Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sen nattetime... //Zira// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sen nattetime... //Zira// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sen nattetime... //Zira// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sen nattetime... //Zira// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sen nattetime... //Zira// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sen nattetime... //Zira// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sen nattetime... //Zira// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sen nattetime... //Zira// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sen nattetime... //Zira// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sen nattetime... //Zira// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sen nattetime... //Zira//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Sen nattetime... //Zira// Empty Sen nattetime... //Zira//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:26

S: i udkanten af parken
O: træer, buske, tvivlsomme pasonager
V: stjerneklart'
T: mellem kl 2 og 3 om natten
P: kofte, bukser, støvler og en trmmelig krøllet kappe.

Leldorin lod tungt hovedet falde ned på armene. Han sad sammensunket under et af de store træer i parken mellem hækkenes mørke mure. Han trak den krøllede kappe sammen om sig og stirrede trøstesløst ud i mørket. Han havde ikke kunne finde overnatning i byen og var uvilkårligt endt i parken, der mindede mest om skovens betryggende grønne friskhed. Der lød skridt på grusstien og han kiggede sløvt op. To tydelig berusede alfer kom slingrende forbi ham med armene om hinanden mens de fnisede ukontrolabelt. Han så efter dem til de forsvandt rundt om hjørnet. Igen lod han hovedet synke ned på armene og forsøgte at få noget hvile. Over ham i træet afslørede et glimt af grønt og blåt hans allestedsværende paradisfugl. Natten var fuld af lyde fra en by der ikke ville gå til ro og flere fulde skabninger havde fundet vej til parken. Han sukkede og opgav at sove og lænede i stedet hovedet tilbage mod træstammen og betragtede månen der var på vej hen over himmelen og lyste på hans hvide hår så det skinnede som sølv.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Sen nattetime... //Zira// Empty Sv: Sen nattetime... //Zira//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:35

Zira havde netop forladt diskoteket da mændne blev lidt for meget de ville alle ha hende og idag orkede hun ikke at ha kunder og derfor vandre hun nu stille ude på gaden på vej mod parken da den altid var så smuk, hun tog sin lange sølvfløjte af halskæden og satte den roligt til munden hvorefter hun begyndte med lethed at spille en rolig melodi men som var ret til lokkne, hun var iført en kort løs hvid kjole og på føderne bar hun et par hvide sandaler og om hendes hals bar hun en sølvhalskæde med en medajon og ja så var der en tom lille krog hvor fløjten før havde sidet, hun trådte roligt ind i parken og gik hen over græsset imens hun spillede, en sort krage kom flyvne på himlen hvorefter den lande på hendes skulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:48

Han lyttede til fløjtens toner og lod øjnene glide halvt i. Som han sad dér lignede han noget der var malet med det lange hår ned over skuldrene, den slanke, smidige krop og de halvt lukkede grønne øjne. Noget fortalte ham at han burde være på vagt, han vidst han burde være forsigtig, det kunne sagtens være et rovdyr som en vampyr eller varulv, men ikke nu. Han sukkede stille han orkede ikke undersøge det nærmere.
Nu lød tonerne lige rundt om den nærmeste hæk somom musikanten kom lige imod ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:53

Zira bevægede elegandt fingrene hen over de mange huller i fløjten imens hun roligt gik vidre hen over græsset og satte sig langsomt ned foran en bærbusk imens hun spillede vidre man ku tydligt høre hun ikke var nybegynder da hun igen fejl lavde, kragen så lidt rundt men fik så øje på elvern og skrappe lidt i Ziras øre hvorefter hun så rundt og fik øje på elevdern han så smuk ud tænkte hun kort og vendte blot på han ville komme ove til hende, hun begyndte også nu at spilede en lokkene melodi.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:00

Han drejede hovedet og betragtede hende med let hævede øjenbryn og et let selvironisk udtryk i øjnene. En lok faldt ned i panden på han og han strøg den elegant tilbage med en slank hånd. "Er der grund til at du sidder så langt væk når du tydeligvis ønsker kontakt?" han stemme havde en ironisk spørgende klang og lød sært syngende og melodisk. Overham i træet rørte paradisfuglen uroligt på sig. Den sad på grenen og slumrede med hovedet let på skrå.
Han følte sig alene og kold og hendes tilstedeværelse og den måde hun forsøgte at ignorerer ham på virkede nærmest som en hån.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:09

Hun stoppe langsomt med at spillede på fløjten da elvern begyndte at tale til hende han lød dog ret ironisk men det tog hun sig dog ikke af, hun satte roligt fløjten fast på sølvkæden imen hvorefter hun kort kørte en hånd hen over kragens ryg som sad med lukkede øjne og slappe af"du ku jo også komme hen til mig, du ser selv ret nysgerrig ud"sag hun stille og hendes steme fløj med en lille brise hen forbi hans øre så kun han ku høre hvad hun havde sagt, hun rette lidt på sit lange sorte hår imens hun så ventne på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:20

"Kvinder!" han vendte det hvide ud af øjnene "næ min smukke, jeg bliver hvor jeg er" han strakte sig og lagde sig i stedet på ryggen med armene under nekken og så op på stjernerne. Han havde elsket stjernerne siden han var en hanske lille dreng der troede han kunne række ud og nå dem. Han smilede skævt ved erindringen han sukkede let og bøjede det ene ben og skubbede sig bedre tilrette så han lå mere behageligt. Stjernerne vidste han hvor han havde, tavse og tro under den store mørke kuppel. Intet kunne flytte på stjernernes vandring over himlen, hver deres bane, hver deres årstid, hver deres plads på himmelhvælvingen. Han havde næsten glemt kvindens tilstedeværelse og følte sig tryg her under de stjerner han kendte så godt, som havde vogtet over ham hele hans liv og hvor hver skabnings skæbne stod skrevet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:28

Zira sukke svagt og mumlede kort"mænd"før hun lod en hånd køre gennem sit hår på en måde ville hun gerne tætter på men på en anden måde gad hun ikke men hun besluttede sig så for at rejste sig op, hun rejste sig elegandt op og børstede lidt græs af kjolen før hun næsten kom svævene over mod ham som hun faktisk gjorda da hendes fødder ikke røre jorden men svævede hen over den med lethed, hun stoppe op ved siden af ham og så lidt ned på ham med et nysgerigt blik rette mod ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:39

Hun stod lige præcis uden for hans synsfelt, men han kunne tydelig mærke hendes nærvær. Han modstod fristelsen til at se op på hende, selvom han var klar over at han ville have et udemærket udsyn op under hendes korte kjole. Han skændte tavs på sig selv for overhovedet at have overvejet det og stirrede med største koncentration op på stjernebilledet ursus major som mars nettop var ved at bevæge sig igennem. Han lod sin bevidsthed strejfe gennem parken men mærkede ingen tegn på anden aktivitet i denne del end pigebarnet ved sin side.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:44

Hun betragte ham let men han så dog ud til kun at se på stjernerne så hun lod sig stille dumpe ned ved siden af ham imens hun rette blikket mod de mange stjerner "nå men godaften så elever"sag hun stille dog roligt og kragen fløj op i træet da den ikke gad side på hendes skuldre længre, hun pille lidt ved sin medajon imens hun nogle gange skæve til ham hvorefer hun igen så mod himlen med et stille dg mystisk blik i hendes lyselilla øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:53

Han så kort på hende, hans pupiler var meget store i det svage lys, "godaften, dæmon" Han betragtede hende nøje, dog uden at det kunne ses på ham.
"Hvorfor render en pæn dæmon-tøs som dig rundt alene på denne tid af døgnet?" han så atter op mod stjernerne,
"måske ikke så pæn igen" rettede han sig selv med et ulvegrin og et drillende glimt i øjet "der er nogen her som har været tæt på en mand med billig parfume, og det er ikke mig..." Han lod sætningen hænge i luften. Egentlig var hun temmelig køn, ikke efter elver standart, men helt klart efter dæmonerners sædvanelig udseende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:04

Zira fnøs kort da han nævte at hun ikke var så pæn igen hun lod bliket glide let hen over ham for at betragte ham lidt"jeg er blot ude for at more mig desuden kan jeg forsvare mig selv"sag hun roligt og laf sig ned på samme måde som ham"kan du bestemme dig?"sag hun kort spørgne men sukke svagt da han sage noget med at hun lugte af billig mande parfume"hvem sku det dog være?"sag hun kort spørgne før hun så op på himlen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:11

Han løftede sig op på albuen og så ned på hendes ansigt. "så vidt jeg ved er der kun os to, så det må næsten være dig..." han smilede skævt. Han så stadig ned på hende, "forsvare dig selv? Det tvivler jeg sandelig ikke på" Han rettetede ansigtet op og så ud på stien, men intet rørte sig. Han så ned på hende igen. "På hvilken måde plejer du så at more dig?" han spurgte mere for at holde samtalen igang end egentlig interesse for svaret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:25

Hun betragte ham let "og hvorfor ku det ikke være dig jeg bruger ikke mande parfume og desuden har jeg kun været tæt på dig"sag hun men løj dog en smule da hun faktik havde haft sex med to mænd "men hvad laver du selv ude på denne tid, plejer i lyselever ikke kun at være ude når solen er oppe?"sag hun roligt"jeg plejer at drikke lidt sprut på diskoteket og så danse lidt"sag hun roligt men nævnte dog intet med at hun faktsk også om der for at få penge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:36

"Jeg bruger ikke billig parfume" fnøs han og lod sig dumpe ned på ryggen. "Jo, jeg kunne bare ikke finde et sted at tilbringe natten, og så var parken bedste bud." han lagde igen den ene arm under hovedet og lod den anden hvile oven på sin brystkasse. Han var tavs lidt tid. så tilføjede han "jeg ville bare ønske det ikke var så forbistret koldt" han skuttede sig som for at underbygge hans ord. Han undrede sig over at hun ikke frøs i sin, for at sige det pænt, temmelige sparsomme klædning.
Han smilede stille, tænk at hun troede hun kunne nare ham, han havde en meget klar fornemmelse af hvordan hun tjente sine penge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:42

Zira smilde kort "okay det er mig der lugte af det"sag hun kort og sendte ham et kort roligt blik før hun satte sig op"syns du her er koldt?"sag hun undrene og nikke så"okay det minder også en smule om skoven"sag hun og så kort rundt før hun strak en arm ud og´lukke øjne kort efter kom en varm vind og lag sig som en dyne om ham og hun åbnede igen øjne og så på ham"hjalp det?"sag hun spørgne, hun ku enligt godt li ham han var ret smuk og så en smule mystisk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:52

Han smilede skævt, "ikke lige hvad jeg havde tænkt mig, men tak" han sendte hende et drillede blik. "også pænt af dig at være ærlig" hans øjne glimtede muntert og drillende og det virkede somom han morede sig over hende. Han grinede skævt "og tak for at du kategoriserede dig selv som luft-dæmon" hans stemme næsten sitrede af indestængt latter, "ville nærmere have gættet på ild-dæmon efter din.. øh... levevej at dømme."
Det morede ham usigelig at han kunne ligge her og tale med en... egentlig meget tiltrækkene... dæmon uden at være nervøs for at hun skulle snitte struben over på ham og smutte væk med hans værdier.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:57

Hun smilde roligt til ham og lod varmen om ham være så han ikke sku fryse "så lidt"sag hun kort men lo svagt"jeg regne med du vidste jeg løj før, du ser nemlig ikke så dum ud"sag hun og lo let en stille men blid latter"hm ja jeg er luft dæmon"sag hun roligt men sukke så da han nævnte noget om hendes leve måde"jeg er ikke stolt af det"sag hun kort og suke ige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:08

Han rakte hånden der havde hvilet på hans brystkasse ud og klappede hende let på kinden, "det er gansk få der er stolte af deres levevej, tøs" smilede han til hende. Han mente ikke noget ondt når han kaldte hende tøs, det var bare det han synes passede bedst. "man må jo klarer sig som man kan" han så op på himmelen, "eller ende som mig, alene i en park midt om natten" han trak let på skuldrene, en bevægelse der så lidt komisk ud fordi han lå ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:12

Zira fik en mystsik føelse i kroppen da han rør hende rødme hun svagt hvorefter hun forsigt lag sig ned og rykke tætter på ham så hun ku mærke hans krop mod sin"det har du ret i"sag hun stille dog roligt"du er da ikke alene jeg er her"sag hun og lag en hånd på hans bryst, hun var ikke ude på at få sex næ hun ville faktisk blot ha lidt trøst og så ku hun faktsk li ham lidt det var derfor hun stadig rømede svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:19

Han smilede til hende, "det er en lille hage ved lyselvere, det der med vi for det meste har ret" han så op på himmelen og lagde sig bedre tilrette. Han overvejede om hun var ved at gøre ham til sin kunde eller hun blot var venlig. Han skubbede tanken fra sig. Det var vel i grunden lige meget, han havde sikkert ikke nok til at købe hende. Små lette skyer gled hen over himmelen og lavede sære snoede mønstre over de blinkende stjerner.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:24

Zira rykke tæter ind til ham og smilde svagt"det er vel godt nok?"sag hun roligt og sukke svagt da skyrne kom men smilde sigen da hun strakte sin ene arm op og lukke øjne hvoreter skyrne blæste hurtigt væk fra himlen så stjernerne igen ku ses, hun åbnede så øjne og lod armen falde blidt ned på ham"bare rolig jeg vil ikke ha dig som kunde"sag hun kort"det er du for god til"tilføj hun roligt og så lidt på ham, efter det med skyrne ku man tydligt mærke at hun havde styr på sine evner.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:32

"meget fin opvisning" han gjorde en sigende bevægelse mod skyerne.
Han så på hende og fnøs let, "for god?!" han var ved at boble over af en dyb rumlende latter. "det du mener er: det er du for fattig til" han smilede til hende," og så har du ganske ret" han så igen op på stjernerne "deruden betaler jeg aldrig for den slags.. fornøjelse." han smilede skævt, "så hellere undvære"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:37

Hun smilede "tak det var ingen ting"sag hun roligt men sukke så"det var dog ikke det jeg mente"sag hun så og så på ham"jeg mente at jeg faktask kan li dig og ville ikke ha dig som kunde da jeg har en lille føelse for dig"sag hun roligt og lag sit hovdet på hans mave imens hun så på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:39

"Det var da sørgeligt" han smilede til hende, "små følelser kommer der sældent noget godt ud af" han grinede, og du burde ikke føle dig tryg. "ved du ikke hvad man siger om elvermænd?" Han grinede åbenlyst til hende og snoede en tot af hendes hår om sin finger.
Han tog blikket fra hendes ansigt og så op på stjernerne, de havde en sælsom magt over ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum