Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vrede og Frygt
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Vrede og Frygt
T: 21:30
O: Skoven, bålet.
V: Det regner lidt. Ellers er der lunt.
~
Velarian gik ind i lejren. Han var vred, bange og ked af det. Zane havde jaget Kajika, helt sikkert fordi han havde fundet ud af at hun var Velarians svage punkt.
Zann havde vist sig som en kæmpekujon i Velarians øjne, og han havde opdaget at han aldrig ville kunne acceptere at Zann og Kajika var sammen.
Han sparkede vredt til en græstot, og den forsvarsløse klump jord fløj op i luften og landede blødt i det slukkede bål.
"Pis!" hvæsede han.
I et anfald af vrede, frygt og sorg, begyndte han at tømme sit telt og pakke det ned.
Gæst- Gæst
Sv: Vrede og Frygt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så fik han øje på Kajika, og rejste sig op.
Han så på hende uden at sige noget. Lukkede bare øjnene.
*Selvfølgelig kommer hun nu...* tænkte han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja.. det gør jeg." sagde han så.
Han tænkte selv på alle de dejlige ting de havde lavet sammen. Han tænkte på de to kys han stjal fra hende, og på at hun var taget helt til Miami bare for at passe på ham.
"Det er nødvendigt."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"I har begge to mødt Zane. Han gik efter jer på grund af mig." sagde han.
Hans øjne blev mørke.
"Og jeg vil ikke bringe mine venner i fare... og.. især ikke dig Kajika." sagde han beslutsomt.
"Det her er mit valg, og jeg gør det for jer. I kan ikke besejre Zane, men jeg kan stoppe ham i at jage jer." sagde han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Han ville..." begyndte han men afbrød sig selv.
"Det er bare endnu en grund til at stoppe det her mareridt.. Forstå nu at det her er den eneste måde. Selv du, som er en halvengel nu, kan ikke besejre Zane."
Han så på Kajika.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg stikker ikke af. Det har aldrig været planen. Jeg ved godt at Zane ikke ville følge efter mig."
Han lukkede øjnene, og samlede tankerne. Han vidste hvad han måtte gøre for at beskytte sine venner... og Kajika.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er mit valg. Du kan ikke stoppe mig Kajika." Hans stemme var stadig beslutsom, og hans øjne var alvorlige.
"Jeg giver mig ikke. Jeg vil gøre alt for at beskytte dig. Alt."
Han smilede til hende, vendte sig, og begyndte at gå mod den mørke del af skoven.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det her er ikke en leg Kajika. Det er alvor. Du har ingen idé om hvad Zane er i stand til. Hellfire er blot en af de ting han kan. Du kan måske besejre Hellfire, men hvad med sådan noget som de sidssyge energikugler han kan lave? Og hans evner med sværd? Der er så meget Kajika... Han er så stærk... og hvis du tog med mig, ville han drage fordel af det og bruge dig mod mig."
Han ville ikke diskutere det.
"Desuden har du en kæreste at tænke på. Lige meget hvor uduelig en kryster han er, så er han din kæreste... og kærlighed er alt. Tag hjem til ham. Jeg skal nok vende tilbage..." sagde han og tog sin hånd til sig.
Han begyndte igen at gå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Søde Kajika... min elskede... Du mistede mig den dag du valgte Zann.*
Han sukkede dybt, og begyndte igen at gå.
*Hvis jeg overlever det her... så ser hun mig aldrig igen...* tænkte han bedrøvet.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham