Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En gå tur i skoven er altid godt

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 Empty Sv: En gå tur i skoven er altid godt

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:32

Hun blev helt hyper og masede hænderne mod hans ryg.
*Det er længe siden jeg har kysset en sådan* tænkte hun stille.
Så gengældte hun forsigtigt kysset.

//Når okay...//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En gå tur i skoven er altid godt - Page 2 Empty Sv: En gå tur i skoven er altid godt

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:35

Killer slap blidt hendes læber mens han fortsat så hende i øjnene "elsker dig" hviskede han mens han kyssede hendes kind blidt mens han smilede før han drejede så hun lå ovenpå hans veltrænede brystkasse mens han nussede hendes ryg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:37

Zelia lagde sit hoved på hans bryst.
"Tak..." hviskede hun bare, da hun vidste at han ville kunne høre hendes tanker.
*I lige måde* tænkte hun da hun ikke turde sige det højt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:44

"hvorfor tør du ikke sige det højt" spurgte han trist over ikke at kunne høre det fra hendes egne læber så han virkelig kunne vide at hun mente det det burde nok ikke genere ham og det gjorder det heller ikke men han blev en smule trist over det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:48

Zelia løftede sig op så hun sødte hovedt på hånden og så ned poå ham.
"Fordi jeg er bange, for at binde mig.... altså bare en lille smule..." hviskede hun trist.
"Det må du undskylde...." hun lød meget trist da hun sagde det.
*Du er en kylling! det er jo ikke uden grund du ikke vil binde dig! det fordi du er blevet forrådt!* tænkte hun og så ned på sig selv i tankerne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:54

//I stedet for sødte skal der stå Stødte//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:57

"rolig" sagde han roligt og lagde armene tættere om hende "fortæl mig det hele jeg ber dig Zelia" sagde han og smilede kærligt mens han så på hende "jeg elsker dig og du elsker mig det er det vigtigste alle har noget som man er bange for" han smilede roligt "min største frygt lige nu er faktisk at du ender med at hade mig" sagde han trist

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:04

Zelia smilte til ham, ja hun var faktisk ved at grine... "Jeg har svært ved at hade folk, bortset fra når instinktet over tager mine tanker." hun sukkede dybt og så trist ud igen.
"Da jeg var blevet vampyr, nej vi tager den for starten: de jeg var menneske havde jeg en kæreste, jeg fandt ud af at var vampyr, og han forvandlede mig. da jeg vågnede fra smerten så han på mig og så gik han bare, bare sådan. jeg gik i to år og ledte efter ham, til sidst ga jeg op. jeg har aldrig været god til at få venner men min evne har hjulpet lidt. men jeg gik så i et år, helt alene, og så dukkede du op. min evne virkede stærkere end nogen sinde fordi du virkelig kunne li mig... og... ja det var vist det.." sagde hun og så på ham med et lille skævt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:06

"du er bange for når du binder dig med mig at jeg så forlader dig" spurgte han undrende "det kunne jeg aldrig finde på Zelia jeg elsker dig mere end noget andet jeg ville ofre mit eget liv så længe det ville rede dig" sagde han roligt med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:09

Zelia kiggede den anden vej og lignede en der ville græde hvis hun kunne.
Hun lagde armne om ham og borede nærmest hovedt ned i hans bryst.
"Undskyld..." hviskede hun sagte. "Jeg tvilede på dig. det skulle jeg ikke have gjort."
Hun løftede hovedt og sendte ham et lille skævt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:15

"det okay Zelia" sagde han og nussede hendes ryg blidt mens han smilede "det helt okay skat" han så fortsat hende i øjnene med et kærligt smil "kunne du tænke dig at komme sammen med en idiot som mig" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:19

"Nej... ikke med en idiot som dig." sagde hun med et drillende udtryk. "heller med en fantastisk fyr som dig!" sagde hun leende og krammede ham.
"Ja... det vil jeg gerne" sagde hun nærmest formelt med et blik i øjet som lignede det blik som det en lille pige har juleaften og hun får den barbie hun ønskede sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:31

Killer smilede "jeg vil så lige minde dig om at jeg ikke er en eller anden babie dukke men en vampyr som elsker sin vampyr kæreste" sagde han med et glad smil før han kyssede hendes kind med et dejligt smil "lov mig en ting skat" han smilede stadig "fortæl mig vis der sker noget skidt med dig" han lukkede øjnene før han begyndte at synge "I ain't got no money
I ain't got no car to take you on a date
I can't even buy you flowers
But together we can be the perfect soulmates
Talk to me girl"

https://www.youtube.com/watch?v=vjjd24e9UF4&feature=search

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:34

Hun smilte og så næsten overlykkelig ud.
"Og lige en ting..." hviskede hun stille "Du skal måske overveje din sanger karier en gang til" smiler drillende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:39

"hvad for noget" sagde han som om han blev fornærmet men endte med at grine lidt før han begyndte at kilde hende meget mens han så på hende med et stort smil mens han ventede roligt på hendes reaktion mens han drejede så han stod på alle fire over hende mens han kildede hende videre med den ene hånd og støttede på den anden hånd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:44

Zelia grinte vildt og vrid sig... "Stop Killer! Det kilder!" sagde hun grinende og vrid sig stadigvæk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:53

Killer smilede før han blidt stoppede "bare så du ved det skat så har jeg et bandt og er forsanger så du skal ikke lave sjov med sådan noget" sagde han med et roligt smil før han bukkede sig ned og kyssede hende blidt på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:54

"Jeg fandt ud af det med bandet tidligere" sagde hun med et drilsk udtryk.
"ved du hvad?" hun så spørgende på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:57

"nej hvad skat" spurgte han roligt mens han nussede hendes kind og fortsat så hende i øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:59

"Jeg læser meget, jeg har haft ret så meget fritid, og jeg fandt et lille poesi digt i en gammel skole bog, fra da jeg var menneske, og min veninde har lavet det. vil du hører?" spurgte Zelia med håbefuld stemme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:00

"selvfølgelig vil jeg det" sagde han roligt mens han nussede hendes kind blidt ventende på at høre det før han lagde sig ved siden af hende på siden mens han lagde en hånd på hendes mave og nussede den blidt *tænk jeg endelig ligger her sammen med en jeg elsker* tænkte han blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:04

"Okay... jeg fandt ud af at min veninde var meget overtroisk, og hun skrev dette:
Vinter blomsten, som er vinter kold, med sit vinter kolde hjerte,
venter på foråret som vil varme den lille kolde vinter blomst.
men inden da må den kolde vinter blomst gå med sit vinter kolde hjerte,
den lille kolde vinter blomst med sit vinter kolde hjerte.
Eller noget i den stil havde hun skrevet. kan du hører hvad det lyder som om?" Spurgte hun håbefuldt og kiggede ham dybt i øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:15

han rystede kort på hovedet med et smil "nej det gør jeg ikke" sagde han roligt mens han fortsat så på hende med et smil "kommer du til min koncert i centeret" spurgte han roligt for at skifte emne fra sin uvidenhed mens han fortsat så på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:16

"Klart...." sagde hun og strålede da hun spurgte om hun kom.
"Det blir fedt at se dig oppe på scenen" sagde hun drilsk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:18

"bare vent skat jeg tager dig med derop" sagde han drillende mens han nussede hendes mave med et roligt smil før han kyssede hendes kind "og tvinger dig til at synge med deroppe" han smilede endnu mere og kyssede hedne igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum