Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sen nattetime... //Zira// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sen nattetime... //Zira//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Sen nattetime... //Zira// - Page 3 Empty Sv: Sen nattetime... //Zira//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:08

"Det er et pænt navn" han øbnede det ene øje på klem og så på hende. "mit navn er Leldorin, det er et typisk elvernavn" han smilede da hendes læber blidt berørte hans kind. Alligevel havde han truffet en beslutning., men det måtte vente, måske var det slet ikke nødvendigt. Han så igen p på stjernerne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:14

Hun sendte ham et roligt smil"tak"svarede hun roligt og slap først nu hans hår og satte sig op da hun lev træt af at ligge ned hele tiden"jeg kkan da godt i li dit navn"sag hun så roligt imens hun studerede hans ansigt og krop med et nysgerrigt blik"du er vel go til at skyde med bue og pil ikke?"sag hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:20

Han så kort op på hende, "ikke bedre end alle mulige andre" Han trak let på skuldrene, "jeg jager sjældent alene, hvis jeg har brug for kød, så går jeg med ulveflokken" han smilede skævt, "pog jeg er ikke så krigerrisk anlagt at jeg bare skyder efter hvem som helst" Til sin store fortrydelse ærgrede det ham lidt at hun havde sluppet ham. Endnu engang fortrængte han den uvelkomne følelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:25

Hun smilede roligt og lukke øjne i imens hun langsomt prøvede at skubbe sine tanker væk og måske enda få den låst inde i en lille del af hjernen så de måske aldrig ville forstyre hende mere, hun lå i lang tid uden at svare men slog så øjne op og så på ham"når okay ulve er også gode til jagt"sag hun så"hm du ligner eller ikke sådan en elever"sag hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:35

"det tager jeg som et kompliment" han smilede igen til hende og endnu engang løb hans øjne uvilkårligt hen over hendes krop. han sukkede lydløst, men sagde ikke noget og vendte igen blikket mod stjernerne. Han noterede sig, uden rigtig at lægge mærke til det, at venus nettop var blevet synlig over hoisonten mod vest og stod ganske nær den stjerne som han var født under og som symboliserede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:40

HUn smilede let"det kommer man også længst med"sag hun roligt og betragte ham kort før hun så op på den smukke himmel fyldt med stjerner som blikede svagt"hvor længer har du levet"sag hun så spørgne imens hun betragte stjernerne nøje oglod så sin ene hånd nusse hans hår igen, hun ku ikke huske vilken stjerne hun var født under og måske var det nok også bedst sådan men hun tænkte dog tit over sin skæbne og over hvor længe hun ku blive ved med at leve.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:11

"ca 275 år" hans tonefald fortalte tydeligt at han ikke havde lyst til af forfølge emnet yderligere. Han så atter op mod stjernerne, men ombestemte sig og drejede hovedet så hans læber blidt rørte hendes hånd der strøg gennem hans hår.

//mit indlæg nr 100 //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 19:00

HUn betragte ham let hans krop så tydligvist yngre ud end haan var dog var hun ældre end ham"bare rolig jeg er ældst"sag hun kort imens hun roligt nusse hans hør vidre dog så hun kort overrasket over hans lille kys men smilede dog så igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 17:00

Han trak hovedet bort fra hendes hånd og satte sig op og lod fingrene glide gennem håret for at det ikke skulle være al for filtret. "meget muligt" medgav han. Og så ud i mørket Venus lyste tydeligt på himmelen og forkyndte at morgengryet kun var få timer borte. Et sted i parken kurrede en due svagt, i søvne, lød det til

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:23

Zira trak hånden til igen hvorefter hun vendte blikket op mod himlen da han ikke længre så på hende, hendes tanker dukke igen op hvorefter hun sukke svagt og lage sig tilbage på græsset imens hun betragte stjerne igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:30

Han bøjede sig forsigtigt ned over hende og lod sine læber røre hendes ganske forsigtigt. Han så hurtigt bort, somom han ikke ville vedkende sig sin handling. Han kørte igen hånden gennem håret, uden at tænke over det, af ren og skær vane.

//srry, synes der skulle ske ét eller andet //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:38

Zira så en smule overasket på ham men smilde så da hun nød det, hu satte sig så op og så hen på ham"tak"hviskede hun roligt hvorefter hun lage sig ned igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:45

Han så lidt forundret på hende "det var ikke hvad jeg havde forventet..." sagde han som sandt var. Han lod øjnene glide ned over handes krop. Den tynde hvide kjole skjulte ikke ligefrem noget. Han sukkede, det var ikke sådan folk plejede at reagerer på ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:50

Zira smile blidt til ham hvorefter hun lænde sig ind mod ham og kysse ham kort på munden før hun lage sig ned igen "hmm"lød det blidt fra hende imens hun så op på himlen med et roliigt blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:55

Han kyssede hende igen og fulgte med da hun lagde sig ned. Han hørte fuglene begynde at pippe, og vidst at en ny dag snart ville begynde. Han følte sig restløs i kroppen og forbandede i sit stille sind at han ikke havde forført denne dæmon, nu rakte tiden næst ikke til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:09

HUn blev dog en smule overasket over ham men kysse blidt igen og lage armne om ham, hun ku li ham og det var tydligt så det her var godt for hende hun skulle dog ikke nå noget ifag så hun ku godt være sammen med ham vis han altså ikke skulle noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:45

Han legde sig ned så han nærmest lå halvt over hende. Han lod sine arme glide rundt om hende og kyssede hende på halsen. Han tænkte, at hvis han havde været vampyr kunne han lige så godt have sat tænderne i, det måtte være farligt for hende at være så tillidsfuld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:50

Zira kysse ham på håret hvorefter hun kærtegne ham blidt på ryggen imens hun smilede roligt, hun ville dog ikke ligge så tæt vis han var vampyr for hun var blevet angrebet ca. 4 gange så derfor var hun ikke tryg ved vampyres selvskab da man aldrig ku stole på de blodsuger.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:55

Han løftede hovedet og så op på hende med mørke øjne. Han rakte hånden ud og strøg hende over kinden mens han hævede sig op på armene så han kunne se ned på hende, "det er et specielt job du har" kommenterede han " og du virker ikke glad for det, men hvis du var lidt mere ivrig efter at tjene penge kunne du sikkert finde en bedre proffesion noget hurtigere..." han smilede ulveagtigt til hende, "...men nuvel, det er dit valg" han skubbede sig op i sidene stilling og betragtede hende med hovedet på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:02

Zira betragte ham let men blev dog en smule overasket over at han begyndte og snarke om hendes gamle job"jeg gør det ikke længre"svarede hun roligt"jeg er blevet kloger og ja mændne er også blevet lidt for ivrige"sag hun hvorefter hun løftede sig let op og kysse ham kort men blidt på munden før hun lage sig igen og så op på ham med et smil"du er skøn"sag hun blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:11

"aha" han nikkede til hendes forklaring og modtog hendes kys uden at kysse igen. "Så mændene blev for ivrige? " han fnøs "det kan jeg egentlig godt forstå" han lod for sidste gang øjnene løbe ned over hendes krop, "du er også en køn pige..." Han smlede håret til en pisk med en lille stump lædersnøre. "nå, jeg må videre" han gjorde mine til at rejse sig. Det ville ellers have været fint med noget, men hvis hun ikke ville var det under hans værdighed at tvinge hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:15

Zira smilede blidt til ham "tak det er jeg glad for du syns"sag hunroligt hvorefter hun kysse ham op af halsen lidt men sukke så da han sage at han måtte gå "hm øv det var ellers så hyggeligt men vi ses jo nok igen"sag hun stille hvorefter hun sendte ham et smil*så må jeg bare blive her*tænkte hun*helt alen*tænkte hun hvorefter hun sukke svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:19

Han standsede da hun kyssede ham på halsen, endnu en gang overvejede han at tvinge hend, men nej. han skubbede tanken fra sig og viklede i stedet fingrene ind i hendes hår og pressede læberne mod hendes mund, lidt hårde end han havde tænkt sig. Han undrede sig lidt over at hans krop reagerede så voldsom på denne dæmon, men slog det hen. Han skøvede hurtigt op på himlen, hvis de nu skyndte sig lidt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:24

Zira smilede roligt hvorefter hun med stor nydelse gengældte hans kys hun lod dog hendes tunge gåindhans mun hvorefter hun lod sin tunge danse med hans imens hun igen lage armne om ham, efter lang tid stoppe hun kysset og så på ham"vil du ikke nok blive"sag hun bedne og så på ham med et forførne blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:41

Han nød kysset og smilede da hun holdt op "det kunne jeg måske godt" svarede han med et drillende grin "men så må du jo overtale mig" han lod sine arme glide rundt om hende. Selvom han holdt blidt om hende var det tydeligt at han var stærk. Han lagde den ene hån på hendes røv og smilede drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum