Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Strip-tease igen (Anna=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Strip-tease igen (Anna=privat)

Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Render Safaní Ons 9 Mar 2011 - 14:13

S: Strip-tease
T: 20:00
O: masser af tjenere og travlt
V: Stjerneklart
D: Idag

Det var en rolig nat og der var virkelig travlt på Strip baren en masse tjenere kom gående hurtigt forbi frække tjenere kunne han ikke benægte
I samme øjeblik kom en ind hvor alle tjenerne frækt gik forbi og hilste samt bartenderen som bukkede ydmygt ja Render var kendt her han arbejdede for den tidligere ejer Zero som vampyr dræber og han så rundt med et smil indtil han så hende tjeneren gå forbi han uden at være ydmyg bartenderen sagde til ham hun var ny og Render smilede frækt og begyndte at gå efter hende men pludselig var en pervers stodder ved at overfalde hende han rettede på sit jakkesæt og gik derhen "undskyld mig hr. men den kvinde tilhøre ikke dig" manden spyttede bare på Render og blev ved Render tog fat i mandens arm og slog på mandens arm osse hvorefter et knæk kom og manden skreg og slap hende og gik et skridt tilbage før Render lavede et halvmåne spark og skubbede manden ned på hans tidligere bord som braste sammen hvorefter manden lå der og ømmede sig "er du okay" spurgte han høfligt og tog hendes hånd og hev hende op og stå og kyssede blidt hendes håndryg før tjeneren gik og Render gik hen og satte sig roligt ned ved podiet og ventede på en flot stripper begyndte

//Godt nok?
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 14:16

//Svarer når jeg kommer tilbage, okay? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Render Safaní Ons 9 Mar 2011 - 14:40

///OK
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 20:12

Anna sad om bagved, hun var en ny strippe. Hun var egentlig kun strippe fordi at hun ikke kunne få andet job, og hun havde brug for penge. Hun var helt bleg, men det var på en smuk måde, hun havde lyst hår. Brune øjne, kun på grund af at hun havde linser i, da hendes rigtig øjne var blodrøde. Hun havde ikke noget problem med at holde sig fra blod eller noget, da hun passede det godt. Og så havde hun strippertøj på, hun var ikke ligefrem glad for sit job, men hun var nød til at ha et job. Hun sukkede stille, det var hendes tur. Hun smilte stille, uden af vise tænder, da hun gik ud. Hun var nervøs, og vidste først ikke rigtig hvad hun skulle gøre. Men hun kunne kort på de andre, hun begyndte at danse som dem. Hun lukkede let sine øjne, og fulgte bare musik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Render Safaní Tors 10 Mar 2011 - 21:37

Den nye pige stillede sig foran hans plads og dansede han smilede han kunne se hun var ny i faget han vinkede en tjener hen og viskede i hendes øre "200 dollar for et privat show med hende om 10 minutter" hviskede han og tog de 2 100 dollar sedler frem og viftede med dem mod hende så hun forstod at han havde pengene hvorefter han gik ind i privat rummet og ventede på at hun kom
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 12:46

Anna dansede videre, til at sangen sluttede. Hun gik om bagved igen, hun kunne ikke li at gøre det her, hun overvejrede at finde et nyt job. Hun følte sig ikke tryk her, hun fik afvide at hun skulle strippe privat! Hun sukkede og lukkede øjnene, hun vil ikke! Hun gik i panik, en anden pige skubbede Anna der ind til ham. Hun havde sit stripper tøj på. Hun kiggede ned i jorden. Hun ville ikke gøre noget, hun flettede sine fingre sammen, da hun var nervøs, og flov. Selvom at hun ikke rødme, en af de ting hun ikke kunne, på en måde var hun glad for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Render Safaní Lør 12 Mar 2011 - 13:21

Han vendte sig mod hende roligt og smilede før han fandt de 200 dollar frem igen og viftede dem "det her er drikkepenge dvs at det er dine kun dine du ejer dem" sagde han og satte sig på stripperstolen i midten af rummet "vis du er god nok altså" sagde han roligt
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 13:39

Hun kiggede mod ham, og gik lidt hen mod ham. Han var menneske, det vidste hun med det sammen. Hun kunne let mærke at hun havde lyst til at drikke hans blod, men hun kunne nemt styrer det. Hun rystede sig let, får hun satte sit hår op. Hun kiggede mod ham. ”Og hvad får dig til at tro jeg vil gøre noget?” spurgte hun og kiggede mod ham. Hun havde et sexet smil hen over læberne, det var noget hun havde lært for at få job her, selvom hun hadet det.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Render Safaní Lør 12 Mar 2011 - 13:44

Han grinte lidt og så på hende før han rejste sig og gik hen til hende "tænkte jeg nok" sagde han roligt "jeg kunne se på dig du ikke kunne fordrage det job så jeg har et tilbud til dig" sagde han roligt og så på hende fortsat "Et fast sted at bo et arbejde på en lokal tankstation du bestemmer selv dine tider og det sidste men ikke mindst pengene du tjener på tankstationen er dine kun dine" sagde han roligt "det eneste det koster er at du flytter hjem til mig" sagde han roligt med et roligt smil
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 13:53

Hun kiggede på ham, hun bakkede lidt tilbage, da han gik hen til hende. Hun ville ikke særlig tæt på ham. Hun ville helst ikke lige dræbe ham, hun rykkede kort på næsen. Hun lyttede til hvad han sagde. ”Aldrig i mit liv,” sagde hun stille, hun havde en rolig undertone. ”Jeg kender dig ikke, så nej tak,” sagde hun og lukkede kort øjne. Hun blinkede kort, for at få sine linser til at sidde rigtig igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Render Safaní Lør 12 Mar 2011 - 16:04

Han sukkede "jeg håbede jeg ikke behøvede" sagde han og tog en pistol frem "jeg ved hvem du er Anna og jeg ved hvad du er så nu får du et valg enden bliver du min slave eller osse slår jeg dig ihjel" sagde han og kastede en røgbombe på gulvet som sprang med en speciel røg som var uskadelige for mennesker men gjorde så vampyrer besvimer døren var lukket og der var ingen vinduer hun var fanget
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Strip-tease igen (Anna=privat) Empty Sv: Strip-tease igen (Anna=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum