Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kort før daggry,- Ting chan
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Kort før daggry,- Ting chan
D: 15. maj 2010
T: Kort før daggry
V: Skyfri himmel og koldt
O: Træer, som er ved at få forskellige grønne påklædninger.
Der gik en maskeklædt pige rundt imellem de høje tykke træer. Hun betragtede på skovens kønne natur og strejfede et træ, som hun kom forbi med hånden. Det var vidunderligt at komme til et sted, som hun virkeligt følte sig tryg ved og forstod slet intet på fare eller mystik ved det grønne landskab. Lidt længere foran hende, gik en kat dovent men alligevel elegant. Den stoppede ved et træ, så op ad det og begyndte at hoppe op på en af de nærmeste grene.
Pigen gik roligt hen til træet og så lidt efter katten. Bag masken dukkede der et kort tilfredsstillende smil op, og så begyndte hun også at komme op i træet.
Da begge væsener var kommet til det højeste standsede de. Det var snart daggry, og pigen rejste sig op mod den kommende sol.
"Tak, Yuya.." takkede hun hviskende til katten, og katten ved kaldenavn Yuya miavede med et kort nik til pigen.
Hendes navn var Liony.
Sidst rettet af Liony Lør 29 Maj 2010 - 18:09, rettet 1 gang
Liony- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 192
Sv: Kort før daggry,- Ting chan
//WHAT, hvordan lavede du din skræft sådan..?
Mr. Ting- Highly Proficient (Rank 18)
- Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.
Antal indlæg : 1935
Der var en stemme at høre længere nede; en pigestemme. Den lød lidt grov, men også lidt.. hvordan kunne hun sige det.. anderledes?
Uden at gøre noget ved den fremmede pige, begyndte hun at sætte hænderne på grenen, som hun stod på og vifte benene op i luften, så hun stod på hænder med et smil.
//Sorry.. ^^' Nogle
- Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.
Yuyani var for længst vågnet og så på Liony, som om den ikke havde set pigen endnu.
"Yuya," sagde hun kort og fortsatte; "Hils på Ting chan, men måske tørster hun efter at skære os ihjel med hendes 'bedste ven' leen."
Katten gav sig et dovent miav fra sig, som om den allerede vidste hvem pigen var og vendte sig over mod hende.
"Meow." hilste den så bare for at være venlig.
"Du har slet ikke sagt noget forkert og behøver faktisk slet ikke at være bange for noget." sagde hun i stedet for. Hun blev ved med at smile og rejste sig op på grenen. Derefter sprang hun på grenen mellem dem og nejede roligt.
Efter af have øjenkontakt med Ting chan igen præsenterede hun sig selv.
"Jeg er Liony, og det er min kat Yuya."
// Ting chaaaan!!!! xD Husk liiige at Yuyani er hunkønnet :D
//Sorry. havde glemt det. Undskyld Yuyani//
"Øhm.. Ting chan?" begyndte hun, "Du behøver ikke at tænke på det du havde gjort.. Altså, jeg mener.."
Der kom ikke flere ord ud af hendes mund, og derfor forblev hun tavs og så i stedet på hende. Stadig smilende. Hun vidste slet ikke, hvor, hvem og hvordan hun havde det fra.
//Yuyani nikker med et miav d;
Ogg! Er det en utydelig skrift? Skal jeg skifte den??
//Ja, lidt utydligt, men heeey HVORDAN GØRE DU DET.....?//
"Jeg kan ikke sige, at je forstår dig. Men jeg kan sige, at jeg ved, hvad du mener. Med følelsen og alt det du har oplevet under drengens død." svarede hun bare med et kort smil i øjnene.
"Måske føles det mærkeligt at fortælle det til en 'fremmed' som mig, men det er rent faktisk normalt." Hun fortsatte og rejste sig igen op.
"Bare for at gøre denne stemning bedre, så synes jeg vi skulle til at skifte et emne?" foreslog hun, "Det er nemlig ikke særlig sundt at blive hængende. Sket er sket, du ved?"
//Hmmm... Du ved.. Har du "Word" eller noget? Jeg kan hjælpe dig med det :D
Ogg! Er denne bedre? Det tog lidt tid at finde en ny, sorry ^^'
Hun forstod ikke hvordan denne person så venlig, kunne sende folk i døden men glemte hurtigt den tanke, da hun så hende få en gren til at dukke op og udbrød i stedet for et "Sejt!". Det lød lidt underligt, da hun havde masken på men ignorerede også den tanke.
For at lave en lille opvisning, begyndte hun at læne sig tilbage på grenen og endte så på hoved med benene som en krog på gren. Hun slap roligt benene og landede elegant på fødderne på en gren neden under.
"Tak," takkede hun, "Jeg tror også jeg vil give dig en lille gave..?"
Hun tog pege- og tommelfinger mellem sine læber og piftede et højt og kort pift. Yuyani som var i sin dybe søvn højere oppe, vågnede straks op og hoppede fra gren til gren mod dem. Da katten havde passeret dem, hoppede den bare videre ned mod jorden, løb væk og forsvandt hurtigt bag træerne.
"Hun kommer snart..." forklarede Liony med et smil og rettede lidt på sin maske.
Hun så på Liony "må jeg godt kalde dig Ony" spurgte hun med et smil..
"Så vil jeg kalde dig for 'U.T.', hvis jeg må..? Eller er det for upassende?" spurgte hun næsten lydløst bag masken. Hun så lidt på vejen og vidste, at Yuya snart ville komme.
Ville Yuya hente en gave, hvad mon gave var. Hun blev varm indevendig og smilede ofr sig selv.. En gave, fra ne ven...
"Hvad med T-chan?" spurgte hun så og vidste, at Yuya var på vej mod deres træ, uden at fjerne blikket fra Ting chan. Katten havde kun en læder pose med sig, og den så tung ud, da katten gik langsomt slæbende med posen i gabet.
Yuyani hørte en hilsen og kastede posen så højt den kunne i luften og kom så hurtigt op i træet, at posen ikke engang nåede højere end den. Liony drejede sig hurtigt om grenen, så hun hang ned fra grenen og nåede hurtigt med fingerspidserne at gribe den ophævede pose. I mellemtiden havde katten nået hen til Ting chan og strejfede hendes kind med dens hoved.
"Nu til gaven.." prustede Liony, efter af have sat sig tilpas på grenen igen. Hun rystede lidt til læder posen, som afslørede det våde indhold i den.
Skal oss' snart spise, så tror mere du kommer til at vente?
Hendes gyldne brune øjne kunne man se, de så ud som nysgerige ræve øjne.
Havd mon det var Lio ville give hende..?
Hun tog sin finger og skulle til at dyppe den ned i posen, men stoppede lige før den rørte vandet.
"Hvilken farve føler du dig mest elsket og tryg i, T-chan ?" spurgte hun med et kærligt smil bag øjnene.
Side 1 af 2 • 1, 2
» I ly for sneen //Privat= Ting Chan//
» .:In the shadows of the corner(Ting Chan):.
» Værsgo! Her Er Så Dit Emne, Ting Chan!!
» Dødens beherskeres Møde (P - Ting-Chan)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips