Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
midnat ... (privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
midnat ... (privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
midnat ... (privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
midnat ... (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
midnat ... (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
midnat ... (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
midnat ... (privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
midnat ... (privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
midnat ... (privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
midnat ... (privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

midnat ... (privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

midnat ... (privat) Empty midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 20:28

O: kun hende selv

T: midnat præcis

V: lunt men det er ved at trække op til regn

S: Skoven

D: Ivl



Nifi kom stille gående gennem skoven med et roligt smil på læben. Hun var iført en sort hettetrøje sorte bukser med guldknapper og alt for mange lommer… hun havde underligt nok ikke sko på… hvilket var underligt da jorden var iskold og man kunne blive syg af det. Hun gik i sine egne tanker og ville nok ikke lægge mærke til noget som helst… sådan da… hun begyndte svagt at syne men det var rat så lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 20:32

Taishan sad hjemme på hans og hans storebrors slot ind i skoven. Han var ikke med ude og skaffe mad da han var for lille endnu hade Kiker sagdet til ham, så han hade værsågod at blive hjemme i sikkehed for ander men hade hade nok ikke regen med. Nifi skulle dukke op i skoven og Taishan var slet ikke klar til at bruge sin magi endnu,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 20:38

Nifi fortsatte længere ind i skoven og stødte pludselig på et stort slot … det var først da hun stod 2 meter foran det hun faktisk havde lagt mærke til det … *har der altid været et slot her inde?* tænkte hun til sig selv og betragtede det i en stund. Hun fik sine vinger til at vokse frem fra hendes ryg og små knirkelyde kunne høres, de var ikke høje men de var det, hvis man var bare en smugle ømskindet ville man skrige af smerte da denne kunst at få vingerne frem og få dem ind igen vollede enorm smerte. Hendes vinger var store og smukke … næsten ingen fejl på den og det var nok også godt sådan. Hun baskede et par gange og endte midt på slottets /fortets tag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 20:41

Taishan holdt sig for øren og skreg. Den smerte ved den lyd gjore ondt i hans øre da han hade en gode hørlse og kunne høre der højet end det var, Taishan skreg af smerte da lyde bliv højer og højer hele tiden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 20:50

Nifi satte hovedet på skrå og holdt sig for ørene. Hun fulgte lyden og kom hen til et rum hvor vinduet tilfældigvis stod åbent. Hun kravlede ind og fik øje på en dreng… hun fornemmede med det samme at det var en ung vampyr … og vidst rat uafaren. ”HEAY VI HAR ALLE ØRE SÅ LAD OS DA BEHOLDE DEM!” sagde hun højt og hårdt … han kunne sagtens høre hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 20:53

Taishan holdt op med at skrige. Men hade hade stadig væk ondt i øren af den lyd han lå på gulvet og så på hende, " hvad laver du her og hvem er du " sagde Taishan svaget og træt han så på hende hans. Øjne så under på hende og viste med det samme et hun var en blandet race

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 20:57

"tak for den venlige velkomst" sagde hun sarkastisk... hun lænte hovedet en smugle på skrå så hendes hals var blottet mere i den side hvor han kiggede "ja der er blod i" sagde hun roligt. "jeg har aldrig set det her fort ... eller slot før ... hvor gammelt er det?" spurgte hun nysgerrigt. "og så siger jeg ikke hvem jeg er før du siger hvem du er"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:03

" slotte er er 4oo år gammel og jeg hedder Taishan Mobius " sadge Taishan. Han så ikke på hendes blotte hals da han ikke måtte bide nogen ude at får lov ag kiker først, da han bestemmet over ham ind til han var 14 år og 2 år pærsist . Taishan så på hende og hans tænder var blotte fordi hun ikke hade lovet at være her ind,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:12

"hmmm mystisk jeg har været i den her skov en masse gange og aldrig set det før" sagde hun og satte sig i den stol som han før havde siddet i. "nååå ja jeg er Nifi" sagde hun roligt.
hun vendte sig så hun lagde med benene ud over den ene side af stolen og hovedet ud over den anden. Hun strakte halsen nok for at drille ham lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:16

" fordi den aldrig hade vært synlige før nu " sagde Taishan. Og inoret hendes hals selv om at han var sulten og hade ikke spist siden i går aftes, han vendt sig rundt og sukke i mens han slikke sig omkring munden han hade lyst til at bide hende. Men måtte følge sin storebror order og ikke bide nogen før han var hjemme igen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:19

"hmm underligt" sagde hun *det var da underligt hvorfor bider han ikke* tænkte hun og smilte lumskt... måske man skulle ty til drastiske midler? ...
"hvem bor her ellers og hvem er det du venter på`?" spurgte hun.
Hun tog en hånd op il halsen og overvejede om hun skulle prikke huld så lidt blod ville komme frem ... mond så han ville bide?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:25

" min storebror Kiker han bor også her og det er ham jeg vent på 2 sagde Taishan. han hade læst hendes takne og hvæste af hende hun skulle ikke forsøget på noget med ham, for så ville Kiker blive rasen og flå hende i småstykken han sukke og satte sig ned. Med ryggen til hende og tænket på hvorfor hun pindte ham med hendes hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:28

"ham tror jeg nok jeg har mødt " sagde hun roligt og lagde mærke til hans hvæs ... *ha han læser mine tanker* tænkte hun "nu ved du vel godt hvad jeg vil gøre?... ikke?" sagde hun roligt... "du kunne jo bide mig frivilligt... " sagde hun lumskt ... "hvornår kommer din bror hjem?" spurgte hun så og begyndte stille at borer en negl ind i halsen på sig selv... blodet kunne ikke ses endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:33

" du gøre det ikke og jo det kunne jeg har gjore. Men gøre det ikke og han er her snart " sagde Taishan og holdt sig for munden og næsten, for ikke at kunne lufet blodet eller smager det han ville slet ikke ha hendes blod. Hans vijle var meget stærk så han gav ikke så let op som man skulle tro om ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:37

hun skar igennem og hendes blod poplede frem ... selvom han holdt sig for næsen ville det ikke hjælpe... lugten var stærk og han ville ikke kunne modstå den rat længe ... "så kan i dele " sagde hun roligt og så lumskt på ham .


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 21:48

2 nej jeg vil ikke jeg vil ikke " sagde Taishan. Og forsøget at holde stanke af blod ud men det var sværet selv for ham nu tog hans instinget over, og han for på hende og gjore det som han ikke ville nemlig at drikke af hendes blod. Han forsøget at stå i mod så længe han kunne men lugten var alt for stærk for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 14:51

Nifi smilte da han endelig for på hende. Hun strakte halsen så han bedre kunne komme til og et underligt sus for igennem hende… det var det hun altid gik efter … suset det gav når en vampyr bed hende… i hendes øjne var det nok en af de mest fantastiske ting i hele verdenen. Hun smilte roligt og kørte en hånd igennem hans hår.
”tak” mumlede hun og smilte roligt ved tanken…

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:06

taishan slap hende igen. Og bakke væk fra hende og satte sig samkrøben på gulvet han var ud af sig sev efter at han hade bidt, hende ude at få lov af sin storebror kiker ig nu ville han blive straffet når han kom hjem igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:16

Hun smilte… ”du har ikke været vampyr rat længe kan jeg mærke …” sagde hun roligt og satte to fingere på huldrerne så blodet ikke kunne komme ud. ”bare rolig han tager det nok ikke så tungt når du forklare hvad der er sket… desuden hvad er der galt i at du drak lidt blod. du er jo vampyr . og jeg er hverken død eller forvandlet ” hun smilte roligt til ham og betragtede kort døren … mon han snart kom ?

//hvis din bror har en bruger her inde må du godt få ham med… hvis han altså vil??? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:23

" du forstå ikke jeg må ikke uden at jeg har får lov af ham det er en regle vi har lavet for at jeg ikke skulle gøre det uden ham " sadge Taishan og ryste over hele kroppe han viste at kiker snart var hjemme igen og så ville han slog ham


// det er lige svære for jeg har begger 2 //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:27

"heay skal han bestemme det?" spurgte hun roligt og blodet var stoppet med at komme. "jeg mener er han din herre eller noget?... eller er det fordi han tror du angriber en og forvandler personen ... eller hvad er der?" hun lød meget rolig selvom hun lige var blevet bidt.


//kan se problemet ... hva gør du/vi så??? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:31

" nej han er bare min storebror og gøre det kun for at beskydte mig i mod ander som ikke ville kunne forstå hvad jeg har vært i gemme i så lange tid " sahde Taishan og sukke svaget han slikke det sidste blod væk fra sine læber


// ved det ikke //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:37

"og hvad så hvis de ikke ved hvad du har været igennem ?... derfor må du vel ha lov at bide den du vil når du er den du er? ikke?" hun så på ham med et skæptisk blik ...
hvad var det for en bror at have?... en der skulle bestemme hvem man måtte bide og hvem man ikke måtte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:44

" det et kun får som ved det og han gøre det for ikke at skade mig " sagde Taishan og så ned han var bange for hvad kiker ville sige når han kom hjem og opdaget at han hade blod på tøjet og han ville altid vide hvem eller hvad han hade bidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:51

"det er dit liv ikke? ... så det bestemmer han ikke" sagde hun roligt ... hun tørrede noget af sit næsten størknede blod af i stolen. Så stolen også lugtede af blod. Hun rejste sig og gik ned til ham "heay det går nu nok" sagde hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

midnat ... (privat) Empty Sv: midnat ... (privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum