Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Endte på strip-klub//Zero//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:22

"jeg vil ikke tage Rea tilbage når først hun er fri tager jeg hende ikke tilbage det er min aftale med Zankuji" sagde han roligt og så fortsat på hende ventende på at hun skrev det sidste under "når du har skrevet det sidste under vil jeg bede dig rejse dig op og tage dit tøj af"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:28

Hun kiggede på ham med et stille smil "okay Zankuji det må være hendes storebror har jeg ret i det"sagde hun og skrev sit efternavn på kontrakten "både tøj og undertøj"sagde hun og rejste sig op og tog sit tøj af og stod nøgen foran ham og kiggede på ham.
Hun havde gode store bryster og var glatbarberet mellem bene og havde perfekte former "når herre"sagde hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:33

Zero gik helt hen til hende og så op og ned af hende "smukt" sagde han roligt mens han lod en hånd glide ned og tage hende på underlivet for at se hendes reaktion på seksuelle berørelser det var alt sammen noget han satte stor pris på og osse det som han tændte mest på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:39

Hun kiggede på ham med et stille smil "tak"sagde hun og mærkede hans hånd mellem bene på sig og hendes vejtrækning blev tung og lød som små støn der kom fra hendes mund "mmh"kom det fra hende man kunne høre at hun godt kunne lide at han rørte hende på den måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:44

Zero smilede roligt og slap igen og rettede sig op "lad oss se hvor god du er" sagde han roligt og gik hen til en anden dør i lokalet som han åbnede derinde var der et skab og en seng intet vindue eller noget det eneste som lyste var lamper formet som dildo'er hængene fra gulvet før Zero gik hen og lagde sig i sengen ventende på at hun kom

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:51

Hun kiggede efter ham med et smil og gik med ind i rummet og kiggede på ham og lagde sig ved ham "hvad vil du jeg skal gøre min herre"sagde hun og kørte en hånde ned over han bryst selvom han havde tøj på "jeg har prøvet lidt af det hele"sagde hun og kiggede på ham med et frækt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:54

Zero grinte "lige nu ingenting" sagde han og lagde sig helt ned "du begynder bare på hvad du synes" han lukkede roligt øjnene og lagde hænderne bag hovedet med et roligt suk mens han roligt ventede på hvad hun ville gøre til at begynde med "jeg har prøvet alt bortset for bøsse ting"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:01

Hun kiggede på ham "okay"sagde hun og gled ned til hans bukser og åbnede dem og trak ned i både hans bukser og boxershorts og kiggede på han lem og smilte. Hun tog fat i det og nussede hans lems hovede og begynde og køre hånden op og ned lidt før hun slikkede op af hans lem og tog den i munden og gik i gang med at give ham en god sutter. Man kunne godt mærke hun havde erfaring på det med sex.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:04

Zero smilede ondt hun var erfaren det kunne han mærke men dog så forblev hans p'k rimelig slatten selvom hun blowede ham han havde taget med sin evne kontrollen over hans egne lyster det var et nyt trick han havde fundet han kunne og hun ville ikke kunne tænde ham medmindre han selv gav lov til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:12

Hun kiggede op på ham og forsatte sit blowjob og brugte også sine hænder for at give ham mere nydelse og nussede hans kugler med den ene og den anden til hans p** mens hun også suttede på den *bliv nu stiv vil du ikke nok*tænkte hun og hun brugte alt det hun kunne af sin erfaring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:17

"det ser ikke ud til at det virker" sagde han og grinte ondt "du vil aldrig få den op og stå hvad er en dæmon mest kendt for" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende med et smil og lukkede øjnene før hans p'k blev helt stiv så hurtigt at den nærmest slog hende i hovedet før den blev slatten igen "de er mest kendt for at snyde jeg styre mine egne lyster ved hjælp af min evne til at styre lyster"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:25

Hun kiggede på ham og mærkede hans p** blev stiv og kiggede på den med et smil "når ja det glemte jeg lige"sagde hun med et sødt smil og kiggede på ham og slikkede så op af hans stive lem og kiggede på ham "må jeg få den op"spurgte hun sødt mens hun slikkede på den som en slikkepind og ventede på hans svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:28

"ikke endnu" sagde han roligt og lukkede øjnene mens han smilede roligt og nød det faktisk men indtil videre havde han prøvet det der var bedre hun måtte gøre mere end det der for at gøre ham tilfreds mens han lukkede øjnene og nød det dog

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:39

Hun kiggede på ham og gav ham et af hendes bedste blowjob hun havde lært og nussede hans kugler og brugte også tungen mens hun havde hans lem i sin mund *hvor meget skal der mon til*tænkte hun og blev ved og gjorde det kun bedre og bedre og holdte øje med ham mens hun gjorde det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:41

Zero lukkede øjnene ja det var bedre men der var stadig intet der manglede noget jo en slave mere det ville være fedt en slave som kunne gøre det sammen med hende men det gik hun sikkert ikke med til dog lå han stille og nød det meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:46

Hun kiggede på ham og blev ved med at blive ved med at gøre det bedre og slap hurtig og sagde "hvad har du i tankerne herre"sagde hun hurtigt før hun tog hans p** i munden igen og havde fået mere erfaring så han kunne få mere nydelse af det og kiggede på ham med et frækt blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:52

Zero grinte "trekant" sagde han kort det var jo det han tænkte på at lave en trekant med 2 andre piger "det ville være godt" han så ned på hende med et smil "gør som du lyster" han mente at vis hun ville have den ind kunne hun bare gøre det nu nu var hans p'k i hans øjne klar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:02

Hun kiggede på ham og tog hans lem ud af munden og satte sig op over hans lem med sit underliv og førte ham op i sig og stønnede stille og kiggede på ham med et frækt smil. Han ville kunne mærke at hun var godt stram selvom hun havde haft sex i et stykke tid. Hun begyndte at hoppe op og ned og stønnede halvhøjt i starten af det hele "trekant med hvem altså den anden pige"stønnede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:06

Zero smilede roligt "jeg finder nok en" sagde han mens han lagde hovedet tilbage "noget af en stram skedel du har" hviskede han mens han nød det meget mere end han havde regnet med dog ikke nok til at gøre ham tilfreds mens han fortsat havde lukkede øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:13

Hun kiggede på ham og hoppede hurtige og stønnede hurtiger "tak min herre"stønnede hun og forsatte med at hoppe vider og lod sine hænder køre op under hans trøje og kørte stille dem rundt på hans mave mens hun hoppede "okay men hvem fx"stønnede hun hurtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:15

"det ved jeg ikke du kan osse godt finde en" hviskede han mens han nød det og satte sig op for at lægge armene om hende og tog hende på røven hårdt mens han nød det meget dog ikke nok han var ikke tilfreds og det kunne han sikkert heller ikke gøre med kun en skedel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:21

Hun kiggede på ham med et frækt smil på sine læber da han tog hende på røven og hoppede hurtigt vider "har du ikke en kender ikke så mange piger og ved jo ikke hvem der er din slave udover Rea"sagde hun og kiggede ned på ham og stønnede mens hun hoppede hurtigt vider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:27

"jeg finder nogen til i overmorgen" sagde han roligt mens han nød det meget og mærkede han snart ville komme det var for tidligt til hans mening men han viste ingen tegn på det han ville se hvordan hun reagerede på at han gik af inde i hende som om han ville gøre hende gravid efter små sekunder kom han mens han lukkede hovedet lagde hovedet tilbage strakte benene meget og sagde en "ARGH" lyd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:32

Hun kiggede på ham og hoppede bare vider selvom han kom med den lyd som om han skulle komme "jeg er på p-piller herre det gør jo at jeg ikke kan blive gravid"stønnede hun og hoppede stadig vider "håber ikke det gør noget"stønnede hun mens hun hoppede hurtigt vider og kiggede ned på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:38

"velforberedt det må jeg sige det overrasker mig" sagde han og åbnede øjnene for at se på hende "stop bare" han smilede roligt "jeg er ikke tilfreds vil jeg lige påpege men det er ikke kun sex som gør mig tilfreds osse hygge og så tortur" han smilede ondt han ville gøre det så svært for hende som muligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endte på strip-klub//Zero// - Page 2 Empty Sv: Endte på strip-klub//Zero//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum