Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Endte på strip-klub//Zero// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Endte på strip-klub//Zero// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Endte på strip-klub//Zero// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Endte på strip-klub//Zero// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Endte på strip-klub//Zero// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Endte på strip-klub//Zero// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Endte på strip-klub//Zero// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Endte på strip-klub//Zero// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Endte på strip-klub//Zero// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Endte på strip-klub//Zero// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Endte på strip-klub//Zero//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:47

S-ved de strip-tease
O-ikke meget dørmand og mørke
T-22.00
P-hvid t-shirt og stramme bukser
V-blæst


Cille havde været ude i byen og var nu kommet til at stå foran de strip-tease hvor hun gerne ville ind men dørmanden ville ikke lukke hende ind fordi hun var for ung men hun ville der ind på den ene eller anden måde så hun fandt nogen penge og bestak dørmanden og gik ind.
Hun kiggede sig omkring og nogen mænd gloede på hende men hun var ligeglad med dem og gik lidt rundt og gik op til baren og fik sig en sodavand og drak noget af den *dumme alder det svært at komme ind på de sjove steder*tænkte hun og drak mere at sin sodavand *det var da her jeg var sammen med hende kvinden*tænkte hun og kiggede rundt *jeps det er det*tænkte hun og sad bare oppe i baren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:39

Zero så roligt rundt på sin strip-tease som han ejede med et roligt blik før han så en pige som tydeligt var for ung han gik roligt hen mod hende med et fast blik og nåede hende "du der hvordan er du kommet ind der er ikke tilladelse for folk under 18 år" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:04

Hun kiggede på ham der snakkede til hende "ja det er jeg nok men jeg kom ind for jeg gjorde ting som din spade af en dørmand ikke kunne sige nej til hvis det ellers er i orden"sagde hun og kiggede bare på ham uden at fjerne blikket fra ham af.
"og hvem er du så"sagde hun så og kiggede bare på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:37

"Zero Bang jeg ejer stedet og du skal med mig" sagde han og tog fat i hendes øre og hev hende med ind på sit kontor hvor han smed hende i en stol og lukkede døren efter hende og så på hende roligt "du har ingen tilladelse til at komme herind uden at have tilladelse af mig" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:42

"sige ikke det til mig sige det til din dørvagt det hans skyld at han er nem og bestikke ikke"sagde hun og kiggede på ham og satte sig i stolen og kiggede lidt rundt "så du styre stedet"sagde hun og lød ikke særlig indtrasseret i det for hvem skulle elles styre et sted hvor kvinder smider tøjet for penge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:45

"ja det gør jeg" sagde han roligt mens han gik hen og satte sig bag katederet "og jeg forstår dig godt jeg kan godt se du gerne vil ud og feste og det bedste sted at gøre det er jo lige her" han smilede roligt "og du kan osse få adgang vis du bare skriver under på det her" han fandt en rulle frem og rullede den ud foran hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:53

"og hvorfor skulle jeg skrive under på noget"sagde hun og kiggede på det der stod "hvad er det du vil med mig her"sagde hun og kiggede på ham for hun ville vide hvad han ville siden hun skulle skrive under på noget så ville hun hellere finde noget andet sted at slå sig løs.
"står der ikke noget her med slave dims har nemlig bare hørt ting"sagde hun og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:55

Zero var rolig og så fortsat på hende "jo det er en dæmon slave kontrakt" sagde han roligt "men det er ikke så slemt som andre siger de har gjort det med modstand derfor har jeg været hård mod dem vis du går direkte til den og skriver under er jeg blid mod dig" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:04

Hun kiggede på ham "men hvad vel du med mig og har du ellers andre der er det her halløj"sagde hun og kiggede på ham for han kunne godt line en der havde flere piger og det.
"kan du fortælle mig det"spurgte hun man kunne godt høre at hun endeligt var meget besværlig og havde godt kontrol over ting hun selv vil og det men hun kiggede bare på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:09

Zero så roligt på hende "ja jeg har andre men det er hævn for at de har gjort ting som de kommer til at fortryde vi kan gøre det på den lette måde det her eller den hårder" zero var rolig mens han rakte hende en kuglepen og ventede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:13

Hun kiggede på ham og grinte "tænkte jeg nok men jeg har et forslag for dig"sagde hun og kiggede på ham og havde ting og sagde i hovedet der måske var indtresandt for ham på den ene eller anden måde.
"vil du vide hvad det er"sagde hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:15

"ja det vil jeg måske gerne" sagde han roligt og så fortsat på hende ventende på hvad hun ville sige mens han lænede sig tilbage i sin bløde læder lænestol med et roligt blik rettet mod hende og kontrakten ventende stadig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:21

Hun kiggede på ham "hvis jeg kan give dig dit bedste sex eller hvad du vil ha du nok en der svær men kan mange ting som man ikke ved om en pige som mig hvis jeg kan det slipper du alle pigerne fri"sagde hun og kiggede på ham for alle dem hun havde været i seng med selv de tilfældige mænd på gaden var faldet for hende på den ene eller anden måde og ham her var nok mere svær i det og det kunne hun godt lide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:26

Zero så roligt på hende "du kan ikke få mig til at falde for dig" sagde han roligt "skriver du under og er du tilfredsstillende skal jeg nok slippe de andre løs men er du ikke beholder jeg dig og de andre" sagde han roligt og så fortsat på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:48

"du siger at hvis jeg skriver under her og du tilfredsstiller mig så slipper du os alle sammen fri"sagde hun for at få det på plads "kan du så ikke lige skrive det på i kontrakten"spurgte hun på en sød måde og kiggede på ham med sine blide øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 20:21

//???//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 13:55

"forkert alle andre end dig fri" sagde han roligt "vis du er tilfredsstillende hvorfor så ha andre" han var helt roligt det var tydeligt at han ikke ville være helt slaveløs mens han sad roligt og så på hende han tog kontrakten og skrev det på med rolige bevægelser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 13:59

Hun kiggede på ham "så hvis jeg er tilfredsstillende nok så går de andre fri og du beholder mig som den eneste"sagde hun og kiggede på ham og syns det lyd godt nok så håbede hun bare at hun var det. Hun tog stille kuglepennen op og kiggede på kontrakten "og nu snyder du mig vel ikke"spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:22

"en kontrakt dæmon som mig lyver ikke vi kan ikke når det gælder kontrakten" sagde han roligt før han så fortsat på hende "hele navnet tak" han smilede roligt "nej vent før du skriver under vil jeg lige sige noget til dig" han så på hende lidt "der er 2 piger jeg ikke kan slippe den ene får et hus uden nogen regninger skatter eller noget for at være min slave den anden har jeg fået en dødstrussel for ikke at gøre til slave men jeg gjorder det alligevel" han smilede roligt "alle andre slipper jeg fri"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:48

//fortsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:52

Hun kiggede på hende "hvorfor vil du bruge en pige som hævn mod en eller anden og alt det der sker sikkert ikke noget ud af den trussel selvom den person siger det"sagde hun og kiggede på ham og ville da gerne vide hvorfor han ville ha hævn men ville ikke sige noget.
"og hvem er det endeligt måske kender jeg dem"sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:56

"måske hun hedder Rea og det er hendes storebror jeg skal have hævn på men slipper hende alligevel fri snart" sagde han roligt og så på hende "skriv nu bare under" han smilede roligt der stod på kontrakten alt muligt og det han havde rettet ind var at han ville give alle sine nuværende slaver en chance for at komme fri bedre kunne han ikke gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:03

"Rea hende kender jeg skam godt hun er vældig sød men du bruger hende for hævn over hendes storebror fordi han truede dig"sagde hun og kiggede på ham og havde kuglepennen i hånden og satte den på papiret og begyndte at skrive "men hvis jeg vil ud af kontrakten hvordan kan jeg så det"spurgte hun for hvis hun nu ville ud igen og der stod Cille indtilvider

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:09

"vis du ikke er tilfredsstillende for mig mere skal du igennem en firkant med 3 kopier af mig det vil sige i alle tre huler og alle tre går af inde i dig så er du faktisk næsten fri" sagde han roligt "så skal jeg have alle de andre slaver som jeg slipper fri tilbage og så er du fri"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:20

"øh okay men tror ikke de hopper på den igen"sagde hun og kiggede på ham "men jeg kender Rea men hende skal du ikke ha tilbage så og hun er den eneste jeg ber om du ikke skal ha tilbage når engang du har haft sluppet hende fri og jeg ikke er tilfredsstillende mere er det i orden Zero"sagde hun stille og kiggede på ham med sine blide øjne og et stille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum