Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvordan endte jeg her? //Cricker// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 13:27

Dato : Halv varm vinter aften, uden sne! ^^
Årstid : Vinter...
Dag : 26 november 2010
Vejr : Lidt varmt, men stadig is koldt, en smugle sne
Sted : Stranden
Tid : 22:00
Omgivelser : Havet, sand, siv osv xD. Ikke andre end Jewel.
Påklædning: Læs i teksten...


Nede ved stranden gik en mager kvinde, hun havde nogle tygge vinter støvler på og sorte jeans, med et bælte, som holdte dem lidt bedre oppe om hende. Hendes top var en sort hættetrøje og en hvid trøje indenunder. Hun havde også en vinter jakke på som havde gjort hende godt varm og fået varmet hendes led og muskler op, klar til brug. Hun gik ved kanten af vandet og tænkte på sine dage som hun kunne huske... tomhed, hun kunne ikke en gang huske hvordan hun kom ned til den smukke stand, med den flotte skindende måne. Hun stoppede op ved hendes glemsomhed og kiggede op på den smukke måne som spejlede sig ned i det formørkede vand som ellers var flot hav blåt. Hendes hår var nede for en gangs skyld, men ikke det hele det øverste lag af håret var sat op i to rottehaler, som hun faktisk overvejede at tage ud.
"Hvordan endte jeg enlig her?" mumlede hun og lod blikket falde på sandet igen.
Det var mørkt og kun kvindens mumlende, rolige stemme og havets brusen kunne høres. Hun satte kursen mod molen.
Da kvinden, som hed Jewel, nåede molen kiggede hun ud over molens mørke træbrædder. Hun overvejede at gå videre væk fra molen men gik ud på den og satte sig tilrette ved molens kant, i skrædderstilling og kiggede ned i det mørkevand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 13:40

Cricker var nede på stranden den aften, men ikke oppe ved selve sandet, an fløj rundt ude over vandet, han var ved at fange nogle fisk som han kunne få at spise, men det var blevet for koldt til at flyve rundt alt for længe, så han besluttede sig til sidst at flyve ind til land. Han så at der sad en på molen, på den her tid ude ved stranden og så når det var så koldt? Han undrede sig lidt over det og fløj der hen af, ikke alt for hurtigt, da der ikke var nogen grund til at skræmme den fremmede.
Cricker landede ikke langt væk fra hende. "Hey, hvad laver du herude på den her tid?" Spurgte Cricker. Han stod i sorte Switch jogging busker, en hvid t-shirt og en sort lang cardigan. Han havde et sæt store grønne drage vinger. Han kiggede ned på hende og smilede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 13:51

Jewel kiggede hurtigt op da hun allerede havde fornemmet hans duft. Hun rejste sig op og nejede kort... Vane... "Gik bare en tur," sagde hun og hendes mørkebrune øjne skiftede til mere orange. Øjnene skiftede normalt på hende da de gik efter humøret, det var orange der var selvkontrol, ambition, mod, betænksomhed, uvilje og sløvsind.
Man kunne bare sige hun var glad for at møde ham lige nu...
"Hvad med dem selv," spurgte hun og smilte roligt og lidt flirtende, hun skulle jo prøve ham lidt af og se om han var en der faldt pladask for folk eller en man skulle kæmpe sig ind til.
Jewel kig roligt hen til manden og stoppede ikke langt fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 13:54

Han nikkede kort. "Men det er da lidt sent er det ikke?" Spurgte han stadig med et smil. Han rakte hånden ud da han gerne ville hilse på hende. "Mit navn er Cricker. Cricker Ancalime" Sagde han, bare for at være høflig. Han kiggede på hende for at afvente et svar. Han var stadig ikke helt sikker på om det var rigtigt at hun gik en tur herude, da det var en lang tur fra byen, hvor han gik ud fra at hun boede, og det var da lidt sent og for koldt, måske have hun nogle problemer eller nogen hun flygtede fra? Cricker valgte ikke at tænke mere over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 14:04

"Ikke for mig," svarede hun glad og trykkede blidt hans hånd, hendes hånd var kold, som is ned af ryggen, "en ære at møde dem, Crieker," sagde hun og var ikke helt sikker på om hun sagde det rigtigt, men håbede det.
"Jeg er Jewel," sagde hun gengældende og smilede roligt til ham hvor efter hun kort kigede på hans vinger... Klart dæmon... Ved at semligene duften og hans vinger var det rigtigt.
Derimod hvor hun mere havde den metalliske duft af blod, dog var den ikke det stærkeste da den var pyntet med en smugle parfume, meget lidt.
Hun smilte blidt men uden at blotte sine tænder en smugle. Jewels skindende, maremorhvide hud glimtede roligt i månes smukke skær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 14:10

"I lige måde Jewel" Sagde Cricker "Du er jo is kold, er du sikker på at vi ikke skal finde et sted hvor du kan få varmen?" Spurgte Cricker hende, han tog sig kke rigtig af at hun havde sagt hans navn forkert, det var der så mange der havde gjort før i tiden. "Jeg er bare glad for at mine vinger ikke skræmte dig da jeg landede eller fløj herhen" Sagde han og smilede stadig, han vidste ikke at hun var vampyr, så han tænkte ikke rigtig over det med hudfarven. Han kiggede sig omkring, der var godt nok dødt her omkring på den her tid, men det var jo også for koldt til at svømme lige for tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 13:15

Jewel smilede roligt til ham, "Hvor har du da tænkt vi skal gå hen, Crieker?" spurgte hun, hun lavede stadig fejl i hans navn, men han var selv uden om det da han jo ikke rettede hende.
"Jeg er lidt van til at se det...." mumlede hun og vidste udmærket godt at han ikke vidste at hun var vampyr. Den måde hendes krops udtryk var på kunne vise hun var lidt utilpas, lidt genert, hvorimod hun ikke rigtig var det. Der var dig noget der tiltrak hende, ved ham, det var nok bare hende der bare godt kunne lide de mere farlige racer.
Hun strakte halsen en smugle og kiggede roligt op og ned af ham, faktisk var han meget køn, men det var ikke noget hun skulle bringe frem. Eller ikke endnu...
Hun tog roligt sin hånd til sig igen og ville lige gøre ham lidt opmærksom på det at han havde glemt at give slip. Men det havde hun også selv, men havde selv først lagt mærke til det. Derefter lod hun sin hånd falde ned til siden mens hun roligt smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 22:05

Cricker kiggede på hende og trak på skuldrene. "Det ved jeg ikke, jeg kender området rimelig godt, så hvis du har hørt om noget, så kan jeg bare flyve os derhen" Sagde han med et smil, dog var det nok ikke rigtig til at se han smilede i det her mørke. Men hun stod jo tæt nok på til at kunne se det.
Han kiggede på deres hænder og gav slip. "Undskyld" Sagde han hurtigt og grinede en smule, han kiggede sig omkring for at se om der var andre, men det eneste der kunne ses ude i horisonten var lyset fra byen, han rystede stille på hovedet imens at han stille kiggede over på Jewel igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 22:48

Hun rystede kort på hovedet, "Det eneste sted jeg har hørt om i Di Morga, øst på, er De strip-tease og det er ikke ligefrem der jeg ville tage hen," mumlede hun og rynkede lidt på panden, "Bare et eller andet sted hen," mumlede hun og grinte kort. Hun smilede igen da hun så ham smile, ikke så vildt men bare en smugle. Hendes var heller ikke så tydeligt men nok til at det kunne ses på den lille afstand der var mellem dem.
"D-Det går nok" sagde hun og nikkede kort med et lille smil, det var jo ikke noget der havde gjordt at hun kom til skade, så hvorfor sige undskyld? Hun grinede kort og gik en smugle tættere på ham, "Har du et bestemt sted du gerne vil hen?" spurgte hun og tænkte sig selv lidt om, "Måske hjem til dig?" spurgte hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 9:45

Han kiggede på hende og nikkede stille. "Jeg gider slet ikke at være i byen, da jeg ikke rigtig føler mig hjemme der" Sagde Cricker, der var dog også den grund at hans evner ikke virkede så godt derinde på grund af al den beton og hvad der nu ellers dækkede for jorden. Han kiggede lidt overrasket på hende da hu nsagde at de kunne tage hjem til ham. "Øhh.. Det kan vi vel godt, men jeg bor langt inde i skoven, jeg kan godt flyve os derhen, men hvis du er bange for højder så bliver vi nødt til at gå, og så kommer det til at tage sin tid" Sagde han og smilede bagefter til hende. Han kiggede på hende og ventede på at svar, han håbede dog at hun sagde de kunne flyve, da det ville spare dem en hel masse tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvordan endte jeg her? //Cricker// Empty Sv: Hvordan endte jeg her? //Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum