Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ridderen vender hjem (Privat=Kajika)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) Empty Ridderen vender hjem (Privat=Kajika)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 1:01

Sted: Skoven Ved Hytten
Tid: 23.00
Vejr: lun, samtidig med måneskin
Omgivelser: Skov og hytte

Barishan sag og kiggede omkring. Efter lang tids træning havde han nu fuld styr på sine evner og kunne kontrollere sin Dæmon side en del bedre. Han kunne dog ikke hvis han blev alt for sur. Barishan havde fundet en indre ro og var vendt hjem til sin kone og barn. Men også for at genoptage kampen med Zane og Malakel. Barishan åbnede døren til hytten og sagde med en blid stemme '' Skat. Jeg er hjemme ''.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) Empty Sv: Ridderen vender hjem (Privat=Kajika)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 1:11

Kajika var ikke nogen steder at se der hjemme... og heller ikke hendes tøj. Hun var i Terra og gik rundt og spejdede efter noget... men hun fandt ikke det hun ledte efter hvilket var Barishan. Hun tog hen endnu en gang for at finde hans hytte og sukkede i det hun tog sig til halsen og sank langsomt...*Barishan*.. Hun gik langsomt indenfor døren og hendes ellers så smukke hav blå øjne var erstattet af nogen klare sølv grå øjne, hendes gamle farve før hun blev halv engel.. hun var halv engel men ikke aspara mere... men vampyr. Hun så rundt og opdagede barishan og kunne lugte hans blod..."Barishan" hun så på ham fra døråbningen og så ned af i skam.. hun havde ikke været utro... men skammen over at toturen havde knækket hende til at sige ja til at blive vampyr... tvunget til at blive det.. den lå dybt i hjertet"Elskede... er du okay"

Gæst
Gæst

Ridderen vender hjem (Privat=Kajika) Empty Sv: Ridderen vender hjem (Privat=Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 13:14

Barishan smilede. Men pludselig hvæssede og hvinede Zalzura på hans ryg. Barishan tog fat i Zalzura og kiggede rundt omkring. '' Der er en Vampyr i nærheden. Bliv her. Den er sikkert fulgt efter dig. Det er sikkert ham Lazarus jeg har hørt der er efter mig ''. Barishan gik udenfor og stod og kiggede. Han lukkede sine øjne og følte efter vindmodstand men fandt ingen. Hans sorte lange jakke blafrede i vinden og Barishan havde en vanlig og beskyttende aura omkring sig. Dog var der noget farligt i hans øjne. Det var til at se han kunne styre sin mørke side bedre men den havde fået en plads i ham. Før hvor han var en helt af lyset var han nu en helt i natten. Fra at være en skindende ridder til at blive en batman type helt. Barishan kiggede langsomt tilbage mod Kajika da det gik op for ham at det var hende Zalzura reagerede på. Barishan åbnede øjnene helt og de glinsede i nattens lys. Han kunne ikke bevæge sig. Hans kone var, var, var en Vampyr. Barishan tog et godt greb om Zalzura og kiggede mere alvorligt på Kajika. '' forklar dig selv ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 13:37

Kajika så stille mod Barishan og tog fat i det lange blonde smukke gyldne hår og satte det op i en hestehale, og der på hendes hals kom der et halsbånd frem. Hun så på barishan og tåre blodige tåre strømmede ned af hendes kind. "Jeg... jeg ledte efter dig barishan jeg... jeg prøvede virkelig at holde det ud men han toturerede mig" hun knappede stille sin skjorte op og viste ham et ar over skuldren hun havde beholdt for at vise det kæmpe piske smeld over brystet... så han kunne se at det blot var en af de ting der var sket.. Hun knappede igen skjorten og sagde"Skat jeg kan ikke gør for det... jeg ønskede det ikke" hun kunne se hvordan barishan nærmest ? rev sig væk fra hende.. Hun gik stille mod ham.."men det ændre ikke mig, andet.... andet end når jeg sulten"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 13:54

Barishan tog sig til hovedet og skreg. Tatoveringerne begyndte at bevæge sig på hans krop og han kiggede på Kajika igen. '' Hvem. Bare det ikke er Lazarus. Han er farlig og han er ude efter Zalzura. Ligemeget hvad så må han ikke få fat i det . Hvem har gjort det her imod dig min skat ''. Barishan kæmpede en kamp imod sig selv for at holde hadet nede. Det var en hård kamp og Barishan brugte alle sine kræfter. Han kunne ikke længere se på Kajika og kiggede mod jorden. Han satte Zalzura i sit hylster og faldt på knæ.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 13:56

kajika gik mod Barishan og tog om ham og sagde"vad sker... der skal jeg hjælpe hvordan kan jeg hjælpe??.... er du okay Barishan!....." hun slap ham blidt og sukkede i det hun stille... bed sig i underlæben og betragtede baishan lidt og sagde"jeg nød til at skuffe dig, fordi det er Lazarus, og jeg ved det... jeg ved han bruger mig, derfor har han gjordt dette mod mig men han får ikke lov til at få dit sværd eller skade dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:01

Barishan tog sig til hovedet igen og hans øjne begyndte at lyse rødt. '' jeg finder ham og dræber ham. Når jeg har dræbt ham vil jeg sprede hans aske over det hele ''. Ild begyndte at danne sig i hænderne på Barishan og han kiggede stadigvæk mod jorden. '' jeg tager ud og finder ham nu og ender ham. Hvor er han? ''. Barishan kunne knap nok holde sin mørke side nede nu. Han vidste ikke hvad han skulle gøre andet end at tage kampen op imod Lazarus og ende det her en gang for alle.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:05

kajika så på ham og tog blidt fat i ham og sagde"skat nej... det ´må du ikke ... den sluger dig op den dæmon side, jeg stadig mig selv blot.. blot vampyr kajika i stedet for aspara" hun slog blidt vingerne ud og slog dem om hende og barishan, selv vis der var ild havde hun mærket det slags ild før, det ville stadig gør ondt men hun holdte igen. Hun så på barishan og placeret et blidt kys på hans læber ømt og lidenskabeligt dog kærligt mest."SStop nu elsket.. vi har stadig hinanden"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:17

Barishan's øjne blev normale og han rystede let på hovedet, lod ilden forsvinde og sagde med en opgivende stemme. '' nej. Det halsbånd der gør dig hans slave. Hvis du frivilligt har taget det på er der kun to måder du nogensinde kan få det af på. Det ene er at han dør. Det andet er at han frigiver dig. Du er hans nu og jeg han kun befri dig ved at give ham Zalzura eller dræbe ham. Jeg har intet valg. Han har mig hvor han vil have mig. Han er en klog Vampyr ''. Barishan slog hånden i jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:21

Kajika så på barishan og sagde"Jeg vil aldrig lade ham gør mig til hans slave, jeg er ihvertfald den mest ulydige slave så og jeg vil aldrig tag hans pati frem for dit, men han har virkelig mange andre slaver end mig og det derfor jeg er så modvillig til at lade dig kæmpe... vis de os kæmper med ham, fordi jeg gør det ikke men de andre gør måske?" hun strøg ham over kinden og kysset ham blidt på kinden og sagde"Men vis du skal kæmpe mod ham vil jeg os... selv vis halsbåndet skader mig vil jeg ikke lade dig dø"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:25

Barishan satte sine hænder på kinderne af Kajika og kiggede meget alvorligt ind i hendes øjne. '' Du forstår ikke. Det halsbånd der er blevet brugt af mange Vampyrer. Hvis du gør noget for at modsige dig hans ordre kan det dræbe dig. Det ønsker jeg ikke sker. Sker det mister jeg mig selv. Så hellere at du er på hans side. Gør du noget for at skade ham dræber halsbåndet dig. Lazarus er klog. Næsten så klog som mig. Problemet er bare at en person som ham har det med at skabe sig fjender og dem kan jeg bruge imod ham ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:29

Kajika så på ham og tog sig til halsbåndet og sagde næsten som om hun tænkte"Aha!..." hun burde faktisk tænke det?? hvilket var ekstremt mærkeligt hun ikke tænkte det i stedet for at ige det"Så det var det han ville... han ville ha jeg fik det på så han kunne bruge mig mod dig... og så sagde han os noget med at gøre mig til dronning hvilket han nærmest kan tvinge mig til nu... nu da han har mig i hans magt og kan dræbe mig ved jeg er ulydig... jeg troede blot halsbåndet gjorde så jeg fik ondt vis jeg ikke lystret... ikke at det dræber mig vis jeg ikke gør eller vis jeg skader ham!.... arghhhh han er klog men jeg skal nok finde en udvej" hun rødmede og så på barishan og sagde"øhm.... mine... tanker er forbundet med hans sååå... tag dig ikke af vis jeg snakker mine tanker ud... og så var der os noget med at han kan fornemme hvor jeg er og omvendt.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:34

Barishan nikkede og tog kløede sig i nakken. '' så Lazarus har selv forvandlet dig. Han er farlig. Han er klogere end Zane. Mere ond end Ma'lakel. Ikke nok med det så har han sikkert også en plan. Kajika du bliver nød til at finde ud af hvad hans plan er og finde en måde at fortælle den til mig på uden det skader dig. Det er vigtigt jeg får stoppet Lazarus. Problemet er bare han har dig så jeg bliver nød til at tænke mig meget om før jeg gør noget ''. Barishan kiggede mod himlen. * pis han har mig hvor han vil have mig. Hvis han tænker sig om bruger han mig som en dukke via Kajika. Det er ikke godt. Han er ved at samle sig en hær af de stærkeste i De Morga. Men hvorfor. Hvorfor gå igennem den fare for at samle den hær. Hvad er hans plan *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:39

Kajika så på ham og sagde"Så du vil ha..... ha jeg skal være venlig! mod ham ... aldrig i livet om jeg vil være venlig od ham jeg hader ham, han er forfærdelig og jeg foragter alt vd ham!" hun så lidt hen på Barishan og rødmede i det hun sagde"jeg kan... kan være lidt venlig mod ham men rør han mig dræber jeg ham... jeg vil ikke rørs af andre end dig barishan og jeg vil ikke bruge kvinde list på ham... for at finde ud af det... for at finde ud af hans plan.." hun sukkede lidt og håbede inderligt hun ikke skulle charme sig ind på LAzarus for at vise hans plan, men vis hun ikke spillede skuespil med Lazarus ville han aldrig fortælle planen til hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:43

Barishan satte sine hænder på skuldrene af Kajika. '' min elskede. Den eneste måde vi kan finde ud af hans planer er igennem dig. Du er det våben han bruger til at styre mig med. men du kan også bruges som et våben imod ham fordi du er så tæt på ham som du er. Hvis du prøver at dræbe ham vil halsbåndet aktivere og du vil dø før du overhovedet har skadet ham. Du skulle ikke have taget det på frivilligt. Også pas på for du har hans blod i sig du vil langsomt føle dig mere et med ham og har en kontakt med ham vi aldrig kan få ''. Barishan smilede stort. '' men jeg ved du eksler mig så jeg frygter ikke at miste dig ligemeget hvad. Vi hører sammen for altid min dejlige kone ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:49

kajika sukkede... han havde jo ret i det han sagde, fordi hun var Lazarus første skabte vampyr yngel ville hun være mere knyttet til ham end nogen!... ingen af hans andre skabte vampyr vis han lavede nogen efter hende, ville kunne læse hans tanker??- Hun sukkede og tog om barishan i det hun sagde med stor sorg"elskede... siger du til mig at jeg skal lade ham komme tætt på mig" hun så lidt på baarishan og sagde"tro mig det var skam med stor modvillighed jeg tog det på... men.. jeg kunne ikke komme ud fra den kældre ellers og jeg ville ha blevet mere og mere svag... men ja jeg din barishan"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:52

Barishan krammede hende tæt ind til sig og smilede og sagde med en glad stemme. '' vi skal nok klare det her. Lazarus er nok den klogeste modtander jeg har mødt. Han bruger nemlig andre til at kæmpe med. Han har mig lige nu hvor han vil have mig. Et ord og jeg bliver nød til at kæmpe for ham ellers dræber han dig. Men hvis du kan få alt ud af ham så kan vi vinde over ham i hans eget spil. Men det kræver mig af dig min elskede. Rigtig meget. Jeg stoler på dig her. Find hans svaghed så vi kan bruge den imod ham ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 15:04

kajika sukkede og sagde"Jamen jeg vil ikke.... men jeg ... jeg vil prøve for din skyld og jeg vil aldrig blive lazarus, aldrig!" hun smilte og strøg blidt barishan trøstende over håret i mens hun stille viklede en tot om fingeren blidt og kyssede ham på panden for at bevise hun virkelig holdte af ham og var blevet klogere...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:04

Barishan smilede. '' Jeg er glad for jeg fandt dig. Vi skal nok klare det her ''. Barishan gav Kajika et kram og lukkede øjnene. * Hvad nu hvis hun ændre sig. Folk har det med at ændre sig når de bliver bidt. Mere dyriske og tendens til ondskab. Jeg må bare vente og se hvad der sker *. Barishan kiggede Kajika dybt ind i øjnene på en kærlig måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:27

Kajika rødmede let og grinte sødt i det hun kysset ham blidt på læberne og dog kun ganske kort og sagde"jeg elsker dig skat og.... og jeg tror faktisk jeg ved hvad hans plan er... han vil vist være hersker over di morga og derfor samler han en hær af stærke kriger? slaver og sådan... jeg aner ikke hvorfor han ville ha mig, men det jo fordi.... fordi han vil ha dit sværd... og han sagde noget om... om at jeg var hans slave indtil videre???... hva tror du han mente med det..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:42

Barishan tog sig til hagen og så ud til at tænke i et stykke tid. '' Lazarus virker ikke som en person der direkte er ude efter magt af hvad jeg har lært om ham. Han lyver. Han vil have mit sværd så chancen for at han vil dræbe Zane er nok fordi han også vil have Zanes sværd. Ser du det er besværligt men muligt at trække kræften ud af de sværd og gøre en selv stærkere. men normalt skal man bruge 5 våben da 5 en et magisk tal ligesom 3, 7 og 13. Jeg går ud fra han selv har et sværd. Med Zanes 2 og Zalzura når han op på 4. Det vil sige hvis han jagter en til person som har et magisk sværd så når han op på 5 og så holder min teori ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:50

Kajika nikket og sagde"Hmm ja det er nok det... og nu har jge jo fundet ud af det elskede må jeg så ikke blive ved dig uden at tag tilbage... jeg vil ikke være ved ham... han" hun rødmede på det groveste og sagde"Han har... set mig nøgen... han ville ikke gå ud fra badeværelset... han gir mig hæslig stramt tøj på... og trækker mig rundt som han vil, med en lænke i kæden... jeg vil ikke være der barishan... jeg bange"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:54

Barishan tog sig til hovedet og hans tatoveringer begyndte at bevæge sig. efter lidt tid blev det normalt og Barishan kiggede på Kajika med et blik der viste han prøvede at holde sit had nede. '' jeg tror at Lazarus gør disse ting for at knække dig. For at få dig til at miste alt håb. Du skal bare holde ud. Jeg kender personer som ham. Alt er en leg for ham fordi han mener han er for klog til selv at blive leget med. Han ville aldrig fysisk gøre dig noget med mindre du selv bad ham om det. Han ville nyde at du selv bad ham og så ville han bruge det imod mig når vi mødes. Jeg tror det er sydan en person vi har med at gøre. Så spil med på hans leg, så stoler han mere på dig og fortæller dig derved mere ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:01

Kajika så på Barishan og stak ham en lussing med vrede i øjnene og man kunne se hun var såret. slaget var hårde end normal fordi hun jo ikke kunne styre de nye overnaturlige kræfter. Hun lukket øjnene og tåre blodige tåre randte ned af hendes kind nu, i det hun knugede hænderne op til brystet med bøjede arme og råbte"IDIOT! Barishan du en IDIOT!... han så mig nøgen! du aner slet ikke hvor... hvor pinligt og skamfuld jeg føler mig, blot at fortælle dig det, får jeg lyst til at dræbe mig selv!...." hun så stille op mod ham og rejste sig vredt og løb indenfor i huset og låste sig inde på badeværelset med et håndklæde til at tag blodet der var tårenes erstatning.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:05

Barishan gik ind og satte sig op af døren. Han lukkede sine øjne og sukkede. '' Jeg så det slet ikke var dit synspunkt. Undskyld. Jeg ved bare jeg det ikke røre mig så meget da jeg ved det ikke var med din gode vilje. Du har mit hjerte og jeg har dit. Det er det der betyder noget. Tro mig, jeg vil gøre alt for at kunne dræbe ham nu men han har dig i det halsbånd og derved mig i sin hule hånd. Der er ikke så meget vi kan gøre lige nu. Desværre ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum