Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kirkegårdens sang (Samara) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kirkegårdens sang (Samara) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kirkegårdens sang (Samara) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kirkegårdens sang (Samara) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kirkegårdens sang (Samara) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kirkegårdens sang (Samara) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kirkegårdens sang (Samara) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kirkegårdens sang (Samara) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kirkegårdens sang (Samara) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kirkegårdens sang (Samara) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kirkegårdens sang (Samara)

Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:26

Sted: Kirkegården
Vejr: overskyet og støvregn
Omgivelser: hvad der normalt er på en kirkegård
Tid: omkring midnat
Påklædning: samme som på billedet.

Lazarus sad på en grav sten og sang. Lazarus havde en smuk og tillokkende sang stemme. Hans sang var på Italiensk og bar en sørgelig tone. Lazarus kiggede mod himlen og lod regnen ramme hans ansigt. Lazarus mørkerøde dybe øjne fokuserede på himlen imens han sang. Lazarus var i hans sang humør i dag og han havde ikke spist i nu. Men han var heller ikke så sulten i nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:47

Samara gik stille rundt inde på kirkegården, hun anede ikke hvordan hun var kommet der over, men nu var hun der, så kunne hun ligeså godt besøge sin mor og fars gravsted. De var blevet begravet på denne kirkegård for længe siden, så Alena boede ved sin plejefamilie inde i Terre, tæt på parken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:56

Lazarus kunne lugte hende og stoppede med at synge. Han fulgte lugten og gik over imod Samara. Han bevægede sig lydløst. Da han stod bad hende sagde han med en rolig stemme '' Hvad laver du her ude helt alene så sent ''. Lazarus lugtede igen '' Halv Vampyr ''. Lazarus smilede ondt og kiggede på hende med hans charmerede og fartruende mørkerøde øjne. Det var til at lufte for en Vampyr at Lazarus var en Fuld Blods Vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:27

Samara kiggede på ham og fik et lille chok " Uhm tja.. Jeg var bare ude og gå og så ville jeg se min mors og fars grav" sagde hun stille og smilte. Hun nikkede kort da han sagde hun var halv vampyr " Korrekt" sagde hun og kiggede efter en grav hvor hendes forældre burde ligge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 0:24

Lazarus stillede sig ved siden af hende og kiggede på gravene '' Så hvad laver en halv vampyr som dig så... Du skulle vel ikke mangle et arbejde? ''. Lazarus kørte en hånd igennem hans bløde hvide hår. Han havde en stor charme selv for en Vampyr og han så godt ud, han var veltrænet og hans øjne var til at fortabe sig i. Lazarus kiggede på hende kort og så tilbage på gravene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:12

" Tja jeg ... Kunne godt bruge et arbejde" sagde Samara stille og rødmede i det hun satte sig på huk foran en grav. Azazel Morgan og Sakata Morgan, det var det der stod på stenen. Samara snøftede let og tørrede en tåre væk var hendes venstre kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 4:20

Lazarus satte en hånd på hendes skulder og sagde '' Jeg kan lære dig at forsvare dig selv så sådan noget her aldrig sker igen... Di Morga vil blive min og så vil du kunne forebygge sådan noget her... Slut dig til mig og hjælp mig med at gøre Di Morga et bedre sted... Det er jeg sikker på de ville have ønsket for dig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 10:27

Sammara smilte let og kiggede op på ham " Med glæde" sagde hun og rejste sig stille op. Hun havde ikke meget at sige, men hun ville hellere end gerne hjælpe ham med at gøre Di Morga til et bedre sted at være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 13:46

Lazarus smilede og trak en magisk kontrakt frem '' Alt du skal gøre er at skrive under her... Så aflægger du troskab... Kampen imod Zane nærmer sig og alle er ved at gøre sig klar... Jeg får brug for dig og dine kræfter.. Alle stærke og kloge væsner vil deltage i denne krig... Du får chancen for at gøre Di Morga et bedre sted.. Sammen med mig og de andre ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:29

Samara smilte let til ham og skrev under på kontrakten og hun havde lært man også skulle give en dråbe blod, så hun bed et lille hul i sin finger og trykkede en lille dråbe ud og trykkede fingeren på kontrakten " sådan" sagde hun og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:34

Lazarus smilede charmerende til Samara og kørte en finger blidt ned af hendes kind '' Dejligt at du vælger den rigtige side... Du kommer ikke til at fortryde det her... Er der noget jeg kan gøre for dig til gengæld for din støtte i kampen ''. Lazarus kørte en hånd gennem hans hvide bløde hår og kiggede direkte på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:00

Samara rødmede let da han gørte sin finger over hendes kind, ganskog så på en kirkegård. ganske vidst var hun vandt til det, men ikke af sådan en som ham, det var mere hendes kunder på strip klubben der gjorde det ved hende, når hun gav dem deres drinks

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:04

Lazarus smilede og kiggede hende direkte ind i øjnene '' Er der noget galt siden du ikke har svaret på mit spørgsmål... Har jeg gjort dig helt mundlam ''. Lazarus grinede en smule drilsk. Hans øjne kiggede dybt ind i hendes. Der var et hint af fare og vildhed i hans øjne. Det var ikke til at se hvad han kunne finde på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:07

Samara løsrev sig fra hans blik " Uhm nej" sagde hun stille og kiggede igen på sine forældres grav, hun vidste ikke hvad hun skulle sig og om der var noget at sige i det hele taget. " Nej det tror jeg ikke der er" sagde hun bare kort og nikkede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:18

Lazarus smilede '' Jeg kontakter dig når kampen nærmer dig med mindre der er mere du vil vide eller snakke om ''. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår og grinede lidt før han langsomt vendte sig om og begyndte at gå sin vej. Lazarus nynnende en sang imens han gik. Han havde en flot sang stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:22

Samara kiggede efter ham og satte sig ned, ellere nermere faldt sammen foran hendes forældres grav, hun havde fået ondt i sine ribben efter hun blev påkørt af en bil for nogle dage siden, men hun nægtede at gå til lægen med det og det blev det jo ikke ligefrem bedre af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:31

Lazarus hørte hende falde til jorden og vendte sig om og løb der over. Han kiggede ned på hende og satte sig på hug foran hende og trak ned i sin jakke og rakte hende hans håndled '' Drik... Mit blod som Fuld Blods har gode healings evner... Drikker du fra det vil de indre sår du har lukke sig... Stol på mig... Dog kan der være bivirkninger.. Du kan blive afhængig af mit blod ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 8:38

Samara bed sig let i underlæben og satte hans tænder i hans håndled og tog noget af hans blod. Hun stoppede efter et stykke tid og så op på ham " Tak" sagde hun, men hun kunne mærke der skete noget inden i hende, det var længe siden hun havde fået blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 15:01

Lazarus trak sin hånd til sig og smilede charmerende '' Det var ingenting... Men pas nu på... Der er mange Vampyrer der bliver afhængig af mit en Fuld Blods Vampyrs blod. Så hvis du føler du mangler det så opsøg mig.. Så giver jeg dig noget mere ''. Lazarus kørte blidt en finger ned over hendes kind og kiggede op og ned af hende. Lazarus blod var stærkt og ville give hende følelsen af kræft og adrenalin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 15:33

Samara så på ham og rødmede let, hun kunne mærke adrenalinen pumpe rundt i kroppen og var klar til at angribe et eller andet, der skulle komme i vejen for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegårdens sang (Samara) Empty Sv: Kirkegårdens sang (Samara)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum