Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
daggry (sea)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
daggry (sea)
S: gæt
O: parken er helt øde.. lidt endnu.
luciel stod under et træ, hun kiggede sig rundt og det var tydeligt at hun ventede på nogen. hun havde ikke gjordt sig ulejligheden at skifte tøj efter sin kamp med pitch, og hun så træt ud. der var blod på hende og hendes tøj, hendes hår strittede ud til alle sider og det var tydeligt at hun er træt.
solen kaster sine første spæde stråler ind i parken og hun træder langsomt længere nd i skyggen.
hun kiggede sig utålmodigt om efter personen hun ventede.
Gæst- Gæst
Sv: daggry (sea)
Gæst- Gæst
hendes smil er kæmpe stort på trods af trætheden i hendes ansigt.
- og så kom jeg på mere eller mindre frivilligt besøg i helvede.. der er alt for varmt!
der er kommet et nyt rødt ar ned over hendes mave ellers er der ingen sår at se.
- hvad har du lavet sea? har du spist?
Gæst- Gæst
"Idag? Der var jeg vandrede lidt i bjerge og sådan lidt, men ikke rigtig noget specielt!" grinte hun. "Ikke noget specielt i forhold til det du har lavet!"
//Skal logge nu :( Jeg skriver videre her næste gang jeg kommer på :) SEs :D//
Gæst- Gæst
hun løftede langsomt en hånd op foran ansigtet og de kunne begge se hvor meget den rystede. hun løftede langsomt blikket på sea, og grinede træt..
- men jeg vandt!
//jeg logger også snart... vi skrives ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- ville da være hyggeligt.. selvom jeg ikke har kræfter til det lige nu..
hun så drillende på sea og spurgte:
- har du fået andet end dyreblod på det sidste?
Gæst- Gæst
*Skal jeg svare ærligt?* tænkte hun hurtigt og valgte at gøre det!
"Ja, det har jeg!" smilte hun. "Igår var der lige et næsvist menneske, og jeg var tørstig, så ja!" hun grinte lidt....
Gæst- Gæst
- jeg synes at det er en god ide det med festen..
*jeg er bare ikke sikker på at vi er færdige med hinanden.. mig og pitch*
hun så munter ud, men hendes tanker var noget mere dunkle.
Gæst- Gæst
"Hvem skal med til festen? Alle du kender?" spurgte Sea og så nysgerrigt på Luciel....
Gæst- Gæst
- jeg bryder mig ikke om at folk læser mine tanker.. men som svar på dit spørgsmål så er det en fornemmelse jeg har... det er sjældent at den tager fejl.
hun svarede ikke på det med festen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
luciel rystede træt på hovedet, og så, så glad på sea..
- hvordan har mogana det? og hvor kender du hende fra?
Gæst- Gæst
"Mogana? Hun havde det godt da jeg talte med hende for et par timer siden!" smilte Sea glad. "Det ved jeg ikke helt. Jeg kan bare huske at vi lærte hinanden at kende da vi var mennesker." sagde hun mere alvorligt, men smilte stadig. "jeg kan ikke huske så meget fra da jeg var menneske, så derfor kan jeg ikke fortælle 100% hvordan!" smilte hun roligt og fortsatte: "Kender du hende?"
Gæst- Gæst
luciel rystede smilende på hovedet.
- jeg mødte hende første gang nede ved søen for et par dage siden. men der fik vi jo ikke talt så meget sammen.
hendes smil var stort og hun så ikke farlig ud lige der. med langsomme bevægelser satte hun sig under træet og fulgte interesseret en tidlig løber med øjnene.
- jeg forstår ikke hvorfor menneskerne gider løbe så langsomt..
Gæst- Gæst
"Nej, det forstår jeg heller ikke! Prøv at se! De løber så forfærdeligt langsomt! I hvert fald i forhold til os!" smilte hun og pegede på løberen. Da løberen kom forbi dem satte hun et stort grin på. "Sløve pade!" smilte hun så stille at løberen ikke kunne høre hende....
Gæst- Gæst
der var dril i vampyrens blik da hun så på løberen, men også noget andet.... noget mere.. skræmmende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun så interesseret på sea for at se hvad der skete. hun nød at se følelser spille deres spil og ligenu sad hun på første parket..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
seas følelser var så anderledes fra dem hun selv havde.. hvis luciel var sulten spiste hun.. hun havde ingen skrupler.. de var forsvundet for længst.. men åbenbart ikke hos sea!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- det er kun et menneske sea.. det er et ud af så mange.. de er jo en slags dyr.. det er ikke så anderledes.. bortset fra at det her smager bedre..!
hendes is hvide øjne var helt focuserede på sea, men så dog et kort øjeblik på løberen, der var kommet længere væk.. han var allerede ude i sollyset.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- det vil gøre dig godt..
der var ingen tegn på at det var en ordre i hendes stemme.. det virkede som om luciel mente hvad hun sagde..
der var noget der mindede om medlidenhed i hendes øjne da hun så på sea.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham