awww kærlig hilsen! hvor er det dog bare kært!
Godt så. Jeg er enig der bør vises respekt overfor admins og hjælpeadmins - endnu en ting jeg vil nævne og det er at du har skrevet: admins/admins. Godt så er det på plads ^^
Men jeg opfordre stærkt folk til at læse dette og lytte til hvad der står, eftersom der altså ER nogle regler og ting der skal overholdes. Deriblandt ting som man bare ikke kan eller som slet ikke høre til i dette univers (som jeg TROR er nogle af de ting som bør rettes - jeg kan jo ikke være helt sikker, da jeg hverken er admin eller hjælpeadmin)
Men nogle ting er man bare nød til at forstå, og lade være med at lade det gå ud over andre (admins/hjælpeadmins - self heller ikke andre på siden).

Men det var vel det <_< Godt beskevet kærligste Malakel (;
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Respekt. (læs gerne) Empty Sv: Respekt. (læs gerne)

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:36

Vil også lige sige, at vi allerede har haft en ret stor sag, som mange måske ikke rigtig ved så meget til.
Jeg vil ikke nævne nogen navne, men hvis at folk bliver ved med at benægte det vi siger til dem, så indeholder det altså nogen konsekvenser som vi ikke er glade for at tage. Vi er ikke sådan nogen barbariske mennesker, der sider med en finger der bare klør, så forfærdeligt at vi bare skal banne folk. Men hvis at folk ikke respektere os, og for flere advarelser omkring, den måde de snakker til os på. Vil de blive bannet. En metode jeg egentlig ikke rigtig kan lide, og derfor gerne vil snakke med den pågældende så lang tid, da jeg håber på, at de så til sidst vil forstå, hvad det er som vi prøver at fortælle dem. Vi admins/hjælpe admins, er altså kun mennesker, og vi kan også have vores dårlige dage. Så husk at skriv til os, på en venlig måde, og forklar til detajle omkring hvorfor i synes at i er blevet behandlet dårligt. På den måde, kan vi jo meget bedre tage hånd om tingene. Bare lige, så det ikke kun er Ma'lakel, der ser ud til at have denne holdning. Men faktisk er en udbredt holdning mellem os alle sammen. I hvert fald fra min synsvinkel. Så thumps up, fordi du har lavet nyheden, og lige en reminder, at vi admins altså også snakker sammen omkring tingene. Selvom vi nogen gange kunne være bedre til det :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Respekt. (læs gerne) Empty Sv: Respekt. (læs gerne)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 10:26

Vil lige hurtigt være den filosofiske wussie der siger: "Respekt er noget man gør sig fortjent til"

Hvorefter jeg vil give jeg 100% ret. Uden admins var der ingen side, længere er den simpelthen bare ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Respekt. (læs gerne) Empty Sv: Respekt. (læs gerne)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum