Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
De Strip Tease - Zero Privat  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
De Strip Tease - Zero Privat  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
De Strip Tease - Zero Privat  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
De Strip Tease - Zero Privat  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
De Strip Tease - Zero Privat  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
De Strip Tease - Zero Privat  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
De Strip Tease - Zero Privat  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
De Strip Tease - Zero Privat  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
De Strip Tease - Zero Privat  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
De Strip Tease - Zero Privat  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

De Strip Tease - Zero Privat

Go down

De Strip Tease - Zero Privat  Empty De Strip Tease - Zero Privat

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 12:50

Tid: Aften
Klima: Varmt af den hede stemning og de mange ophidsede folk og strippere
Omgivelser: Som en strip club nu ser ud
Sted: De Strip Tease

Mimi sad på en stol ved baren, hun kiggede stille på de mange strippere, i håb om at finde en unormal, næsten for perfekt, stripper. Hun havde dog også lyst til at se hvordan de arbejdede, så hun spurgte bartenderen om hvor hun kunne finde bossen, ikke for at ansøge arbejde, men for at udspørge ham om hans strippere, om der var nogle magiske væsner imellem, og den information ville hun gøre alt for, selv strippe foran de mange mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De Strip Tease - Zero Privat  Empty Sv: De Strip Tease - Zero Privat

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:42

Bartenderen pegede hen på en dør hvor der med store bogstaver stod 'The boss' hvorefter han begyndte at hjælpe kunder for at gøre dem fulde Zero sad inde på værelset bag sit skrivebord og skrev ned på papir hvem han havde en special kontrakt med og hvem han havde en normal kontrakt med de speciale var ikke specifikt andre væsner bare andre folk som han havde tvunget til at skrive under på en slavekontrakt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De Strip Tease - Zero Privat  Empty Sv: De Strip Tease - Zero Privat

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:47

Mimi takkede, før bartenderen gjorde de andre fulde, hun tog en sidste slurk af sin drik, inden hun bankede på døren, for at åben den stille. "Erhm... Hallo? Jeg søger bossen i det her sted.. Er han herinde?" Hun lukkede sig ind og så Zero, "Oh.. De må være.." Hun så skiltet. "Mr. Zero? Jeg er Gonzales.. Mimi Gonzales.. Jeg ønsker at tale med dem hr.." Hun satte sig på en stol ved den anden side af bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De Strip Tease - Zero Privat  Empty Sv: De Strip Tease - Zero Privat

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 16:16

Zero så op lidt før han så ned og skrev kort videre før han lagde det sammen og lagde det væk "2 hurtige ting vis du skal kalde mig hr. skal det være hr. Bang ikke Zero Zero er mit fornavn" han så på en avis ved siden af hans stak papir den var foldet ud og overskriften var 'Zero Bang verdens rigeste mand køber endnu en fabrik og ændre den total' før han så på en avis på den anden side af bordet den var kun 1 år gammel 'Zero Bang sigtet for ialt 10 mord og kendt skyldig hvorefter han er røget i celle på livstid' hvor der stod endnu en avis hvor der stod 'Zero Bang frigivet for falske spor' "jeg er en del kendt her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De Strip Tease - Zero Privat  Empty Sv: De Strip Tease - Zero Privat

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 16:55

Mimi var egentlig ik særlig interesseret, i hans berømmelse, men i hans viden. "Okay, hr. Bang, men det er ikke hvad jeg vil vide, jeg vil vide hvis de har nogle særlige kendskaber til.." Hun så rundt, men lod så blikket slå fast på ham igen. "Overnaturlige væsner? Jeg er professer og sturdere i dem, og jeg tænke at da de nu er så berømt en mand.. Havde de måske kendskab til dem? Jeg vil gøre næsten alt for at få den viden de har om dem." Hun havde imens hun snakkede, taget sin notesblok og blyant frem for at skrive ned. "For det første.. Har de nogle strippere som muligvis kan være et af disse u-mennesker?" Hun så på ham med et skarpt blik og klar til at skrive ethvert af hans ord ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De Strip Tease - Zero Privat  Empty Sv: De Strip Tease - Zero Privat

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 22:25

"U-mennesker" sagde han og hans ellers selvglade smil forsvandt og blev erstattet af et ondt blik "U-MENNESKER" råbte han vredt og rejste sig op "nu skal du høre en ting lille ven jeg ved ikke hvad du fabler om med u-mennesker vi er ligesom jer med specielle kræfter" han så på hende lidt "ja jeg er et overnaturligt væsen helt præcist en dæmon" hendes skrive blok brændte op i det korte sekund han så på det mens han så på hende vredt "tror du at vi nyder i neddominere os når vi faktisk kan slå jer alle ihjel på millisekunder" spurgte han vredt og så fortsat på hende "vi er mange her i Di Morga rigtig mange endda" han rystede på hovedet og satte sig ned igen "helt ærlig tal ikke sådan til oss og vær forsigtig med hvem du henvender dig til" han var helt rolig igen og så på hende "det kunne ende med din død vis du gjorder"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De Strip Tease - Zero Privat  Empty Sv: De Strip Tease - Zero Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum