Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Villaen i skoven
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 19 • 1, 2, 3 ... 10 ... 19
Villaen i skoven
O: 13 børne
V: fuldmåne
S: villa i skoven
Malika hade endlig over taget hendes morfar villa efter han og Malika fætter død. Så her bode Malika med sine 13 børn 6 af dem var 5 år 4 af dem var 4 år, 1 på 3 år og de yngste var knap 3 månder, det var ved at være jul og Malika og hendes børne pynte op til jul i mens de mindste sov. Malika kunne godt klar det sidste selv nu " okey børne sengetid af sted 2 sagde Malika, børne gik op i seng og malika putte dem Suki og Lala sov ind hos de mindste mens Buller og Bølle. Hade er fælledes være lige som Key,Kay og Kiy og Jos,Jes,Joy og jasper hader et sammen, og Malika hade et selv da alle 13 børne sov order Malika resten selv og sad og slappe af. bag efter med en kop the og en god bog og julemad
Sidst rettet af Malika Ons 28 Jul 2010 - 10:12, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Villaen i skoven
hun landede elegant på taget uden en lyd og lod de smukke store sorte vinger vokse ind i ryggen på hende selv ... det ville ha været pinefuldt hvis en almindelig person skulle føle den snærte der kom når vingerne voksede frem fra hendes ryg og ind igen dog fortrængte Nifi ikke en mine ved det da hun var van til smerten .
hun hoppede ned foran døren til huset og gik ind uden at banke på hun stod i løbet af få sekunder bag ved kvinden der hang pynt op og ganske lydløs lagde hun armen om kvindens hals "hvor er den yngste?" spurgte Nifi en smugle koldt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
nifi tog en sølvkniv frem og knappede handsken som hun havde på da de var gået op hun vidste ikke af hvad . Hendes handsker var sorte med nitter på knoerne og hun var iført en sort top som stumpede lige over hendes navle så man kunne se hendes navlepiercing som forestillede en sort rose der græd blod og et par sorte bukser fyldt med rum til alle mulige ting.
"jeg spørg lige igen hvor er den yngste" sagde hun ondt og koldt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun skar et lille huld i kvindens hud så blodet piplede frem
"sig så hvor den yngste er" sagde Nifi koldt og prassede kniven længere ind i huden på hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvilken mor ville la sine drenge dø?" sagde Nifi koldt og gik hen il drengene hvorpå hun trak en kniv frem og førte den hen til den ene's hals
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg kommer igen og teger dem en efter en hvis du er uheldig" sagde Nifi og skulle til at gå ud af døren
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nifi gik roligt ind i huset igen og så på drengene der stadig ikke kunne røre sig.
"lad mig nu se det var jer der forsøgte at gøre mig fortræd ikke ?" sagde nifi koldt og mørkt til drengene og lod sine vinger vokse ind i ryggen igen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"det kommer ikke dig ved og heller ikke mig ... men din såkaldte datter lever ikke mere " grinte Nifi "eller det vil sige hun dør om præcis 4 minutter" grinte Nifi.
//jep jep //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Malika Ons 28 Jul 2010 - 15:19, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nifi rejste sig og slog kvinden bevistløs med et slag. "jeg tager ikke imod ordre fra jer" grinte hun og så ondt på englen *herre er barnet dødt * tænkte hun *ja Nifi god indsats ... gør hvad du vil med englen men kvinden vil jeg selv pine* grinte en hysterisk stemme inde i nifi's hovede
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 19 • 1, 2, 3 ... 10 ... 19
» Villaen i skoven (åbnet)
» Villaen i skoven/ Zann Bang /
» En dag i skoven
» En nat i skoven..