Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søvnløsnat//Samara og Lina// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søvnløsnat//Samara og Lina//

Go down

Søvnløsnat//Samara og Lina// Empty Søvnløsnat//Samara og Lina//

Indlæg af Zankuji Tors 19 Aug 2010 - 20:04

S-skoven
O-Træer
T-00.00
P-Hvid Trøje og sorte bukser og mørk blå sko
V-lidt Blæst



Zankuji var ude i skoven og kiggede sig omkring der ude og satte sig ned ved et træ og fandt en tegneblok og fandt en blyant og begyndte at tegne et træ som han sad og kiggede på. Han sad bare og tegnede *gud jeg må ha kedet mig siden jeg er begyndt at tegne sådan her*tænkte han for sig selv og kiggede bare på tegnede træet uden at kigge på tegningen lavede han en perfekt tegning af træet *hmm hvorfor har mit liv ingen mening lige nu*tænkte han og kiggede rundt med et stille normalt ansigts udtryk og lagde tegningen fra sig og blyanten.
Han kiggede rundt om sig med et smil "er der nogen her ude"spurgte han og regnede ikke med et svar fra nogen han havde været alene i nogen dage nu og kunne ikke leve uden den han elskede over alt i sit liv men det blev han jo mød til at gøre hvis han ville se hende igen og barnet.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Søvnløsnat//Samara og Lina// Empty Sv: Søvnløsnat//Samara og Lina//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:08

Samara gik stille rundt i sin tiger form og fik så færden af en person, højst sandsynligt en dæmon af en art. Hun skiftede igen over til sin menneske form og satte hendes meget korte kjole på plads, så man ikke kunne se hendes undertøj. Samara gik stille over mod dæmonen der sad under et træ og tegnede, hvad han tegnede vidste hun ikke, men sikkert et eller andet her i skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søvnløsnat//Samara og Lina// Empty Sv: Søvnløsnat//Samara og Lina//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:29

Lina var ude at gå tur og samle brænde ind. Nogen skulle gøre og det blev hende. Da hun rejste sig op, så hun en tiger forvandle sig til en pige. Lina skyndte sig lydløst bag et træ. Længere fremme kunne hun se en mand, han tegnede vist og pigen var på vej over mod ham. Hun gik lydløst hen mod et andet træ, for at komme lidt tæter på. Det var godt nok ikke det hun skal, men hun havde sådan løst til at opleve noget. Lina gik lyn hurtig og lysløst til nyt træ igen, og stod ca 2 meter væk. Lina ville først lige se om det var sikkert, før hun ville komme frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søvnløsnat//Samara og Lina// Empty Sv: Søvnløsnat//Samara og Lina//

Indlæg af Zankuji Tors 19 Aug 2010 - 20:42

Han kiggede rundt for at se om der var nogen "hallo"sagde han og kiggede sig rundt omkring med et stille smil på sine læber og ville gerne se om der var nogen der kom så de måske kunne snakke eller noget *hmm en eller anden*tænkte han og sad bare stille og rolig og kiggede bare rundt med et smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Søvnløsnat//Samara og Lina// Empty Sv: Søvnløsnat//Samara og Lina//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:17

" Der er mange det er bare ikke alle der ser dem" sagde Samara og kom frem fra skyggerne så hun var til at se, huendes lange hår hvirvelede omkring hende da de vindstød der kom greb fat i hendes hår. Vinden tog også fat i hendes kjole, hvilket irriterede hende for hun blev nærmest nødt til at holde den på plads hele tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søvnløsnat//Samara og Lina// Empty Sv: Søvnløsnat//Samara og Lina//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:50

lina holdte sig stadige bag et træ og kiggede på de to andre. Den ene af dem ville vist have selskab. Og hun blev lidt sådan, skulle hun komme frem eller ikke komme frem. Tilsidst besluttede hun sig for, at vente lidt mere og se. Imens prøvede hun at finde ud af hva race de var. Lina kunne lugte lidt, at Samara var halv vampyr. Den anden kunne hun ikke helt finde ud af, men tilgengel kunne hun lugte,at det ikke var et menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søvnløsnat//Samara og Lina// Empty Sv: Søvnløsnat//Samara og Lina//

Indlæg af Zankuji Man 23 Aug 2010 - 16:53

Han kiggede på hende der var kommet frem og smilte stille "hej"sagde han og kiggede på hende "har jeg ikke set dig før"spurgte han og kiggede hende nærmere for at se godt efter "du hed vist noget med S gjorde du ikke"sagde han og kiggede bare på Samara og kunne føle at der var en mere til stede men hvor viste han ikke rigtig så den person måtte jo komme frem på et tidspunkt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Søvnløsnat//Samara og Lina// Empty Sv: Søvnløsnat//Samara og Lina//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:02

Samara smilte let " Hmm det ved jeg ikke, men mit navn er Samara, hvis det kunne hjælpe" sagde hun stille og smilte inden hun kiggede sig over skulderen og fik øje på hende der gemte sig " Hej, Bare kom frem, ganske vidst er jeg halv vampyr, men jeg bider dig ikke" Sagde hun og grinte lavt idet hun igen så på Zankuji

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søvnløsnat//Samara og Lina// Empty Sv: Søvnløsnat//Samara og Lina//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum