Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vindens vrede.... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vindens vrede.... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vindens vrede.... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vindens vrede.... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vindens vrede.... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vindens vrede.... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vindens vrede.... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vindens vrede.... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vindens vrede.... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vindens vrede.... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vindens vrede....

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Vindens vrede.... Empty Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 17:41

S: Sombre, nej det vidste jeg ikke XP
T: Kl 01:30 uuh
O: Mig og det blæser lidt. Ellers skyfri himle og månen er der, den er halv.
V: Som sagt, det blæser og ja månen skinder mat.

Ting chan rystede over det hele. Hun må til at styre dig. Alt var mørkt henne ved parken. Træerne hviskede på en måde til hende og hun vred sine fingre. Hun havde set to ægtepar gå hånd i hånd og kyssede. Hun var så tæt på at gå amok på dem med sin le, det var så tæt på hun havde skadet et meneske. Hvad var Kærlighed over hoved..? Hun så sig om, en bænk var bliver hugget mit over, og en træ uden blade. Hun sukkede.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 18:25

Yukii kom gående hen til sombre hun havde et lidt koldt ansigts udtryk, og et meget hevet stille blik som var rettet ned på hendes sko det var et par sorte ballerina sko de fulgte jordens grund hvor hun træd ned med den ene fod, og lidt efter trædte ned med den anden fod. Hun tænkte på at mørket og den lidt kraftig vind fik hendes hår til at flagre helt vildt i vinden, så var det jo også en dejlig nat. Yukii havde medbragt en lille sort notesbog som hun skrev i mens hun gik
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 18:49

Hun faldt ned på knæ og så på sine hænder. Kunne hun ikke en gang styrre dig, kunne hun virkelig ikke huske kærligheden..? Hun sukkede, men pludselig ramte en brise hende. Den susede ind i hendes øre, som om den prøvede at fortælle noget. Hun så sig om, nogen var her i parken. Hun prøvede at slappe af.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 18:54

Yukii kiggede ned på notesbogen der står generalt en masse ting deri, nogen ting hun
ikke havde læst og set, og nogle ting hun havde set. Hun begav dig videre i stilheden
mod parken hvor der så ud til at være dejlig frihed selv for hende, det at være halv af hvert mistede godt nok nogle af hendes kræfter men så når Yukii bare slappede af så gik det mindste over.Hun lukkede bogen sammen og gik videre hun stoppede kort var vinden ikke lidt mere stille her end da hun startede med at gå hmm underligt"Hmmm er her mon nogen"spurgte hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 18:58

Hun hørte en stemme og blev varmt indei. Det var jo Kii "Nihao Kii, eller rettere sagt Godaften" sagde hun venligt og rejste sig op, og fik øje på hende *måske kan du tale med hende* tæntke hun og havde sin le tæt ved sid.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 19:03

Yukii blev lettere meget glad da hun så Ting chan hun havde savnet hende meget, så hun gav et lille kram til hende"hej Ting chan lidt lang tid siden vi sidst har set hinanden, hvad laver du herude i vinden dne kolde vind"spurgte Yukii med et kort smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 19:05

Hun smilede og lavede en fejedene besværgelse, vinden blev lidt varmere "Jeg har det fint" sagde hun og rødmede da Kii lige havde krammet hende. Men hun fik øje på træet og bænket og så trist ud.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 19:09

Yukii stoppede krammet hun var trukket sig ud fra hende og kiggede nu rundt i alle de omgivelser der ellers måtte være omkring hende. Så mange smukke, fredfylige, og lugtende ting de lugtede så dejligt med hvad deres aroma det var dejligt selv for hende.Hun gik lidt hen til det springvand som lå i midten af parken hun havde slæbt Ting chan med derhen for at vise hende en tegning hun havde tegnet"Du skal lige se noget jeg ahr tegnet en tegning af dig og mig"sagde hun og åbnede notesbogen
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 19:10

Hun glemte helt om alt sin raseri at hun så glad ud "Jaa" sagde hun og satte sig ved siden af hende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 19:12

//Ups, jeg glemte at skrive det max tre linjer, sorry//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 19:17

Yukii kiggede på siderne i notesbogen hun bladrede lidt og bladrede lidt igen, og nåede så endelig den side hvor tegningen af Ting-Chan og Yukii hende selv var på, den lignede først en skitse men det ændrede sig pludselig til en færdiglagt tegning som var farvet i de nogenlunde rigtige farver."Jeg ahr brugt meget lang tid på den så håber du kan lig den"sagde hun kort smillende

//det gør ikke noget^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 19:22

Hun så på billede og blev helt rørt, tænk en person her i denne verden kunne lide hende. Hun så på Yukii og smilede "Den er virkelig flot" hviskede hun glad og så på den. Aldrig havde hun været glad. Nu havde hun ikke kun sin le som ven, nej endnu en demon, som en da var en sød demon. Hun smilede for sig og krammede Yukii "Tusind tak" sagde hun glad.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 19:24

Yukii smillede mildt og blev selv lidt rørt af det hun havde nu aldrig kunne tegne nogen før men det ændrede sig ved at hun mødte Ting chan en dæmon som hende
det var en af den ting hun elskede ved hende at hun også var dæmon som hende selv. HUn kiggede ned på tegningen og op på hende"jeg plejer nogengange at tegne nogle tegninger heri så en dag hvor vi ikke var sammen tænkte jeg lige at jeg ville tegne den, og mange tak fordi du kan lig den det gør mig meget glad"sagde hun smillende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 19:30

Hun smilede og så på tegningen igen. Hun havde helt glemt at spørge og tog en dyb indånding "Kii. Uhm ved ud hvad kærlighed er..??" spurgte hun og så ned. Hun kunne stadigvæk se de to ægtepar går hånd i hånd. Den måde de gik på, som om de var alene. Hun mærkede at hun skammede sig, fordi hun tæt på at gå amok.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 19:32

Yukii kiggede på hende lidt væk fra tegningen, hvorfor spurgte hun om det
men hun vidste ikke så meget om det som hun selv troede men lidt
vidste hun vel hun smillede lidt med et tænksomt udtryk"hmmm jeg ved ca ikke så megte kun lidt hvorfor spørg du"spurgte hun med et lille smil til
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 19:36

Hun prøvede at smile men hun tudet ikke "Fordi, uhm den gang jeg rejste væk fra mit hjemland, og rejste gennem Asien, der mistede jeg noget på min rejse" Sagde hun og tavs lidt. En vind ramte dem begge to, den var iskoldt "Jeg glemte kærligheden, det eneste jeg fik på min rejse var ensomheden og alene. Jeg følte ingenting" sagde hun og vinden var væk igne.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 19:41

Yukii glemte selv kærligheden da hun rejste væk og kom hertil selv havde hun mistet ham som hun var for første gang lykkelig sammen med, hun havde en trist følelse inden i og have mets af alt bare lyst til at knække sammen men hun forholdt ssig rolig"jeg kender følelsen jeg mistede selv følelsen kærligheden forsvandt fra mig da ham jeg elskede døde"sagde hun stille
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 19:45

Hun så med store øjne på hende og fik ondt af hende "De det gøre mig ondt" sagde hun og nussede sin le lidt, men så på Yukii. Tænk hun havde den samme følelse ligesom hende. At miste kærligheden for ensomheden. "Det vidste jeg slet ikke Kii" sagde hun trist og så på hende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 19:55

Yukii kiggede ned måske var de tid at fortælle det elller bare noget af det hele
"Ting chan husker du Akiito vi var forlovede "sagde hun og kiggede op på hende hun vidste slet ikke at hun selv havde oplevet den samme følelse som hende men det var dejligt at de rvar nogen at dele den med
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 20:00

Hun smilede "Jaa, i to var bare de perfekte" sagde hun med et smil.
Hun kunne godt huske dne lykkelig Yukii.
Yukii var rigtig glad for ham

//ok, vi taler om i ps kan jeg høre ;D men håber ikke det er en dårlig nyhed -_-//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 20:02

Yukii kiggede op på hende"ja vi var så lykkelig han var så sød og dæmon som jeg men så skete det han døde"sagde hun og kiggede ned

//jeps men det er kun herinde at han er død åå ps er de jo sammen^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 20:07

Hun så ned "det gøre mig ondt. Men er det sådan at have en kæreste, jeg har aldrig før haft en" sagde hun og rødmede lidt. Self, hun var jo sky siden hun rejste efter at finde sin far. Manden med leen, som er hendes far.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 20:10

Yukii rystede på hovedte mens hun kiggede på hende med et lidt stille udtryk"nejnej slet ikke at føle kærligheden er nu en god ting siden jeg kom hertil har jeg nu ikke følt kærligheden kun til mine venner"sagde hun venligt
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Mr. Ting Fre 7 Maj 2010 - 20:20

Hun nikkede "nåå ok" sagde hun og så på Yukii, det her var faktisk svært for hende nu. Hun så på Yukii "Jeg er pigen med leen og er datter er manden med leen. Jeg tænkte, på grund at af finde min far, har jeg nu mistet kærligheden" sagde hun og mærkede hun knyttede hænderne "Jeg savner min far så meget" sagde hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Yukii Fre 7 Maj 2010 - 20:27

Yukii lagde en forsigt hånd på hendes skulder mens hun kiggede på hende hun virkede nu trist ligesom hende"kan jeg godt forstå det må være meghet svært at skulle undvære ens far så meget bare jeg kunne vende tilbage til den tid hvor mine forældre levede"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Vindens vrede.... Empty Sv: Vindens vrede....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum